Keresés

Részletes keresés

Ygor Creative Commons License 2005.02.01 0 0 47

Igen, erre gondoltam. A homokszórók viszont csak tavaly kezdtek csattogni, addig nem hallottam öket.

Köszönöm a válaszokat.

 

Elvileg történhet olyan, hogy menet közben kifogy a homok? Vagy van ez ellen valamilyen elöírás?

Előzmény: *911* (46)
*911* Creative Commons License 2005.02.01 0 0 46
Sejtem mire gondolsz, az 1. kérdésedre tökéletes választ kaptál, szerintem az a nyikorgó hang lehet az is amikor a motorok nem bírnak visszatáplálni (általában áramszüneteknél) és ellenállásra fékeznek, gyorsfékezésnél gyakrabban előfordul. Ha nem erre kerested a választ akkor bocs. :-DDD
Előzmény: Ygor (39)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.02.01 0 0 45
Meg amikor a csúszásvédelem vagy a kipörgésgátló szórja automatikusan!
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 44
A vezetőfülkében van egy pedál. Amikor a vezető megnyomja, akkor műxik a szóró. Bizonyára azért "csattan", mert mechanikus a szerkenytyű :)
Előzmény: Ygor (43)
Ygor Creative Commons License 2005.01.31 0 0 43

Jó tudni ezt az áramos dolgot! :-)) Igen a második ajto felöl jön a zaj.

De a homokszóró csak néha csattog. Ez miért van? Megcsúszik a kerék homokostul?

Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 42
De ha nincs igazam *911* majd kijavít :DD
Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 41

A csattanás a homokszóró.

 

A nyikorgás meg az (ha jól gondolom a 2-es ajtó környékén szoktad hallani), akkor az meg amikor szénné rázna az áram ha nem lenne megoldva az elvezetése. + ilyenkor szokott szikrázni a kerék odakünn :)

Előzmény: Ygor (39)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 40

én nem vettem, csak azt hittem, hoyg te igen:))

 

amúgy ma voltam t5c5k-zni bibibííí :))

Előzmény: *911* (38)
Ygor Creative Commons License 2005.01.31 0 0 39

A következö kérdés. Fékezéskor néha hatalmas csattanásokat hallok a padló alól. Persze ez nem surun fordul elö, inkább télen történik ilyen. De még a talpammal is érzem. Ilyenkor a kerék blokkol? A vezérek ebben az esetben visszaeresztik a menetkapcsolot és ujra fékezni kezdenek. Erröl mit tudsz mondani?

 

Még egy: szintén fékezéskor szokott hallatszani valami nyikorgás hátulról, de ez még a fékút vége elött elhallgat. Ezt néhány T6A2-nél tapasztaltam.

Köszi: Ygor

Előzmény: *911* (36)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 38
Nem úgy gondoltam, csak viccelődős kedvemben vagyok! Az ilyeneket ne vedd komolyan! ;-)
Előzmény: Törölt nick (37)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 37

én nem azt mondtam, hogy rossz, hanem azt, hogy valamiért nem tetszik.

 

amúgy nemrég voltam szegeden

Előzmény: *911* (34)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 36
A képeket nem én csináltam, és a statikust nem lehet halkítani, de egy kicsit tényleg zavaró!
Előzmény: Ygor (32)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 35
Majd szólj ha jössz, szívesen idegenvezetlek. Szállást nem tudok adni, de ezt el tudom vállalni! :-)
Előzmény: JGergely (33)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 34

A jobb oldali járművet ne szidd mert kihúzod a gyufát! :-DDDDD

Nézd meg a psz.-ot, és aztán mondj véleményt. Az a villamos tavaly novemberéig Szeged legjobb T6A2-ese volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Előzmény: Törölt nick (31)
JGergely Creative Commons License 2005.01.31 0 0 33

A T6A2-est és a KT4-est is szeretem, de sajnos még nem voltam Szegeden, de a közeljövőben valószínűleg el jutok oda.

Előzmény: *911* (30)
Ygor Creative Commons License 2005.01.31 0 0 32

Szia!

 

Lenne még egy kérdésem. Lehet a statikus áramátalakítót halkítani, vagy csak hangosodik tovább? Nem mintha zavarna, de ugy voltak igazán jók a T6A2-k, amig nem zugott bennuk.

Jok ezek a képek!

Ygor

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.31 0 0 31

ezek valahogy neeeeem.........

nemtom mért.

viszonylag szépek ezek is, de valahogy mégse....

Előzmény: *911* (30)
*911* Creative Commons License 2005.01.31 0 0 30

A T6A2-est, és a KT4-est nem szereted?

 

Előzmény: JGergely (29)
JGergely Creative Commons License 2005.01.30 0 0 29
Mivel Miskolci vagyok (ahogy *911* eltalálta:) ezért nekem is a KT8D5 a kedvencem, de a többit is (főleg a szögleteseket, ahogy közületek is sokan) szeretem (Jelenleg ez a T5C5K az egyetlen Tátrás képem amin nem KT8D5 van:)
*911* Creative Commons License 2005.01.30 0 0 28
Én mindet kedvelem T1-től a K5AR-en, át a T5A5-ösön és a KT4-esen átgázolva, az RT6N1-en keresztül a KT8D5N-ig. :-))))))))))
Előzmény: Tr Józsi (27)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.01.29 0 0 27
Igazad van. Az az igazi szögletes TATRA a legjobb, azon belül nekem tecc mind, de a legjobb a KT8D5. Szerintem!! :-)))
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.29 0 0 26
egyetértek.a t5c5 (főleg a K) is nagyon tetszik, ezek az újabbak nem annyira.
Előzmény: Tr Józsi (25)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.01.29 0 0 25
Sőt a KT8D5 a legobb. :-)))))
Előzmény: JGergely (19)
*911* Creative Commons License 2005.01.29 0 0 24
Szerintem SZEGED megvehette volna!
Előzmény: *911* (21)
*911* Creative Commons License 2005.01.29 0 0 23
Helyes! Gyűlünk most már!
Előzmény: Törölt nick (22)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.28 0 0 22
Imádom a tátrákat!!:)
*911* Creative Commons License 2005.01.28 0 0 21

Azt hiszem mostantól a RT6N1 9101 történelem.

 

 

Ja RT6S 1 135 000 000 korona:

 

Jutányos ár egy alacsonypadlós Tatraért.

Valaki megmondaná, hogy ez mennyi money?

*911* Creative Commons License 2005.01.28 0 0 20

Csak be kéne indulnia! :-))

Vajon miért gondolom azt, hogy miskolci vagy? ;-)))

Előzmény: JGergely (19)
JGergely Creative Commons License 2005.01.28 0 0 19

Sziasztok!

Nagyon jó ötlet ez a topik. A Tátrák tényleg nagyon jók.

*911* Creative Commons License 2005.01.28 0 0 18

Szóval az érdekelne, hogy milyen teljesítményűek álltalában a villamosok, trolik motorjai?

 

Ez Tatra villamos topic!

Innen megtudod!

 

Milyen fordulaton? mekkora nyomaték?

 

Lásd fent.

 

Hány tonna egy szerelvény?

A válasz

 

Képek a futóműről, motorról?

Innen megtudod!

 

Mekkkora az üzemi feszültség?

600V kb+15% -20% <-TÍPUSFÜGGŐ

 

üzemi hőmérséklet?

Innen megtudod!

 

Müködnek-e áramfejlesztőként fékezéskor?

TÍPUSFÜGGŐ! Az újabb típusok igen: T6A2, KT8D5N, stb.

 

Hogy van megoldva a teljesítmény ill. fordulatszabályozás?

Mo-n nem jellemző.

 

Várom a válaszokat, előre is köszi

Mi pedig a kérdéseket! :-))))

Előzmény: MECSI (17)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!