Ha valaki nem erti meg Euopa (legalapvetöbb) celjait, azok ellen agal, az elveket szet kivanja feszegetni es a közösseget ezaltal karositani kivanja, ... Hat azokat a legkevesbbe se lehet a közös elvek baratainak nevezni. Egy közösssegben nem lehet örökösen keresztbetenni, feltünösködni (szerencsere a hivatalos politika se igy tesz ... csak verbalisan feszeget ... a valosagban pedig eleg jol kooperal ... es sajnos a rengeteg dezinformalo rizsa mindössze a belpolitika (2es) celjait szolgalja ... ).
(Mindezt akkor, olyan körülmenyek között, amikor rendelkezesere all az EU polgarainak ~2%-a, a közössseg gazdasagi teljesitmenyenek pedig ~1,5-1,7%-a.)
Koránt sem. Kevéssé voltak itt európagyűlölő megnyilvánulások.... inkább olyan kritikusok amik féltették Európát az eltévelyedéseitől... voltak magyargyűlölők is elvétve, de szerencsére kikoptak azok is. :-)
Inkabb az van, hogy itt többsegeben egy igencsak europagyülölö csapat verödött össze (volt itt mar blackvoid is, najcki is ... depressziojuk, pesszimizmusuk miatt ök se passzoltak a dolgok alakulasanak szelebe ... hiaba dacoltak ... nyomtalanul eltüntek innen).
Vegülis mind1. Europa is követi a celjait (pl. azt, hogy a kontinens ~2050-re CO2 semleges legyen), meg az itteni mindennek keresztbetenni akarok is ... Oszt majd lesz valami. Közben az elet meg zajlik ... 2050-ig meg ~31 even keresztül ...
Inkább csak a minimum, 2 láb és két kéz, kevesebbel nehezen lenne univerzális, többel meg nehezen boldogulna az agya. Belépne a probléma ami az önvezető autónál, a vezérlés lépne elő az első számú energia fogyasztónak. ...habár, olyan agya a százlábúnak sincs, az is igaz.
a macskák cinegéket meg verebeket esznek meg, ami kicsi és sok van belőle, amellett hogy eddig is ették őket, tehát a helyzet nem változott
a szélkerék viszont sólymot, héját, sast, baglyot satöbbi nagy testű védett és ritka ragadozó madarakat gyilkol amelyeknek egyébként az élőhelyén nincs természetes ellensége
meg denvéreket, a denvérnek esélye sincs észlelni a szélkereket, az ultrahangos tájékozódása miatt, egyáltalán nem észleli a lapátot
a székerékkel ezen a téren a rágcsálók mérgezése tud versenyezni, az is pusztítja ezeket a madarakat
a helyzet megértéséhez azt is tudni kell, hogy a szélkerék lapát vége már nem termeli, hanem fogyasztja az energiát, ezért is olyan a lapát csavarása, hogy a menetiránnyba az éle áll
ez a penge pedig 300 km/h körüli sebességgel hasítja a levegőt, meg ami az útjába kerül, a madár nem 'buta' hogy lecsapja a szélkerék, hanem a nagy sebessége miatt nem tudja elkerülni
Volt szó az akkuk hirtelen haláláról, korlátozott élettartamáról, de second life-ról is. Most kiderült, a Nissan 22 évet taksál az akkujainak, ami azt jelenti, hogy miután kikerülnek az autókból, még lesz nagyjából 10 évük másodfelhasználásra.