Ez a 200 km melyik írányban van Miskolchoz képest?
Engem egy Pest környéki szerelő erősen érdekelne. Az előző autómhoz volt egy szuper szerelőm, de sajnos fiat és toyota specialista. Egy olajcserét még biztosan megcsinál nekem, de komolyabb szereléseket nem hinném, hogy vállalna.
Nekem is most lenne aktuális a vezérműszij, vízpumpa csere. Frédiéktől alkatrésszel együtt 80e ft-os ajánlatot kaptam.
Más, nincs valakinek rossz/törött ablaktörlő kapcsolója FedComp-os autóból? Az enyémnek van egy apró hibája. Amikor bekapcsolom a hátsó ablaktörlőt, akkor úgy érzékeli, mintha nyomnám a gombot a végén. Valami összeér ott. Egy hibás/törött kapcsolót szeretnék elsőre szétszedni és nem a sajátomon gyakoroloni.
Találtam egy francia fórumot, ahol hasoló témával foglalkoznak és képekkel illusztrálták a dolgot, de francia tudásom kissé hiányos.
Vagy, ha valaki szedett már szét ilyet és tudna instrukciókat írni hozzá...
Köszönöm eddigi fáradozásodat, de szerintem a 23ezres fullos (papírok, kábelek) vonóhorgot nem tudjuk felűlmúlni. A bontósokkal az a baj, hogy nincs műbizonylat. :-( Na meg ennyiért ingyen fel is hozzák pestre. (A "meg tudom oldani"-ról priviben azért írhatsz, lehet, hogy még jól fog jönni - ha szaraxanak az első üvegem fóliájával...)
Bicó ügy: asszem az ebike.hu jó bolt - de én már eléggé kiestem a bicós témákból. A KT2.0-ban kérdezz rá (Kerékpáros topik2.0), mi most a legjobb. (Aldiban bukósityak is akciós az asszonynak!!!! ;-))
....ezen fórum keretein belül is szeretném ZOLYSYS-nkek megköszönni, hogy alváz és motorkód alapján pár dolognak (idejét nem sajnálva) utánanézett / utánakérdezett az autómmal kapcsolatban. Jó tudni, hogy vannak még ilyen segítőkész emberek.
....így aztán kiderült, hogy az autóm nem alkalmas a tempomatra :-) Motorja valamikor a múlt század közepén született meg a tervezőasztalon, így aztán nem gondoltak a későbbi igényeimre. Ezáltal megteremtették a lehetőségét annak, hogy az erre szánt pénzt máshol költesm el :D
Nem találok, láttam a vaterán puhatolóztál már, ha nem parázol a bontott horogtól keresgélj olyat, a többit meg tudom oldni, szerintem bontva egy tizes reális lenne érte. Találtam egy rakás francia bontót fel kellene hívogatni őket.
Off, vannak itt úgytom profi bicajosok, az asszonynak cserés lett a bicaja és ilyet tudtam neki venni "kettler alu rad city cruiser" 7sebességes, ehhez kellene pár apróság tudnátok e boltot ahol van alkatrész.
Én már jártam ebben a bontóban, itt van Debrecen mellett, nagyon komoly árukészlet van! Havonta járnak Franciaországba motyóért. (mondjuk ami nekem kellett volna - és még mindig kell, egy koptató, az sajnos nem volt, szerintem sehol nem lesz külön, csak lökössel együtt:( ) marad a gyári 8ezer pénzért.
"Én szerencsére találtam egy kis magán műhelyt ahol francia autókra vannak specializálódva és tényleg azért dolgoznak,hogy jól menjen a gép nem pedig mert valahol le kell dolgozni azt a 8 órát a fizetésért!"
Oszd már meg velem kérlek hol van ez a csodálatos hely, mert én pont egy ilyet keresek, de csak az ellenkezőjébe sikerül belefutnom mostanában.
Épp most szeretnék egy nagy szervízt a kocsin, vezérműszíj, vízpumpa, szűrők, olaj és minden ilyesmi (az alkatrészek már megvannak, tehát csak tisztességes munkaerő a vágyam:). Természetesen a szerelő akivel már kezdtünk egy hullámhosszon lenni, és eddig foglalkozott a kocsival most utazik el huzamosabb időre, ezért muszáj lesz valami új megoldást találnom.
Azt hittem nincsenek nagy igényeim, csak egy olyan szerelőt szeretnék, aki szerint a peugeot is autó, és nem csak muszájból piszkálgatja ezeket a 4 kerekű "sz*rokat" (nincs semmi bajom senki véleményével, amíg nem próbálja rám erőltetni azt, csak olyan szivesen bíznám ismét olyanra az autót aki szivesen nyúl hozzá, mert ez a fajta hozzáállás egész másfajta eredményt szokott hozni, gondolom közületek is akadnak páran akik értik mire gondolok), de úgy látszik nincs szerencsém mostanában, mert nem találtam még megfelelő embert a feladatra:)
Nem akartam általánosítani a szerelőkre nézve, bizonyára csak az én szerencsétlenségemen múlik, hogy ilyenekhez vetődök, de sajnos ezt tapasztaltam az elmúlt két hétben, amióta foglalkoztat ez a téma, és keresgélnem kell. (Persze lehet az is, hogy én vagyok hülye, mert nem adom oda az első szerviznek az autót, hogy tessék itt van minden, csak cserélgessétek ki nekem, de annyi már rossz tapasztalatom, hogy nem bízok meg bennük olyan könnyen.)
Szakszervízbe senki ne vigye az autóját,ha csak nem garanciás még de akkor csak úgy,hogy ott álljon a szerelő melett szervizelés közben mert hallottam nagyon dúrva dolgokat amit ha nem olyan ember mond aki ott mozog a körben el sem hiszem!! Én szerencsére találtam egy kis magán műhelyt ahol francia autókra vannak specializálódva és tényleg azért dolgoznak,hogy jól menjen a gép nem pedig mert valahol le kell dolgozni azt a 8 órát a fizetésért!
Én kb. 2 hete reggeltem (akkor fel is hívtam rá a figyelmet itt a fórumba), kártya sehol, de pénteken voltam sárkánynál, ránézettem, benne voltam a rendszerben, és azt mondták az már elég, jár a kedvezmény. Viszont görénység, hogy falon kint van 4 éves autóra szervíz óradíj X forint. Mondom az lehet, hogy alkatrész főnix, óradíj meg a falon lévő (azt fel sem tételeztem, hogy a kedvezményesre még járjon + a főnix). Természetesen NEM, vagy ez, vagy az.
Még mindig nem érzem, hogy szeretnék megfogni a vevőt a szakszervízben, úgy látszik nem elég nagy a válság ...
A jobb oldal mint a gyári, a balon kicsit mintha lenne hézag... de stabil mind2 oldalon. Egyébként is gyatrán van összerakva a lökös, mert a 'dudrok' némelyike eláll. Megnéztem és a belső oldalon ilyen rögzítő műanyaghegesztés van rosszul megcsinálva... kontár helyen szervizelhették a kocsit előtte. :(
köszi. Nem annyira sürgős, mondjuk 1,5 hónapon belül jó lenne berakatni, hogy aztán a viszgával ne csússzak el (az időben). Most várom, hogy Frédiék visszaszóljanak szélvédő ügyben... Akkor egy kalap alatt felméretem vizsgára a kocsit. Aztán a köv. menetben vonóhorog, vizsgára felkészítés és vizsga. A hátsó fékek valszeg nem lesznek kicserélve, bár már megint tuti berohadtak.
...hát nekem se nem dízel, se nem 1.6, se nem X-design a felszereltség. :-)
Már nem emlékszek mit láttam ott, és most nem is kocsival vagyok, szóval csak otthon tudom tüzetesebben megvizsgálni. De én sem láttam első blikkre semmi plusz helyet a fékpedál környékén.
Neked sincs második kapcsolónak kialakítva hely a fékpedálnál? Neked is 2004 1,6 HDI X-design felszereltséged van? Ha nem akkor nem biztos hogy azonos problémával küzdünk. Vagyis neked jó lehet. Pesze igéret van itt is hogy 1000% meg istenbizony működni fog...
Már úton van a kar, szal megpróbálom végigcsinálni, addig amíg azt nem monják hogy kizárt dolog hogy működjön. Ez esetben átadom a kart annak akinek van előkészítve fékpedál kapcsoló meg minden ami kell.