Keresés

Részletes keresés

Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349195

"A Mercedes vagy 10-15 eve kinal hybrid autokat"

 

Dehogy.

 

" Igy viszont (mint tegnap belinkeltem) 2030-ban mar 50% EV-nal kivannak tartani"

 

dehogy.

Előzmény: _Berci (349194)
_Berci Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349194

 

A Mercedes vagy 10-15 eve kinal hybrid autokat (egy jo nagy ICE motor, meg egy picurka, altalaban a sebvaltoba epitett e-motor ... meg egy infinitezimalis akku). Ha nem jönne el a "radikalis idöszak", akkor valszeg 2040-ben is csak csepegtetnek az elektronyos teknyikat ... Igy viszont (mint tegnap belinkeltem) 2030-ban mar 50% EV-nal kivannak tartani (szerintem a %-os ertek meg soxor fog valtozni addig ... es valszeg mindig felfele korrigaljak majd).

 

Előzmény: GPS (349191)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.14 -1 0 349193

Szerintem azért mindehhez több köze van a dízelbotránynak, a sorozatos autóipari botrányoknak, meg az ezekre adott autóipari válaszoknak hála (értsd cinikus
hazudozás és jogi akrobatika) az embereknek elege lett és már nem érdekli őket a zsarolósdi....

 

... Kínát meg pláne nem érdekli az autóipari konszernek profitja. Rájött, hogy hiába lopja a dízel-benzin know-how-t sosem éri utól őket... ezért azt mondta az

EV a jövő (ahol mindenki a startvonalról indul). Innentől kezdve vagy mélyen a zsebébe nyúl mindenki, vagy kiszorul a piacokról.

 

Ezen tényezők egyikéhez SINCS köze a Tesla-nak, akár mennyire is szeretnék sokan. A Tesla-jelenség csupán rátett erre egy lapáttal. A "trendi fogyasztó" aki

ma jobb híján kigyulladós bömöst vesz... lassan ráébred, hogy a kigyulladós Tesla van legalább olyan jó kigyulladásban :Đ Szelfiken meg amúgy is az ő feje a
lényeg, nem az olcsó műanyag műszerfal.... szóval hajrá, van alternatíva :Đ

Előzmény: _Berci (349190)
Rangun Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349192

A kínaiak aksit cserélnek, és nem kell több busz.

Előzmény: ,m,1710 (349188)
GPS Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349191

 

Részemről egyetértek ezzel az írással.

.

Előzmény: _Berci (349190)
_Berci Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349190

 

A POINT OF NO RETURN

 

The auto industry is now at a point where a real transition towards electrification is happening. Tesla’s efforts over the years, from the original Roadster to the Model 3, have played a huge part in this transition. Tesla, as well as its CEO, Elon Musk, have awakened the public’s eye about the viability of electric cars, while showing the auto industry that there is a demand for good, well-designed EVs. Nevertheless, Tesla still has a long journey ahead of it, as the company ramps its activities in the energy storage sector. If Tesla Energy mobilizes and becomes as disruptive as the company’s electric car division, it would deal yet another blow to the oil industry.

 

https://www.teslarati.com/tesla-effect-puts-big-oil-on-the-defensive/

 

szilvatövis Creative Commons License 2019.05.14 0 1 349189

Mondj huszat! Ne aprózd el!

Előzmény: ,m,1710 (349188)
,m,1710 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349188

Ha egy vonalon 1o normális autobusz üzemel akkor 15 akumlátor busz kell oda

 

egy akumátoros busz a duplájába kerül ha nem többe.

 

tiszta csöd, vagy nem?

,m,1710 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 349187

Egy szörnyü hely Magyarország mondta egy ep képviselö

Rangun Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349186

Ilyen ez, ha atomerőműveket építesz.

Előzmény: Rangun (349185)
Rangun Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349185

Nem éppen, azok vadi új atomerőművek, jut exportra is, és otthon is kevesebb szenet kell égetni.

Előzmény: szilvatövis (349182)
methylcytosine Creative Commons License 2019.05.13 -1 1 349184

a zöldek valójában a próféta zöld zászlaját viszik.

Előzmény: Auralianus (349160)
kobab Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349183
szilvatövis Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349182

Biztasan, de akkor annyival több szenet használnak el otthon az oroszok, hiszen jó ha 20 % a nukleáris részarány arrafelé.

Előzmény: Rangun (349175)
kobab Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349181
szilvatövis Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349180

De hát a BYD buszokat kerékagy motorok hajtják:

 

Előzmény: _Berci (349176)
Salvor2 Creative Commons License 2019.05.13 0 1 349179

Megint spontan egett egy tesla. Uj beceneve van a teslaknak: carbecue.

_Berci Creative Commons License 2019.05.13 -2 0 349178

 

Mörszídesz

 

Nullára csökkenti húsz év alatt új modelljeinek a szén-dioxid-kibocsátását a Daimler járműipari konszern Ola Källenius fejlesztési igazgató hétfői bejelentése szerint.

 

Ola Källenius nem határozta meg pontosan milyen technológiákra építve kívánja a konszern elérni kitűzött célját, azt azonban közölte, hogy kizárólag belsőégésű motorral hajtott jármű addigra már nem lesz a konszern modellválasztékában. A fő hangsúlyt az akkumulátoros elektromos autókra helyezi a Daimler, robbanómotorok pedig addigra már csak hálózatról tölthető (plug-in) hibrid járművekben lesznek - tette hozzá Torsten Eder, motorfejlesztési igazgató.

 

https://www.tozsdeforum.hu/uzlet/kozlemenyek/komoly-celt-tuztek-ki-a-daimlernel-98649.html

 

_Berci Creative Commons License 2019.05.13 -2 1 349177

 

De ha nagymertekben elterjed az elektromos autozas, akkor annak komoly hatasa lesz az elektromos halozatokra es az aramtermelesre.

 

Nem tul nagy. ~1 millio EV atlagos eves üzemeltetesehez ~3 TWh delej kell. Ha Magyarorszag ~3 millio szemelyautojat 100%-ban atallitanad EV-ra, az ~10 TWh-t jelentene evente, ami ~1 GW (gyönyörü zsinoraram, ha minden EV hasznalo a zsinoraramnak megfelelöen duggatna az ótóját).

Ha gazrol kivanna valaki müködtetni, akkor 3 db gazturbinarol (ccgt) lenne szo (á ~350 MW).

 

(De mikor lesz/lenne reallisan Mo.-on 100% EV?? ... talan 2050 tajekan ... addig pedig meg szepen bele lehet venni a halozatfejlesztesbe, idö van ra böven, hiszen addig van meg >30 ev.)

Előzmény: Salvor2 (349161)
_Berci Creative Commons License 2019.05.13 -2 0 349176

 

Monnyuk mar ragozgattuk, hogy az e-motort a kerekagyba kellene szerelni. Egy ceg most kezdi el gyartani. Egy kerekagy motor ~147 LE es (!!!) 1500 Nm nyomatekot tud ...

 

Pl. ket ilyen motor tök jo lenne teherautoba is (nem a legnagyobba ... ott kellene mind a negy kerekbe e-motor).

 

Elaphe to begin low-volume series production of L1500 in-wheel powertrain system

 

A single in-wheel motor can achieve a power output of more than 110 kW (147 HP) and fits inside a 19-inch or larger wheel rim. The L1500 motor is compatible with all drive layouts: rear wheel drive, front wheel drive and four—or more—wheel drive vehicles.

 

 

Rangun Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349175

Speciel lehet ,hogy orosz VVER1200-as atomerőmű energiáját importálják.

Előzmény: szilvatövis (349163)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.13 0 1 349174

Egész röviden visszakanyarodva a buszos témához, azt hiszem van aki már megtalálta a jó megoldást:


Előzmény: szilvatövis (349154)
Rangun Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349173

Ha most kezdték el visszaterhelni a lignitet, azt csak azt jelenti, hogy most kellett volna bezárni az első atomerőművet.

Előzmény: Törölt nick (349172)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.13 -1 1 349172

A nuki a legoregebb es a legkevesbe rugalmas, tehat ja attol kell a legeleso sorban megszabadulni... erdemes megnezni a 2019-es termelesi adatokat, mostanra mar elkezdtek visszaterhelni a lignitet is.

Előzmény: padisah (349170)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.13 -2 0 349171

"a finneknél meg nem értem mi a problémád,"

 

gondolom ugyanaz, mint a Finneknek, jelesül, hogy nincs fix időpontja az alábbi mondatnak:

"és ha egyszer elkészülnek a nukik tartósan nem lesz szükség a szenes erőművekre, télen, éjjel, szélcsendben SEM"

 

tehát a néhány évtől a SOHA-ig terjedő intervallumra kell külön megoldást kell építeniük / üzemeltetniük.

 

Előzmény: padisah (349170)
padisah Creative Commons License 2019.05.13 -1 1 349170

ez az ábra remekül interpretálja a németek atomenergiával kapcsolatos ostobaságát:

- a nuki a legalsó, legfeketébb görbe, mintha ez bocsájtaná ki a legtöbb szén-dioxidot, ez lenne a legszennyezőbb energiatermelési mód, amitől a leggyorsabban meg kell szabadulni, és nem a lignit egy sorral feljebb

 

elszállt az agyuk, megszállta a zöld gőz, elvesztették a kapcsolatot a valósággal, ez van

 

a finneknél meg nem értem mi a problémád, az hogy nem finn hanem orosz szenes erőmű termel? az nem befolyásolja a rendszer kibocsájtását

és ha egyszer elkészülnek a nukik tartósan nem lesz szükség a szenes erőművekre, télen, éjjel, szélcsendben SEM

Előzmény: szilvatövis (349163)
Rangun Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349169

A logika is azt diktálja, a németek legnagyobb piaca Kína visszaesőben van, és még most fokozódik Trump vámháborúja velük, a másik, nem biztos ,hogy a kis BMW-k, Mercik, a jövőben nyereségesen exportálhatók a második legnagyobb piacra az USA-ba, Magyarországról, mert ide is vámokat szeretne Trump, pont a német autókra.

Előzmény: Taurus Obscurus (349166)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349168

Kicsit óvatosabban kéne bánni a hiperbolikus megfogalmazással... még a végén azt hisszük, hogy szalmabábozni szeretnél :P

Előzmény: Taurus Obscurus (349166)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349167

Elöljáróban: nem tudom mennyi igaz a hírből... DE

 

 

Jön az IoT... olcsóbb, több értelme van automatizálni + nem kell "baráti rezsimek" korrupciója fölött szemet hunyni. Jobb megoldás,

ha "belföldön" tartod a termelésed. Pláne akkor, hogyha stratégiai szinten elhatároztad az elektromobilizációra történő átállást.

Előzmény: szilvatövis (349164)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.13 0 0 349166

Te persze AZONNAL elhittel MINDENT ami itt le van irva :)

 

LOL baszki.

Előzmény: szilvatövis (349164)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!