Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
Csak megjegyezném , hogy siklóernyős megölése ügyében három év kellett az első helyszíni szemléhez , nem hogy az elsőfokú ítélethez vagy bármiféle kártérítéshez ...
Olvasd el figyelmesen hogy meddig tartott a kártérítési karate az amikkal jól megbüntették a két "pilóta" ipsét 6-hó hurrá !!! Persze ezt is elég soká.
Téged valószínűleg hidegen hagy hogy 20 ártatlan ember halt meg .
A MAGYAR helikopter pilóták balesetét meg ne vedd a szádra ha megkérhetnélek még akkor is ha ők voltak a hibásak mivel ők haltak meg és nem ártatlan civilek !
Ugyanazért amiért a határsorompó sem jelképes volt az acélrúd, betontömb kombinációban. Hogy az esetleg személyautónál nagyobb járművel érkezők se csak opciónak tekintsék a megállást, ha felszólítást kaptak rá.
Mi lett azzal a barcsi, vagy babócsai háatrvédelmi ? területvédelmi ? lovas szakasszal mely pár éve az akkor is fellángoló területvédelmi erők egy minta példánya akart lenni ?
Megvannak még ?
Vagy csak a lovas hobbijukhoz akartak több pénzt kicsikarni a TV híradók segítségével a honvédelmi kormányzatól?
Tartalékos honvédként átvevő csoportot vittem a Digép lőterére.
Irak/Iránnak gyártott izéket próbáltak ki, én az egész prcedúrából csak annyit értettem, hogy hangnyomást mértek.
Ott téblábolhattam a bizottság mellett, leskelődtem.
Jött egy GAZ teherautó, és legurítottak róla egy izét, aminek kereke volt és csöve. Mint bennfentes, és a csoport "teljesértékű tagja" meg is jegyeztem, hogy "ezredes elvtárs, de klasz kis ágyú".
Az ezredes mint akit szügyön lőttek felüvöltött, "micsoda, mi ez ágyú? Ez egy aknavető!!!" Tudta, hogy tartaléks vagyok és megkérdezte, hol voltam katona, mikor meghallotta, hogy HŐR voltam és a legnagyobb fegyver amit láttam az RPD volt, röhögött rajtam.
Szamomra a csucs az volt amikor egy izraeli riport kapcsan ahol Caterpillar pancelozott exkavatorokat mutattak es teljes sebesseggel nyomtak a tank es a "lovik a palesztinokat" dumat.
Az összes gyakorlati produkciójukból, amit a katonai vagy a polgári repülésben terveznek, gyártanak és bemutatnak. Óriási nagy tervek, papíron fasza adatok, aztán zuhognak mindennel. A leghajmeresztőbb polgári repülési baleseteket hozzák össze, egy normális utasszállító gépet 75 év alatt nem tudtak gyártani. Még a kényszerből nyugati elektronikával és hajtóművekkel felszerelt típusuk (SSJ100) is olyan silány (volt), hogy még a barátok is szabadultak tőle. De most majd korszerű hazai tyehnyikával világverő lesz. De a hulladékot legalább még gyártani sem tudják rendesen, a pont a cikkben említett Tu-204/214-ből 33 (!) év alatt 89 darabot tudtak összehegeszteni.
Mi az úristen köze van ennek a témához? Ahogy mondod, tényleg szépen el lett sikálva, az amerikai elnök hivatalosan elnézést kért, a pilóta és a navigátor hadbíróság elé került (kétszer), mindkettőt kirúgták a légierőtől, a pilóta letöltendő börtönt kapott, az áldozatok hozzátartozói pedig fejenként 1 millió 965 ezer dollár kártérítést kaptak, aminek a 75%-kát az USA fizette. Ez aztán az elsikálás magasiskolája. Amúgy nem tudsz még országot, aminek a gépe külföldön kábelnek repült, aztán lapít?
Mutass kérlek valakit, aki azt állította, hogy az AMX-ek megváltoztatjáka háború menetét.
Egyébként tömören így lehetne leírni: 1) Több mint a semmi 2) ajándék lónak ne nézd a fogát.
(Egyébként a franciák már januárban már megmondták a tutit:
Michel Goya francia katonai szakértő januárban a Twitteren megjegyezte, hogy e páncélozott járművek nagyfokú mobilitása miatt nagyon hasznosak "a frontvonal mögötti "tűzoltóegységek" számára" vagy a frontvonalon lévő rések gyors kihasználására.
Az AMX-10 RC-t azonban nem "a nehezebb lövegekkel felszerelt harckocsik elleni harcra tervezték" - tette hozzá, rámutatva, hogy páncélzata túl gyenge ahhoz, hogy megbirkózzon "a modern harctér összes páncéltörő fegyverével".
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
A halálnak van szüksége hős elfogásokra, ha az elvtársak betartanák a nemzetközi légtérben való repülés mindenki által elfogadott szabályait, akkor nem lenne rá egyáltalán szükség. A Balti Air Policing éles riasztásainak nem 8, hanem 100%-ka miattuk van, mint ahogy minden váltás után közzéteszik. 19 éve. Mert méltóságon aluli rádiózni, leadni a reptervet vagy bekapcsolni a válaszjeladót. Ezért oda kell menni vagy a finneknek vagy a NATO készültségnek minden alkalommal, hogy ki az a fax. Mindenki meglenne nélküle. A firkász meg ugyanannyit ért hozzá, mint te, ő is csak magabiztosan leírja, amit hisz.
Nekem pont ezért furcsa, hogy mi tényleg sokszor sokat lőttünk, ki lettünk képezve rendesen, és a Honvédségnél általában nagyságrendekkel gyengébb volt a lőkiképzés.
Amit leírtam ez csak a kiképzés 100 napja alatt volt, a végrehajtó szolgálat alatt többször volt szituációs lövészetünk, bár akkoriban ez a fogalom még nem is létezett.
Ez az egész AMX-es dolog olyan mint a mese adott is meg nem is,az ukrán nacsalnik meg örül mint az a bizonyos majom a f...nak,ettől még nem fog semmi sem változni a háború kimenetelében.
De ha egy lövész zászlóaljnyi 31 db PSZH-val kellene szembeszállnom egy 31 db-os harckocsi zászlóaljjal, nem biztos, hogy érdekelne mit főznek vacsorára ?