Hallottam már mástól is hogy karbi szinkron lapkázás stb. beállítás ürügyén élből rávágják mindenhol 35-40.000.- ft-os összeget.
Pesten a XIX. ker. Jáhn Ferenc utcában van egy műhely, két testvér dolgozik az egyik motor szerelő a másik gumis. Bátran ajánlom őket rendesek piszok olcsók. Olajcserére vittem a mocit, munkadíjat 1.000.- ft-ot kértek, mivel az anyagot Én vittem. A borravalót alig akarta elfogadni, a műhelyből sem zavart ki mint máshol. Két gumit cserélték arra sem kellett fél órát várnom. Ismerősök ajánlották, nem ismertem őket, de legközelebb biztosan újra oda viszem a gépet.
Ma talán vihetem a gépet javíttatni, végre szólt a biztosító, a márkaszervízben tele vannak melóval. Számlás javítás lesz sajnos.
A kipu 204.000.- ft, a h.villa 35.000.- ft körül ha cserélni kell, össz aprósággal együtt 300.000.- ft felett a rosszabbik esetben. Ez egy rutintalan sofőr hibája miatt. Mivel 5 éves lesz a mocim 10% avulás ezt be kell szorítani a számlába hogy ne nekem kelljen kiszorítani zsebből.
Mint már alább írtam, idén vettem egy 2004-es GS500F-et, amin sportdob van.
A váltótengely szimmeringjénél szivárgott az olaj, szervízbe vittem, ott derült ki, hogy a kipufogócserénél át kellett volna állítani a karburátort, mert így túl szegény keveréket kap.
Még nem lett baja, de figyeljetek erre, ha sportdobot rakattok fel.
Másrészt, a szervíz 3500-as óradíjjal 5 munkaórát számol a karbiállításra, és még ötöt számoltak volna fel a szelephézegállításra.
Én ezt nagyon soknak tartom (35000ft munkadíj erre?!), én vagyok a sóher, vagy ez tényleg ennyi meló?!
tegnap elkeztedd a gs 500asom rosszalkodni. folyamatos kb 50 megtett km utan 6.ban kb 120kmh nal egyszer elkezd ugy csinalni mintha nem kapna eleg uzemanyagot, fullad, akadozik. de ha megallok, eloltom, majd ujrainditom, minden oke, megy tovabb gondok nelkul. tudtok erre valami problema megoldast, vagy hogy mitol lehet ez?
Megjöttek a legfrissebb képek :-) Rájöttem, hogy ha a másnak is kényelmetlen lenne a lábhelyzet, biztos nem csinálták volna ilyenre - vagyis a hiba az én készülékemben van. Elkezdek megint jógázni, különösen a Maháthabszha által elterjesztett "GS500" ászanát csinálom majd, amely a csípő- és térdízület nyújtásával jár. :-))
Szerintem is "hatékonyabb" a fék, bár én még csak kis sebességnél próbálgattam...
A kicsit beszámították, vagy magad adtad el? Mivel anno a Kawasaki ER-5 nézegetésekor kb. 1 éves korában 380eFt-ot mondtak rá beszámítás esetén, én magam adtam el. Igaz, hogy kb. 1 évig hirdettem, mert nem akartam elkótyavetyélni, és magasról indítottam. 490-el kezdtem, sokáig 470-ért kínáltam. A vége felé már kezdtem elunni és 440-ért hirdettem gondolván, hogy elég nekem a Pannónia :-). A vevő (16 éves kislány) 400-at kínált érte, végül 420-ért odaadtam neki, bár szerintem 440-ért is elvitték volna, látván nem leharcolt és milyen gondosan karbantartott. Az enyém 2005.07. havi volt 3805 km-rel...
További benyomások: kipróbáltam a fékeket, hogy esetleges éles szituációban mire lehet számítani. Nagyon jó, hogy nem ül össze annyira az első villa, illetve az egész fékezést "hatékonyabbnak" éreztem.
Hi. Dobok pár képet az otthoni benzin faló járművekről.
Kék robogó egy Kymco People 250-es /4 ütemű, elől-hátul tárcsafék, vízhűtéses, automata/, jelenleg eladó még. Nagyon szeretem, de két moci luxus lenne. Városban inkább Ő mint a GS.
A quad egy 200-as Bashan, jó járgány , két személy sem gond neki.
A GS idei szerzemény, 5 éves lesz. Akad még egy Simson ill. simo motoros kerti traktor is.
Nekem 3471 Ft/negyedév, ha jól emlékszem B2-ben, K&H Biztosító. Én előre szóltam a kereskedésben, hogy saját biztosítási ügynöknél kötök biztosítást, köteles elfogadni. A kereskedés forgalomba tudta helyezni kötelező nélkül (ez magánszemélyként nem menne), de amikor elhoztam a motort kértek a biztosítási kötvényről egy másolatot, hogy tényleg lett rá biztosítás kötve...
Itthon vagyunk, egyben. Első benyomások: sokkal többért tankoltam tele, mint az YBR-t!! :-)))) Na komolyan: a motor kezelhetősége, kanyarodás ugyanolyan, mint az elődé, egyszóval kezesbárány. Gázadáskor vigyorognom kellett mindig, pedig ugye 5000 fölé nem is mentem. A fokozatokat nem tudtam fejben tartani, megszoktam az 5 fokozatot - aztán "nem hallja senki" alapon hangosan dünnyögtem a sisakban, hogy "négyes", "ötös" :-)). A váltás egyébként tragédia volt, mire kicsit megszoktam a lábtartást - tíz éve jógáztam, na akkor állt így a lábam utoljára. Ybrahimon el voltam kényeztetve. Majd megszokom. Család el volt ragadtatva, hogy micsoda szépség került. Aztán majdnem sikerült feldöntenem, a lejtős udvaron oldalsztenderre tettem, elindult, csendben felhajtotta a sztendert, majd a motor szelíden nekidőlt a lábamnak :-)) A szélvédelemmel nem vagyok hűde elégedett, a hasamra jön a szél (lehet hogy nagy a hasam??), a plexi meg lehetne 20 centivel magasabb, majd erre még rábeszélem valahogy.
Ja és ma már egy optikai tuninggal kezdtem, a tankról és az idomról leszedtem a matricát, ami 8 nyelven közölte, hogy "a fél disznót ne a tankra fektesd keresztbe', mert nem fogsz tudni kanyarodni" :-))
Tegnap sikerült a láncot letisztítanom és lekennem a múltkori elázás óta (akkor a motort lemostam). Nagyon ideje volt időt szakítani rá, mert már apró foltokban (ahol vízcsepp maradt a láncon a mosás után) már kezdett apró pöttyökben megjelenni a rozsda... :-( Mivel a gázolaj magában alig akarta lehozni a kereskedésben (gyárban?) ráfújt láncsprayt, ezért gázolaj és benzin keverékével takarítottam le a láncot, két léről... Még leltem itthon CRC márkájú láncsrayt, azzal fújtam le, de mivel színtelen, nem tudtam, hogy hol kezdtem és valószínűleg túl sok ment rá...
Ma reggel kerültem egy kört, és tiszta mocsok lett a hátsó felni meg a gumi bal oldala... Még jó hogy nem döntöttem nagyot balra... :-) Lehet megint takarítani...