Kicseréltem a tartályt, a probléma ezzel megoldódott, viszont azonnal jött a következő...Hosszabb hegyi úton haladva egyszer egy nagy sípolást hallok a műszerfalból, majd odapillantva látok egy nagy piros háromszöget, hogy a motor túlmelegedett, persze a hűtőventilátor nem kapcsolt be. Annyira kezdett füstszag lenni, hogy már előkaptam a tűzoltó felszerelést, aztán végül csak nem került sor rá. Miután annyira lehűlt, vissza kellet forduljak, normális menetben nincs semmi baj. van egy gyanúm, hogy olajcserekor valami nem volt rendesen visszatéve, mert elég szórakozott volt a mester, percenként hívták telefonon, még egy csatlakozót így is én kellet a helyére tegyek, egyszerűen elfelejtette. remélem , nem adta fel teljesen a ventilátor, csak valami kontakt hiba van, elviszem egy villamos szerelőhöz, ha találok. Milyen oka lehet még, hogy nem indul egyáltalán a ventilátor? esetleg termosztát?
Van egy 2008-as 1.8 TDCI C-maxom és váltóolajat szeretnék cserélni benne.Sajnos a könyvében nincs benne mennyi és milyen olaj kell bele,ezt meg tudnátok mondani?
Illetve,hol tudom megnézni a szintet? Nem találtam meg rajta a szintjelzőt...
Nekem ha a lamellák már síkban vannak egymással, (és csak a kis kivágott réseken jön a levegő) akkor tovább lehet még fordítani kb 5 fokot. Ekkor egy kicsit erősebben kell tekerni a tekerőt, van egy kis plusz ellenállása. Ekkor teljesen elzárja a levegő útját.
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2008-2010 körüli C-Max-ben a műszerfal szellőzőt nem lehet teljesen elzárni? Próbáltam, hogy csak a szélsőkön jöjjön a levegő, de a középső kettőn is fújta valamennyire, hiába forgattam el teljesen a mellette lévő tekerőt?
:( sajnos én is lassan elengedem ezt a dolgot...pedig annyira jól szól a gyári zene a kocsiba, hogy simán hallgatnék bármilyen stílusú saját zenét, de nem találok jó megoldást...reménykedtem, hátha.
Igen ez normális.Nekem is egy cső van ott,a másik leblindelt az nálam nincs is. Azért van ez,mert régebbi típusoknál a tartálytól két db vékony cső ment el(nálad már nem)és úgy látszik raktáron épp ilyen kétcsöcsű tartály volt,és azzal szerelték ezért leblindelték.
Nem tudom, az enyémnél ilyen furcsaság van, a jobboldali csőnél csak egy csonk van, ez normális? Egyébként könnyű leszerelni, mert elég elérhetetlennek látszik a belső vastag cső?
Örülök,hogy végül is meglett szerelő nélkül is.A kondenzvíz mint írtam az természetes,a másik folyás meg mint ahogy írod is a tartály repedéstől lehet.Kicserélni nem nagy kunszt,magad is megtudod csinálni.A csöveket ahogy lekötöd mindjárt dugózd le.
Végül a próbák után úgy néz ki, hogy megvan...Mentem ugyanazt a távot légkondival és nélküle, az alulfolyás csak légkondival volt, viszont mikor anélkül mentem, akkor a tartály körül és alatta jócskán volt folyadék.Mintha a tartály közepétől folyna, ahol van az elválasztás az alsó és felső rész között. Mindenesetre a jövő héten veszek egy új tartályt, csk azt nem tudom, hogy házilag ki lehet-e cserélni...
Sikerült valamennyire lokalizálnom a folyást, ma reggel megállás után látom, hogy az első kerék előtt levő pici sárvédőn folyik le . Megállás után abbamaradt, majd egy egy újabb menet után ismét ugyanott. Ez tulajdonképpen a tartály alatti rész, a tartályból biztos nem folyik, azt le tudom ellenőrizni, viszont alább már nem tudok hozzáférni. Gyanítom, hogy valami légkondival kapcsolatos lesz...mintha az is ott lenne a tartály alatt.
egy gyors kérdésem lenne. Ilyen típusú rádió van a kocsiban. Meg lehet oldani valahogy a bluetooth-t? Keresgéltem a neten, de nem találom azt a menüpontot a rádión, amit a videókon látok.
Próbáltam már szivargyújtóba dughatós bt-s usb-s kütyüt, de nagyon gerjed a rádió tőle és nem igazán élvezhető a zene.
Ebben az esetben nincs más választásod,habár én a szervíz sikerében nem biznák.Azt még javaslom, hogy meleg járo motornál (előtte persze)vedd le az alsó és felső motorvédő takarot, és zseblámpával tüzetesen átnézni minden vízzel kapcsolatos részt.Szervízben (Ford)hamar ráfogják a hengerfejre.Van erről egy konkrét példa is,ha megtalálom beteszem neked ide.A végfejletet majd ird meg.