Az a helyzet, hogy már így is túlléptem a dolgozat terjedelmi korlátait, úgyhogy ezt már nem tudtam beleírni. De majd csinálok egy HTML-verziót is, nagyobb képekkel, és több szöveggel:-)
Nagyon tetszik! Ha rám hallgatsz, (asszem) még a 7-ik, és a 11 -ik oldalra tegyél be valami képet, ott nagy a "luk". ;-) Amúgy remek munka, csak gratulálni tudok hozzá! (Esetleg a "szakaszos visszaállítást" említhetted volna még az 58-as esetében, mint lehetőséget. Mert (sajnos a teljes rehabilitációval ellentétben) annak még valóban lenne is reális esélye talán... (Zalai-Virányos útig valami "58A..."))
Nem kell ahhoz extra esemény... :-) Valamelyik nap egy német (ill. az egyik táska alapján osztrák. :-) ) csoport szállt fel a Libegőnél, és jött visszafelé. Ők is voltak vagy 50-en. De tudtommal aznap sem volt semmi extra... (Ez az, amit nem értenek meg, mikor háborog az ember a Midi szörnyre... :-) Erre a vonalra az nem való. Ok, igazából BUSZ nem való, de ez már egy más kérdés ugye... :-P :-))
Most jobban bejárható, mint nyáron... ;-) Próbálkozz... Nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne jelenleg, ha arra jársz... Ha átjutottál a bejárati szakaszon, és nem szólt Rád senki, már félig nyert ügyed van... :-) Amúgy szerintem ha Rád is szólnának, akkor sem gond... Ha elmondod, mit szeretnél, nem valószínű, hogy megtiltják.
Bocs, a Libegő és a régi végállomás közti részre gondoltam. Azt írtátok, hogy nyáron be sem lehet menni a völgybe, ebből arra következtetek, hogy most lehet. Szeretném végigfotózni, és az a rész még hiányzik.
Sajnos igazad van, tanúsíthatom... A tulaj lelkesedése igen csak alább hagyott látszólag... "Ki kellene vásárolni" őt arról a területről, és visszacsinálni ott a sok évvel ez előtti állapotot. A két 1000-es -ből meg (pl. Fehér úton) csinálni egy működőképes 1000-est. (Vagy akár mindkettőből, ez persze anyagiak kérdése "csupán"...)
Minden tiszteletem Meszleny Andrásé, de azért most már kezd az ő zugligeti kuplerájából elegem lenni. Egykor a villamosvégállomás és környéke egy kedvelt túristaközpont volt, mára pedig sikerült egy balkáni koszfészekké zülleszteni. Nem tudom elfogadni, hogy egy olyan szépségű völgy, mint Zugliget felső része, egy lakókocsikkal, és sátrakkal agyonzsúfolt, nyáron túristák elől elzárt terület legyen. Ki kellene füstölni onnan végre azt az egész bandát, vissza kellene vinni újra több túraútvonalat a végállomásig, az épületben pedig egy egész évben nyitvatartó vendéglőt kellene nyitni. Ez akár egy információs központ szerepet is kaphatna: árulni kellene mindenféle kiadványokat, szórólapokat a budai hegyekről, s ki kellene tenni az épület nyitott részén egy nagy térképet, úgy, ahogy az régen is volt.
A másik dolog, amely miatt újra meg újra felhúzom magam, az a két 1000-es ügye. Ha a tulaj valóban olyan nagy barátja volna a villamosoknak, mint ahogy azt korábban hangoztatta, valószínűleg nem hagyta volna ilyen állapotba jutni őket. 10 éve még minden megvolt a kocsik tetején: a tetőellenállások, az áramszedők, stb., mára már ezeknek vagy lába kélt, vagy a közelben hevernek félredobva, hasonlóan az egyik kocsi menetkapcsolójához! A belső tér állapotát, meg az egyre rohadó, több helyen horpadt, hiányos kasznit még nem is említettem...
Szóval volna mit fejleszteni a környéken, de ha senki se karolja fel, akkor nem fog menni.