Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cina1 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 33207

Sziasztok!

A frászt hozta rám a 206-os. Tegnap majdnem kigyulladt, mert a bal oldali hátsó ajtó kábelkorbácsa elégett(össze sült) egészen a BSI-ig. Ha jól néztem akkor sárga-fekete csíkos kábel ami sérült.

Kérdésem az lenne, hogy a központi zár okozhat-e ilyet, vagy esetleg más.

Másik ezt a korbácsot lehet-e külön cserélni?

Ha tudtok esetleg rajzot felrakni akkor azt megköszönöm.

zsekazst Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33206

Szia,

 

Köszönöm a sok okosságot!

Sajnos a hétvége elment egyéb javitásokra, rádió csere, uj kartervédő rendes felrögzitése, mert nem volt rajta, amit nem is csodálok...mert azok a lemez fiszfaszok, amibe azok a vacak elforditós csavarok mennek...na, az egy fos...

Na mindegy, a lámpa átkötése még várat magára...

 

T

Előzmény: Törölt nick (33202)
morcibacsi Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33205

Igen, az két eres, rugós biztosítója van a csatlakozónak. Ha ~2001.09 utáni (multiplex, BSI-vel) akkor ha olyan a COM2000 ami tudja az első ködlámpát, akkor a BSI-ben engedélyezni kell. Ha még nem BSI-s, akkor olyan bajuszkapcsoló kell, ami tudja a ködlámpát (itt lehet a világításkapcsoló karját külön cserélni, nem úgy, mint a COM2000-en)

Előzmény: fireolto1 (33204)
fireolto1 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33204

Én találtam a fényszóró mögött egy csatlakozót a kasztnihoz rögzítve.. Csak az 2 eres. Akkor az a ködlámpáé lehet? 

Ha veszek hozzá ködlámpát, akkor szerintetek kell tanítani, hagy a saját kapcsolója kapcsolja?

Előzmény: morcibacsi (33197)
morcibacsi Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33203

Külföldi 206 fórumokon ezt a kapcsolást ajánlgatják.

Itt a korbács linkje: http://www.depo-autolampa.hu/peugeot-206-1998-09-01-2007-07-31-fnyszr-talakt-kbel-h4-rl-h7-h1-re-p206-tyc

 

Előzmény: zsekazst (33199)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.21 0 1 33202

Még valamit, hogy egyértelmű legyen: BM34=BSM= motortéri biztosíték, (relé) doboz, BSI=utastéri biztosíték,(relé, stb.) doboz

Előzmény: zsekazst (33199)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33201

"A második (jobb oldali ) kép az nem más mint a BSI. "

 

Mármint az általad küldött képek közül a jobb oldali!!!

Előzmény: Törölt nick (33200)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.21 0 1 33200

1.)A második (jobb oldali ) kép az nem más mint a BSI. 

2.)"Bár, némi villamos kapcsolási rajz jó lenne hozzá..." Tessék!

Előzmény: zsekazst (33199)
zsekazst Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33199

Szia-sztok!

 

Azért raktam át a lámpákat, mert 1évesek és szépek.

A régi vas pedig el lesz bontva, de majd csak akkor, ha az újabb majd leszokik a napi szopatásról...

 

Képek a két féle bizti tábláról:

 

Szóval, ezek szerint ne itt matassak?

A régiben elég könnyű volt betenni egy relét és jól is működött...

De az ujabban csak akkor néztem szét, amikor már a lámpa csere megvolt, relé kiszedve...aztán cumi...

Szóval, keresgéljek a kinti relé dobozban!?

Akkor ott próbálkozom tovább...

Bár, némi villamos kapcsolási rajz jó lenne hozzá...

 

Ja, másik csatikat nem találtam a lámpák körül, de valamiért a benne lévö lámpa is egy-egy 15 cm-s kábellel volt csatlakoztatva a gyári lámpa foglalathoz, viszont a másik vége is ugyanolyan, az megy a gyári égöre...mondjuk ezt sem nagyon értem, minek az oda?

T

Előzmény: morcibacsi (33197)
Baratombonca Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33198

Andorid fejegységet keresek, de soknál azt látom, hogy belelóg a középkonzol kapcsolóiba vagy az óra helyére kell beépíteni, ami távol van:

 

Ez a fajta tetszik:

 

Kinek van ilyen eszköze? Kérem ossza meg a tapasztalatait.

 

Bonca

morcibacsi Creative Commons License 2021.02.20 0 1 33197

Nem is neked írtam a BSI-nél bütykölést, hanem a kollégának, aki a kormány alatt akart relézni. Amúgy volt olyan verzió, ahol a motortérben ott volt a H4 mellett a H7-es csatlakozó is, csak a lámpát kellet cserélni, nem kellett programozni. Ezek a már említett 2003-2004 körüli időszakra jellemzők. 

Előzmény: FeZ_ (33196)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.20 0 1 33196

Hát a BSI-nél én sem gondoltam, hogy matatni kellene, csak arra, hogy esetleg fel lehet (kellene) programozni a másik fajta "rendszerhez".

Előzmény: morcibacsi (33195)
morcibacsi Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33195

2003 után cserélték le a H4-et. Relét lehet berakni, de nem a BSI körül kell matatni, hanem a motortérben. Itt-ott lehetett kapni kábelkorbácsot, ami tartalmazza a relét és a H4-H7 átalakítót

Előzmény: FeZ_ (33194)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33194

Pontosítok: ötszázadikat. :-) 

 

Előzmény: FeZ_ (33193)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33193

Lehet, ilyen részletekre nem szoktam figyelni, amikor cserélem az izzót ötszázadszorra. :-D

 

Előzmény: nemeza (33192)
nemeza Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33192

BSIs kocsikban nem gyarilag az valo? Ugy működne buhera nélkül.

H7 vs H4 asszem.

Előzmény: FeZ_ (33191)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.20 0 1 33191

"De azt nem tudom, mi kapcsolja ezt be és mikor?"

 

A motorvezérlő, amikor akarja. (vízhőfok függvényében) Ez is kiegészítő fűtés lenne, csak a paraszt verzió.  :-P

 

"mikor kibontottam a kormány alatti bizi táblát...

Hát, mit mondjak, teljesen más..."

 

Az a gép már gondolom BSI-s. Ha így van, akkor a BSI kiadja az utasítást és közvetlenül a fényszórókat a BSM kapcsolja. Az gyakorlatilag az utatéri biztosítéktábla, egy elektronikus relédoboz. 

Azt, hogy át lehet-e alakítani a világítást, nem tudom, mert még sosem kellett ilyennel foglalkoznom. Meg kellene nézni diaggal először, hogy van-e mód ilyen programozásra a BSI-ben.

Vagy talán jön valaki, aki már csinált vagy akart volna csinálni ilyet. :-P

 

 

Előzmény: zsekazst (33190)
zsekazst Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33190

Tisztelt urak!

 

Két hete vettünk egy öt ajtós, 1.4HDI 206-ost az asszonynak.

Haza jött gond nélkül, de másnap már jöttek is a bajok, amit orvostam is, ezeket nem is részletezném...

 

Viszont lenne pár kérdésem:

 

Van a termosztát után, a fűtő radiátor előtt a viz csőben egy szerkezet, 4db izzitó gyertya szerüt látok benne, kettessével sorba kötve.

Ezeket kikötve kimértem, mind jó.

De azt nem tudom, mi kapcsolja ezt be és mikor?

Külön kapcsolót nem látok bent sehol!

 

A másik kérdésem:

 

A másik autóból (ami egy régebbi sima 1.9 d) átszereltem a lámpákat elöl, hátul, mert azok fehérek, ujak.

A régi autóban volt beépitve egy relé, ami egyszerre tudta kapcsolni az elsö lámpában a tompitott mellé a fényszórót is, mert két égös a lámpatest.

Ezt a relét (amit anno én épitettem bele) most kivettem, raknám be az újabb járgányba, de meglepödtem, mikor kibontottam a kormány alatti bizi táblát...

Hát, mit mondjak, teljesen más...

Szóval, nem tudtam kitalálni, hová kellene bekötni!?

Ja, az új gép 2002 09 havi.

Esetleg valaki vágja ezt a témát?

Vagy esetleg vezérlöben ennél be lehet ezt igy kapcsolni?

 

Elöre is köszönöm!

T

Törölt nick Creative Commons License 2021.02.19 0 0 33189

Örülök, nagyon szívesen!

Előzmény: nemeza (33188)
nemeza Creative Commons License 2021.02.19 0 0 33188

Pár napja elkeszült, működik szépen.

Köszi megegyszer.

@Bonca: valóban szép lett!

Előzmény: nemeza (33186)
Baratombonca Creative Commons License 2021.02.19 0 1 33187

Végeztem a felújítással: kívül belül kozmetika, motornál felső tömítéskészlet, és folyadékok, hátsó híd, teljes kipufogórendszer, új gumik. Mint új korában :)

 

Bonca

nemeza Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33186

Köszönöm a segitseget. Betoltuk, beindult fel lesz újítva az önindítója.

Előzmény: Törölt nick (33185)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33185

Igen, ez még nem.

 

Előzmény: nemeza (33184)
nemeza Creative Commons License 2021.02.14 0 0 33184

Úgy tudom, hogy nem multiplexes.

VIN: VF32AKFXE40853455

Első forgalombahelyezés 2000.05.03.

Előzmény: Törölt nick (33183)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.14 0 1 33183

Még egy kérdés: ez a 2000-es autó nem multiplexes ugye? Mert az általam leírtak nem multiplexesre érvényesek!!!!

Előzmény: nemeza (33182)
nemeza Creative Commons License 2021.02.14 0 0 33182

Nagyon köszönöm! Szerintem elég biztos, hogy az önindító nem működik, pedig a gyújtáskapcsoló jó.

Lehet, hogy az akksi is megpusztult, de vagy testhiba miatt, vagy a saját hibája miatt nem megy.

 

Azt pedig így utcán nézelődve nehezebb megállapítani szerintem. Ha lesz eredmény, megírom ;)

Előzmény: Törölt nick (33181)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.14 0 0 33181

Tehát: (forrás: Peugeot SEDRE, face lift elötti jármű, TU3JP motor)

1.) BB00=akkumulátor

2.) 3VNR= 3 érintkezős csatlakozó, Fekete (NR)

 kiosztás: 3-as tű : 100 -as vezeték, szín:sárga (JN),

               2-es tű: BM13-as vezeték, szín:barna (MR),

               1-es tű: BM12-es vezeték, szín: fehér (BA)

 

Az általad leírt színek nem ilyenek, de a Peugeot Service Box ezt adja. Ennyit tudok segíteni.

 

 

Előzmény: nemeza (33178)
nemeza Creative Commons License 2021.02.14 0 0 33180

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (33179)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.14 0 0 33179

BB00= akkumulátor

Előzmény: nemeza (33178)
nemeza Creative Commons License 2021.02.14 0 0 33178

Köszönöm!

Már csak az a kérdés, melyik a 100-as vezeték - de megtippelem, hogy a kék - abban a csatlakozóban, ahol 3 vezeték van (egy piros, egy citroms. és egy kék) - közel a gyújtáskapcsolóhoz.

Tehát ez itt: (A másik kettő meg megy a BM34-be?)

 

Az alsó biztosítéktáblánál a piros lehet az 1V NR, a citrom és a narancs a BH28-ból jön?

 

A narancs lenne akkor az 1-es csatlakozó, ami F22 biztosítékon (?) keresztül direktbe van kötve az akksira?

 

Gyújtáskor a kéken megjelenik a tápfeszültség. A multiméterem negatív tüskéjét a kormányoszlop acéljához érintettem.

 

A BB00 egyég micsoda a rajzon?

Előzmény: Törölt nick (33177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!