Matu, én például amióta motorozom, a sávom közepén megyek. Ez biztonságosabb, és teljes értékű közlekedőként tekintenek rám, nem érznek késztetést, hogy megelőzzenek, mint ha a sáv szélén mennék!
Üzenem az Ürömnél kb. 12:49-kor előző Kawa Z-750-es kollégának, hogy meghúzhatja... (nekem Papa gyanús volt, az ülés pozitúra, és a ruhából ítélve, ha tévedek bocsánat!) Kicsit nagyobb oldaltávolságot kellene a bringások mellett tartani...
Szentendre és Pomáz között meg az autósok többsége egy BAROM! Tisztelet a kivételnek! Hála égnek van!! El fogják érni, hogy a sávnak közel a közepén fogok menni, hogy ne tudjanak sávon belüle előzni, és akkor el mehet mind a picsába! Az életemmel ne játszon senki, épen elég, ha én játszok vele!
Két részletben csinálta, mert hengerfejtömítés, és a szimmering nem volt nekik raktáron. Először, olajat cserélt csak, de szelephézag is benne van a 42-esben, azért soroltam fel az egészet. először kb. 8.000.- ehhez még az olaj jött hozzá amit vettem az olajshop-on másodjára 81.000.- ebben benne vannak az anyagok, és a szervizdíj is.
Anno ha jól emlékszem, akkor azt mondta, hogyha csak szelephézagot kell állítani, akkor is kb. 30-40-ben lenne (de ebben nem vagyok 100%).
Szerviz Cegléden volt, eddig bejárt szervizek közül a legjobb szerintem!
Az er6.hu forumában tucc vele beszélni, most nem tudom pontosan ki ő, de tudom, hogy ott szokott lenni. Azóta kiderült, hogy van még egy srác aki ott csináltatta az ülését, neki narancs van.
urak, van valakinek custom ülés a kawán? a tommot-on kívül nem találtam itthon senkit, aki csinálna ülést. páromnak kellene egy kis "bubi" az ülésbe, mert így eléggé lejt előre...
szevasz! tavasszal gurulásnál már nem az új számomról hívtalak? azt hittem megvan! de ja cseréltem, a hirdetésben az új szám, mentsd el! hétfőn? hazafelé tartottam... miért adom el? amíg megvan képtelenség elkezdeni újra gyűjteni... figyi már a 42ezres szervizedről tudnál egy részletesebb költség kimutatást küldeni? az emailem látható jöhet úgy is! előre is nagyonkösz!
2009 szeptember 20-án motoros börze Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828.
Sziasztok!Szombat kora délután láttam egy lime zöld er6n-t Mór város belterületén,ha esetleg magára ismer az illető akkor jelentkezzen, következőre összefuthatnánk egy eszmecserére egy kávé vagy üdítő mellett!:) Mondjuk Fehérvárcsurgó és Bodajk között is láttam egy narancs er-6n-t szintén szombaton szívesen megismerném őt is!:) Mindenkinek er6n-je van hiába nagyon jó kis motor!:)
Eladók az alábbi alkatrészek (ER6N - 2006-2008 évjárat):
- Gyári hátsó index pár (kifogástalan, 100 km-t "futott" állapotban) - Gyári baloldali visszapillantó tükör (kifogástalan, 100 km-t "futott" állapotban) - Carbon hátsó sárvédő (még nem volt motoron, gyártásból megmaradt darab)
ER6-t szeretnék venni, ma meg is néztem egyet. 2006 márciusi, 17800 km van benne, végig vezetett a szervizkönyve (Naked motors, Big-Bang), új gumik (Michelin) és új akksi van benne. Nagyrészt munkába járásra használták Bp-en belül. Az utolsó, 18000 km-es szervizt még tavaly júliusban csinálták meg, azóta nem használják (azóta kb 300 km-t ment), mert a tulaja külföldön dolgozik, az öccse árulja a motort. Műszakilag nem értek a motorokhoz, így a fékek, lánc, stb állapotát nem tudom/tudtam megítélni, állapotfelmérésre vinném valamelyik Kawa szervizbe. Esztétikailag kifogásolható a motor, kétszer elcsúszott, nem nagy sebességnél. Az ülés alatti műanyag elem mindkét oldalon kb 3 cm-en le van horzsolva, ez annyira nem gáz, legalábbis nekem nem. Inkább a bal oldali első műanyag elem élein lévő nagy horzsolás, illetve a jobb oldali dekni közepén lévő kb 4x4 cm-s horzsolás bosszant (a jobb oldali első műanyag elem cserélve lett). Ezek javítása mennyibe kerülhet? A műanyag elemet lehet javítani, fényezni, matricázni? Vagyis érdemes vagy cserés? A jobb oldali dekni cseréje kb mennyibe kerülhet? És ennek milyen következménye lehet? Kérdeztem a vázcserét is, az "Öcsi" nem tudja, hogy volt-e cserélve a váz. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ennek cseréjét garanciában a motor hány éves koráig köteles cserélni a Kawasaki, uis a szervizkönyv vezetett, de a 3 év garancia már lejárt márciusban. A meghirdetett ár 990, 850-re alkudtam le még a megtekintés előtt emailben, de nem számítottam ennyi sérülésre. Egyébként az eladó "Öcsi" szimpatikus, látszik, hogy pénz nem számít annyira, tehát a szervizen valszeg nem spóroltak, viszont a csúszás utáni javításon már igen. Szerintetek?
Nyomd fel 12-re, és akkor friss olajjal tedd el. Mondjuk ez mindig vita, hogy melyik jobb!? :-D Nekem hamarosan megy majd a kicsike 48000-esre... Túl vagyok egy szelephézag állításon, hengerfej tömítés cserén, és első telóban szimmering cserén...