Keresés

Részletes keresés

aruzsi Creative Commons License 2011.04.07 0 0 14804

Nem tudom, hogy ez-e, amit jól lehet látni a gugliról is és két vágány megy össze eggyé.

Az a váltó 200-as volt és kb. ennyi cuccal tekerték + a csúcssínellenőrzők.

Előzmény: Törölt nick (14803)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.07 0 0 14803

Egy kis érdekesség a svájci Mattstetten-Rothrist vonalról. Ti már biztosan látatok ilyet, nekem újdonság.

A váltók pályasebességgel, 160km/h-val járhatók. A csúcssíneket 8 elektrohidraulikus hajtómú mozgatja, a gyököt pedig 3.

 

Itt pedig a főbb adatok láthatók.

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.07 0 0 14802

Hát nagyon ideje lenne már azt a sorompót onnan kidobni! A delta már régen nem üzemel, a Szarvasi úton már le is van aszfaltozva a sín. Ebből kifolyólag a bakter is csak azért van ott "tartva", hogy annál a napi pár vonatnál letekerje "órákkal" előbb a sorompót. Kész KO!

A  "muronyi" végénél sincs semmi értelme a bakternak, hacsak nem a vonatforgalom akadályoztatása, ha nem idejében kezeli a jelzőt. Igaz ott vannak a felsővezetékesek, de az azok kitérőit már régen be kellett volna kötni az állomási biztberbe. Ez a két szolgálati hely min. 8 embernek ad munkát. Elgondolkodtató.

Előzmény: Állítólag (14801)
Állítólag Creative Commons License 2011.04.07 0 0 14801

Üdvözlet!

Ma a 135-ös vonalon a békéscsabai deltánál a teljes sorompó mellett megjelent (telepítettek),

egy SR1 feliratú elektromos szekrényt.

Esetleg tudja valaki mi készül itt?

Lehet hogy fénysorompós/fényjelzős lesz a delta és az elágazás?

aruzsi Creative Commons License 2011.04.07 0 0 14800

Köszi!

Válaszoltam. Pár kérdés felmerült, mint pl. hogy a 4-es váltó is 2200-as?

Előzmény: Tamasch (14799)
Tamasch Creative Commons License 2011.04.07 0 0 14799

Küldtem gmailre anyagot.

 

A hajtómű számozásról gőzöm sincs.

 

Előzmény: aruzsi (14798)
aruzsi Creative Commons License 2011.04.06 0 0 14798

Teljesen más.

Van-e a porpáci 120-as váltóról olyan képed, ahol a zárszerkezeteket is látni lehet?

 

Ide kapcsolódó kérdés: hogyan számozzák az ilyen dupla hajtóműves váltók hajtóműveit?

Elvileg a;b nem lehet, mert nem angol. A 2/1 is megtévesztő lehet, mert lehet ilyen számú váltó is. Tehát?

Előzmény: Tamasch (14797)
Tamasch Creative Commons License 2011.04.03 0 0 14797
mcg Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14796

igen...elírtam:)

 

 

Előzmény: aruzsi (14795)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14795

V=W? Mert V-set nem látok a Siemens oldalán. IS, C, W, LC

Előzmény: mcg (14794)
mcg Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14794

de SIMIS-C mint olyan már nincs, helyette a "V" van nyomvonalasként - már Cegléd idejében is az volt csak , "C" helyett...

Előzmény: aruzsi (14792)
102376 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14793

Sziasztok! :)

 

Segítséget szeretnék kérni, vasútmodellező vagyok. Kisebb-nagyobb kaliberű modelleket készítek az Auran Trainz sorozatához, és szeretnék készíteni egy útátjáró csomagot.

 

Amit már jóideje keresek, egy viszonylag pontos, a főbb méreteket tartalmazó jellegrajz a fénysorompó lámpafejről. Ha valaki esetleg tudna segíteni nekem ezügyben annak nagyon hálás lennék és nagyon megköszönném. :)

Vagy csak egy útbaigazítást ha kérhetnék... :)

 

Üdv.:
Krisztián

aruzsi Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14792

Tudtommal a SIMIS C a nyomvonalas.

Az IS a táblázatos.

Előzmény: mcg (14791)
mcg Creative Commons License 2011.03.27 0 0 14791

Siemensnek van nyomvonalas elektronikus biztbere a táblázatos mellett.

de az már SIMIS-V...nem?:)

 

Előzmény: aruzsi (14790)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.17 0 0 14790

SIMIS C-t telepítenek még egyáltalán valahova?

Siemensnek van nyomvonalas elektronikus biztbere a táblázatos mellett.

 

mi a fenének kellett behozni ide a megcsúszási vágányutat

Ezt én se értem. Azt hittem, kaptuk, mint a nem dinamikus jelzési kép váltás feature-t. 

De ne feledjük: a D70-ben már ott van a kezdetleges formája a jelző mögötti szakasz szabad voltának ellenőrzésével!

Előzmény: Törölt nick (14789)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 14789

"Simis C - táblázatok nélkül is van algoritmus. Nem ezekre a feladatokra van a Gráf elmélet?"

 

Lehet. SIMIS C-t telepítenek még egyáltalán valahova?

 

"Tévedés. Itthon kérték ezt a "feature"-t."

 

Azt tudom, de németajkúak találták ki ezt az egész megcsúszási vágányutas dolgot. Nekik már az SpDrS60-as jelfogós nyomvonalas biztberben is benne van, amit ugye 1960-ban találtak ki... Nálunk azt sem tudták hogy mi az a megcsúszási vágányút... Egyébként azért nem értem ezt, hogy mi a fenének kellett behozni ide a megcsúszási vágányutat, amikor előtte soha sehol nem volt. Megvoltunk nélküle gyakorlatilag az 1800-as évektől, a kutyának nem hiányzott.

Előzmény: aruzsi (14788)
aruzsi Creative Commons License 2011.03.17 0 0 14788

Szolnokon vagy Kelenföldön hogy tudnának elektronikus biztbert csinálni...

Simis C - táblázatok nélkül is van algoritmus. Nem ezekre a feladatokra van a Gráf elmélet?

 

Németektől jön ez. Tessék őket szidni.

Tévedés. Itthon kérték ezt a "feature"-t.

Előzmény: Törölt nick (14784)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14787

A volt címedre ment

Előzmény: Törölt nick (14786)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14786

Nem gyütt emilke... :/

Előzmény: anemo (14785)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14785

ment ám mail... :)

Előzmény: Törölt nick (14782)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14784

"Az lehet, csak a vágánykapcsolatok jóval bonyolultabbak."

 

Az nem jelent semmit. Probléma max abból adódhatna, ha nagyon bonyolult a menetterv. Pl. megnézném, hogy Szolnokon vagy Kelenföldön hogy tudnának elektronikus biztbert csinálni...

 

"Győrbe is van szívás ezerrel, az idétlen megcsúszi vágányút állításával és időzítésével."

 

Németektől jön ez. Tessék őket szidni.

Előzmény: CKD Kombinát (14783)
CKD Kombinát Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14783

Az lehet, csak a vágánykapcsolatok jóval bonyolultabbak.

Győrbe is van szívás ezerrel, az idétlen megcsúszi vágányút állításával és időzítésével.

Előzmény: Törölt nick (14780)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14782

"Igen, azért ott jelentős hővel kell számolni..."

 

Én már az összes nagyállomás Domino pultjain/vágánytábláin lecseréltettem volna a visszajelentő izzókat LED-ekre. Azonban amíg a hozzállás olyan a dolgokhoz, hogy nem számít az energia költség addig persze erről nem is érdemes beszélni. Azt hiszem most a japán atomproblémával át fognak értékelődni az energiafelhasználási dolgok a világban...

 

"bár az asztal állapota szégyenletes"

 

Jelfogója se valami új....

Előzmény: anemo (14777)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14781

Nyíregyen talán azért lehetne kerülő, mert vanank párhuzamos váltókapcsolatok. Füzesabonyban viszont biztos, hogy nincs kerülő vágányútra lehetőség.

Előzmény: Törölt nick (14776)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14780

Mert? Kő-felső nem nagyobb , mint Cegléd, Rákos kb. akkora volumenű, mint Győr.

Előzmény: CKD Kombinát (14775)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14779

+ lemaradtak a martoni elővárosiak, amiből rengeteg van.

Előzmény: anemo (14777)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14778

Füzesabonynak nincs.

Előzmény: Törölt nick (14776)
anemo Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14777

Igen, azért ott jelentős hővel kell számolni...

 

KO esetén nincsen benne a 3', de így kicsit könnyebb újraértékelni a dolgokat. ;)

Még jó, 450 vonat mellett.. Te jó ég.. Mi örülünk a nyári ~120 vonatnak, bár az átépítés előtt több volt.

 

HiF van vagy ebédidő :D? Tavaly nyáron voltam Rákoson, de akkor is csak utasként. Élmény lehet dolgozni ott, bár az asztal állapota szégyenletes, ilyen körülmények között várják el az embertől, hogy ne hibázzon.

Előzmény: fszt. (14773)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14776

Nyíregy' szerintem nem, én Füzesabonyon gondolkozom. De lehet, hogy csak a HK fehér gombjai rémlenek nekem. (A képek persze otthon vannak, CD-n, véletlenül se itt a laptopon.)

Előzmény: Törölt nick (14774)
CKD Kombinát Creative Commons License 2011.03.16 0 0 14775

Az lesz majd érdekes, ha ezek a nagy állomások elektronikus bizt.bert kapnak...!

Előzmény: Törölt nick (14774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!