Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DJTJ Creative Commons License 2010.04.25 0 0 46060
sziasztok

szedte már szét valaki az elektromos ablakemelő kapcsolót? A tükör választó kapcsolót csak ki kell pattintani?Gondoltam mielőtt hozzákezdek utánaérdeklődök hátha van valami trükk amit nemtudok:)
Krila00 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 46059
Írtam neked emilt. Majd ha időd engedi olvasd el pls.
:)
Előzmény: cichlidszsolt (46057)
Zolysys Creative Commons License 2010.04.25 0 0 46058
A hátsó fékek kb 30% át adják a teljes fékerőnek, ha felmelegedett volna akkor azt jelenti, hogy sokat fékezel, vagy be van ragadva :)
Előzmény: cichlidszsolt (46057)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.04.25 0 0 46057
Zolival értek egyet,én pont így jártam,igaz nekem a szerelő követte el a baklövést amikor elvitte felújítani a tárcsámat.Ilyenkor jó a fecskendő,azzal kitudod majd szívni ha cseréled.
Tegnap meglestem,és szerintem a hátsó fékbetétnél a munkahenger beállhatott,mert nem melegedet fel csak az első mikor megfogtam.Szerintetek gyorsban javítható,vagy mi lehet a probléma.
Előzmény: Zolysys (46055)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46056
Tudom, már olvastam itt! :) En fogom vagy akarnam majd csinalni, erre majd számitok.
Csak hiba szures miatt akarnam, hogy e miatt csippanhat ....de keves az esely ra.
Előzmény: Zolysys (46055)
Zolysys Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46055
De ha feltöltöd és cserélik a betétet, akkor majd ki fog folyni a folyadék a tartályból!!!!!!
Előzmény: Törölt nick (46054)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46054
Udv.


A betetek már eleg kopottak, nyáron cserés. Feltoltom, legalabb tudjam meg mitol csippan 3-t, hogy tudjam kiszurni a hiba okát. Ha ez sem, akkor passz..megvarom, mig hibauzit ir nekem...
Multkor volt a STOP felirat felvillanás-eltunes, majd a csippanás kisérete.
Előzmény: Zolysys (46053)
Zolysys Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46053
Fékfolyadékot nem kéne utánatölteni, hanem azt kéne meglesni mennyire vannak lekopva a betétek, lehet ezzel jelez , hiszen a betétben nincs visszajelző... ha jól emlékszem.
A másik folyás viszont a nehezebb. Nekem volt. Szervodobba átszivárog a főfékhengerből...
Előzmény: Jena307 (46050)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46052
Beszélgettem Monoffal találkozóval kapcsolatba.Lehetne előbb is tartani ha van kedvetek,beülős kajálós beszélgetőset öcsémnél az étterembe.Tőlem csak annyit kért jelezzük hányan leszünk és milyen nap megyünk.De ezt már többször írtam,ja aki tudja hozzá az oldalbordáját hogy legyen ki vissza vezessen.XD
Étterem itt.
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46051
Most értem haza fent voltam Monof barátomnál megnézni a felniket hát egyből beleszerettem a felnikbe.Fel is pakoltuk a vasra kipróbálás képen,nagyon jól nézet ki rajta,utána kicsit meghajtottuk a vasat és pozitívan csalódtam benne.Nagyon jó úttartása volt,nem rázott,élvezet volt vezetni.Gumikat lecserélem rajta,és tuti lesz a gép.Teljesen más kép vezetni egy 15"16" felnin lévő vékony kerekeket mint ezt amin 17" 225 széles.Aki kipróbálja utána csak ilyet szeretne vezetni.Már bánom én is hogy nem hallgattam Monof szavára és vettem gyárit,azok most eladó sorba kerülnek.
Jena307 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46050
fékolaj dot4, elméletileg nem keverhetö, gyakorlatilag igen, vagy kb.4évente csere ha nagyon jószándékú vagy az autóval. A csatikat húzd le a vízröl meg a fékolaj szintjelzöröl pár napra hátha kiderül valami
Előzmény: Törölt nick (46049)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46049
Sziasztok!

Tegnap megint becsippant indulás után 500m-el. De most nem volt semmi uzenet, egyik kijelzon sem.Csak 3 beep, aztan semmi.
Vizet neztem, az rendben. Fekolaj szintet megnem ontottem utána, nemtudtam venni.
Neztem a fekeket, már megkoptak,pár helyen vekony, nyáron csere lesz.

De ez a csipogás nem fer a fejembe.... Nem lehet a vizszint jelzom hibás? rossz adatokat kuld neki, a compu meg az szerint ilyesztget engem?! :)


Xe3 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46048
A változás oka: pénz :)

Az ionizált vizet sokkal olcsóbban lehet előállítani. Valami gyanta oszlopokon kell csak végigfolyatni a vizet, s már kész is, míg a desztillációnál fel kell forralni, majd kicsapatni. Több idő, több energia...
Előzmény: _Haszi_ (46021)
naveed Creative Commons License 2010.04.24 0 0 46047

Hasonló problémát már láttam Puntóban. Mondjuk ott nem meleget nyomott, hanem hideget és a vezető oldali klíma. Nem volt kellemes decemberben.

Pontosan nem tudom mi az alkatrész neve, de egy ilyen pillangó szelep szerű valami volt ami gáz áramlási irányát váltotta. Neked lehet, hogy a fűtési irányba ragadt be.

Előzmény: Losicica (46035)
Monof Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46046
Köszi :)
Előzmény: Zolysys (46044)
tthom Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46045
Nem konkrétan a 307re gondoltam, csak példának hoztam, biztos van olyan autó, ahol acél a motorháztető.
Előzmény: Jena307 (46022)
Zolysys Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46044
Ott ott... nem baj jöhetsz azért nem nézünk mi ki... annyira :D:P
Előzmény: Monof (46004)
Blt.P.mester Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46043
 

Sziasztok!

Van egy kis problémám a diesel picassommal. Elromlott az üzemanyag szivattyúm és cseréltetni kellett. Megtörtént és minden frankó lett. Viszont a kijelzőn az üzemanyag mérő digitális kijelzője most hogy tele tankoltam nem mutat semmit aztán gondol eggyet és mutatja hogy tele van aztán megint nincs kijelzés. Álltalában nem mutat semmit csak néha bevillan. Amíg fogyott ki a szerelés után azt pontosan és mindig mutatta,csak most bolondult meg,hogy tele raktam. Mi lehet a probléma???

A szerelőm azt mondja hogy a tank kivételnél nem lehet elrontva semmi mert az üzemanyag menniséget a számítógép megméri amikor a gyújtás rá van adva,és a mindenkori mennyiséget mutatja. Nem úgy van már ezeknél mint a régi kocsikon. De akkor mi romolhatott el hisz eddig tökéletesen működött. Teljesen üres a kijelző még a piros tartalékot se mutatja.

Előre is köszi a válaszokat.

Ui: Ha tudtok az email címemre írjatok mert nem biztos,hogy megtudom várni itthon a választ,de az email-t a telcsimről is eltudom érni.

Jena307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46042
Megnyugtatlak, a kopott gömbcsukló ilyen szinten nem veszélyes csak zavaró. Akik intézik az ilyen "okosba" dolgokat sem hülyék, tehát ami életveszély nem vállalják, ami nagyon gáz, nem vállalják mert ha kifele menet a második sarkon kivesznek a büfékocsihoz, akkor bukták az engedélyüket stb.stb.
Előzmény: B-road (46038)
Jena307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46041
Passz.
Előzmény: Vyzo307 (46040)
Vyzo307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46040
Köszönöm a választ! Mennyit kellett fizetni érte?
Előzmény: Jena307 (46037)
B-road Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46039

A kétzónás rendszer az két külön kompresszorral, meg minden egyébbel működik? Nem úgy van, hogy csak a levegő keverő részből van kettő? És külön állítja hogy az egyiket-másikat hűtse-e vagy fűtse?

Szóval szerintem ha gáz lenne kevés, vagy legalábbis a hűtéssel konkrétan lenne probléma, akkor az mindkét oldalt jelentkezne, nem?

 

Mondjuk ez az egész csak szerintem. Én kicsit bonyolultnak találnám, ha a két oldalhoz két külön hűtőkör tartozna.

Előzmény: Losicica (46035)
B-road Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46038

na persze, nyilván, nem értek hozzá, csak azt akartam mondani, hogy azért hiába a szigorítás így meg úgy, a szerelőm könnyebben el tudta intézni a vizsgát mint hogy leszedesse valahogy a kerékőrt.

Illetve ha jól értettem csak pár százalékkal sötétebb mint kellene. :-)

 

Amúgy ellenzem mind a kopott gömbcsuklós autó átengedését, mind az egyéb okos dolgokat... :-(

 

Amúgy felhívtam egy kerékőr specialistát (Spirik, vagy mi) aki mondta, hogy persze leszedi, nem lesz sérülés, stb... 10e/db... Aha.. köszönöm, akkor inkább a hegesztés. :-)

Nem is ellenkeznék a hegeszésnek ha tudnék én magam hegeszteni, lenne gépem. De azért egy iparitanulónak nem adnám oda. Inkább megkérem apámat, hogy mi lenne ha megprobálna kezdeni vele valamit...

de előbb még futok egy kört egy másik pug kerékőr kulccsal.

Előzmény: Martinka. (46028)
Jena307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46037
Igen pótolható, de nagyon lassú procedúra mert franciából kell megrendelni alvázszám alapján, jobb ha mielőbb nekifogtok. Nekünk 2hónap volt az egyik Boxerhez.
Előzmény: Vyzo307 (46034)
Jena307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46036
Nem meredek, de szerintem nem is kell ez a hercehurca megoldható anélkül is, majd megkérdezem, de ha nem megy fóliázva a rendszámcsere sima ügy ha kéznél van a donor autó.

Talira, persze hogy megyek!
Előzmény: Ambree (46030)
Losicica Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46035
A 2 zóna nagyjából egyformán volt terhelve, nagyritkán nyáron volt, hogy a jobb oldalt LO-ra tettem, és a kesztyűtartóba be az italt, az én oldalam meg 20 körül, de amúgy általában egyforma hőfokot fújtak. A gázt utántöltötték elvileg, de a hibajelenség ugyanaz. Pár helyen megkérdeztem, de senki nem igazán tudja, hogy erre a jelenségre mennyire volt reális lépés a gáz, vagy mennyire csak 'essünk túl rajta' volt. Mivel nem is ellenőrizte utána gyanús, hogy az utóbbi. És csak az a 10k fáj, amit feleslegesen fizettem ki, hanem kezd melegem is lenni :)
Előzmény: Haszika (46014)
Vyzo307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46034
Ajaj és a volt tulajdonosának sincs, és ő sem kapott. Pótolható ez valahogy?
Előzmény: Smíró (46033)
Smíró Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46033
Volt szerintem, ez egy kék (vagy fehér?) plasztik kártya volt, Peu jellel és kaparós résszel. Én is azzal adtam el, az újhoz is van.
Előzmény: Vyzo307 (46032)
Vyzo307 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46032
Sziasztok. Akadt új vevő a kocsimra, de valamilyen kód kártyát keres az immobiliserhez, de én olyat nem kaptam. 2003-as kocsikhoz volt ilyen?
szimi79 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 46031
sziasztok! új vagyok itt!! 2009. dec-be vettem 307 1.6B presennce-t!
73730km-el,,, most 104ezer ,kerék csapágy,féltengely"hosszú"csere volt!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!