A kétzónás rendszer az két külön kompresszorral, meg minden egyébbel működik? Nem úgy van, hogy csak a levegő keverő részből van kettő? És külön állítja hogy az egyiket-másikat hűtse-e vagy fűtse?
Szóval szerintem ha gáz lenne kevés, vagy legalábbis a hűtéssel konkrétan lenne probléma, akkor az mindkét oldalt jelentkezne, nem?
Mondjuk ez az egész csak szerintem. Én kicsit bonyolultnak találnám, ha a két oldalhoz két külön hűtőkör tartozna.
na persze, nyilván, nem értek hozzá, csak azt akartam mondani, hogy azért hiába a szigorítás így meg úgy, a szerelőm könnyebben el tudta intézni a vizsgát mint hogy leszedesse valahogy a kerékőrt.
Illetve ha jól értettem csak pár százalékkal sötétebb mint kellene. :-)
Amúgy ellenzem mind a kopott gömbcsuklós autó átengedését, mind az egyéb okos dolgokat... :-(
Amúgy felhívtam egy kerékőr specialistát (Spirik, vagy mi) aki mondta, hogy persze leszedi, nem lesz sérülés, stb... 10e/db... Aha.. köszönöm, akkor inkább a hegesztés. :-)
Nem is ellenkeznék a hegeszésnek ha tudnék én magam hegeszteni, lenne gépem. De azért egy iparitanulónak nem adnám oda. Inkább megkérem apámat, hogy mi lenne ha megprobálna kezdeni vele valamit...
de előbb még futok egy kört egy másik pug kerékőr kulccsal.
Igen pótolható, de nagyon lassú procedúra mert franciából kell megrendelni alvázszám alapján, jobb ha mielőbb nekifogtok. Nekünk 2hónap volt az egyik Boxerhez.
Nem meredek, de szerintem nem is kell ez a hercehurca megoldható anélkül is, majd megkérdezem, de ha nem megy fóliázva a rendszámcsere sima ügy ha kéznél van a donor autó.
A 2 zóna nagyjából egyformán volt terhelve, nagyritkán nyáron volt, hogy a jobb oldalt LO-ra tettem, és a kesztyűtartóba be az italt, az én oldalam meg 20 körül, de amúgy általában egyforma hőfokot fújtak. A gázt utántöltötték elvileg, de a hibajelenség ugyanaz. Pár helyen megkérdeztem, de senki nem igazán tudja, hogy erre a jelenségre mennyire volt reális lépés a gáz, vagy mennyire csak 'essünk túl rajta' volt. Mivel nem is ellenőrizte utána gyanús, hogy az utóbbi. És csak az a 10k fáj, amit feleslegesen fizettem ki, hanem kezd melegem is lenni :)
De Ádink vannak 307-el rendelkező ismerősei, annyi hogy kell egy hasonló színű másik verda áttenni a rendszámot, beállni lefotózni, kiállni, rendszám visszacsere és folytatódhat a műszaki.
Nem akarok kötekedni de szerintem nem mindent lehet okosba. Ha jól emléxem Ádinak fólia gondja van. Márpedig az autót le kell fotózniuk felhúzott ablakokkal minden oldalról. A gömbfej ill egyéb dolgokat valszeg meg lehet bundázni de a fóliát már nemigazán. Egy ismim is bebukta, letépették vele. Pedig ha valaki tud simlizni akkor az ő!
Nekem most úgy vizsgáztatták le a kocsit, hogy amikor vittem a szervízbe akkor vettem észre, hogy elhagytam a kerékőrt. Na, pedig befigyelt egy talpas meg két belső kormányösszekötő. Amit nem is csináltak meg, de persze, ha megoldom a kerékőr dolgot ki fogom cseréltetni.
De a lényeg, hogy ezt "megbeszélték" a vizsgáztatóval. Tehát biztos lehet most is okosba vizsgáztatni.
Le van benne írva én is onnan vettem ki. Előtte azért csináld meg a szervízt. :) Nullázó benyomva, kulcs elfordít,nyomvatart míg visszaszámol 10 ről utána gomb elenged és kulcs eltűnik. :)
Akkor mivel lehet hozzányúlni a computerhez és hogyan?
Ha van kézikönyved, abban le van írva. Elég bonyolult hogy megjegyezzem de valami gyujtás rá gomb megnyom gyyujtás le de közben a gomb nyomvatart 8mp-ig, vagy valami hasonló...
Ha a víz jó akkor könnyen lehet a fékolaj szint miatt a csipogás... Viszont az csak akkor kevés ha nagyon elkoptak a betétek, vagy szivárog de az valszeg kizárt. Mielőtt felöntöd nézd meg alaposan mindegyik betétet. Külsőt belsőt.
Fékolajat majd mondanak mások, pl Jena. Ő nemrég beírta ide mit vett csak már nem emléxem. Én még nem cseréltem, és nem is öntöttem fel soha.
Néztem a szintet, max jelen áll. átneztem, minden ok rajta, meg levettem a burkolatot is, szinte minden csillog-villog rajta. 5-os fokozatban eloztem, es akkor irta ki a STOP feliratot, majd eltunt....nemlehetett valami nyomás hiány? Járok vele hosszabb utakra, ezert felek nehogy komolyabb baja legyen, vagy megálljon valahol.
Masik: Fekolaj szintem keves..milyen olajat javasolsz? ESP van benne.
Nézd meg a hűtővíz szintjét. Ha lemegy minimum közelébe akkor előfordulhat hogy néha úgy változik a folyadékszint (pl gyorsuláskor), hogy azt érzékeli mintha minimumon vagy alatta lenne. Ekkor becsipog, STOP felvillan és a központi kijelzőre is kiírja a vízhiányt. De mivel még nincs a minimumon csak közel hozzá, ezért nem produkálja állandóan. Nekem reggelente az első indításnál szokta produkálni utána nem, de általában még aznap felöntöm és nem idegesít egy darabig.
Felönteni desztvízzel, vagy alumínium ötvözetű motorba való fagyállóval (asszem citromsárga színű).
Ugyan nem tudom, de némi klímás vonatkozású melómból adódóan logikusnak tűnik a tartály, pláne, hogy csak az egyik zóna ment ki. Egyébként előfordulhat, hogy csak gázt kell tölteni, de azért remélhetőleg ebben benne van a szivárgáskeresés is, mert 2 külön, de homogén rendszer esetén nem tűnik sanszosnak, hogy az egyikből csakúgy elszökik a gáz, bár ha folyamatosan más a terhelése a két zónának...
Neharagudjatok, hogy mostanaban nem jarok ide, de sok mindennel el vagyok foglalva. Kozben irom a diplomamunkám, es sok idomet felemeszti. Igérem, utolag bepotolom!!! Látom, lesz megint tali, megyek ám en is! Eddig ugy van,hogy szeretnek menni!
Ma megilyedtem, mikor elozes kozben a piros STOP felvillan, csippant, felvillant, csippant.Aztán eltunt. Most nemtudtam, hogy befejezzem az elozest, vagy menjek vissza mogé. :( aztan befejeztem, kidobtam uresbe, de aztan semmi. Után probaltam huzatni, de nemjott elo semmi. Mi lehetett ez? Kicsit félek,hogy nem lesz-e komolyabb baja!
Teljesen érthető volt. Nagyon szeretnék eljutni, a ladásokkal minden nyáron együtt voltunk pár napot is akár. Ahogy tudom megoldom hogy ott legyek asszonykával vagy nélküle,, csak legyen fix a helyszín. Zs