Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 2022.08.27 0 0 10959

Egy kis videó a szolnoki daruról. Túl sok szakmaiságot ne keressetek benne. :D (A legjobb, amikor 3:10 körül rámutat a 100-as jelre, hogy ez is 120-as. :D) Kb. az első 5 perc ONtopik...

 

https://www.youtube.com/watch?v=71KCDhVMJKk

 

szivats Creative Commons License 2022.07.29 0 0 10958

Az előzményben elírtam a számot!

 

Bocsánat!

 

9798 ....

Előzmény: szivats (10957)
szivats Creative Commons License 2022.07.29 0 0 10957

Délután, miközben Vasgyárban az üllői aljnövényzet tűz miatt +23-mal érkező S50-esemet vártam, érkezett a 6. vágányra egy a Kőér utcába visszatolatni szándékozó FKG-s szerelvény, és volt benne két exszemélykocsi is.

A 84 55 9798 381-4 -et be tudtam azonosítani, hogy miből lett, de a

 

9797 379-8 -hoz nem találtam semmi előzményt.

 

Az miből lett?

Törölt nick Creative Commons License 2022.07.23 -1 0 10956

Üdvözlet! A 98-as vonalon milyen felépítményű a pálya? Úgy olvastam, hogy van 48 és 54 kilós szakasz is, de nem tudom pontosan, hogy ezek hogyan oszlanak meg. 

Atis57 Creative Commons License 2022.05.30 -1 5 10955

Sziasztok!

 

 legalább 50 éve hiányoltam ilyen  kiskocsit. ime a hiánypótlása;

 

JohnHans Creative Commons License 2022.05.30 -1 0 10954
Előzmény: JohnHans (10953)
JohnHans Creative Commons License 2022.05.30 0 0 10953
Előzmény: SÜNÖCSKe (10945)
klapperes Creative Commons License 2022.05.09 -1 3 10952

44 55 7076 103-844 55 9478 636-784 55 9798 387-1

 

 

84 55 9798 388-99422 0319422 8639425 3069481 124

 

Szombaton Tapolcán nem csak Ikarus találkozó volt hanem jászkíséri "nosztalgia" szerelvény is

division by zero Creative Commons License 2022.04.19 0 0 10951

Vasárnap Pécelen:

klapperes Creative Commons License 2022.04.19 0 0 10950

2000 környékéről emlékszem rá, akkor világosszürke(fehér?) szín kivételével így nézett a Madridi úton. Jelenleg meg Veszprém környékén található meg már nem mint FMK.

Előzmény: kanizsella (10949)
kanizsella Creative Commons License 2022.04.18 0 0 10949

Ez a gyűjtött fénykép szerintem nem színhelyes. 

Előzmény: SÜNÖCSKe (10948)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2022.04.17 0 0 10948

Annak az FMK-nak milyen színösszeállítása lehetett? Piros-fehér?

Előzmény: kanizsella (10946)
kanizsella Creative Commons License 2022.04.17 0 1 10947

Előzmény: kanizsella (10946)
kanizsella Creative Commons License 2022.04.17 0 1 10946

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2022.04.13 0 0 10945

MÁV FKG Jászkisér. A siker nem garantált!

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-fkg/bemutatkozas-mav-fkg-kft

Előzmény: tothpalf (10944)
tothpalf Creative Commons License 2022.04.13 0 0 10944

Sziasztok,

ha egy pl. TVG nh-t szeretnék vásárolni milyen fórumon, weblapon kereshetek?

Köszönöm a választ előre is.

Atis57 Creative Commons License 2022.03.21 -1 4 10943

Sziasztok!

 Találtam egy régi NDK-s képet.

 

RhB Creative Commons License 2022.03.17 0 3 10942

Köszi, szuper! :D Már épp írni akartam a funkcióját, csak közben megelőztek. :D És én persze csak a daru terhelési próbát tudtam, a többi részletet nem. Azért érdekelne a lakó és iroda rész is.

 

És még mielőtt özönlenének a "de miből építették át" jellegű kérdések... :D

 

Ez egy új építésű kocsi, ha minden igaz Székesfehérvár, 1970.

 

30 55 117 1249-2 > 80 55 971 0032-2 Ygl > 99 55 9380 532-9

 

Az utolsó számot eddig nem tudtam, de most már ez is megvan. :D A 971-es állapot:

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=94307359&t=9119332

 

Előzmény: gumidani (10938)
Vendégsín Creative Commons License 2022.03.17 0 2 10941

A képekről látszik a kocsi funkciója. A vontatási telepek egy részén van kerékpársüllyesztő berendezés, daru meg szinte mindenütt.

Ezeknek az emelőberendezéseknek meghatározott időközönként próbaterhelésen kell átesniük a névleges emelőképességük valahány %-os értékét meghaladó terheléssel. A kocsi egyrészt a próbaterheléshez szükséges hitelesített súlykészletet szállítja, a ki- és berakást egyszerűsítő, ugyancsak hitelesített tömegű szállítókocsival, másrészt a raktártér el van látva a súlyok mozgatásához a kitolható, villamos üzemű futódaru pályával, harmadrészt a kezelő-kísérő részére kialakított "lakórész"-t és a bizonylatok, okmányok kiállítására alkalmas irodát is tartalmaz.  

Előzmény: SÜNÖCSKe (10939)
gumidani Creative Commons License 2022.03.17 0 1 10940

Amikre én is kiváncsian várom a remélt választ.

Előzmény: SÜNÖCSKe (10939)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2022.03.17 0 0 10939

Szuper képek, de csak még több kérdést vetett fel bennem a kocsi funkcióját tekintve :)

Előzmény: gumidani (10938)
gumidani Creative Commons License 2022.03.17 0 2 10938

Ezt a két képet gyűjtöttem be a belsejéről. 

Előzmény: RhB (10937)
RhB Creative Commons License 2022.03.16 0 0 10937

Ennek a belsejéről ill. "működés" közben van valakinek fotója? Vagy valami leírás...

Előzmény: MTU-890 (10936)
MTU-890 Creative Commons License 2022.03.10 0 0 10936

99 55 9380 532-9 terhelési próbakocsi:

MCA-001 Creative Commons License 2022.03.04 0 1 10935

TVGdh-1271 ma Marcaliban.

gumidani Creative Commons License 2022.03.01 0 1 10934

MTI-FOTO-F__LA19600811002

Lett ebből valami, vagy csak dekoráció volt?

MTU-890 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 10933

"Viszont látom, hogy ennél morfondíroztál, hogy két kocsi (979 0031 ill. 117 1142) azonos-e?"

 

Igen, mert egy 2002-es kimutatáson mindkét kocsi szerepelt, miközben más adat szerint pedig a 117 1142 lett átszámozva 979 0031-re.

 

 

"Itt elvileg dupla számkiadás volt - remélem stimmelnek az adatok -, ez okozza a kavarodást."

 

A 92-47 070 kocsiról annyit találtam, hogy Bp. Keleti honállomású volt, és 2002.12.12-én selejtezték.

 

Előzmény: RhB (10929)
gumidani Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10932

Előzmény: gumidani (10931)
gumidani Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10931

E rajz szerint pedig 23,286 m 

Az üzemi kocsikon feltűntetett méretadatokat érdemes kritikával fogadni.  

Előzmény: RhB (10930)
RhB Creative Commons License 2022.02.07 0 2 10930

Ami érdekesség, hogy a 99 55 9574 001-1 kocsi hossza 24m, a 99 55 9577 002-6 kocsi hossza pedig csak 23m (ezek voltak feliratozva már 117 1144, ill. 117 1145 korukban is).

 

Lehet, hogy elsőre rosszul írták rá, aztán csak "ctrl-C - ctrl-V" volt. :D

 

Elvileg mindkettő az 1942-es típus, amik az 1948-as átszámozás (pályaszám tömörítés) során kapták ezeket a számokat másodszor kiadva (655II ex 676,
656II ex 677). 1947-49 között is épültek még kocsik, de nem tudom, hogy azonosak voltak-e a korábbiakkal?

 

Az eredeti 656-os Ausztriában maradt, az osztrák típuskönyv szerint 21,5 m hosszú.

 

 

Előzmény: MTU-890 (10928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!