T3 1.9TDI-vel 4-5km országút után mozdul meg a hőfok. A régi 1.6TD már az utca végén okádta a meleget. Mondjuk cserébe télen elkért 9 liter és legalább nem is ment.
hat az 1,3mjet-nel nem trukkoztek ilyennel! 1,3 mjet panda utan nekem egyaltalan nincs olyan erzesem a g3 tdi-ben, hogy ne fütene!
viszont van 4 (1x eredeti, 2 uj, 1 bontott) hojeladom. A gyarival jol all a homero, de szart lat az ecu, a többivel meg jol lat az ECU, de fekszik hideg allapotban a mutato... mindegyik ugyanaz es jo cikkszam. TEst uj...
A magasnyomásu rendszer. Mondom 2 porlasztó nagyon eleresztett, kicseréltem és semmi változás. Igaz picit szebben jár a motor, de nem indul. Kettőstömegü alapjáraton rendesen zörög, az lehet a bibi.... Még azt is megfigyeltem hogy kinyomott kuplunggal mintha a starter is gyorsabban teker. Bontott lendkereket érdemes rátenni? annak csak a lényege , hogy két oldalba rugózzon, és ne ütközzön keményen ugye? köszi
Ezeknek a TDI-k nek elég kevés a hulladékhője. Nem nagyon fűtenek. Nem véletlen trükköztek a mérnökök mindenféle fűtéskörbe kötött ízzítógyertyával, meg elektromos fűtőpanellel. Ha rövid utakat mész, nem feltétlen hibajelenség ha nincs érezhető fűtésed.
Toyota Avensis 2003.12 havi T25 2.0D4D 116 le -vel rendelkezem.
A problémám az lenne,hogy 5fok alatt amikor izzítania kellene,nehezen indul,sokat teker,mire elkapja.(viszont ha egyszer indul és leállítom,majd újra ráindítok akkor elsőre beindul)
Akksit cseréltem,izzítógyertyákat cseréltem,a gyertyák megkapják a 12V-ot,tehát az izzítórelé is jó valószínűleg.
Találkozott valaki hasonló problémával?Mi lehet a megoldás?
A vaspor a jeladón? Mindegy, ugyis másodikán jön kettőstömegü lendkerék cserére, és akk megnézem a jeladót. De akk mégis nem kellene hibakót adnia??? Üza rendszer sztem kizarva, mert 2 porlasztócsere kelletett volna h segitsen.
Csak mielőtt valaki félreérti. (mindhármótoknak) Jelen esetben ott az a kis cső, azon légtelenedik. Ha a termosztáton keresztül kell légtelenednie, akkor tesznek rá egy lyukat. De a lyuknak sokszor az /is/ a szerepe, hogy legyen valamennyi áramlás a termoelem mellett, így pontosabb a működése.
A kérdés szempontjából persze az a lényeg, hogy nem kell 100%-ra zárnia se így, se úgy. (ettől még van olyan, amelyik teljesen lezár)
Lenne egy kérdésem a rutinos autószerelőkhöz. Mennyire normális az, ha egy új - házzal egybeépített - termosztátot kézbe véve (ilyetén formán természetesen zárt állapotában) szájjal át lehet kicsit fújni? Mennyire kellene zárnia? Tökéletesen, vagy ennyi belefér? Ha ilyenkor hideg vizet töltök bele, az nem szivárog látványosan, maximum egy kicsit csöpög…Ez így rendben van, vagy valami nem stimmel?
Egyébként teszteltem forró vízben és nyit, zár rendesen…
Van egy 98-as audi a4-esem. 1.9 tdi afn motorral. Nem melegszik a vizem, kicsit balfasz módon vettem egy febi termostátot
17908-as cikkszámút 80 fok van ráírva , ami a kocsiban volt és elvileg rossz az 17888-as cikkszámú és 87 fokos.
Utólag néztem utána és megtudtam hogy a gyári érték is 87 fokos.
Mit tegyek vegyek egy másikat 87 fokosat vagy berakhatom a 80 fokosat, van/lesz valami lényeges különbség?
Forraltam vizet edénybe, bele lógattam őket hogy ne érjenek edény falához, viszonylag egyszerre indultak meg de a 80 fokos érthetően nagyobb nyílással.