Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csabi0926 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 1965

Sziasztok

 

FL előtti E46-ba az ülés mellett/alatti szenzort fel kell programozni beépítés után?

 

Tehát erről beszélek:

 

 

Ha nem, akkor csak beépítem és kész?

 

Másik kérdés: 1, vagy 2 db. van ebből az autóba?

Steven57 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 1964

Mindenképp a szűrőcserével kezdjed a javítást.  Évente illik cserélni, de a megtett km is számít. 100 nál cserélem, ki tudja mennyi szemét van az üzemanyagban.

 

Előzmény: elekpeti (1963)
elekpeti Creative Commons License 2019.01.31 0 0 1963

Kb 2 éve volt cserélve, de egyszer megsérült az üzemanyagbetöltő cső a kerékjárati ívnél. ott kerülhetett bele némi szennyeződés mert egy ideig nem is vettem észre.

 

Előzmény: Steven57 (1962)
Steven57 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 1962

Üzemanyagszűrő,hogy érzi magát ? Cserélted?

Előzmény: elekpeti (1960)
Steven57 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 1961

A fúvóka fűtését táplálja a drót, általában. Ha van kompresszorod vedd le a csövet a fúvókáról, és az ablak felőli oldalról nyomj neki levegőt, vagy pumpával.Csodákra képes :)

 

Előzmény: Da.ni. (1959)
elekpeti Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1960

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Egy 2002-es E46 320i motorjával (M54) van gondom. reggelente nehezen indul, gázt kell adni hozzá, kicsit pumpálni a pedált. Így beindul ugyan de ha nem emelem a fordulatot 2000 körüli szintre akkor leáll. Fél perc után már szép az alapjárata, de a teljesítménye felét adja nagyjából. A fogyasztás kb 3 literrel magasabb a megszokottnál. Hibakódot nem ír (egy ismerősöm és a dunakeszis Medi-car is megpróbálkozott hibakód alapján dolgozni), de a motor-check lámpa világít néha. Volt valakinek hasonló jelenség? Esetleg ötlet, mi lehet?

Da.ni. Creative Commons License 2019.01.29 0 0 1959

Köszönöm!

Én is erre gondoltam egyrészről. Másrészről viszont a fúvókára, bár nem értek hozzá, csak látom, hogy rá van csatlakoztatva egy-egy elektromos kábel, és ott lehet valami gubanc.

Ez mi célt szolgálhat?

Előzmény: nemenyigy (1958)
nemenyigy Creative Commons License 2019.01.29 0 0 1958

Valahol eldugult a cső. Vagy a fúvóka. A motor meg dolgozik, es a túlnyomas kitolja a szivattyút.

Előzmény: Da.ni. (1957)
Da.ni. Creative Commons License 2019.01.28 0 0 1957

Sziasztok!

E46 320d. Az első ablakmosó nem müködik rendesen. A szivattyú dolgozik, de a fúvókán éppen csak csorog a folyadék, az üvegig el se jut.

Mi lehet a gond?

Ha sokáig erőltetem, a tartályból kicsit ki jön a szivattyú, és elfolyik a folyadék.

Rolllikk Creative Commons License 2019.01.24 0 0 1956

Sziasztok! SOS segítség kellene! E 46 koupe! Nem nyitott kulcsal az auto! A vill szerelő ugy megoldotta hogy azóta semmi nem üzemel bent! Vettem bele egy ugyan olyan cikkszámu komfort elektronikát! De ezzel sem jo! A jelenség az hogy nem zár nem nyit multi kulcsal! Es az ablakok sem működnek tökéletesen! Nem nyit vissza! Es a bal hátsó ablakot csak ki nyitni lehet,de vissza már nem húzza! Örülnék ha valaki tudna segiteni,hogy hogyan tudnám beállítani vagy mit csináljak vele! Előre is köszönöm!!

Bmw Tomi Creative Commons License 2019.01.20 0 0 1955

Sziasztok!

Segítségét szeretnék kérni. A nívópálca cső ahol belemegy az olajteknőbe ott folyik az olaj ez a cső valami ragasztóval volt csak bele ragasztva.

Hogy van ez rendesen rögzítve hogy ne folyón, mit tegyek?

 

bajcc Creative Commons License 2019.01.15 0 0 1954

Sziasztok!

 

M54B22 motorkódú E46 csinálja a következőt:

Ahogy melegszik a motor, és eléri a vízhőmérséklet az első egységet, kigurulásnál, menet közben, üresben ingadozik az alapjárat 800-1000 rpm között. Ha megállok, akkor az alapjárat stabil. Ha felmelegszik teljesen (üzemi, normál hőmérsékletre), akkor már nem csinálja ezt.

A kartergáz szűrőt cseréltük, fals levegőt nem szív, mit érdemes megnézni még? Vagy ez normális? Köszi!

E36328iCoupe Creative Commons License 2019.01.07 0 0 1953

Itt láthatod, hogyan tudod ellenőrizni az izzító gyertyákat :

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-lim/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-23-glow-plugs/Bwj2dhR

 

 

Az INPA csak ennyit írt:

 

 

 

Előzmény: nemenyigy (1950)
E36328iCoupe Creative Commons License 2019.01.07 0 0 1952

Nekem a 330D most -4°C környékén kb. 3-4mp-ig égeti az izzítást jelző ikont, utána pöccre indul.

(persze tudjuk, van utóizzítás is)

 

Én a múlt évben cseréltem ki mind a hat izzítógyertyákat, mert az INPA 3-at jelzett hibásnak (ettől még jól indult tavasszal). Lekopogom, azóta sincs semmi gond a motorral, a 385ezer ellenére :)

 

Még az E39 530D-nál volt olyan, hogy hidegen simán indult, de melegen volt hogy fél percig is tekerte. Ott az egyik befecskendezőt kellett cserélni és megjavult minden.

Előzmény: bogarasroli (1947)
bogarasroli Creative Commons License 2019.01.06 0 0 1951

Szerintem is az lesz,na majd a végére járunk.

Előzmény: nemenyigy (1950)
nemenyigy Creative Commons License 2019.01.06 0 0 1950

Akkor gyertya, arról nem ad hibakódot

Előzmény: bogarasroli (1949)
bogarasroli Creative Commons License 2019.01.06 0 0 1949

Ezt a rossz indulást kb olyan -2,-3 fok-tól kezdi produkálni 0fok felett tökéletesen indul.

nemenyigy Creative Commons License 2019.01.06 0 0 1948

Attól az még izzít, de indítható. Ha nem indul akkor valószínűleg rossz a gyertya vagy/és befecskendezo vagy nagynyomású pumpa, de lehet valami jeladó is

Előzmény: bogarasroli (1947)
bogarasroli Creative Commons License 2019.01.05 0 0 1947

Azzal se vagyok tisztában, hogy meddig kell izzítani mert a gyújtás ráadása után az ízzítás jel csak felvílan az nem normális dolog az nem ízzítás fel se tudja ízzítani a gyertyákat.

Előzmény: E36328iCoupe (1945)
bogarasroli Creative Commons License 2019.01.05 0 0 1946

Hidegen nem mindig indul tekeri tekeri de semmi aztán a második harmadik indítására elkapja és jár szépen de volt már olyan is hogy elindult és hullámzott az alapjáraton egy 10-15 másodpercig.

Előzmény: E36328iCoupe (1945)
E36328iCoupe Creative Commons License 2019.01.05 0 0 1945

Jó, de mi a gond?

Előzmény: bogarasroli (1943)
nemenyigy Creative Commons License 2019.01.05 0 0 1944

Nekem is 30d 2005. 

Előzmény: bogarasroli (1943)
bogarasroli Creative Commons License 2019.01.05 0 0 1943

Sziasztok, Boldog újévet!Lenne egy kérdésem 320d 150 LE  2002 évjárat. Gyújtás ráad és kb másfél percig megy a szivattyú az űlés alatt, a szűrőt most cseréltem gondoltam,hogy koszos lehet és lassan tudja átnyomni az anyagot rajta de a csere után is ugyanez a tünet. Válaszokat előre is köszönöm.

nemenyigy Creative Commons License 2019.01.03 0 0 1942

Gondolom... Én személyesen nem tudok segíteni, ajánlani tudok normális szerelőt.

Előzmény: E roli (1941)
E roli Creative Commons License 2019.01.03 0 0 1941

Nem vagyok hajlando beszèlni vele.

Esetleg ha adnal egy elérhetőséget akkor elmondanám A- Z ig......

Előzmény: nemenyigy (1940)
nemenyigy Creative Commons License 2019.01.03 0 0 1940

Mit mond a szakember aki rosszul rakta össze? 

Előzmény: E roli (1939)
E roli Creative Commons License 2019.01.03 0 0 1939

Erötlen miota csináltattam, hengerfej csere volt.......elötte nem volt gond.

Most gèpre dugva.,alapjáraton:

Befecskendezés indítása 

Gyari érték   -3.5°  --   - 0.5°

jelenlegi  -15°

:(

Előzmény: nemenyigy (1937)
nemenyigy Creative Commons License 2019.01.03 0 0 1938

Trafó

Előzmény: Davidoff87 (1936)
nemenyigy Creative Commons License 2019.01.03 0 0 1937

Láncos, minek?

Előzmény: E roli (1935)
Davidoff87 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 1936

Sziasztok! adott egy e46 (318 m43b19) 2 hengernél nincs szikra..esetleg valakinek van valami tippje hogy mi lehet a baj?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!