Keresés

Részletes keresés

anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14771

Ettől miért lenne zajos?

Mondtam én, hogy mindegyik eltérő. Tekintsük az én vonalamon Gárdonyt. Minden jelzőállítás, Sr zárás/nyitás, vonat általi jelző M! eltérő intervallumú akusztikus jelzéssel bír.

 

A két kerülő vágányutat ismerő D55 közül ez az egyik.

Tudtommal három van: Rákos, Sopron-Személy és Sopron-Rendező.

 

Mit mesélhetnék még róla?

Minden tiszteletem a tiéd (is), órákig tudnám hallgatni ... Plexi sosem volt rajta? Kopás ellen vmennyit véd.. átlagos vonatforgalom egy nappali szolgálatban?

Előzmény: fszt. (14770)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14770

Rendelkezik a végponton két állomási sorompóval is. Telepítéskor még két teljes sorompó volt a D55-be bekötve (a felüljáró helyén volt a sorompóőr), majd apránként lecserélték őket fény- és félsorompókra. Végpont felől vonat általi indításuak, kezdőpont felől kijárati jelzővel kényszerfüggéses. Ettől miért lenne zajos?

A két kerülő vágányutat ismerő D55 közül ez az egyik. Mit mesélhetnék még róla?

Előzmény: anemo (14765)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14769

Az volt az ígéret 400 kockáról... Még várjuk.

Előzmény: anemo (14767)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14768

Köszi a felvilágosítást, nem tudtam.

Előzmény: aruzsi (14766)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14767

A 2008-as siklás után ígértek kockákat. Abból sem lett semmi?

Előzmény: fszt. (14757)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14766

Rákoson 2 SR is van a VP.-n.

Előzmény: anemo (14765)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14765

Sr-rel nem rendelkezik az állomás, ugye? Mert akkor azért hangtalan.

Előzmény: fszt. (14763)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14764

Ráhibáztam :-)  Egy időben sokat jártam arra, ismerem.

Előzmény: fszt. (14762)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14763

A Domino alapvetően hangtalan berendezés. Minek kéne szólnia pl. jelzőállítás közben? Ez egy elég régi berendezés, s nagyon sok része, funkciója van, amit még az eredeti tervezőasztalon álmodtak bele, s a későbbi berendezésekben modernizálták.

Előzmény: anemo (14759)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14762

Rákoson. :D

Előzmény: Törölt nick (14758)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14761

Rákos páros feje volt kihívás, na ott se látszik semmi, és azért nem egyszerű a topológia a delta miatt.

 

kbsz - 2008.07.22 :)

Előzmény: Törölt nick (14758)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14760

Engem is érdekelne, sőt ha van róla kép, annak még jobban örülnék!! :)

Előzmény: Törölt nick (14758)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14759

Jelzőállításnak van hangja a te berendezéseden? Ahány D55-tel találkoztam, mindegyik más... pl van ahol a tk zavar villog, mint az eredetieken, van ahol folyamatos.... van ahol az sr kézi fényablak az időzítő helyén van stb. stb..

Előzmény: fszt. (14757)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14758

Hol van ez a nagyon kopott D55, ha nem titok? Ha csak "kicsit titok", mailben is megírhatnád.

Rákos páros feje volt kihívás, na ott se látszik semmi, és azért nem egyszerű a topológia a delta miatt.

Előzmény: fszt. (14757)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14757

A mi D55-ünk annyira régi, hogy a vonalak már rég nem látszanak, s az új fszt-ket kihívás a berendezés kezelésére, az állomás kinézetére megtanítani. Sok okos ember megállapította, illetve elrendelte az asztal felújítását, de csak pusztába kiálltott szó maradt. Ígértek 400 darab új kocka-fedlapot, de 1200-1300 üzemelő kocka mellett még megvalósulás esetén is csepp lenne a tengerben.

Előzmény: _Nyuszi (14755)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14756

Igen, sejtettem a nickedből. :-)

Egyes biztber szakaszok között hihetetlen cserék mennek néha, mert mindenkinél más van, mindenkinek más kell...

A helyen adtam zavarcsengőket pultizzókért, izzókat átvittem B helyre, ott kaptam értük alakjelzőhöz programtárcsát, ezt elvittem C helyre, tőlük kaptam egy adag gomb alkatrészt, amiért D helyen kaptam AS időzítőt, és E helyen végül ezt elcseréltem arra, ami nekem kellett.

 

Egy másik biztberes még régebben félcsapórudat cserélt a szomszéd szakasszal thermoblinkerre...

 

Hiába, ha a vezetőség nem tesz semmit, az emberek megoldják saját erőből. Mert azért szerencsére még van jópár vasutas, akinek az a fontos, hogy menjen a forgalom.

Előzmény: fszt. (14754)
_Nyuszi Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14755

Attól még segíthetsz. ;-)

Előzmény: fszt. (14754)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14754

Mivel én a használó, s nem a fenntartó vagyok, rossz helyen kopogtatsz.

Előzmény: Törölt nick (14753)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14753

Balos figyelt váltó lemezéért (kockatest, talp se kell!) tudok adni cserébe pár dolgot, esetleg.

Előzmény: fszt. (14751)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14752

No, a baj az, hogy olyat se tudok.

Előzmény: Bálint23-24 (14750)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14751

Annyira alkatrész hiány van, hogy a blokkmesteri szakaszunk pl. Ceglédre ment bontáskor, hogy minél több alkatrészt (ha nem az egészet) megmentsenek a D55-ből. Multkorjában a blokkmestereünk megmutogatta, a berendezésünk mely kockái valók Budapest-Ferencváros "C" elágazásból...

Előzmény: Bálint23-24 (14750)
Bálint23-24 Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14750

Az is érdekelne, ha tud valaki!

Előzmény: aruzsi (14749)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.15 0 0 14749

Nekem 60 és 85V rémlik. Vagy több.

Előzmény: Bálint23-24 (14748)
Bálint23-24 Creative Commons License 2011.03.15 0 0 14748

Sziasztok! Bár ez itt off, de nem tud valaki (berendezés bontás után) 230/70V-os trafót, eladót? (gondolom pl. az ismétlőjelzőkön a két izzó sorba van kötve egymással, ezért gondolom hogy kéne lennie 70V-nak is).

_Nyuszi Creative Commons License 2011.03.12 0 0 14747

Pedig amit írtunk, az alapján kitalálható... ;-)

Előzmény: 53FLIRT41 (14745)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.12 0 0 14746

Kellett neked ilyen egyszerűt kérdezni!

Előzmény: 53FLIRT41 (14745)
53FLIRT41 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 14745

Nagyon jó, mostmár végképp nem értek semmit. (:

D55 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 14744

Ja és ha nincs céllezárás, akkor a fehér csík a vágány feléig világít (ha szabad).

Előzmény: D55 (14743)
D55 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 14743

A céljelző előtti utolsó vágányszakasz sötét vagy vörös, kivéve a CL fényablakát

Ha sötét, akkor nincs célllezárás...

Ez akkor van, amikor elég hosszú a vágány ahhoz, hogy lehessen szembe tolatni. Ha van céllezárás, akkor pedig fehér lesz végig (kivéve, ha foglalt).

Előzmény: _Nyuszi (14742)
_Nyuszi Creative Commons License 2011.03.12 0 0 14742

"-A céljelző előtti utolsó csík lesz fehér, a többi marad vörös.

-Fehér fényszakaszok a startjelzőtől majdnem végig

Most akkor melyik?"

Mindkettő igaz. ;)

A céljelző előtti utolsó vágányszakasz sötét vagy vörös, kivéve a CL fényablakát, ami a feltételek teljesülésétől számított további 1-2 perc időtartamra fehér fényű. Fogltalt szakaszra állított tolatóvágányút esetén a fényablak egyszerre fehér és vörös fénnyel világít.

Előzmény: 53FLIRT41 (14740)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!