Esze áll meg ettől az embernek, hogy mi a franc történik itt? Európa nyugati része hangos a klíma változástól, lecsúszó középosztálytól, minimálbértől, lakhatási költségektől addig keleten főleg itt magyarországon meg bevándorló helyzettel nyerik a választást. de még csak nem is azzal ami itt van hanem azzal ami ott.
Nem biztos, felület kérdése annak nincs elméleti korlátja, illetve az nagyon sokat engedne. Azt se tudjuk van e a szigetelő képességnek elvi korlátja. Ha szupraszigetelő létezne az ugyan olyan technikai forradalmi dolog lenne mint a szobahőmérsékleten szupravezető.
Egy akarmekkora akkubol ki lehetne szedni (gyakorlatilag) akarmekkora teljesitmenyt (ugy, hogy az akkubol szepen töltjük a kondenzatort ... aztan abbol szinte tetszöleges sebesseggel ki lehet szedni a betarolt energiat).
Kb. azóta használom a módszert a gyakorlatban. Mesélj még az előttünk álló fantasztikus lehetőségekről, nagyon érdekesek.
A szilard elektrolitos akkukat több helyen fejlesztik ... es azt igerik, hogy legalabb a mostani duplajat (a mostani csucs a Tesla a ~250 Wh/kg-mal), de talan (idövel) a haromszorosat hozza.
Amikor a lovasszobor lépést vált.
Addig jól lehet keresni az ígéretekkel, mindig akad, aki a szélhámosok meséjét újból és újból a csoda ígértének látja.
Különben, hogy öszinte legyek 5-6 eve volt a "csodaultrakapacitas"-ok idöszaka, amikor azt igergettek, hogy kb. mostanra lesz 60-100 Wh/kg fajlagos kapacitasu kondenzator. Ha az "sikerülne", akkor ismet lenne egy "game-changer" a piacon. Egy akarmekkora akkubol ki lehetne szedni (gyakorlatilag) akarmekkora teljesitmenyt (ugy, hogy az akkubol szepen töltjük a kondenzatort ... aztan abbol szinte tetszöleges sebesseggel ki lehet szedni a betarolt energiat).
Mostanaban azert nincs tul sok hir a (z csodaakkukrol), mert a terület mar NEM az igergetes, hanem a konkret fejlesztes stadiumaban van ... amiröl kevesebb anekdota kering ... leven valalati titkokrol szo.
A szilard elektrolitos akkukat több helyen fejlesztik ... es azt igerik, hogy legalabb a mostani duplajat (a mostani csucs a Tesla a ~250 Wh/kg-mal), de talan (idövel) a haromszorosat hozza.
Az pedig azt jelentene, hogy a MA ~400 km 6otavu EV ugyanakkora (vagy nagyon hasonlo meretü) akkupakkal >800 km-t tud majd ... ezzel az utolso (gyilkos) argument is ki lesz verve a "konzervativ" gondolkodasuak (olaj-, gaz-lobby, örökös orosz hüseg es energia-függöseg hivei ...) kezeböl ...
Az akku hasznalhatosaga a töltesszam függvenye. Ha kicsi a zakku, akkor ~200 000 km alatt soxor fel kell tölteni (pl. 200km*1000töltes), ha pedig nagy (500*400), akkor kevesebbszer.
A tartossagat pedig nyilvan (kemiai) öregitesi tesztekkel lehet ellenörozni. Vagyis pl. 1 ev alatt lejatsszak, hogy mit kell az akkunak kibirnia ~12 even keresztül ... (extrem melegites, hütes, hasznalat) ...