Ha esetleg úgy döntök, hogy nem állítom forgalomba, akkor mennyiért lehet megszabadulni tőle??? Patent állapot, sehol egy rozsda, horpadás, jó motor, szép belső tér... :)
1 példa:az én Temprámban 510000 km. van és még a vezérlésen és a vízpumpán kívül a motorján mást nem cseréltem!!
A Cromákon is van mit csinálni mint minden autón de nem több nem kevesebb mint pl. egy Golfon!Aki mást mond az hazudik!Ha hozzáértővel javíttatod a kötelezőket akkor egy nagyon hálás és KÉNYELMES,megbízható autót kapsz cserébe...
És megbízható autó??? Mert ugye mindig mondják, hogy olasz és francia autót soha! :) Igaz volt egy 206os peugeotom, szerettem, de tényleg szar volt, minden hónapban a szerelőnél volt... Azót csak japán vagy német autót veszek! Olasz autóban még nem is ültem :( Azért kérdezem, mert ingyen van a kocsi, ma megnéztem és még tetszett is :) És ha ingyen van egy ekkora kocsim, akkor miért ne használnám!!! :) Viszont ha nem megbízható, akkor veszek egy golfot... :)
ÚJ vagyok, leendő Croma tulaj! :) Apósom nekem adta régi 87-es Cromáját! Kellett nekem egy munkába járós verda. Az autó kb 2,5 éve áll fűtött garázsban. Apósom azt mondja mikor lerakta és kivette forgalomból tipp-topp volt a verda. Frissen akkor rakatott bele egy 2,5 turbo dizel mocit, sehol egy horpadás, roszda, belseje hibátlan!!!! Vmelyik nap kitolom a helyéről lemosom, kipucolom szépen. Kérdésem, hogy ha rakok bele új akksit beindithatom -e??? Nincs esetleg elérve a vezérműszíj, beállva a dugattyú, futóműnek nem tesz -e rosszat a sok állás, stb stb stb..???? Utoljára kb 2 éve volt beindítva, akkor pöccre indult, nem füstölt, szépen járt! Újra forgalomba akarjuk helyezni, mennyibe kerül kb mostanság, és milyen menete van???
Bocsi a sok kérdésért, de ha reménytelen a helyzet a kocsival, akkor veszek egy 1es Golfot rohangálni! :) :)
sziasztok.uj vagyok meg ezen a teren.vettem egy 96-os Fiat Croma 2.0 i.e-t. a segitseget szeretnem kerni mert szeretnek bele tenni Turbot es nem tudom hogy lehet -e.szoval aki tud kerem segitsen.koszonom elore is
Sziasztok!maradt egy-pár alkatrészem Cromához pl:(külső füthetö behajlós tükör,I-hez első-hátsó lámpa,II-hez hátsó lámpa+rendszám tartó rész,gyújt kapcsoló,elektromos ablak emelő,első-hátsó fék munka henger,2,0 8v öninditó,generátor,1db 14"gyári lemez felni,meg még sok minden lehet csere-berélni,rozsoma@freemail.hu
Kérem segítsen aki tud. Szükségem lenne egy 93'-as évjáratú 1,9 tdid (154) Cromához jobb hátsó ABS jeladóra. Mivel tudom hogy milyen mutatvány épen kiszerelni, ezért legjobb lenne a komplett aggyal együtt. Az ABS gyűrű 44 fogas. Azt hiszem a régebbieknél 92 fogas, bár szívesen venném ha valaki meg tudná mondani, hogy mely típusoknál vagy évjárattól van a 44 fog, mivel akkor úgy keresném a bontókban. 92 fogasból már kaptam néhány ajánlatot. Más Fiat vagy Lancia típus jeladója jó-e ebbe a modellbe? Keresek még ehhez a típushoz multi szíjas Klíma szivattyút és komplett elektromos kilóméteróra jeladót.
Előre is köszi. És örülök, hogy ráakadtam e oldalra.
Engedjétek meg, hogy felhívjam figyelmeteket egyesületünk kibővült biztosítási tevékenységére. Kedvezményes biztosítások öt biztosítón keresztül a legolcsóbban! veterán-nosztalgia-hobby biztosítások eredeti, átépített, tuningolt, verseny járművekre Pl: 1150-1500 ccm: 6000 Ft/év-től
Továbbá normál kötelezők kedvezménnyel!
e.mailben személyreszabott ajánlatot küldünk
klubiroda: minden csütörtökön 10-20 óráig: Budapest, XV. ker. Széchenyi u. 11
info: www.skodaklub.com, www.nosztalgiaklub.com Vörös Anita: tyna.szoszi@gmail.com T:30-513--6372
Hy. Az eredeti rajz túl bonyolultnak látszik laikus számára. Itt leírom a lényeget. Az izzítórelén alulról minden csatlakozó számozott. 1. : vastag piros vezeték (kb 10-es) az akksi +hoz. 5. : vastag (kb 6-os) barna vezeték az izzító gyertyák felé. Ezek csavaros rögzítésű szemes sarukkal szerelt vezetékek. A többi dugaszolható csatlakozóban van. 2. : fekete szál testre. 3.: piros/fekete szál gyújtáskapcsoló 15/54 kapocs (másként gyújtás +12V). Innen megy a gázolaj szelepre +12V. Benzines autóknál a gytrafó + vezetéke is jó erre. 4. : piros/zöld szál indító vezeték. 6. : barna/fehér szál izzítás ellenőrző lámpára. A két vastag vezetékre biztosíték nem köthető. A 3-as vezetéket érdemes a biztosíték tábláról lekötni, vagy 10A-es biztosítékkal védeni. Ha szükséges a relé, csatlakozót is adok hozzá 5e Ft+postaköltség. Vagy erre jössz. Üdv Kapi
Hali. Én vettem töled a motort még tavaly télen de csak most van idöm vele foglalkozni.Ugyhogy nálad senki nem tudja jobban milyen izzitása is van.Tudnál nekem segíteni?
Azt hiszem89es évjárat de nem bisztos.csak a motort vettem semmi kábel nem volt hozzá csak az izzíto gyertyák összekötö sine volt a motoron.Ezek nem kompatibilisek1mással?Mennyiért adnál nekem1et?helyileg hol vagy?
Nem tudom uazba vettem a motort izzito elektronika nélkül az izzítás most direktre van kötne nyomom a gombot és izzít azért kéne az eredeti elektronika.