Csak a saját véleményemet tudom leírni. A többiek majd elmondják, hogy ők mit gondolnak.
Azt, hogy neked mi a fontos, te tudod, de én nem vennék szövetülésest, nem vennék bőrülésest ülésfűtés nélkül (ha egyáltalán van ilyen), nem vennék lógó tetőkárpitost (az enyém pont lóg, de a Cabriónál ez csak egy eltört műanyagpatenten múlik) és lehet, hogy vinnék egy Tech2-t a vásárláshoz (én pesrsze nem vittem, mikor vettem). Ezen kívül megnézném, hogy a zárhídon megvannak-e a gyári matricák, vagy legalább a nyomaik, valamint hogy az alvázszám szerint stimmel-e a felszereltségi szint (főleg, ha Aero-nak árulják). Másodlagos, de ha nem kabriót vennék, akkor digitklímásat vennék, nem manuálist. De persze egy jó és szép autónál mindez érvényét veszti, mert van, amit egyszerűen azonnal meg kell venni. :-)
Nagyon nehéz várni... de értem amit mondasz. Mire érdemes figyelni a felszereltségi szinteknél 9-3 OG esetében ?
Illetve olvastam olyat, hogy a 9-3 OG ülése kicsit lentebb is megy mint a 9-5 ülése. Ez tényleg így van ? Azt is olvastam, hogy a b204 jóval megbízhatóbb mint a b2x5.
Szerencsére, viszonylag közel (3km) van két Saab szerviz is, szóval ezzel nem lesz gondom. :) Pont ezt vettem égi jelnek... :D
Várd meg azt az autót, amit szeretni tudsz és rendbe is tudod rakni! Ne vegyél meg autót csak azért, mert már nem tudsz várni! Keress addig magadnek egy szerelőt, aki segít majd a jövendőbeli autódat karban tartani!
Hát sajnos nem túl nagy a választék, de hamarosan veszek valamit, holnap is megnèzek egy autót. 9-5 tekintetében azèrt nagyobb a választèk, csak eléggé le vannak rúgva, illetve a 9-3 jobban tetszik, a 900 mèg inkább, láttam egy gyári fehèr coupe-t... Csak hát minèl règebbi annál nehezebb. 😬
Nekem mindkét modell tetszik, de a 9-3 kicsit jobban, most azt hiszem azt fogom választani amelyik szebb/jobb állapotban lesz.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen felszereltségű a 9-3 OG, amit vennél. Én sokáig nézegettem és nem találtam semmit, ami meggyőzött volna, aztán egyszer csak jött az impulzus és megvettem a Cabrio-t.
Volt négy 9-5-ösöm is, de abból mind a négy Aero volt (két limuzin, két kombi). Nekem a 9-5 határozottan nagyobbnak tűnt, a kombi főleg. Vezetni is egész más volt, határozottan komolyabb autó a 9-5. A 9-3 OG inkább játékosabb. Amúgy nekem a Saab érzéshez turbó-benzines motor kell, a többi már részletkérdés.
egy ideje már fontolgatom egy Saab vásárlását, leginkább az OG 9-3 tetszik, abból is az automata amit szeretnék. Főleg hobbi célra gondoltam, de azért használnám is, amikor csak magam megyek ide-oda. Mivel a kínálat elég siralmas, a 9-5 is szóba jött (2002-2005). Bár a 9-5 esetében nem érzek akkora vágyat. Nehezen tudnám megfogalmazni, de az OG 9-3 nagyon kellemes érzéseket vált ki belőlem. Nem tudom mennyire más a 9-5, azok alapján amiket olvastam, azt gondolom komfortosabb, limuzinosabb... Azon eléggé meglepődtem, hogy nem sokkal kisebb a 9-3.
Szóval most már a cabriókat is nézem, bár nem volt még cabrióm, nem tudom mennyire élvezném a mindennapokban. . de már nagyon érezném a saab érzést. :D
Mentem azért egy 10km-es kört azon a turista úton, télleg marha jól néz ki, még így is, h esett az eső.. Nyáron vissza fogok gurulni, h zöldben is megnézzem. :-)
Kellett volna hozni bringát, mer hiába van nálam 2 szánkó is, hó egy szál se.. Kérdeztem az általad említett síközpontot, zárva van a szánkópályájuk, gondolom nem akarják hóágyúzni.. szal most se kell elővennem sajna a hóláncom. A hely viszont télleg nagyon szép.
Állítólag az új Ford féle, javított kiadás már jó. Bár ha abból indulok ki, hogy a Land Roverben az utolsó pillanatig törtek a főtengelyek (talán 3 éve álltak át a saját sorhatosukra), nem vennék rá mérget.
A motor erős és nyomatékos, ám az igazi Volkswagen rajongóknak egyértelmű lesz, hogy nem egy valódi TDI: az Audi modellek orrában található 2967 köbcentis V6 helyett a Citroën, Jaguar és Land Rover modelleket hajtó, 2993 köbcentis erőforrás került bele
Ma megjött a Skandix-tól a turbó olajvisszafolyócsö, ami így nézett ki húsz éve és rendesen mostanra minden autóban elrepedt (az enyémben is fémpasztával van javítva):
És így néz ki a most érkezett:
De hiába tünik olcsóbbnak a konstrukció, így is elkértek érte 115 eurót, és miután megrendeltem, felemelték 204-re. Szerencsére utólag nem módosították a rendelési árat. A schwedenteile.de-n is 206 euró egyébként. Szóval még jó, hogy lehet kapni. De tényleg. :-)
Egy olyan szépen és jól kiépített, lanovkával megközelíthető hegycsúcs, mint az osztrákoknál. Van lombkoronasétány, jóféle kilátó, kajálda, nagyon(!) jó játszótér... Meg sípálya is, persze. Bár nem tudom télen mi működik ezekből. Azt láttuk, hogy a kicsiknek van ilyen mozgójárda féle "felvonójuk" a síoktatáshoz. Szóval jó hely. Amit viszont sajnálni fogsz télen: a Dunajec "szorosa" mellett végig jól kiépített kerékpárút van, ami elég jól néz ki. Azt nem tudom, hogy télen takarítják-e. Mondjuk bicikli (pedelec is) kölcsönzők vannak, szóval még akár lehet is.