A fórumon mindenképp maradok. :-) Más Derbist még nem ismerek, eddig alig láttam ilyen gépet. A robogós topicban mintha lennének még páran, bár az egy más műfaj. :-)
Majd megpróbállok feltenni oldalakat a használati útmutatóról , hátha tudsz hasznosítani valamit belőle .
Jó lenne ha nem hagynád el a topicot , meg ha van Derbis ismerősöd neki is szólhatsz hogy van ilyen , és egy Derbis társaságot össze tudnánk gyűjteni .
A jógépek kolléga által hirdetett Sendát vettem meg. :-)
Nekem 94-esnek tűnik, 92-ben sztem még nem gyártották. Így nézett ki vételkor, plusz megvan az eredeti idom (aminél a lámpa nem mozog a kormánnyal), csak kicsit rendbe kell tenni. Erről a kezdeti szériáról a neten sem találtam képet.
A kezelésidben semmi adat nincs? Akár gyújtás-időpont, benzinszint, bármi érdekel.
Mint újdosnsült Derbi-tulaj kérdezem, hogy van-e Nektek szerelési könyvetek, adatok, rajzok, vagy bármi, ami hasznos lehet? Saját tapasztalatok is jól jönnének, bár ha jól látom, itt fiatalabb gépek vannak, de talán nincs nagy eltérés.
Ja az Xtremenek nagyonn szép a fej idoma meg a fényezése ( az enyémnek is :)))
Kényelemről : meg lehet szokni 80Km/t simán lenyomok vele egyhuzamban , csak az ülás vékony, de ez krosszmotoroknál/supermotonál természetes .- ezért ,,vannak helyzetek mikor pöcstörő" szoval szerintem azért elég jó .
A futómű szerintem jó , PAIOLI elöl hátul ---- szinte az összes 50es krosszon ilyen van . Nekem robogó után nagyonn jó volt és földutakonn / könnyűterepenn is nagyonn jól megy .
tapasztalat : a csajok odavannak érte , értünk ( én + motor :))
Tegnap voltunk a red robogónál és úgynéz ki hogy egy xtremet veszünk, ez annyiba külömbözik a tiedtől hogy van benne ford.szám mérő, és más a fényezése meg aa matricázása és a fejidom, krómozott kipufogóvég, és asszem ennyi a külömbség....
Az 3 gépbe szerintem ugyan az a motor van , esetleg kis változtatás a DRD-n van . De a teljesítményük ugyan az mind3 gépnek : 8,5 Le / 9000 min -nál
Szóval a motorjuk ugyan az.
Az X-Race az alapverzió , ez a legolcsóbb ( nekem ilyenem van )
Az Xtreme az teljesen az Xrace csak ha jól tudom elektromos Km órával és más fejidommal . A többi ugyan az rajt mint az Xracén : a váz , első hátsó teleszkóp stb. és csak egy kicsit drágább az Xracénél
A DRD EDiton az már sokban különbözik az alapmodeltől : a fékek az első hátsó teleszkóp , kipufogó , felnik ,........ . Ez a csúcsmodell , versenykiszerelés :)) De a váz és a motor ebben is ugyan az mint a többiben , tehát a teljesítmény is annyi mint a többibenn . Azt hallottam hogy a DRD elmegy lejtőnn 100 km/h t
Ez a motor már sokkal drágább mint a másik 2ttő .
Ha most vizsgázol 50esre akkor már 2-3 év és 125ös....nagymotorra is vizsgázhatsz . Szoval ez a motor 2-3 évig kell ezért nem érdemes nagyonn DRD- t venni .
Én most teszem le a kismotorvizsgát! Egy derbi supermotot szeretnék venni. Az lenne a kérdém hogy a 3 derbi supermoto között csupán külsőleg van külömbség vagy a mocijuk is más????