egy álhír nembiztos, hogy száz % álhir, de"testre szabott"
egy feminista párt (nemjutott be a eu parlementbe), de mégis nagyteret kapott elmodta, hogy sajnos a joboldalipopulsta emberellenes nacionalisták teretnyernek
majd felhozta példának egykét keleteuropai eu országot ahol már diktataura van és a nök elvannak nyomva " szörnyü ott élni",
A VW csoport azért nem fog csődbe menni, mert igenis lehet EV-t nyereséggel termelni. Az elektromobilizáció erőltetése pedig nem
a CO2 kibocsájtás miatt elsődleges érdek, hanem az EU szintű energiafüggetlenség + környezetszennyezés csökkentése felé vezető úton tett alapvető lépés. A kibocsájtás csakis másodlagos szempont.
Ha a gyártók érdeke ellentétes az össztársadalmi érdekkel, akkor vagy belátják és változtatnak, vagy csődbe mennek.
És ez így is van rendjén. >> Nem a fiat csődjét kívánom, csupán a bullshitelés befejezését.
A VW azert nem fog csodbe menni, mert az EV-n levo vesztesegeket az ICE-eladasokon keletkezett nyereseggel fogja keresztfinanszirozni. A VW jelentos globalis szereplo, a CO2-hiszti viszont EU-specifikus. Raadasul a VW az elmult evtizedekben komolyan nyereseges volt, tehat vannak forrasai arra hogy vegigvigye az atallast.
A Fiat viszont remenytelenul be van szorulva Europaba, es az elmult evtizedeket azzal toltotte hogy megprobalt a viz felett maradni. Nincsenek forrasai az EV fejlesztesekre, es arra sem hogy a veszteseges EV-gyartast valamivel keresztfinanszirozza.
A kicsinalasa viszont rossz lesz az EUnak, mert megiscsak gyarto es foglalkoztato valamint adofizeto, es kurvara nem oszt nem szoroz a globalis felmelegedesben.
Ennek szerintem eléggé pragmatikus okai vannak >> nem tudja a fiat tartani / elérni a flottaemissziót, mivel saját (B)EV modelljei nincsenek, a Teslából meg nem fog tudni elég kreditet szerezni a mostani eladási statisztikák alapján. A VW sanszosan nem ad el a
saját kreditjeiből, marad a Renault, mint lehetséges partner...
... valószínűbbnek látok egy jó nagy bírságolást, majd fiat csődöt, mint egy ilyen arányú egyesülést.
Nyilvan ezert kell(ene) fellepni a szandekos alhirterjesztes ellen. A mellebeszeles nem old meg semmit se, hanem szetvalaszt (szetfeszit) olyan csoportokat, erdekköröket, amelyeket nem kellene ...
Ha valaki nem erti meg Euopa (legalapvetöbb) celjait, azok ellen agal, az elveket szet kivanja feszegetni es a közösseget ezaltal karositani kivanja, ... Hat azokat a legkevesbbe se lehet a közös elvek baratainak nevezni. Egy közösssegben nem lehet örökösen keresztbetenni, feltünösködni (szerencsere a hivatalos politika se igy tesz ... csak verbalisan feszeget ... a valosagban pedig eleg jol kooperal ... es sajnos a rengeteg dezinformalo rizsa mindössze a belpolitika (2es) celjait szolgalja ... ).
(Mindezt akkor, olyan körülmenyek között, amikor rendelkezesere all az EU polgarainak ~2%-a, a közössseg gazdasagi teljesitmenyenek pedig ~1,5-1,7%-a.)
Koránt sem. Kevéssé voltak itt európagyűlölő megnyilvánulások.... inkább olyan kritikusok amik féltették Európát az eltévelyedéseitől... voltak magyargyűlölők is elvétve, de szerencsére kikoptak azok is. :-)
Inkabb az van, hogy itt többsegeben egy igencsak europagyülölö csapat verödött össze (volt itt mar blackvoid is, najcki is ... depressziojuk, pesszimizmusuk miatt ök se passzoltak a dolgok alakulasanak szelebe ... hiaba dacoltak ... nyomtalanul eltüntek innen).
Vegülis mind1. Europa is követi a celjait (pl. azt, hogy a kontinens ~2050-re CO2 semleges legyen), meg az itteni mindennek keresztbetenni akarok is ... Oszt majd lesz valami. Közben az elet meg zajlik ... 2050-ig meg ~31 even keresztül ...
Inkább csak a minimum, 2 láb és két kéz, kevesebbel nehezen lenne univerzális, többel meg nehezen boldogulna az agya. Belépne a probléma ami az önvezető autónál, a vezérlés lépne elő az első számú energia fogyasztónak. ...habár, olyan agya a százlábúnak sincs, az is igaz.