A zatom max. erteke ~27% volt ... es ~155 TWh. A meg meglevö (megmaradt) ertek a ~13-14% kategoriaja. 2019 ev vegen ismet ugy ~1,2 GW-tal kevesebb lesz ...
Nekem ezzel az a gondom, hogy ha ott van a mérőberendezés a kezében, akkor minimális ráfordítással kontroll vizsgálatot tudtak volna végezni olyan szakaszon, ahol CNG-s buszok járnak, vagy biztos vannak olyan szakaszok ahol időnként ilyen, időnként olyan buszok járnak.
Saját tapasztalatom, hogy a CNG-s buszok után jóval tisztább a levegő.
Ha már használt buszokat hoznak be, akkor sztem CNG-st kellene.
Lehet (sztem valószínű is) hogy több CNG-s ha régi buszt vált ki, többet ér, mintha kevesebb legmodernebb buszt állítanának be.
Ami még ennél is fontosabb, nem kellene ilyen hipermodern EV busz vagy mind meghalunk jaj szélsőségekben gondolkodni. Rengeteg helyen lehetne még buszsávot kialakítani, Londonban rengeteg helyen jóval több sáv van, ugyanolyan széles utcában mint Budapesten.
Sok apró közlekedésszervezési megoldással sok eredményt lehetne elérni.
Nahát ezek a rohadék sötétződek, már megint piszkálódnak. Volt pofájuk kideríteni, honnan kerül a légkörbe millió köbméterszám az illegális, ózonpusztító CFC-11 gáz. Még a végén addig erősködnek, hogy megtiltják szegény kínai vállalkozásoknak, hogy használják, ezzel komoly károkat okozva nekik.
Ez a környezetvédő szervezet a bűnös, gondolom Őket kellene betiltani, nem a nagy profitot hozó halogének használatát!