Értem. Hát próbáltam befele meg kifele is meg megnyomni magát a kart de nem reagált, mondjuk egyéb okokoból nem vittem ki a gépet műútra csak itt a ház körül próbáltam max 30 40 es tempónál. ez közrejátszaht hoyg nem tartotta a sebességet? vagy nincs minimum sebesség amit tartani tud?
Befelé nyomod meg a kart? Mert az a legutóbb beállított sebességre áll rá. Ha előre tolod, akkor kapcsol be, illetve úgy lehet növelni a sebességet. Magad felé húzva is bekapcsol, illetve úgy tudod csökkenteni is a sebességet. Le vagy fel tolva kikapcsol, benyomásra pedig az utoljára beállított sebességre áll be.
Nálam katalizátor van de hátul csak cső. Ha mindenképp akarsz dobot hátra, akkor dobj fel egy javítódobot. Valami 100-120-as átmérőjüt. Azoknak csak egy perforált cső van a belsejükben. Véget meg raksz rá. De lefelé nézzen, mert kormos lesz hátulja.
Nem tudom, hogy a tempomat nélkülibe a fékpedálkapcsoló esetleg nem csak 2 vezetékes, illetve van-e kuplungpedál kapcsolód. Mert ugye ezek beleszólhatnak a működésbe.
Értem hát bekötöttem így is,meg úgy is ,ugye sok lehetőség nem volt,de az a csalódás ért hogy hiába mert nem reagál a karra semmit. tanácstalan vagyok mi lehet az oka mivel mindent úgy csináltam ahogy elvileg kell..:/
Én ugytudom 60 as a rendszer. De egyszerűbb ha a katot benn hagyod,és a hátsó dbot száműzöd. Kb ugyan ilyen hangja van mint a videón..Dizelre nem érdemes sport dobot tenni,nem lesz szép hangja.
E34 TDS touringra szeretnék valami széphangú hátsó dobot a gyári helyett. Valaki tett már fel valamit? Ha igen, akkor milyet és milyen hangja lett? Néztem a Paragi féle dupla csöves dobot, a nagyobb nem férne el, mert széles és elég keskeny hely van, max 20cm-es fér el. Van ebből a kisebb verzió, ott kerek a dob, bár még utánakérdezek, hogy mekkora a bemenő cső átmérője, mert egy helyen 50-est olvastam, az meg nem jó.
Valami hasonló hang jó lenne, csak picit halkabb. :)
Sziasztok SOS segytség kellene vettem bmw e 36 325 td-m hez dieseles tempomat kart. a helye megvan z ablaktörlőkar alatt,2 vezeték jön ki a tempomat karból egy db kék és 1 db sárga. Úgy olvastam hogy az egyik test a másik pedig a motortér x69 körcsati 2-es zöld vezetéke ezt be is húztam az utastérbe és a atestet is megoldottam.Az lenne a kérdésem,hogy melyi vezetéket meyikkel kössem öszze? És elvielg utána működni is fog a rendszer? :) Előre is köszi a válaszoakt.
Nem feltétlen.Sokat bírnak ezek. Változó geós turbóval(2bar körül) mechás adagolóval 11 es elemmel,egész nagy meglepetést tud okozni az a szar tds,és többen is évek óta rúgják gond nélkül. Nekem is volt mechával gyári turbóval 1.6 körül és semmi baja sem volt. Mostani automata 1.5barral megy 2 éve,chip,+box is néha.
Egész érdekes eszmefuttatás megy a fb bmw csoportjában. Egyik márkatárs egy 325 tds tuningján rágódik. Az volt a kérdése, hogy mennyit bír ki. Írtam, hogy olyan 1,3 körül leszabályoz annyira van kalibrálva gyárilag.
Javasoltam, hogy a tuningot szerintem nem kellene erőltelni, hiszen elég érzékeny a tds. Elég sokan válaszolták erre, hogy nekik 1,8-2 bar körül van megfújva és ütik-vágják de bírja. Nem tudom...szerintem pont emiatt látni annyi hulladék tds-t az utcán.