Keresés

Részletes keresés

*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 36
A képeket nem én csináltam, és a statikust nem lehet halkítani, de egy kicsit tényleg zavaró!
Előzmény: Ygor (32)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 35
Majd szólj ha jössz, szívesen idegenvezetlek. Szállást nem tudok adni, de ezt el tudom vállalni! :-)
Előzmény: JGergely (33)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 34

A jobb oldali járművet ne szidd mert kihúzod a gyufát! :-DDDDD

Nézd meg a psz.-ot, és aztán mondj véleményt. Az a villamos tavaly novemberéig Szeged legjobb T6A2-ese volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Előzmény: Törölt nick (31)
JGergely Creative Commons License 2005.01.31 0 0 33

A T6A2-est és a KT4-est is szeretem, de sajnos még nem voltam Szegeden, de a közeljövőben valószínűleg el jutok oda.

Előzmény: *911* (30)
Ygor Creative Commons License 2005.01.31 0 0 32

Szia!

 

Lenne még egy kérdésem. Lehet a statikus áramátalakítót halkítani, vagy csak hangosodik tovább? Nem mintha zavarna, de ugy voltak igazán jók a T6A2-k, amig nem zugott bennuk.

Jok ezek a képek!

Ygor

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 31

ezek valahogy neeeeem.........

nemtom mért.

viszonylag szépek ezek is, de valahogy mégse....

Előzmény: *911* (30)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 30

A T6A2-est, és a KT4-est nem szereted?

 

Előzmény: JGergely (29)
JGergely Creative Commons License 2005.01.30 0 0 29
Mivel Miskolci vagyok (ahogy *911* eltalálta:) ezért nekem is a KT8D5 a kedvencem, de a többit is (főleg a szögleteseket, ahogy közületek is sokan) szeretem (Jelenleg ez a T5C5K az egyetlen Tátrás képem amin nem KT8D5 van:)
*911* Creative Commons License 2005.01.30 0 0 28
Én mindet kedvelem T1-től a K5AR-en, át a T5A5-ösön és a KT4-esen átgázolva, az RT6N1-en keresztül a KT8D5N-ig. :-))))))))))
Előzmény: Tr Józsi (27)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.01.29 0 0 27
Igazad van. Az az igazi szögletes TATRA a legjobb, azon belül nekem tecc mind, de a legjobb a KT8D5. Szerintem!! :-)))
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.29 0 0 26
egyetértek.a t5c5 (főleg a K) is nagyon tetszik, ezek az újabbak nem annyira.
Előzmény: Tr Józsi (25)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.01.29 0 0 25
Sőt a KT8D5 a legobb. :-)))))
Előzmény: JGergely (19)
*911* Creative Commons License 2005.01.29 0 0 24
Szerintem SZEGED megvehette volna!
Előzmény: *911* (21)
*911* Creative Commons License 2005.01.29 0 0 23
Helyes! Gyűlünk most már!
Előzmény: Törölt nick (22)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.28 0 0 22
Imádom a tátrákat!!:)
*911* Creative Commons License 2005.01.28 0 0 21

Azt hiszem mostantól a RT6N1 9101 történelem.

 

 

Ja RT6S 1 135 000 000 korona:

 

Jutányos ár egy alacsonypadlós Tatraért.

Valaki megmondaná, hogy ez mennyi money?

*911* Creative Commons License 2005.01.28 0 0 20

Csak be kéne indulnia! :-))

Vajon miért gondolom azt, hogy miskolci vagy? ;-)))

Előzmény: JGergely (19)
JGergely Creative Commons License 2005.01.28 0 0 19

Sziasztok!

Nagyon jó ötlet ez a topik. A Tátrák tényleg nagyon jók.

*911* Creative Commons License 2005.01.28 0 0 18

Szóval az érdekelne, hogy milyen teljesítményűek álltalában a villamosok, trolik motorjai?

 

Ez Tatra villamos topic!

Innen megtudod!

 

Milyen fordulaton? mekkora nyomaték?

 

Lásd fent.

 

Hány tonna egy szerelvény?

A válasz

 

Képek a futóműről, motorról?

Innen megtudod!

 

Mekkkora az üzemi feszültség?

600V kb+15% -20% <-TÍPUSFÜGGŐ

 

üzemi hőmérséklet?

Innen megtudod!

 

Müködnek-e áramfejlesztőként fékezéskor?

TÍPUSFÜGGŐ! Az újabb típusok igen: T6A2, KT8D5N, stb.

 

Hogy van megoldva a teljesítmény ill. fordulatszabályozás?

Mo-n nem jellemző.

 

Várom a válaszokat, előre is köszi

Mi pedig a kérdéseket! :-))))

Előzmény: MECSI (17)
MECSI Creative Commons License 2005.01.27 0 0 17

Tiszteletem a vasútbarátoknak

Merő véletlenségből találtam ide. Végre valaki meg tudja válaszolni a kerdéseimet.

Szóval az érdekelne, hogy milyen teljesítményűek álltalában a villamosok, trolik motorjai?

Milyen fordulaton? mekkora nyomaték?

Hány tonna egy szerelvény?

Hány tonna a motor?

Képek a futóműről, motorról?

Mekkkora az üzemi feszültség?

Max áramfelvétel?

üzemi hőmérséklet?

Müködnek-e áramfejlesztőként fékezéskor?

Hogy van megoldva a teljesítmény ill. fordulatszabályozás?

Meg minden amit tudni lehet.

Remélem nem roskadtok össze a hirtelen sok kérdéstől.;-)

Várom a válaszokat, előre is köszi

Mecsi

 

KZsoci Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16

Cső!

 

A PCC alakú Tátra villamosok (T1,T2,T3,T4, (K2)) a legkirályabbak és kész. :D Na jó, meg néhány Szávás UV is. :)

 

Ennyi.

*911* Creative Commons License 2005.01.27 0 0 15

Szerintem IFE.

Otthon majd berakok róla egy képet!

Előzmény: Norboy (14)
Norboy Creative Commons License 2005.01.27 0 0 14
Jol látom hogy a középső ajtó Ikarus, méghozzá szélesüvegü? Barkács rulez:-)))))
Előzmény: *911* (10)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.01.27 0 0 13
Ez egy KTNF6, méghozzá Tallinban. :-))
Előzmény: *911* (10)
*911* Creative Commons License 2005.01.27 0 0 12

Majdnem. Tallin!!!!

Lett gánygép!

Előzmény: Törölt nick (11)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 11

Üdv!

 

Valami Tátra (ki gondolta volna :)  ) egy kókány középrésszel???

Hogy hol? pfff...biztos Dojcslandon valahol :)

Előzmény: *911* (10)
*911* Creative Commons License 2005.01.27 0 0 10

Találós kérdés:

Hol készült a kép, és mi ez?

 

*911* Creative Commons License 2005.01.26 0 0 9
Előzmény: mestska (8)
mestska Creative Commons License 2005.01.26 0 0 8

Leselejtezték?

Megvették?

Eladták?

Nem tudtál róla?

Innen mindent megtudhatsz, ez minden TATRA-s topicja. Figyelem a titok fogalom számunkra ismeretlen!

 

Rendben. Kíváncsi lennék a Németországból elvándorolt Tátrák teljes listájára. Ha már innen mindent megtudhatok.

Köszönöm.

Előzmény: *911* (-)
*911* Creative Commons License 2005.01.26 0 0 7

YEEEEEEEEEEEEEAH!!

Remélem a többiek is megtalálják!

Előzmény: Tr Józsi (6)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!