Keresés

Részletes keresés

mcg Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14796

igen...elírtam:)

 

 

Előzmény: aruzsi (14795)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14795

V=W? Mert V-set nem látok a Siemens oldalán. IS, C, W, LC

Előzmény: mcg (14794)
mcg Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14794

de SIMIS-C mint olyan már nincs, helyette a "V" van nyomvonalasként - már Cegléd idejében is az volt csak , "C" helyett...

Előzmény: aruzsi (14792)
102376 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14793

Sziasztok! :)

 

Segítséget szeretnék kérni, vasútmodellező vagyok. Kisebb-nagyobb kaliberű modelleket készítek az Auran Trainz sorozatához, és szeretnék készíteni egy útátjáró csomagot.

 

Amit már jóideje keresek, egy viszonylag pontos, a főbb méreteket tartalmazó jellegrajz a fénysorompó lámpafejről. Ha valaki esetleg tudna segíteni nekem ezügyben annak nagyon hálás lennék és nagyon megköszönném. :)

Vagy csak egy útbaigazítást ha kérhetnék... :)

 

Üdv.:
Krisztián

aruzsi Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14792

Tudtommal a SIMIS C a nyomvonalas.

Az IS a táblázatos.

Előzmény: mcg (14791)
mcg Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14791

Siemensnek van nyomvonalas elektronikus biztbere a táblázatos mellett.

de az már SIMIS-V...nem?:)

 

Előzmény: aruzsi (14790)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.17 0 0 14790

SIMIS C-t telepítenek még egyáltalán valahova?

Siemensnek van nyomvonalas elektronikus biztbere a táblázatos mellett.

 

mi a fenének kellett behozni ide a megcsúszási vágányutat

Ezt én se értem. Azt hittem, kaptuk, mint a nem dinamikus jelzési kép váltás feature-t. 

De ne feledjük: a D70-ben már ott van a kezdetleges formája a jelző mögötti szakasz szabad voltának ellenőrzésével!

Előzmény: Törölt nick (14789)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 14789

"Simis C - táblázatok nélkül is van algoritmus. Nem ezekre a feladatokra van a Gráf elmélet?"

 

Lehet. SIMIS C-t telepítenek még egyáltalán valahova?

 

"Tévedés. Itthon kérték ezt a "feature"-t."

 

Azt tudom, de németajkúak találták ki ezt az egész megcsúszási vágányutas dolgot. Nekik már az SpDrS60-as jelfogós nyomvonalas biztberben is benne van, amit ugye 1960-ban találtak ki... Nálunk azt sem tudták hogy mi az a megcsúszási vágányút... Egyébként azért nem értem ezt, hogy mi a fenének kellett behozni ide a megcsúszási vágányutat, amikor előtte soha sehol nem volt. Megvoltunk nélküle gyakorlatilag az 1800-as évektől, a kutyának nem hiányzott.

Előzmény: aruzsi (14788)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.17 0 0 14788

Szolnokon vagy Kelenföldön hogy tudnának elektronikus biztbert csinálni...

Simis C - táblázatok nélkül is van algoritmus. Nem ezekre a feladatokra van a Gráf elmélet?

 

Németektől jön ez. Tessék őket szidni.

Tévedés. Itthon kérték ezt a "feature"-t.

Előzmény: Törölt nick (14784)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14787

A volt címedre ment

Előzmény: Törölt nick (14786)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14786

Nem gyütt emilke... :/

Előzmény: anemo (14785)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14785

ment ám mail... :)

Előzmény: Törölt nick (14782)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14784

"Az lehet, csak a vágánykapcsolatok jóval bonyolultabbak."

 

Az nem jelent semmit. Probléma max abból adódhatna, ha nagyon bonyolult a menetterv. Pl. megnézném, hogy Szolnokon vagy Kelenföldön hogy tudnának elektronikus biztbert csinálni...

 

"Győrbe is van szívás ezerrel, az idétlen megcsúszi vágányút állításával és időzítésével."

 

Németektől jön ez. Tessék őket szidni.

Előzmény: CKD Kombinát (14783)
CKD Kombinát Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14783

Az lehet, csak a vágánykapcsolatok jóval bonyolultabbak.

Győrbe is van szívás ezerrel, az idétlen megcsúszi vágányút állításával és időzítésével.

Előzmény: Törölt nick (14780)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14782

"Igen, azért ott jelentős hővel kell számolni..."

 

Én már az összes nagyállomás Domino pultjain/vágánytábláin lecseréltettem volna a visszajelentő izzókat LED-ekre. Azonban amíg a hozzállás olyan a dolgokhoz, hogy nem számít az energia költség addig persze erről nem is érdemes beszélni. Azt hiszem most a japán atomproblémával át fognak értékelődni az energiafelhasználási dolgok a világban...

 

"bár az asztal állapota szégyenletes"

 

Jelfogója se valami új....

Előzmény: anemo (14777)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14781

Nyíregyen talán azért lehetne kerülő, mert vanank párhuzamos váltókapcsolatok. Füzesabonyban viszont biztos, hogy nincs kerülő vágányútra lehetőség.

Előzmény: Törölt nick (14776)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14780

Mert? Kő-felső nem nagyobb , mint Cegléd, Rákos kb. akkora volumenű, mint Győr.

Előzmény: CKD Kombinát (14775)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14779

+ lemaradtak a martoni elővárosiak, amiből rengeteg van.

Előzmény: anemo (14777)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14778

Füzesabonynak nincs.

Előzmény: Törölt nick (14776)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14777

Igen, azért ott jelentős hővel kell számolni...

 

KO esetén nincsen benne a 3', de így kicsit könnyebb újraértékelni a dolgokat. ;)

Még jó, 450 vonat mellett.. Te jó ég.. Mi örülünk a nyári ~120 vonatnak, bár az átépítés előtt több volt.

 

HiF van vagy ebédidő :D? Tavaly nyáron voltam Rákoson, de akkor is csak utasként. Élmény lehet dolgozni ott, bár az asztal állapota szégyenletes, ilyen körülmények között várják el az embertől, hogy ne hibázzon.

Előzmény: fszt. (14773)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14776

Nyíregy' szerintem nem, én Füzesabonyon gondolkozom. De lehet, hogy csak a HK fehér gombjai rémlenek nekem. (A képek persze otthon vannak, CD-n, véletlenül se itt a laptopon.)

Előzmény: Törölt nick (14774)
CKD Kombinát Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14775

Az lesz majd érdekes, ha ezek a nagy állomások elektronikus bizt.bert kapnak...!

Előzmény: Törölt nick (14774)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14774

"Igazatok van: még Miskolc-Tiszai is kerülőkkel rendelkezik."

 

Meg az is lehet, hogy Nyíregyháza is, bár az nem biztos, kéne valami fénykép róla.

 

Amúgy lehet, hogy Rákoson már arra várnak, hogy oda is elérjen a vasútfelújítás, aztán megkapja az elektronikus biztbert Kő-Felsővel együtt. Gondolom előtte nem akarnak  3-4millió Ft-ot elkölteni a teljes pultfelújításra.

Előzmény: fszt. (14773)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14773

Igazatok van: még Miskolc-Tiszai is kerülőkkel rendelkezik.

Nem volt rajta plexi. Lehet, hogy a körbeablakozott forgalmi iroda, vagy a berendezés hője miatt?

Kopás ellen semmi sem védi. Vannak olyan kockák, amelyek már fém színűek a használattól. KO esetén nincsen benne a 3', de így kicsit könnyebb újraértékelni a dolgokat. ;)

Talán két éve számoltuk meg 24 órára a vonatokat, s akkor 440-450 vonat közlekedett le egy nap alatt. Manapság két naponta veszünk elő új Fejrovatos naplót. Ez is a békés, nyugodt állomások közé tartozik. :)

Előzmény: anemo (14771)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14772

"A két kerülő vágányutat ismerő D55 közül ez az egyik."

 

Melyik a másik nálad? Én kapásból tudok Rákoson kívül 3-at.

Előzmény: fszt. (14770)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14771

Ettől miért lenne zajos?

Mondtam én, hogy mindegyik eltérő. Tekintsük az én vonalamon Gárdonyt. Minden jelzőállítás, Sr zárás/nyitás, vonat általi jelző M! eltérő intervallumú akusztikus jelzéssel bír.

 

A két kerülő vágányutat ismerő D55 közül ez az egyik.

Tudtommal három van: Rákos, Sopron-Személy és Sopron-Rendező.

 

Mit mesélhetnék még róla?

Minden tiszteletem a tiéd (is), órákig tudnám hallgatni ... Plexi sosem volt rajta? Kopás ellen vmennyit véd.. átlagos vonatforgalom egy nappali szolgálatban?

Előzmény: fszt. (14770)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14770

Rendelkezik a végponton két állomási sorompóval is. Telepítéskor még két teljes sorompó volt a D55-be bekötve (a felüljáró helyén volt a sorompóőr), majd apránként lecserélték őket fény- és félsorompókra. Végpont felől vonat általi indításuak, kezdőpont felől kijárati jelzővel kényszerfüggéses. Ettől miért lenne zajos?

A két kerülő vágányutat ismerő D55 közül ez az egyik. Mit mesélhetnék még róla?

Előzmény: anemo (14765)
fszt. Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14769

Az volt az ígéret 400 kockáról... Még várjuk.

Előzmény: anemo (14767)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14768

Köszi a felvilágosítást, nem tudtam.

Előzmény: aruzsi (14766)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14767

A 2008-as siklás után ígértek kockákat. Abból sem lett semmi?

Előzmény: fszt. (14757)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!