Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SoundHeadz Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46521
Félévente kb. előszokott jönni a kocsinál olyan, hogy indítás után egyből ha elakarok indulni akkor kicsit döcögősen sikerül, elveszti az erejét aztán hirtelen újra megy, nyomom a gázt de visszaesik a fordulat aztán hirtelen visszaugrik normálra .. szóval nem az igazi :D ez változó de magától el szokott múlni. Ötlet, hogy mi lehet ez? Csak azért fura mert magától elmúlik... egyszer megnézettem motordiagnosztikán, de nem találtak semmi hibát..

(307cc)
Sas-307 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46520
Sziasztok - egy picit off, de akit érdekel a hollandiai villám túránk leírása az
katt !

on
ádibébi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46519
Valo igaz, felreertheto voltam.

Termeszetes fogalmam sincs a fiatokba tempomat szerelesrol, mindossze a fiat-windows szerelemre akartam utalni ezzel ;). ( probaltam keresni egy automarkat, ami windows-zal megy, erted... ;))
Előzmény: Zolysys (46512)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46518
Nála minden Off amibe nem Peugeot motor dobog.Szerintem dobjál az Opelba egy Peugeot motort akkor talán nem lesz Off.xd
Előzmény: Monof (46517)
Monof Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46517
Milyen Off autóra gondolsz Te itten??? :D
Előzmény: Zolysys (46512)
micro521 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46516
Bevallalom a gumicseret. Ha nem segit, akkor igy jartam, de senki masnak nem volt tippje, hogy mi lehet a baja. Ismeros szervizes egy hetig szivott a futomuvel es mindent rendben talaltak. A feltengelyeket kiszedtek es feltettek esztergapadra meg ilyesmi.
Gombcsuklot nem tudtak sehogy megvizsgalni, mert abbol uj kellet volna a teszthez. Szoval az meg lehet, de asszem annak 60000.- korul van darabja.
2 het mulva talan majd kiderul. Addigra meglesz a gumi is
meg a felnit is meggorgozetem. Csak irjatok jo pesti gorgost!
Előzmény: tisvol (46511)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46515
Szerintem itt próbáld meg nagyon magas szintű felszereltségük van és nincs messze tőle.Igaz Székesfehérváron kicsit jobb árat mondtak nekem.
Itt.
Előzmény: micro521 (46510)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46514
Megoldás hátra egy aktív láda.Az ajtóba lévő hangszórók csak a magas tartományokat adják tehát nem lesz rezonanciád.A ládát két perc alatt ki tudod kapni ha kell a hely.
Előzmény: tisvol (46490)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46513
Érdekes, mert nemrég tapasztaltam az érdi lejtőn BP felé a tesómék hatchback 307-esén (2.0 HDI 90 LE), hogy rázott a kormány... Az enyémmel semmi ilyen, sőt, a másikkal se alacsonyabb, vagy nagyobb sebességen (asszem 90-110 között volt, de ez már nem szentírás), sík talajon szintén nem. Azóta mentem azzal is párszor, de nem az érdi lejtőn és sehol nem volt ilyen.
Előzmény: tisvol (46511)
Zolysys Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46512
Ádiiii tévedel... kérdeztem anno haverokat FIAt nál. Ha pl tempo nélkül kéred, akkor nem fog később sem beleszállni mert nincs kiépítve... állítólag...
Off autónál láttam: utólagos tempo 115 e pénz. Nem kevés cucc hozzá...
tisvol Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46511

...tudom nem a Frédiék hibája, de:

Szerintem a kerék-gumira fogni az egész dolgot, hááát.... a fene tudja. Mennyivel szoktál a kocsival menni? 140-150-el? Mi van azokkal az autókkal, amelyek 200 fölött közlekednek? És a kormány meg sem mozdul a kezemben. De még csak egy minimális módon sem ráz. És életükben olyanról, hogy dinamikus centír nem is hallottak. Én amondó vagyok, hogy ez valamilyen konstrukciós hiba, akár lehet valamilyan önfrekvenciás dolog is. Hogyha ennyire finoman dolgoznak, és ennyire kis dolog, mint a gumi anagsűrűségének nem egyenletes eloszlása, vagy a gumi elforgatása gondot okoz, akkor ilyen alapon ha a dísztárcsa nincs dinamikusan kicentírozva, amiatt is rázhat a kormány. Vagy ha egy nagyobb kavics beszorul a gumi lamellái közé. Főleg ugye hogy az a legnagyobb kerületén van a guminak, és a legnagyobb hibát kell, hogy okozza. Mondtátok, hogy a Frédiék csak a 307 miatt vették a dinamikus centírgépet, annyi volt a panasz. Mindnek a gumi-felni páros volt a baja? Áhhhh.....nem hiszem. Lehet, hogy olyan helyen van a hiba, ami meghaladja a szervizesek tudását, vagy lehetőségeit.

Előzmény: micro521 (46510)
micro521 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46510
Más: Frédiék meggyőztek, hogy a kerék+gumi páros miatt ráz a kormány, mert egy második centírral kicsit jobb lett, de a gumijaim nincsenek jó állapotban. Láttam a monitoron is, hogy mennyiket üt a kerék centír nélkül.
Aztán Soma úr tartott egy kiselőadást a dolog fizikájáról. Az jobban megyőzött mint az elötte szajkózott "sz@r" minősítés.
Mivel még néhány évig szeretném megtartani az autót veszek új gumikat, és elviszem a felniket görgőztetni.
Nem tudjátok, hogy hol csinálnak Pesten görgőzést? Esetleg a XIV. kerület környékén?
Smíró Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46509
Majd akkor észben tartjuk egymást.)
Előzmény: micro521 (46507)
micro521 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46508
Talán van még remény. Lásd előző hsz-t.
Előzmény: B-road (46506)
micro521 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46507
Nekem pont olyan, mint Neked a második. :)
Előzmény: Smíró (46505)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46506

Na köszönöm, több kerékőrkulcs fénykép már nem kell. Ennyiből bizonyítottnak látom, hogy a "probáljak meg keresni egy ugyanilyet"-dolog nem működik.

 

Köszönöm mégegyszer. :-)

Smíró Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46505



Nos, megnéztem én is. Sajna egyik sem jó. A harmadik, acél felnihez való pedig külső nútos, pláne nem jó.
micro521 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46504
Nekem sajnos már csak egy kerékőr-kulcsom van, mert tavasszal a gumis elkeverte az egyiket és azóta sincs meg. Valószínű betette egy másik autóba. Még szerencse, hogy kettőt kaptam gyárilag.
Előzmény: B-road (46503)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46503

Üllőn össze-vissza beszélnek.

Még akkor beszéltem velük telefonon, alvázszám ahoz kell, hogy meg tudják állapítani, hogy milyen hosszú, átmérőjű, hány darab csavar kell.

A konkrét fejhez meg a fejen lévő kódszám kéne. Igy lenne a fej utánrendelve 16. A komplett új szett meg 11.

 

Citroen szervizben érdeklődtem, ott álítólag alvázszám alapján a kód is megvan (ha gyárból így jött ki a cucc). De pug-ban nem tudnak segíteni, legfeljebb kód alapján, vagy teljes szett. Ugyanezen árért.

 

Na mindegy, esetleg egy felesleges kerékőrkulcsa nincs valakinek? Ami már kissé elhasználódott és nem kell már. Mert ha kireszelem a 2 közbülső pöcköt, akkor is jól vagyok... :-)

Előzmény: micro521 (46502)
micro521 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46502
Az enyém is másfajta.

Alvázszám alapján nem lehet utánrendelni? Mert én kérdeztem (Üllőn) és azt mondták lehet, de az is lehet, hogy teljesen új szettre gondoltak, csak szokás szerint nem figyeltek a teljes kérdésre, csak a kulcsszavakra.
Előzmény: B-road (46478)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46501
Nagykanizsa
Előzmény: B-road (46499)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46500
Esztergályos ismerőst kerítsél:)
Előzmény: B-road (46498)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46499

Miért, hol laktok? Mi Borsodban.

 

Előzmény: Martinka. (46495)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46498

Szerintem ez a megfúrás dolog nem működik. A csavar elég cuccos anyagból van, nem lehet azt csak úgy megfúrni. Ráadásul a fején van egy kikönnyített rész, illetve az egész egy 50mm mély, kb 5mm-rel nagyobb átmérőjű furatban (felni) van...

 

Valószinű ezek a visszafele spirálos belső csavaros fejek lesznek a megoldások, de nem akarok 40 rugót fizetni a leszedésért. :-(

Egyenlőre annyira nem sürgős, nem utazok messzire csak a városon belül, remélem elkerül a defekt. Ha meg igen, akkor.. na majd akkor lesz valami. Levágják flexel, vagy nemtudom. :-)

Előzmény: Martinka. (46493)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46497
Udv.


Nekem is utolagos tempomat van. Limiteres nem megy, csak a tempomat része. En igy vettem. 2003/6.
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46496
Ohh... akkor megbukni látszik a 45-fokos elméletem...
Előzmény: Martinka. (46488)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46495
Apám lakatos, garantálom hogy leszedi neked ingyen! Bár ha eljössz ide akkor utiköltség is lesz egy 10-es. :P
Előzmény: B-road (46494)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46494

Van ennél olcsóbb is.http://www.tmtrade.hu/shop/kerekor-leszedo-1926mmig-2dbos-p-324.html

 

Csak az a kérdés hogy működik-e.

Én amúgy azt gondoltam, hogy olyan 10-15rugó körül lenne az amit én kifizetnék ezért, mármint, hogy valaki leszedje a kerékőrjeimet. Ha gumis lennék, biztos beruháznék egy ilyen szettbe, de így nem biztos.

Előzmény: metalex (46482)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46493

Talán lesz valakinél olyan ami stimmel, de ha nem...

 

Szerintem legyártható egy ilyen kulcs. Megfelelő szerszámokkal egy óra alatt kész. Kell hozzá egy 2,8cm átmérőjű vastag falu cső, arra kimérve a 4 db(de 3db is elég) 4mm-es köracél stiftet, kifúrva 3,9mm-es fúróval, majd kicsit hosszabra hagyva egyenesen levágva beeröltetni a lyukba. Ezután lehet próbálkozni egy csőkulcsal megfogva...

 

Vagy a másik gondolatom a kerékőrt egy vonalban középen kicsi fúróval közel egymás mellett többször megfúrni, hogy egy vésőt bele lehessen kalapálni. Ha benne van akkor a vésőt megfogva (laposcsabarhúzóként) megpróbálni meglazítani. Az nem tudom milyen kemény anyag, lehet-e fúrni!? :P

Előzmény: B-road (46478)
B-road Creative Commons License 2010.05.07 0 0 46492

Igen, érdeklődtem már. De arra jutottam, hogy hátha van valakinek egy tök ilyen kulcsa. Itt is volt valaki aki irta, hogy neki két egymás utáni autónak is ugyanaz volt a kerékőrszettje.

 

Egy spec kerékőrleszedőt kérdeztem (Pirik Attila, vagy mi), de darabja 10e. Hahaha.. Hát akkor már lehegesztem. Annyit nem ér az a felni (na jó ér, de már így is karcos).

Előzmény: metalex (46481)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!