Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139522

"gazadas utanni 1-2 secben leesik a szivosor nyomas."

 

Mármint jóval a légköri alá?  Ha igen, érdemes lenne megmérni az IC előtt is.

 

Ha nincs eldugulva, kösd rá közvetlenül a vákuumot a geoállítóra, hogy olyankor mit mutat a MAF.

Előzmény: cam aro (139512)
zsoltmester Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139521

hali!

nem lobban be?gyári gépben használod vagy valami másban?

Előzmény: no_holy_shit (139478)
zsoltmester Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139520

szia Uram!

a füstgép alatt azt a füstgenerátort értem amivel a szívórendszer falslevegő bejutását szokták vizsgálni.mivel sokaltam rá a kb. 250.000ft-ot,egy alternatív megoldásban gondolkodtam.kipróbáltam de nem az igazi.ezért gondoltam hátha van valaki aki használ gyári gépet és megosztaná a beszerzési forrást.

Előzmény: Macchia (139455)
Paco155 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139519

Bocs. Akkor -ll és +tt :)

Előzmény: Quattroman (139518)
Quattroman Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139518

há mer az múltidő. :)

Előzmény: Paco155 (139517)
Paco155 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139517

és -l :)

Előzmény: Lanlító (139515)
balage525i Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139516

kapcsolódó két "típushiba"

a vákuumszabályzó szelepek elkoszolódása (turbó-egr ugyanolyan, próbaképp felcserélhető), ettől késik/nem működik a szabályzás rendesen

MAP szenzoron képződő guszta bevonat belülről, szereti meghamisítani a mérést, tükörrel be kéne nézni h nincs-e kokszpajzs a furatban :)

tipp szint

Előzmény: cam aro (139512)
Lanlító Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139515

-z

Lanlító Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139514

nézzd meg a belső csuklókat,párszor már megtréfállt

Előzmény: Törölt nick (139485)
xmbela Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139513

50 km-nyi "autózás" alatt/ után sem indul, sem magától, sem diaggal.

Megbeszéltem gazdival, hogy jelentkezzen be márkaszervizbe, de ha addig lesz valami infóm, akkor próbálkozok.

 

 

Előzmény: 409 (139511)
cam aro Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139512

204d4

E46. 01"

uj, geos turbo. 

nincs/keves a turbonyomas. 

 

a valos maf, ~fele az elvartnak alapjaraton, es fordulaton is.

ennek ellenere ugygondolom a valosat meri. /nem mértem még /

 

gazadas utanni 1-2 secben leesik a szivosor nyomas. 

ha nagyon megnyomom, talan felmegy 1.4 barra a toltonyomas, 

lekotott egrnel /nyitott kipuff / meg szarabb.

egr szivo oldalon zart.   

indul, nem fustol, de baromi budos. 

railnyomas rendben. 

egr zar. 

turbo allitonal jo a vakum, es mukodik is. 

 

otlet ? 

Előzmény: 409 (139511)
409 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139511

"Menetközben sem indul."

 

Ezt úgy érted, hogy nem lehet diagkészülékkel elindítani a kényszer regenerációt menet közben?  Vagy, hogy magától nem indul el a reg.

Előzmény: xmbela (139509)
cam aro Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139510

nem is annak vettem. :) 

nem talaltam korrekt talalatot en sem. 

 

viszont dpf reg.nek elkell indulnia ezzel a hibakodal. 

ha nem, akkor az egy logikai bukfenc.

sikertelen regen miatti, kovetkezo regen tiltas.. :D

Előzmény: xmbela (139509)
xmbela Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139509

Szerintem valamit félre értettél, nem kioktatásnak szántam.

 

Nem ismerem a csapatot.

Minden google találatot átböngésztem( már amennyi a tudásomból tellett), de mindenhol tanácstalanságot véltem felfedezni, de lehet, hogy csak páran atomtitokként őrzik a megoldást. :-)

 

Menetközben sem indul. Már jó ideje vészüzemben van.

Előzmény: cam aro (139508)
cam aro Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139508

ok. en csak kerestem. 

minden esetre olyan oldalak is uza szabalyzas hibat dobnak fel, amik szerintem nem tevednek 

(maverick technology )

 

Regenerációt pedig nem engedi diagról, mert ez a hiba nem törölhető."" 

diagrol lehet.. de valahogy csak elkell neki indulnia.

mondjuk menetkozben..? 

Előzmény: xmbela (139507)
xmbela Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139507

Az enyém a helyes, többek közt, mert világít a dpf hibajelző. Ha rákeresel motorkóddal együtt, vagy a kód+ peu boxer akkor láthatod, hogy nem én vagyok az egyedüli aki küzd vele, de angol nem a barátom.

Próbáltam becsapni diferenciálszenzor, kat, stb virtuális cseréjével, de nem jött be. Regenerációt pedig nem engedi diagról, mert ez a hiba nem törölhető.

Valószínű továbbítom márkaszervizbe, mert mintha azt silabizálnám, hogy szoftver frissítés segít. Oroszoknál még letölthető fájlokat is találni, de az már nagyon magas nekem.

Előzmény: cam aro (139506)
cam aro Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139506

nem tudom melyik a helyes. 

bosch kts is long regen. hibat hoz erre a kodra. 

 

megkellene dugni obd oldalrol, az mar csak nem teved. 

=========================

Előzmény: cam aro (139505)
cam aro Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139505

szerintem sehogy. 

sikeres regeneracio kell hozza. 

ha nem sikeres, akkor nyomas es/vagy hofok oldalon nem stimmel valami. 

ha itt minden jo,  akkor vegso esetben megprobalnam elhitetni a vezerlovel, hogy uj mar az a dpf. 

 

vagy mit mond googli. 

 

http://www.scangauge.de/images/pdf/Peugeot-Citroen.pdf

3. oldal. P1250

 

masik googli. 

http://upkeep.us/OBDII/OBD2/Peugeot/piart.php?art=5136

 

Trouble Code:
System:
Subsystem:
 P1250 - (Manufacturer Specific)
 Powertrain
 Fuel and Air Metering

DTC Description: PRC (Fuel Pressure Regulator Control Unit) Solenoid Circuit Malfunction

Előzmény: xmbela (139503)
anonym1s Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139504

Hello.

En nem arra gondoltam, hogy motor huzza be az ajtot, hanem arra, hogy az elektronika ket kis reteszt mozgat, egyik ami fel/le nyomja a gombot, es egy masik, ami ossz/szet kapcsolja a kilincset az ajtozarral. Ha ez utobbi nem mukodik, akkor nem lehet nyitni az ajtot, hiaba megy fel a gomb.

 

Kozben kaptam valaszt masik forumon arra hogy mi lehet a baja, mar csak azt nem tudom hogyan kell leszedni az ajtokarpitot, mert en nem talaltam egyetlen csavart sem benne.

Előzmény: 409 (139502)
xmbela Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139503

2010-es Peugeot Boxer III 3,0Hdi, motorkód: F1C, F30DT, ECU EDC 16C39, Iveco motoros szörnyből hogy tudnám törölni a P1250, befejezetlen regeneráció hibakódot?

Köszi.

409 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139502

Nem hinném, hogy az a 75-ös annyira fejlett elektronizálással rendelkezne, hogy a zárakat a 6cm-re lévő kilincstől egy pálca/bovden/akármi helyett szervomotorokkal mozgatnák.

Előzmény: anonym1s (139499)
409 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139501

Bakkker, tehát ott tartunk, hogy Volvókat osztogatnak....   :-/

Előzmény: martiin0092 (139497)
T-Adee Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139500

Köszi,közben +oldódott. :-)

(A láncos végéből lecsaptam kb 2cm-t,így már elfordult.)

Előzmény: FeZ_ (139498)
anonym1s Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139499

Sziasztok!

 

Rover 75 dizel autom bal elso ajtaja nem nyilik. A kozponti zar mukodik, mert a gomb feljon az ajtoban es le is megy amikor lezarom, de kinyitni az ajtot nem lehet belulrol es kivulrol sem.

Olyan mintha a kilincs nem akadna bele semmibe amikor probalom nyitni. A masik oldalon erzik egy kis ellenallas kb. feluton amikor huzom a kilincset, mintha beleakadna valamibe es meghuzna egy kis reteszt ami engedi hogy nyiljon az ajto.

Tegnap ota van ez igy, tegnapelott este meg jo volt. Van valami otlet hogy mi lehet a baja?

 

Az ajtoban lehet valami problema, vagy a vezerlo elektronikajaval? Arra a fekete muanyag dobozra gondolok ami a kesztyutarto mogott van.

FeZ_ Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139498

Nincs trükk, sima feltekerős. Van olyan (pl. szalagos) leszedő ami odafér.

Előzmény: T-Adee (139495)
martiin0092 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139497

A szerelo mondta, hogy valami műszerrel nézte. Bár azt nem tudom, hogy az 1 es teljesen kihagy vagy csak rosszkor adja. Ma megyek hozza és megkérdezem pontosabban.

Előzmény: 409 (139494)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139496

Az elmúlt 27 óra legjobb kérdése!

Előzmény: 409 (139494)
T-Adee Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139495

Üdv Urak!

PSA 1,5D motor gázolajszűrő cserének van vmi trükkje?

Kézzel gyak.hozzáférhetetlen,a láncos fogó épp,hogy befér,de alig tudok vele vmit mozdítani+az előző cserénél vmi barom nem tudom mennyire húzta meg,de a ház már horpad,a szűrő viszont semmit sem mozdul..

409 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139494

Még egy kérdés.

Hogyan sikerült rájönnöd, hogy felcserélődött a két henger gyújtása?????

 

Lassan nem lenne rossz megtudni a színét sem......!!! :-/

Előzmény: martiin0092 (139490)
409 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 139493

Nincs ilyen.

Előzmény: martiin0092 (139490)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!