Keresés

Részletes keresés

CsA Creative Commons License 2008.06.20 0 0 175

Fenéket! Miért lenne zártkörű...? Akkor csak emileznénk egymással... :-))) Csak sajna nem tudtam hozzászólni most utóbb sem a szervizes kérdésedhez (még az első 1000-es szerviz is messze van nekem most 565 km-nél, meg debreceniként sajnos nincs is választásom az egyetlen itt lévő Suzuki motorszerviz miatt), sem pedig a gumis dologhoz, mert én utálok esőben motorozni, ahhoz már öreg és hamar megfázós vagyok... :-)))

Az YBR-es időszak hogyan csak ilyen rövid volt... (a'sszem csak 3 hónapot írtál alább...)?

Előzmény: Talma25 (172)
Talma25 Creative Commons License 2008.06.20 0 0 172
Hahó, van ott valaki? Vagy ez zártkörű klub? Mert akkor én kérek elnézést...
Előzmény: CsA (171)
CsA Creative Commons License 2008.06.19 0 0 171

Helló Nick,

Ettől félek én is, olvastam róla... Szerencsére az enyémen még nincs ilyen, egyszer áztam még csak el, + utána egy mosás, azóta vizet nem látott... Szerintem az egyedüli gyógyorvosság a szétszedés + felületkezelés... :-(

Előzmény: Nick Grabowsky (170)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.19 0 0 170
Azt mondjátok meg, hogy mit lehet csinálni a rozsdával a kormánymarkolat-gumi és a kormányvégsúly között? Meg a kormányrögzítő csavarok imbusz-belsejében is megjelent a vöröses Rém... :-)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.19 0 0 169
Bevallom, csináltam kisebb lábtartót, hogy alacsonyabb legyen (pár centi is sokat számít...). 15-ös zártszelvény + zsugorcső + MZ gumi



Talma25 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 168
Jól hangzik :) Szerintem is nagyon jól viselkedik esőben. Még úgy is, hogy az enyémen a gumik már elég kopottak.
(Megkérdeztem mennyibe fájna egy új pár, a szervíz szerint mindenestül 60e forint... kicsit viccesnek találtam)

Előzmény: Nick Grabowsky (167)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.18 0 0 167
Tegnap mentem 150 km-t (ebből 100-at esőben...), igen jó volt! Megszoktam már a lábhelyzetet, a derekam sem jelzett, hogy kényelmetlen volna a pozíció. Király!
Talma25 Creative Commons License 2008.06.16 0 0 166
Illetve még valami: Ti hova viszitek szervizeltetni a motort? Én pénteken a XI. kerületben mentem el egy kereskedés mellett, ahova aztán be is tértem, és kértem mára időpontot, hogy átnézzék a motort. ~4000 forintos órabért emlegetett, ami a szomszédban lévő Yamaha-hoz képest (6500.-) elég jó, de kíváncsi lennék, hogy a ti tapasztalataitok alapján mennyire olcsó/drága ez?

Van valami, amire figyelni kell ilyen szervizeléseknél?

Ha kéne alkatrész, és nem akarom a gyárit megvenni, tudtok valami jó bontót (fék-, kumplung kar, stb...)?
Előzmény: Talma25 (165)
Talma25 Creative Commons License 2008.06.16 0 0 165
Szia!

Köszi a választ! Azóta már megvettem a gépet, TELJESEN ODAVAGYOK :). Folyamatosan csak hajtanám, csak hát dolgozni is kell :)

írok egy kis beszámolót: Egyszerűen szenzációs motor! Városban iszonyatos kezes, jó vele menni, az égvilágon semmi problémám vele. Vele járok mindennap dolgozni Óbudáról Újbudára. Azaz minden reggel keresztül kell verekednem magam egész Budán (rakpartok lezárva!...), de mindenhol elférek, sőt a kigyorsítások miatt néha még jobban is, mint a kis YBR-el. :) (Persze normális határokon belül, álló sor mellett, dugóban.)


De ha már végre egy igazi sport-túra van alattam: Pénteken tettünk vele egy 130 km-es kört harmad magammal. (egy Douville meg egy 400ccm Burgman :) )... Fújt a szél, szemerkélt az eső, de a GS csak húz, tapad, kanyarodik, szóval igazán kiváló kis túra volt :).

A hangja is remek, mély és elég ahhoz, hogy jobban halljanak az autósok. Egészében egyszerűen biztonságban érzem magam rajta (felültem a Yamahára valamelyik nap, és komolyan féltem, olyan kis ingatag...).

Nah, egyenlőre ennyi, majd küldök képeket is (nekem már alapból van rajta hátsó csomagtartó, a dobozt majd később kapok meg hozzá).

Ja, amúgy meg jó bunkó vagyok ;)
Sziasztok, András vagyok, egy YBR után ez (GS500F) a második motorom, Ódubán lakom. Ha van valami jó kis túra szívesen megyek, szóljatok ;)

Szép napot, széles utakat!
/Talma
Előzmény: Nick Grabowsky (159)
Coop Creative Commons License 2008.06.14 0 0 164
Hát igen az csinos darab, beszéltem a forgalmazóval de még nem tudom melyik legyen. Gyári sem sokkal több, és az 4 pontos.
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.13 0 0 163
Azt, amit a Vaterán árulnak, a 109-es hozzászólásban látható. Remélem elég erős, ha mégsem, csinálok plusz két "lábat" hátra.
Előzmény: Coop (162)
Coop Creative Commons License 2008.06.12 0 0 162

Szia Nick! Melyiket? A gyárit néztem nem sok dizánjt vittek bele, ja és 20 ezer körül van. Egyszer linkeltem egyet, az szép, de csak 2 helyen van rögzítve nem szerencsés, a gyári 2-2, azaz 4 helyen.

 

Lehet maszek cucc lesz belőle, majd fateromat rábeszélem csináljunk egyet.

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.12 0 0 161
Megrendeltem már a csomagtartót, remélem jövő héten megjön.
Előzmény: Coop (160)
Coop Creative Commons License 2008.06.12 0 0 160

Hi. Végre elkészült a gépem :) Ha akad pesti illetőségű itt a fórumon írhatna, lehetne gurulást szervezni. Rakattam fel egy bukócsövet.

 

Elég sokat mentem a robogóval Bp-n., persze dugóban a sorok közt is, amelyik motoros tagadja az nem mond igazat. A robogóm súlya azonos a gs500-éval, de a robival sokkal jobb volt, mivel csak gáz-fék, a súlypontja is kellemesebb volt  a gs-énál. 250 cm3-es automata bőven elég volt a városi közlekedésre.

Ma volt szerencsém 30 km-t menni, de iszonyat volt , szétváltottam az agyamat, még jó hogy nem volt délelőtt annyira meleg.

 

Valaki vett már a mocijára csomagtartót? Ha igen tehetne fel képet.

 

Üdv. Coop!

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.12 0 0 159
Szia,

A városi közlekedés nem nehezebb, a GS500 jól kezelhető, a sorok között eddig sem szerettem motorozni, most meg pláne nem.
Ha GS500-on szereztél jogsit, akkor valószínűleg többet mentél vele, mint én a 400 km-emmel :-))

MSN az nincs nekem... :-((
Előzmény: Talma25 (157)
CsA Creative Commons License 2008.06.10 0 0 158
Az enyémen még a gyári beállításnak kellene lennie, lévén új...
Előzmény: Kellicottia (156)
Talma25 Creative Commons License 2008.06.09 0 0 157
Hali Nick!

Olvastam néhány postodat az YBR125-ös fórumon, és hogy GS500F-et vettél. Nos én ugyanebben a cipőben járok, vagyis én is pont egy ilyenre szeretnék váltani.
Ézért érdekelne elsősorban, hogy mennyivel lett nehezebb a városban a közlekedés (lévén testesebb motor)? Gondolom sok olyan hely van, ahol evvel már nem férsz el, igaz?

Azon túl: Nekem 3 hónapos mindennapos gyakorlatom van a kis YBR-en, de GS500 E-n tanultam szereztem meg a jogsit fél éve. Szerinted mennyire korai még egy 500-as motor (írtad, hogy azért te is eldőltél vele), még ha ilyen szelíd is? Egyenlőre nagyon nagy túrákat nem tervezek, egyszerűen csak azért venném meg ezt, mert teljesen odavagy érte, és a kis YBR azért néha egész egyszerűen kevés. Sajnálom gyötörni szegényt 70 körül már, stb.

Előre is kösz az infót, ha esetleg privátban elküldenéd az MSN címed, az király lenne!
Üdv,
/András (andraspongo@infolanc.hu)
Előzmény: Nick Grabowsky (150)
Kellicottia Creative Commons License 2008.06.09 0 0 156
A fogyasztás karbibeállítás kérdése is. Kíváncsiaqn várom, hogy mennyivel nő a enyém, mert állítottak rajta, állítólag túl szegény volt a keverék. A múltkor 3,1-et sikerült produkálnom országúton :D
Előzmény: CsA (155)
CsA Creative Commons License 2008.06.08 0 0 155
Én is mértem ma fogyasztást... Úgy látom, hogy a 25 kW-os változat többet fogyaszt, mint a folytatlan... :-( Én zömében 80-90 km/h tempóval mentem, minimális várossal, és 3,77-et mértem 368 km-re vetítve...
szojuz Creative Commons License 2008.06.05 0 0 154

Üdv Nick!

Örülök, hogy itt megtaláltalak, érdekelne, amit annak idején az ybr125 topic-ban írtál, hogy az első lánckereket 16-osra cserélted és a kipufogót is megfúrtad. Ezügyben szeretnék veled beszélni, ha lehet, de itt is megvitathatjuk, bár ez nem az a topic, minek fárasztanánk vele a gs-500-asosokat nemigaz? Légyszi küldd el a telefonszámodat a holdfeny@pro.hu címre. Köszi: G

Előzmény: Nick Grabowsky (150)
szojuz Creative Commons License 2008.06.05 0 0 153
f
Népi Jóska Creative Commons License 2008.06.04 0 0 152

Az ex-YBR-es fórumozóknak jelezném, hogy én is itt csorgatom a nyálam... :)

 

Nick, vigyázz azokkal az alattomos kanyarokkal! :)

 

Coop Creative Commons License 2008.06.04 0 0 151

Sosem mértem a fogyasztását, de biztosan jó mert nem járok sokkal sűrűbben tankolni vele mint a másik mocimmal.

Egyszer kiváncsi voltam mikor kell tartalékra váltani, el is feldekeztem róla nem épp jó pillanatban kezdett dadogni a benyáért úgy hogy azóta teletank általában.

A h. villa új ára 69.000.- ft , elírtam korábban.

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.04 0 0 150
Szégyen-gyalázat, tegnap eldőltem a motorral :-((
Főutcára hajtottam volna ki jobbra kis ívben, lassítok, kb. 5 km/h, egyesbe vissza, gáz, kuplungot engedem fel... és nem történt semmi!!! (üresbe sikerült tenni egyes helyett). A gépet meg már megdöntöttem jobbra a kanyarodáshoz. [irul-pirul]
Nem látszik szinte semmi, blokk oldalán és a kipufogón pár halvány karcolás
Levontam a tanulságot, hogy nem csak a motor bejáratós, hanem én is. Vagyis együtt vagyunk bejáratósak.
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.04 0 0 149
25% város, 75% országút (90-100), 270 km után. Oldalsztenderen tankolok, az alsó peremig.
Előzmény: CsA (148)
CsA Creative Commons License 2008.06.03 0 0 148

Az jó! Az enyém elsőre 4,04 lett.

Milyen viszonylatban lett ennyi? Város %? Sebesség országúton? Hány km után tankoltál? Te meddig engeded a benzint, mihez viszonyítasz?

Na, eleget kérdeztem... :-)

Üdv:

CsA

Előzmény: Nick Grabowsky (144)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.03 0 0 147
Szerintem nagyon erős az 5+5 óra a karburátor szinkronra és a szelephézagra! Kérdezz meg még egy-két szervizt telefonon, mennyiért csinálják.
Előzmény: Kellicottia (145)
Coop Creative Commons License 2008.06.03 0 0 146

Hallottam már mástól is hogy karbi szinkron lapkázás stb. beállítás ürügyén élből rávágják mindenhol 35-40.000.- ft-os összeget.

 

Pesten a XIX. ker. Jáhn Ferenc utcában van egy műhely, két testvér dolgozik az egyik motor szerelő a másik gumis. Bátran ajánlom őket rendesek piszok olcsók. Olajcserére vittem a mocit, munkadíjat 1.000.- ft-ot kértek, mivel az anyagot Én vittem. A borravalót alig akarta elfogadni, a műhelyből sem zavart ki mint máshol. Két gumit cserélték arra sem kellett fél órát várnom. Ismerősök ajánlották, nem ismertem őket, de legközelebb biztosan újra oda viszem a gépet.

 

Ma talán vihetem a gépet javíttatni, végre szólt a biztosító, a márkaszervízben tele vannak melóval. Számlás javítás lesz sajnos.

 

A kipu 204.000.- ft, a h.villa 35.000.- ft körül ha cserélni kell, össz aprósággal együtt 300.000.- ft felett a rosszabbik esetben. Ez egy rutintalan sofőr hibája miatt. Mivel 5 éves lesz a mocim 10% avulás ezt be kell szorítani a számlába hogy ne nekem kelljen kiszorítani zsebből.

 

 

Széles utat.

 

Kellicottia Creative Commons License 2008.06.03 0 0 145

Tapasztalatok, hátha valaki okul belőle:

Mint már alább írtam, idén vettem egy 2004-es GS500F-et, amin sportdob van.

A váltótengely szimmeringjénél szivárgott az olaj, szervízbe vittem, ott derült ki, hogy a kipufogócserénél át kellett volna állítani a karburátort, mert így túl szegény keveréket kap.

Még nem lett baja, de figyeljetek erre, ha sportdobot rakattok fel.

 

Másrészt, a szervíz 3500-as óradíjjal 5 munkaórát számol a karbiállításra, és még ötöt számoltak volna fel a szelephézegállításra.

Én ezt nagyon soknak tartom (35000ft munkadíj erre?!), én vagyok a sóher, vagy ez tényleg ennyi meló?!

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.06.03 0 0 144
Bejáratós fogyasztás 3.6 l/100km, nem rossz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!