Vigyázat, a következők csak erős idegzetű személyek számára tekinthetőek meg.... kiskorúak, terhes anyukák, nem 100%-ig kiegyensúlyozott lelki világú nézőinknek erősen ellenjavallott.....
Ugynez van a Lybrával. Mondom kicserélem a lambdákat, mert a fogyasztása sem volt már baráti és 200 ezer fölött aktuális bőven. Fogyasztás csökkent, motorüzemben nincs érezhető gond, mégis világít. Mindig a fűtés ellenállásra adja a kódot. Mértem a tápot, a befecskendezés rendszerreléje kapcsolja gyújtásra, teljesen rendben van. Attól tartok a motorvezérlő csatlakozójában lehet a hiba, mert a testet a fűtésnek onnan kapcsolja.
Ebből a szögből még nem volt. Az injektorhidat még nem raktam bele, mert útban lesz a felakasztáshoz. Egyébként minden a terv szerint, beemelésre kész. Olajjal feltöltve, átforgatva, kompressziómérés elvégezve.:)
Fene ebbe a modern autókba. Újra világított a "sárga tengeralattjáró" EU6-os kormosban. Elvittem a szervízbe, ugyanaz a hiba, amit "elviekben" november 15-én szűk 3000 km ezelőtt megcsináltak. Kicserélték az első szondát. Kérés nélkül rendelték az újat, és garanciában cserélik.
Van amikor nem jön össze a terv, a leömlőkkel az a helyzet, hogy sehogy nem jönnek össze egymással, visszacseréltem a már felszerelt későbbi kivitelűt az eredetire.
Szomorú sorsa lenne, ha hozzám kerülne... még a fedett helyen tárolást sem tudnám megoldani a mostani helyünkön. Ha minden jól megy, rövidesen elköltözünk egy jóval tágasabb házba, ott lehet majd szó újra hobbijármüröl. Az életközepi válság viszont eröteljesen a kétkereküek (meg a márkás hangszerek) felé taszigál mostanában :)
Addig van két hétvégém a szívóoldalra meg a vezérlésre, amiből egy hosszú.
Tegnap kiszedtem a bowdenes Lybra kulisszát is, kopásmentes.
Aztán nézegettem azt a fenéklemezt, amin a kulissza meg a kézifékkar van, szerintem tök ugyanaz, az a pár kipufogótartó a különbség, ami rá van hegeszve. Az azért jó, mert hibátlan az is. Meg a Lybra kormánymű is gyanús nekem, hogy jó lehet. Ha már a Mareából ki kell venni vagy legalábbis eloldani a helyéről a csodálatos rudazatos váltóműködtetés csuklója miatt. Mekkora egy szar, ha melléteszem a kétbowdenes mechanika mellé.