a füstgép alatt azt a füstgenerátort értem amivel a szívórendszer falslevegő bejutását szokták vizsgálni.mivel sokaltam rá a kb. 250.000ft-ot,egy alternatív megoldásban gondolkodtam.kipróbáltam de nem az igazi.ezért gondoltam hátha van valaki aki használ gyári gépet és megosztaná a beszerzési forrást.
Szerintem valamit félre értettél, nem kioktatásnak szántam.
Nem ismerem a csapatot.
Minden google találatot átböngésztem( már amennyi a tudásomból tellett), de mindenhol tanácstalanságot véltem felfedezni, de lehet, hogy csak páran atomtitokként őrzik a megoldást. :-)
Menetközben sem indul. Már jó ideje vészüzemben van.
Az enyém a helyes, többek közt, mert világít a dpf hibajelző. Ha rákeresel motorkóddal együtt, vagy a kód+ peu boxer akkor láthatod, hogy nem én vagyok az egyedüli aki küzd vele, de angol nem a barátom.
Próbáltam becsapni diferenciálszenzor, kat, stb virtuális cseréjével, de nem jött be. Regenerációt pedig nem engedi diagról, mert ez a hiba nem törölhető.
Valószínű továbbítom márkaszervizbe, mert mintha azt silabizálnám, hogy szoftver frissítés segít. Oroszoknál még letölthető fájlokat is találni, de az már nagyon magas nekem.
En nem arra gondoltam, hogy motor huzza be az ajtot, hanem arra, hogy az elektronika ket kis reteszt mozgat, egyik ami fel/le nyomja a gombot, es egy masik, ami ossz/szet kapcsolja a kilincset az ajtozarral. Ha ez utobbi nem mukodik, akkor nem lehet nyitni az ajtot, hiaba megy fel a gomb.
Kozben kaptam valaszt masik forumon arra hogy mi lehet a baja, mar csak azt nem tudom hogyan kell leszedni az ajtokarpitot, mert en nem talaltam egyetlen csavart sem benne.
2010-es Peugeot Boxer III 3,0Hdi, motorkód: F1C, F30DT, ECU EDC 16C39, Iveco motoros szörnyből hogy tudnám törölni a P1250, befejezetlen regeneráció hibakódot?
Nem hinném, hogy az a 75-ös annyira fejlett elektronizálással rendelkezne, hogy a zárakat a 6cm-re lévő kilincstől egy pálca/bovden/akármi helyett szervomotorokkal mozgatnák.
Rover 75 dizel autom bal elso ajtaja nem nyilik. A kozponti zar mukodik, mert a gomb feljon az ajtoban es le is megy amikor lezarom, de kinyitni az ajtot nem lehet belulrol es kivulrol sem.
Olyan mintha a kilincs nem akadna bele semmibe amikor probalom nyitni. A masik oldalon erzik egy kis ellenallas kb. feluton amikor huzom a kilincset, mintha beleakadna valamibe es meghuzna egy kis reteszt ami engedi hogy nyiljon az ajto.
Tegnap ota van ez igy, tegnapelott este meg jo volt. Van valami otlet hogy mi lehet a baja?
Az ajtoban lehet valami problema, vagy a vezerlo elektronikajaval? Arra a fekete muanyag dobozra gondolok ami a kesztyutarto mogott van.
A szerelo mondta, hogy valami műszerrel nézte. Bár azt nem tudom, hogy az 1 es teljesen kihagy vagy csak rosszkor adja. Ma megyek hozza és megkérdezem pontosabban.
PSA 1,5D motor gázolajszűrő cserének van vmi trükkje?
Kézzel gyak.hozzáférhetetlen,a láncos fogó épp,hogy befér,de alig tudok vele vmit mozdítani+az előző cserénél vmi barom nem tudom mennyire húzta meg,de a ház már horpad,a szűrő viszont semmit sem mozdul..