Így igaz, a T3M licenc-variáns volt ráncajtókkal, soha nem közlekedett a közeli körletben, csak FÁK, Észak-Korea, stb. A prágai szóló szögletes az T6 variáns, a 90-es években jelent meg.
Kicsit keveritek a cseh és orosz/ukrán jelzéseket. Dnepropetrovsk-ban gyártották a T6B5SU-t licensz alapján, T3M jelzéssel, ez valóban szögletes kocsi. Ilyen egy T3M(-Jug) kocsi
A cseh T3M (vagy T3Mx, x=1-3) jelzés a klasszikus gömbölyü T3-ast takarja, technikailag modernizálva.
Mit értesz T3M alatt? Prágában van ilyen tipus, amiben lengöajtók vannak...
RT6n pedig a CKD legnagyobb kudarca volt, föleg Brno-ban. Ehhez képest van belöle Prágában, egy Liberec-ben, és néhány példány Poznan-ban. Vagy Szczeczin-ben, ezt sose tudom megjegyezni.
Brno és Ostrava pedig ajánlott minden topicreleváns embertársnak, de azért a nosztalgiacuccokat se hagyjátok ki... ;-)))
Ezt a típust sem a Porsche dizájn stúdióban tervezték. ennél még a kocka Tatrák is sokkal szebbek! A forma és elgondolás (két vég magas, közép alacsony) le lett lopva az első generációs Althom kocsikról, melyek Grenoble-ban, Párizsban és még egyéb helyeken közlekednek. A városra nem tudtam rájönni.
Bár nem vagyok mindig netközelbe, de megpróbálok ebbe a fórumba bekapcsolódni.
Kedvenc villamosaim a narncssárga és a fehér csoda.
*911*-nak üzenem, hogyha olyan fényképet linkel be a fórumba amit nem ő készített, akkor legyen kedves oda írni, hogy ki a fénykép szerzője. (Itt a 200 és a 911 fényképére gondolok.) Nyugodtan belinkelheted akár az összes képemet, csak arra kérlek, hogy írd rá (vagy mellé, fölé, alá), hogy - az én esetemben - Fotó: KÜKLOPSZ KÖSZI!
Öööööö... ja. Lásd még: Városi Közlekedés, 2002/1, 63. oldal. 73 darab volt akkor Manilában. Csúcs, hogy így építenek metrót. Tatra-kompatibilis. :-))))
Sajnos ez így van, de a CKD Pragoimex a legnagyobb TATRA szerviz és kis mennyiségben vállalnak villamosok gyártását, de csak a legnagyobb típusokból, meg ami megéri. (T3, KT8D5N)