Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

8N Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3637

...szerintem azt csak le kell húzni...

előző audimban legalábbis így volt....

Előzmény: ...Serj... (3636)
...Serj... Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3636
Nem az ülésfűtés tekerő hanem a klíma állítója,ebből is a bal oldali tekerő
Előzmény: 8N (3632)
8N Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3635

Ne szórakozz alig nézem a fórumot... bezzeg az angolokét... ott online vagyok mindig... :D

 

Szerintem cseréltesd ki a termosztátot... azt tippelem, hogy néha baragad...

Alig pár forintos tétel tényleg...

 

 

 

Bp-Sopron?

Enyém 10-11 körül evett, de mindig összeakadok valakivel és kénytelen vagyok nagyon rövid időre 100-110 fölé gyorsítani... :)

...piszok 530Dnek is csak 200 fölött szállt inába a bátorsága... :S

 

Hallatlan... :)

 

 

Amúgy ilyen távon én is simán elmegyek 8ból... illetve elmennék...

 

 

Előzmény: _Godot_ (3633)
_Godot_ Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3634
Értelemszerűen nem 1x8 hanem 4x8 liter volt a fogyasztás 400 km alatt..:DDD
Előzmény: _Godot_ (3633)
_Godot_ Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3633
Elképzelem, hogy hány órát töltesz tt buzizással :))))))
Rosszabb vagy, mint én....:DD
Mindenre megvan a válasz:))....szerintem ezek után, Laci be kell vállalnod a HUNTTC elnöki tisztségét...legalább az első 4 évre ;))))
Simán megszavazzuk neked!:)

Amúgy kedves Gyurmi az én vasam nem holmi ló!;)
A hibás légtömegmérő okozott minden galibát anno, + egy klímakompresszor...
más bajom nem volt....ja de....hidegben a rádió hangosítás, meg néha a hőfokmérő visszamegy 90-ről 70-re amikor nagyobb terhelés után csak úgy gurulászom...ENNYI:)))
Szerintem mivel télan sosem használták a vasam, később jönnek elő ezek az "elektromos problémák"...de ami kési nem múlik...SZERINTEM:DDD

Na csé, és OFF : holnap nem dolgozom háhá...

Ja és ....Laci mennyit zabált a szarod a BP-Sopron túrán a hétvégén?
8,0 literből mentem az aznapi 400 km-t...ami szerintem nem rossz, mivel odafelé 95 km/h volt az átlagom és hazafelé is csak 75-ig ment vissza, mikor már nem toltam...
Előzmény: 8N (3632)
8N Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3632
ülésfűtés tekergető?

HI-FI ki, felette műanyag lapka le, aztán onnantól kezdve ki tudod szedni ha benyomod... ;)
Előzmény: ...Serj... (3631)
...Serj... Creative Commons License 2010.06.17 0 0 3631
Nincs véletlenül valakinek egy elfekvő tekerő gombja a műszerfalba?a bal oldali hőmérséklet állítóról beszélnék,mert sajnos eltört.Hogyan kell ezt kicserélni egyébként?csak ki kell húzni?
Előzmény: TT Numek (3630)
TT Numek Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3630
Én meg nem értek hozzáá mert nem foglalkoztam vele miota ujra elromlott... nekem így is tökéletes :) Egy tippet adok : szakszervízbe szerintem nem érdemes vinni, mert rögtön azt mondják, hogy csere az egész, és akkor fizethetsz sokat... Egy joo szaki a környékeden tuti megtalálja a hiba okát alcsobbért ...
Előzmény: desplacA8 (3627)
8N Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3629
- esetleg panelhiba az óracsoportban...
- esetleg hibás állítómotor...
- esetleg elkoszolódott jeladó a tankban...


lletve ezek lineáris kombinációja.

;)
Előzmény: Törölt nick (3628)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3628
A hiba oka PONTOSAN lehet:

-hibas termosztat
-hibas benzinszinterzekelo
-hibas potenciometer az oracsoport mutatoin
-hibas processzor az oracsoport belsejeben
-ezek kombinacioja

ENNYI. Remelem ez VILAGOS volt.


Előzmény: desplacA8 (3627)
desplacA8 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3627
szia.

tudom jól hogy ez tipusbetegség.de eddig még senki nem irta le hogy pontosan mi a hiba oka.márpedig jó lenne tudnom már csak azért is hogy ha elviszem szervizbe nehogy beetessenek valami hülye dumával hogy ezt meg ezt kell kicserélni egy vagyonért!
erre szeretnék válasz kapni hogy pontosan mit kell kicserélni vagy programozni vagy tudom is én.....
köszi.
Előzmény: TT Numek (3617)
8N Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3626
nekem VMaxx van, de még nincs berakva... csak a hátsó...

nyomtávom meg nincs.

ET30 a felni... nagyjából jó is...
Előzmény: kisgino (3625)
kisgino Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3625
Neked mi van alatta? Nyomtávszélesítő?
Előzmény: 8N (3624)
8N Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3624

... két csavar fogja, meg be van paTTintva...

Ennyi...

5 perces munka...

 

 

KW az jó...

 

 

Kulcsokat nem tudom... de van itt akinek már voltak ilyesmi gondjai...

Előzmény: kisgino (3623)
kisgino Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3623
Igen, már találtam 17E-ért diffuzort, sőt találtam egy drezdai céget, ahol van Kw variante 1 basic 180E ft-ért, az 30E-rel olcsobb mint itthon.

A diffuzor csak fel van csavarozva a lökös aljára?

Ha a kulcsban lemerült az elem, azt hogy tudom újra "betanítani"??

Előzmény: 8N (3622)
8N Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3622

... V6 hátsó 1 kipuffos a TT shopnál is csak 60 font... annyit megér.

Szerintem eBayen is kell lennie olcsóbban...

 

Rieger jó minőség, de nem sok köze van a V6hoz...

Egyébként pont volt egy ilyen Rieger szürke Roadster most a soproni találkozón...

jól nézett ki...

 

;)

Előzmény: kisgino (3621)
kisgino Creative Commons License 2010.06.16 0 0 3621
Auditól?? Azt hittem náluk méregdrága minden, de akkor majd rájuk csörgök!
Ebayröl 40.000.-ért megusznám, de gondoltam hátha van valakinek elfekvőben 1-2!

Első lökös, akkor lehet hogy Rieger-ben kell gondolkodnom, 75.000.-körül van festetlenül.
Előzmény: 8N (3620)
8N Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3620
s-line rács:
- talán a facelift rácsra gondolsz, ami a V6osokon is volt... ha olyan, mint az enyém, akkor azt Audiból kell rendelni... nem olyan drága...
- V6 első lökhárító:
Lehetetlen szerezni, Audiból kell rendelni, de rendkívül drága... :)
- fekete rácsos diffúzor ( 1 kipuffantós)....
Ebayről rendeltem anno... aztán meguntam és eladtam.
Ez se drága... de ilyet se fogsz találni itt a fórumon...


;)
Előzmény: kisgino (3600)
8N Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3619
Nagyon szép! ;)
Előzmény: kisgino (3612)
8N Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3618

A műszerfalcsere macerás...

Van itt a XIII-ban a Haudek autóműszer.
Ott mindent megcsinálnak, beszabályoznak akármi...

Nekem is ott csinálták meg az üzemanyagmutatómat...
....egy év garanciát is vállaltak rá!

Ajánlom őket! ;)
TT Numek Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3617
Helló ! Szerintem egy kicsit olvass vissza.... ( ez TT betegség )
Előzmény: desplacA8 (3614)
TT Numek Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3616
Jajaaa tudom ... engem már nem zavar :)
Előzmény: Törölt nick (3610)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3615
Udv!! En ilyet sose tudnek megszokni...egy TT-n...
Előzmény: kisgino (3611)
desplacA8 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3614
Sziasztok!

Egy kis segitséget szeretnék kérni töletek.
most ajánllottak egy 2001 es tt-coupet eladásra és ahogy nézegettem a viz és a benzin mutató össze vissza mutat. a viz néha ki is akad 130c fokra.olyankor bekapcsol a hütö ventillátor,és a klima pedig nem megy:S
van valami ötletetek hogy mi lehet a hiba?és javitható e?ha igen ki és hol javit ilyet?
elöre is köszönöm......
Gyurmi II Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3613

Üdv a topickban !

 

Érdekes ez az index probléma, ezzel még itt nem találkoztam. Pedig ezen a forumon, már minden féle probléma felmerült.

Godot vasa az állatorvosi ló :) Ő már biztos találkozott ezzel a problémával is, csak még nem írta fel.

 

A vízhőfok ill benzin mutatókon csak a műszerfal csere fog segíteni. Én már 2 éve szívok ezzel. Hiába szeded szét és beállítod kézzel a mutatókat vissza fog állni.

 

De a műszerfal csere sem egy egyszerű mutatvány, ugyanis az összes kulcsot újra kell majd kódolni az új műszerfalhoz ( ebben van az imo ).

 

Pont ezt a mutatványt csinálta meg nekem Xtreme most a 7 végén.

 

Most végre minden a frankó értéket mutatja.

 

Ui.: a vízhőfok értéket azért le tudod checkolni a digitalis klimával ( 49 C )

 

Előzmény: kisgino (3611)
kisgino Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3612
Előzmény: kisgino (3611)
kisgino Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3611
Enyém is győri, de amcsiba helyezték először forgalomba, és tavaly jött vissza Magyarba. Nagy utat tett meg,mire hozzám került :)
Én is úgy hallottam hogy TT betegség, de ezért nem fogom kicserélni a műszerfalat,illetve az üzemanyagszint jeladót. Én már megszoktam.
Nekem indexelés után is kattog a relé, de legalább nem villog tovább, ilyen volt már valakinek?
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3610
nem biztos hogy a muszerfal benzinszintjelzo a rossz, lehet a tankban a szintmutato is beakadva...

nekem lett uj muszerfal + benzinszintjelzo = pontosan mutat mindent
Előzmény: TT Numek (3608)
Murzik Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3609

Győri gyári  :) és sima 1,8T...a feliratok már eltüntek, nem az en művem volt :) háát igen, a tieden látni a különbséget-nagyon szép!

nem is zavarna a benzinszintjelző, ha legalább a műszerfal kijelzőjén látnám normálisan az értéket :/

 

Előzmény: TT Numek (3608)
TT Numek Creative Commons License 2010.06.15 0 0 3608
Gratula az autóhoz ! Nem hinném, hogy ez S-Line (Quattro?)... legalábbis iet még nem láttam. A műszerfalon a mutatók pedig TT betegség, nekem se a valósat mutatja a benzinszintjelző, pedig már egyszer meg volt szervizelve ... meginelromlott :) Nekem S-Line Quattro-m van, gyári szín, gyári emblémák... Ha jól tudom Győrbe nem is gyártottak S-Line TT Coupe kat, max Roadstereket... a Tied Győri gyári ? :)) De szépen nézki, grat mégegyszer !! MEETT
Előzmény: Murzik (3605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!