Kifogtad a jó időt rendesen. Holnap nem lesz ilyen szerencsénk, országos esőt mondanak :))
Fótozni nem fogok szerintem, tavaly októberben-novemberben jónéhány képet készítettem szakadó esőben a Pilisről, meg ezt amúgy is jobb magányosan intézni :)
Rohanni én sem fogok de sokat ácsorogni sem, ha sikerül összeállni valakivel/valakikkel akkor hurrá, ha nem, akkor nyomom egyedül.
Fagytúra is régen volt. Meg olyan ... akármilyen topiktúra is, amikor csak úgy lötyög a társaság egyet valamerre. Amúgy egy fagytúra éppen aktuális lehetne nemsokára.
Én reggelente nem tapasztalom, az erőnléti negatív változásokat, inkább csak az arcomra ható - sebesség és menetszél függő - hideget. Kimondottan élvezetes a hideg, friss reggeli levegőben bicajozni. Igaz, még csak 3 fok volt reggel, de nem fáztam, kimondottan élveztem. Na, majd ha jönnek a mínuszok!...:)))
Egyszer elmeséltem alapban kardiológus haveromnak (orvosomnak), hogy télen mennyivel nehezebb tekerni. Elgondolkodott, majd azt mondta, hogy igazad lehet, sose gondoltam erre. Télen a szabadban a testhőmérséklet fenntartására is jelentős plusz energiákat kell fordítania a szervezetünknek a nyárihoz képest.
Gondolj bele, a beszívott (sportban jelentősebb mennyiségű) levegő önmagában is hidegebb - erősen visszahűt belülről.
Mondtam volna neki, de nem találkoztunk. Jó-jó, a Szántó előtti völgyben fújt a pofaszél, de az ott lakik már ezer éve és ráérezvén a bringások szívatására, újabb ezret eltölt még azon a környéken. Gyönyörű idő volt, de a fogaim néha összekoccantak. A hétfői Cserkész túra útvonalát akartam bejárni. Jelentem: sehol nem ázott fel az aszfalt, úgyhogy tekerhető:-). Az öltözködésre viszont nagyon oda kell figyelni. Mexikó előtt feldobtam magamra topikos téli dzsekit és egyáltalán nem találtam soknak. A térdmelegítők nagyon jól működtek, nélkülük most nem tudnék járni. A nagy mexikós kanyar után még az alásapka is felugrott, mert jobbnak találtam a füleimmel együtt leérni Marótra. Ha valakinek fényképező gépet vinni támadna kedve, számoljon a szokásos menetidőre még vagy negyed annyit. Eszméletlen színek vannak mindenfelé. A tervem a túra útvonalának teljes bejárása volt, de nagyon lajhár stílusban haladtam (bizonyítja ezt a végére elért 20.1-es átlag, amiért itthon a csütörtöki véradást okoltam), ezért Visegrádot kihagytam. A szentlászlói úton mentem fel Hegytetőre, majd Pap-réten át lefelé. A végén 104 km jött össze. Ha papírkutyáknak való idő lesz hétfőn, akkor megyek a túrára, de szigorúan egyedül. Nem akarok senkit visszatartani.
A jobbrakanyarodás egyébként a kép alapján tényleg kevésbé valószínű, de még nem teljesen kizárható, mert közvetlenül a sarok után van egy buszmegálló, és ha áll bent busz, akkor középre kell jönnie.
Jó lenne tudni, honnét jött a billencs, és mikor...
Mert ha a Stefániáról kanyarodott nagy ívben balra a Keleti felé, akkor bizony ott csak neki van zöldje... és ilyenkor sok bicajos is körülnézés nélkül elindul, mert hogy már leálltak az autók keresztben a Thökölyn...
De ha viszont a billencs már a sötét -narancssárgán ment át és a szegény kollega már zöldet kapott...
Reggel erő vettem magamon, és feltettem a bringát a tetőre, hogy amikor kiteszem a lánygyermeket a sulinál, bringával mehessek tovább. Hát érdekes volt! Pólóban, sálban, bringás kabátban épp csak nem fáztam (az első 6-7 km után már), és épp csak nem izzadtam meg nagyon. Na de az az erőnlét! Hát ilyen nincs! picit több mint 1 hét kihagyás után tartós 24-nél sík terepen már vettem a levegőt!!! Azt nem mondom, hogy lihegtem, mert ez így ilyen formátumban nem teljesen igaz, de kellett lélegezni rendesen. Ez lenne a szervezet téli üzemmódja?
Az Iveco pozíciójából ítélve, ez nem olyan bekanyarodós, jobboldalról alácsúszós dolognak tűnik. Inkább úgy tűnik, mintha valamelyikük nem vette volna figyelembe a piros lámpát, és a billencs elütötte a kerékpárost.
kicsit fázósnak tűnt az idő, de nem vettem pulóvert a bringáskabát alá. aztán mikor csak nem lett meleg és megláttam egy parkoló autón a jégvirágokat, akkor mégiscsak felvettem és lőn, sokkal kellemesebb volt tekerni :)
első eset idén, hogy nem izzadtam meg mire beértem :) bontok pezsgőt :))
Nekem valami konstrukciós hibáról beszéltek, de az számomra olyan hihetetlen, hogy inkább be se írom. Az viszont tényleg tréfás volt, hogy mikor 1 hónapja mondtam, hogy szeretnék venni egyet a kiállított gépekből, akkor pár perc múlva közölték, hogy azok a gépek nem eladók a Hayes Nine fékekkel kapcsolatos gond miatt. Először csak néztem, jól hallok-e, aztán elkezdtem magamban agyalni, hogy valaki biztos megvette őket nagy tételben:-) Kétségkívül jól mutattak, de azért ezt így hogy... Azért 2 nap múlva már nem volt ott egy ilyen gép sem, és a következő 1 hónap alatt kétségkívül elég rosszul nézett ki a sok üres állvány:-) Aztán nemrég visszakerültek a megtért báránykák...
A 8-as imbuszcsavar is stimmel, a karra belülről pedig az van írva, hogy BL6DAI, és 170 (gondolom, a hossza). De most esett le: én nem is az imbuszt fedő sapkára gondoltam, mert az elég nítnek látszik, hanem a monoblokkot tartó, a hajtóműházba (vagymibe) becsavart, belül bordázottnak tűnő csészeizékre, ami kezd már szőrősödni, pedig még csak tsetsemő. Ebből is látszik, hogy én még monoblokkot se láttam közelről az életben. Képet nem tudok mutatni:-)
a fékkar tövében belülről, ahol nyomja a dugattyút, van egy kis 2mm-es imbuszkulcsos csavar. na azt kell tekergészni (befele) hogy a fékkar kintebb fogjon.