Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46495
Apám lakatos, garantálom hogy leszedi neked ingyen! Bár ha eljössz ide akkor utiköltség is lesz egy 10-es. :P
Előzmény: B-road (46494)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46494

Van ennél olcsóbb is.http://www.tmtrade.hu/shop/kerekor-leszedo-1926mmig-2dbos-p-324.html

 

Csak az a kérdés hogy működik-e.

Én amúgy azt gondoltam, hogy olyan 10-15rugó körül lenne az amit én kifizetnék ezért, mármint, hogy valaki leszedje a kerékőrjeimet. Ha gumis lennék, biztos beruháznék egy ilyen szettbe, de így nem biztos.

Előzmény: metalex (46482)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46493

Talán lesz valakinél olyan ami stimmel, de ha nem...

 

Szerintem legyártható egy ilyen kulcs. Megfelelő szerszámokkal egy óra alatt kész. Kell hozzá egy 2,8cm átmérőjű vastag falu cső, arra kimérve a 4 db(de 3db is elég) 4mm-es köracél stiftet, kifúrva 3,9mm-es fúróval, majd kicsit hosszabra hagyva egyenesen levágva beeröltetni a lyukba. Ezután lehet próbálkozni egy csőkulcsal megfogva...

 

Vagy a másik gondolatom a kerékőrt egy vonalban középen kicsi fúróval közel egymás mellett többször megfúrni, hogy egy vésőt bele lehessen kalapálni. Ha benne van akkor a vésőt megfogva (laposcsabarhúzóként) megpróbálni meglazítani. Az nem tudom milyen kemény anyag, lehet-e fúrni!? :P

Előzmény: B-road (46478)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46492

Igen, érdeklődtem már. De arra jutottam, hogy hátha van valakinek egy tök ilyen kulcsa. Itt is volt valaki aki irta, hogy neki két egymás utáni autónak is ugyanaz volt a kerékőrszettje.

 

Egy spec kerékőrleszedőt kérdeztem (Pirik Attila, vagy mi), de darabja 10e. Hahaha.. Hát akkor már lehegesztem. Annyit nem ér az a felni (na jó ér, de már így is karcos).

Előzmény: metalex (46481)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46491
Az élet kompromisszumos, ismerős a corsába is betette a mélynyomót, én megvagyok nélküle, túlteszem magam rajta:) Pláne, hogy egyelőre nincs is sok minden, amit hallgassak:P
Előzmény: tisvol (46490)
tisvol Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46490
Többen is elmondták már itt, hogy a Pug 307 első hangszórő felfogatássa/kialakítása kritikán aluli. Meg maga a hagszóró is gagyi, de ezen lehetne segíteni. A legnagyobb gond, hogy a műanyag kárpithoz vannak felfogatva, ami eleve rossz megoldás. Vagy a dobozt kell neki csinálni, vagy, átaplikálni a fém ajtóra valahogy. Én személy szerint mind a fejegységet, mind a hagszórókat cseréltem. Az ajtóba szó szerint több kilónyi bitiumenlapot ragsztottam, mind a műanyag kárpitra, mind az ajtóra belülről. Jobb lett, de a rezonanciát nem lehet/tudtam kiszűrni, sajnos. Eleve a kárpit felfogás is azokkal a patentokkal....hát.... Bár volt itt valaki aki valami szigetelő gumival megoldotta, hogy jó legyen. Nekem is jó lenne valami doboz hátra, de a csomagtartó nekem kell nagyon.
Előzmény: _Haszi_ (46489)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46489
Mondjuk azt aláírom, hogy a rendes mély hangzáshoz az ilyen lófütty méretű membránok olyanok, mint személyautón a spoiler.
Előzmény: citromheja (46483)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46488

Hasonlít de szerintem nem stimmel :(

 

Őr
Smíró Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46487

Nekem van 2 garnitúra - nemsokára megnézem, ha hazaértem. Addig van remény:-)

 

 

Más: PUG nap lesz szombat-vasárnap Frédiéknél 15-16-án. Pont Pesten vagyok, de nekem csak a vasárnap lenne jó, mondjuk délután. Ha össze tudnánk hozni néhányan egy minitalit, akkor benne lennék. A féláru alkatrészek közül az ablaktörlő is érdekelne ugyanott ennek apropóján, lehet kerékőr is van:-) Tehát ha néhányan össze tudunk jönni, akkor van még egy szűk hét a jelzésra.

 

1. Smíró

Előzmény: B-road (46478)
citromheja Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46486
Annyiért nem vacakolnék, de nálunk a dupláját mondták minden próbálkozásra!
Előzmény: ádibébi (46484)
tisvol Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46485

:-)

Jaja....közben próbálom a nemzetgezdaságot is építeni (értsed: dolgozok), osztán néha lehet kimarad pár sor.

Én asszem megvárom a Martint, aztán ha neki megy, na akkor jövök én. Így nyáron úgyis a motor élvesz prioritást.

Előzmény: Zolysys (46475)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46484
Sztem ez így nem megy, ide még nem ért el a plug & play technology (nem fiat ez, kérem!! :))), különben minden szart rágudodathatnánk, osztán meg mégsem...

Mivel az autóban eredetileg nem volt tempomat, a szoftver verzióban sztem meg van határozva a cucc meg nem léte, és még ha a neki kellő bitek esetleg fel is vannak töltve, aktiváltatni akkor is kell.

Mondom, szerintem.

De dunaújváros felé kb úgyis útba esik üllő, oda bemehetsz. De nem értem, miért éri meg vacakolni ezen az 5000 pénzen.
Előzmény: citromheja (46480)
citromheja Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46483
Én sem az utcának akarok zenélni, de néha hallok 1-2 régi kedves zenét, amit szivesen felhangosítanék kicsit jobban. Úgy szeretem, ha szépen szól, de még nem tudtam egy jóízűt hangosítani, mert zörgött az ajtó. :(
Ezértis akarom 'tehermentesíteni' az ajtó hangszórókat a mélyhangoktól. :)
Előzmény: _Haszi_ (46469)
metalex Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46482

PL:

http://muhelynet.unas.hu/spd/BEK_kft_726825/Kerekor_leszedo_keszlet

 

 

De van másmilyen is. Ez garantáltan megóvja a felnit.

Előzmény: metalex (46481)
metalex Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46481

Létezik elveszett vagy tönkrement kerékőrökhöz-csavarokhoz leszedő készlet, amiben több fajta és forma fej van.

Nagyobb normálisabb gumisműhelyben kell(lene), hogy legyen.

Én már jártam így, igaz nem saját autóval.

Amíg a csomagtartóban kerestem a nyitó fejet, már le is tekerték szépen.

Igaz nem olcso, ezért 30 eurót kértek, és roncsolódhat a csavar, de pont ez a lényege, hogy a felni és a gumi nem.

Próbálj ez ügyben érdeklődni, ez a fajta ami neked van sztem csak vésővel jön le, és nehéz lesz megóvni a felnit.

Pőár telefont megér.

Előzmény: B-road (46478)
citromheja Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46480
Tudom, hogy mondtátok, de olvastam olyat is, hogy valakinek nem kellett programoznia semmit!

Amire gondolok, hogy akksi saru levétel-vissszarakás után körbekérdez a BSI, hogy mit tud használni és ha találna egy tempomatot, akkor használja. (Erre építek most)

Arra nagyon kicsi esélyt látok, hogy csak sima gyújtáselvétel mellett rádugom és már úgy áll a BSI gyárilag, hogy használható.

A harmadik lehetőség meg a mindenképpen programozás.

Szoktam én értelmesen is viselkedni, csak annyi pálinkával már nem vezethetek. :)))
Előzmény: ádibébi (46466)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46479
Én adnék, de nem ilyenem van sajnos-
Előzmény: B-road (46478)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46478

Kerékőr kulcs újra...

Még mindíg nincs kicserélve, illetve nem lett meg a kerékőr kulcs se.

 

Már vagy 2 hete lefotóztam a csavarokat, csak aztán elveszett a fényképező... De tegnap végre megtaláltam.

 

Szóval így néz ki a csavar, és ahogy néztem nem lehet olyan túl sok féle Pug-Citroen kerékőr. Gondolom a két egymással szembeni pöcöknek statikai, nyomaték átviteli okai vannak, így a maradék két pöcök az ami a "kulcs" funkciót játsza. Semre pedig úgy tünik, mintha azok már csak 6 helyen lehetnek.

 

A kérésem pedig az lenne, hogy ha valaki esetleg ráismer a saját kerékőrjeire, az jelezze már, már ha hajlandó valamikor kölcsönadni egy olyan 10percre míg kiszedem a csavarokat (amiket akár neki is ajándékozok, mivel egy új szettet szándékozok venni).

Tehát a képek:

csavarvázlat
Zolysys Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46477
Nekem az infóim írországban dolgozó 2 ex pugos sráctól jön. Anno az egyik minden itthoni PUG versenyt megnyert... tud a srác :)
Előzmény: Martinka. (46476)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46476
DE! :) Más meg mást mondott. Még nincs bizonyítékom egyik irányból sem, de ha lesz, akkor csak annak hiszek akinek igaza volt! :)
Előzmény: Zolysys (46473)
Zolysys Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46475
Tiiis... nem figyuzol? Írtam a nem limiteres mindegyikkel megy, a limiteres meg limiter funkció nélkül ha nem olyan gázpedél van a gépsárkányban.
Előzmény: tisvol (46472)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46474
Persze! Az lesz nekem is. Csak még minig kérdéses a fékpedálnál a móka. Nincs hely kialakítva a második kapcsolónak. Csatit találtam de nemtom az-e. Zegen a cimbik ígérték hogy bekábelezik, kapcsolózzák és 100% hogy működni fog... de azért én jobban örülnék ha a gyári kábelezés meglenne és nem utólag kötöznék a BSI-be. :/
Előzmény: tisvol (46472)
Zolysys Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46473
Nemmegmondtamén???
Előzmény: Martinka. (46461)
tisvol Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46472
és mi a helyzet a nem limiteressel? Az menne vele? Mármint a gázpedál "light"-tal :D
Előzmény: Martinka. (46461)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46471

Nekem limiteres kar van fent, utólag beszerelve.

Nyilván a limiter funkció nem megy, de a tempomat igen.

Es persze nem ir ki a km számlálóra se semmit, csak teszi a dolgát. 2003-as RHS.

Akkor nekem azt mondták, hogy a gyári tempomat az tudja a km számlálós kiirást, limitert, stb... de annak más a szoftvere is kicsit. Illetve lehet hogy a gázpedál is más.

Na ha az 60 rugó + 20 a kar, akkor már meg is van miért adták annakidején 80-ért az extralistán. :-)

Előzmény: Martinka. (46461)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46470
Lehet, hulyeseget kerdezek, de nem egy oroszlan mellett van az a kettos nyil?...
Előzmény: zsolesz 307 (46457)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46469
Nézd, városban pl. normál úton 6-oson tökéletesen hallom a zenét, zajosabb úton kicsit feljebb tekerem... Autópályán nagyob bsebességnél, nagyobb szélzajnál még nem próbáltam mi kell a normálhoz, el tudom képzelni, hogy ott már szükség van jobb cuccra, de én 80%-ban városban megyek, szóval engem annyira nem érint. Ráadásul már ki is nőttem abból, hogy folyton Metallica szóljon ezerrel az autóban, hogy jól érezzem magam:), pedig oda azért alapból nem árt a vájt fül és a hozzávaló cuccok megfelelő erősítési karakterisztikával.
Előzmény: citromheja (46465)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46468
Egy j-vel
Előzmény: ádibébi (46466)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46467

a 110 meg a 107 az ugyanaz, már ha a 8szelepes 2literesről beszélünk. Csak kerekítve van. 79kW. :-)

Az RHS meg a motor kódja, az alvázszám része. Az megadja fixen minden adatát (méret, teljesítmény, részecskeszűrő, szelepek száma, ilyenek...).

Előzmény: _Haszi_ (46433)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46466
Ember gyermeke Citromhéjja!

A tempomatot szftveresen fel kell tanítani a központi szgépnek, anélkül nem fog menni, olyan, mintha a csomitartóban figyelne egy szaty
Előzmény: citromheja (46464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!