"ha kinai hozza amcsi/eu auto minoseget, akkor az >30%-al olcsobb lesz."
Az auto nem mobiltelefon.
Itt nem 20-30%os kulonbsegeket´szoktak emlegetni, hanem azt hogy majd a kinaiak feleannyiert gyartana olyan autot ami lenyomja a BMWt.
Na ez egy faszsag. Ha megtanulnak autot gyartani, akkor majd elerik a Kia/Hunyadi szintjet es Kia/Hunyadi aron fogjak arulni. Tehat a Kia/Hunyadi parosnak kell felni a kinaiaktol. Ezt irtam 5 eve meg 10 eve meg 15 eve is.
Nem ez a lenyeg. Kollega kamuzott egyet, hogy ha kinai is jot gyart majd (autobol), akkor ugyannyi lesz mint egy amcsi/eu auto. Ezt bizonyitando, a kinai csucs keszulek ugyanannyi mint egy iphone. Lehivtuk a bloffot, >30% a kulonbseg - nem jott be.
O logikajat kovetve, ha kinai hozza amcsi/eu auto minoseget, akkor az >30%-al olcsobb lesz.
Dehat hogy is lehetne maskepp? Kina nem szabadpiaci kapitalizmus. Nagyon nem.
valamelyik hozzaszolasban580-at olvasam. De a ketto kozul meg mindig a huawei van jobban tularazva. mondom ezt ugy hogy 2009-tol droidos csucskeszulekeim voltak, az iphone 8 ig amit 2017-ben vettem. Persze az iphone sem er ennyit.
Egy kis elemzés, hogy hová is tart a napenergiaipar jelenleg
"PV system performance has strongly improved. Before 2000 the typical Performance Ratio was about 70%, while today it is in the range of 80% to 90%."
"In the last 10 years, the efficiency of average commercial wafer-based silicon modules increased from about 12% to 17% (Super-mono 21%). At the same time, CdTe module efficiency increased from 9% to 16%."
Az iPhone amúgy is nevetségesen túlárazott, ahhoz képest, amit valójában tud, ha ebben a szegmensben a kínaiak megverik őket, némileg fairebb árakkal, az teljesen megérdemelt.