Interview with De Chaunac: he laments how unlucky Toyota was, how excellent their preparation was. How good the LMP2 battle was, how good the Oreca LMP2 car, how good Th. Laurent is. etc...
Oh c'mon, do you still expect common courtesy or sportsmanship from Hughesy? You're a better man than me.
He's racing a major factory effort and convinced the ACO to transform LMP2 into a one-make series (his make - they used his existing car as a base for the new rules). He has two of his cars on the podium. No sympathy from me..
Én azért annyira nem sajnáltam. Volt pár *** nyilatkozata Schumiról és sebről, lehet, hogy ő volt az átok azon az autón, és azért nyertek, mert lelépett:)
Webbert megsajnáltam most ott a dobogón, mert ennek a csapatnak volt a tagja...nem csak mint Porsche hanem ennek a Bernhard-Hartley formációhoz ő tartozott mint 3. miután az F1 után átjött a WEC-be 3 szezont velük ment és lettek 2015-ben WEC bajnokok de a Le Mans nem jött össze
erre idén nyernek, Webbo meg a díjakat adja át nekik.
Hartley meg nekem olyan mint Buemi. Kezdetben mint RedBull neveltek az alsóbb formaautós katok.-ban kevesebb eredménnyel nem voltak szimpatikusak (ahogy erőltette őket a Bull mindenáron) de ahogy kikerültek ebből a kötelékből nagyon szép karriert futottak be. Buemi WEC bajnok a Toyotával, Formula-E bajnok (lehet kétszeres lesz itt). Ő meg a Toyota gyári embere a visszatérés óta a WEC-benl Hartley meg szépen építette fel magát és nem a két szép szeméért meg a szöszi fejéért kapott Porschés szerződést :)
RB nevelteknek ők lehetnek a pozitív példák (meg Neel Jani is) hogy van élet Markoék után nem az a módi amit pl. Alguersuari csinált.
Totál megfeledkeztem erről a topicról, pedig még írtam is ide pár napja... :)
Na, de a versenyről nem feledkeztem meg.Nem volt ez rossz, sőt.Csak rohadtul unom már, hogy a Toyotának megint nem jött össze.Az szép, hogy visszajönnek, de azért ki tudja hanyadik alkalommal már illene végre behúzni.Főleg most lehetett volna "könnyű" így, hogy nem volt Audi és még gyorsak is voltak.
Bernhard-nak már eddig is szép eredménylistája volt:
Egy abszolút 24 órás győzelem Audival (2010) egy GT-s kategória győzelem Porsche-vel (2002), WEC bajnoki cím 2015-ben, két LMP2-es ALMS bajnoki cím 2007-ben és 2008-ban szintén Porsche-val, Sebringi győzelem egy LMP2-es Porsche-val, 5 Nürburgringi 24 órás abszolút győzelem, német Porche kupa bajnoki cím (1999).
Bamber ugye már nyert egy La Mans-t két éve, ill. kétszer nyert Porsce Carrera Asia cup-ot. Két LMP1-es Le Mans indulásból két győzelem.
Hartley Formula Renault bajnokságot nyert és második volt a brit F3-ban. 2015-ben WEC győztes. Első 24 órás győzelme.
Hartley és Bernhard is kezdetektől tagja a Porsche LMP programnak, mindkettő nagyon megérdemelte a győzelmet.