Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

607laci Creative Commons License 2003.12.28 0 0 160
Sziasztok !

Ma este ota az autom ( 607 ), ESP/ASR fault, + Engine anti-pollen faulttal ijesztget
Tudtok e ilyen hibárol, és mi a teendőm ?
3- án sielni indulnék vele, ezért baromira sürgős !

Minden megoldás érdekel !!

Köszi

G.Laci

Előzmény: j.p belmondo (159)
j.p belmondo Creative Commons License 2003.08.12 0 0 159
Sziasztok,

titeket is várunk a Magyar Peugeot Klubban és a veblapon (www.mypeugeot.hu). Ingyenes adás-vétel hirdetési lehetőség, internetes műszaki tanácsadás, meg szép képek és hasznos infok Pug-okhoz.

Üdv.

Előzmény: morvaiz (158)
morvaiz Creative Commons License 2003.07.30 0 0 158
Csak röviden:
18 honap,78.000 km,balleset és hibamnetesen,6/8 l/100km átlaggal.
607 HDI,automata.

Mindenkinek ennyi gondja legyen az autojával.
Üdv.

őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.06.19 0 0 157
Nekem kell.
Előzmény: gabocak (155)
semgza Creative Commons License 2003.03.18 0 0 156
fordhoz nincs?
Előzmény: gabocak (155)
gabocak Creative Commons License 2003.03.18 0 0 155
Szasztok.
Sikerült hozzájutnom egy magyar nyelvü szerviz Cd-hez ami tartalmazza a 206, 307, 406 és a 607-es tipusok leirását sok képpel.
Ha valakit érdekel akkor tudok csinálni rola egy másolatot egy ezresért.
üdv
morvaiz Creative Commons License 2003.03.13 0 0 154
Hát persze,ha megérdemli
:-)
Előzmény: jkutya (153)
jkutya Creative Commons License 2003.03.09 0 0 153
Nekem sajna /még/ csak 605-öm van, és azt imádom.
Lehet itt?
morvaiz Creative Commons License 2003.02.18 0 0 152
Jo napot.

Ma mikor ránéztem az auto kijelzöjére látom, hogy pont 1 évet mutat az egyik idöszámláloja. Akkor nulláztam mikor megvettem.
1 év eredménye: 48920 km,5 kötelezö szerviz(kicsit tulbuzgo voltam),1 beázás,1 defektkontroll,1 elégedett család, 7,4 l/100 km-es átlagfogyasztás,és megannyi öröm az autoba. Eddig a 607-es pontosan azt nyujtotta amit elvártam töle. Egy 6-8 honappal ezelötti kérdésre válaszolva,kopás jelei még most sem látszanak rajta, naja még csak 1 éves. A bör remek gyermekálloságrol tett tanubizonyságot.
Amit észrevettem,hogy mostanába nekem is több ablakmosot fogyaszt. Szinte mindig mossa a fényszorot is.Mondjuk indokolt ebben az idöben,de honna tudja? Talán a hömérsékletböl. Apropo hideg, volt már, hogy állt kint 10-12 orát -11C'-ba ,na akkor kellet 3 másodpercig izzitani,de ez volt minden amit észrevettem rajta.
Máig sincs olyan rengeteg belöle errefelé,a nökre,lányokra még mindig hatással van (friss tapasztalat),és még mindig tetszik.

Üdv.

MagicZ Creative Commons License 2002.09.17 0 0 151
Remelem atment. Csoppet nagyok a kepek, de nem volt idom kicsinyiteni oket. Na, hogy tetszik a masina?

UDV: MagicZ

Előzmény: morvaiz (150)
morvaiz Creative Commons License 2002.09.17 0 0 150
Ezek után kinzás lenn ha nem küldenéd el a képeket :)
Előzmény: MagicZ (149)
MagicZ Creative Commons License 2002.09.16 0 0 149
Addig is itt a szoveg:

Amongst current top of the range vehicles, the elegant styling of the 607 disguises the
fact that it can adopt a sporty guise. An example of this is the development of a more
aggressive appearance of the front end by increasing the surface area of the air intake
on the front skirt.
Although requiring only minor reworking the design has a more square, aggressive
appearance.
Each of the four wings has also been emphasised by widening them by 25 mm so that
the shape of this 607 provides better road holding, and it is also lowered by 25 mm so
that the vehicle assumes a significantly more sporty look. The side view confirms this
image; the front and rear lower panels are more pronounced and joined by a
continuous side moulding.
At the rear, the lights have ruby-coloured lenses and beneath the skirt the exhaust pipe
has two separate outlets which are connected by a metal finisher to produce a more
aesthetic appearance.
The 19-inch diameter light alloy wheels are formed by a network of fine wire spokes
and they are fitted with Michelin 245/45 R19 tyres . The 607 Pescarolo is finished in
a sophisticated shade of aubergine.
1
The appearance of the interior is in perfect harmony with the dynamic elegance of the
exterior. All the fittings are trimmed with leather, and come in a toning range of colours
from deep purple to plum.
Whilst its style remains unchanged, the leather trimmed fascia panel receives a new
16 : 9 screen and the centre panels have a chrome metallic finish.
The seats of the new design are in keeping with the refined, sporty character of this
vehicle, having finely perforated purple leather in the centre segment. The top of the
seat back and the instrument panel strip is trimmed in toning aubergine, to harmonise
with the edges of the doors.
This elegantly built 607 Pescarolo would be able to accommodate, with sufficient
updating, the original 6 cylinder engine, like the V6 used on the C60 Pescarolo Sport at
the 24 hour Le Mans rally; this would provide a maximum power output of over
300 kW (400 bhp). A sequential control automatic gearbox would be selected, and the
braking system would possess four ventilated disc brakes, 345 mm in diameter, with
four-piston calipers.

MagicZ Creative Commons License 2002.09.16 0 0 148
Jelszo szukseges hozza, de atkuldom emilbe a kepeket, meg az anyagot, ha gondolod.
morvaiz Creative Commons License 2002.09.16 0 0 147
Hali MagicZ

Nam, láttam képeket.
Fel tudnád ide rakni a linket ?

Üdv.

Előzmény: MagicZ (145)
monyesz Creative Commons License 2002.09.16 0 0 146
Sur5al !
Ime egy link, ahol találsz bontó címeket: www.extra.hu/PSA/bonto.html
Esetleg autósboltokat érdemes felhívni utángyártott karosszériaelemek ügyében (start, meteor). Én újonnan 25-30 eFt-ot saccolok.

Morvaiznek köszi a PSA-s topicra irányítást. :)

Előzmény: sur5al (143)
MagicZ Creative Commons License 2002.09.16 0 0 145
Szeva Morvaiz!
Lattad mar a 607 Pescarolo fotokat? Valami 400 LE-s Le Mans motort raktak a gepetekbe. Meg csoppet felspoilereztek. Azert kar, hogy csak tanulmanyauto...
UDV: MagicZ
morvaiz Creative Commons License 2002.08.16 0 0 144
Hali,

szerintem inkább a PSA forumba tedd fel a kérdésedet, ott sok "szerelö" profi van :
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9003694&uq=17946

Előzmény: sur5al (143)
sur5al Creative Commons License 2002.08.15 0 0 143
Sziasztok francia-rajongók!

Több éve lelkes(?) Peugeot használó vagyok, történt most egy kis affér, a megoldáshoz kérném szakértő segítségeteket:

Elütöttem egy kutyát, széttört a 306-os első szpojlere. Javasoljatok nekem egy helyet ahol jól, olcsón, gyorsan stb. kicserélik az első lökhárítót/szpojlert. Mire számíthatok árban?

A dolog nagyon sürgős légyszi, légyszi, légyszi... Lehet magánba is, bárhogy...

Köszi,
s5l

Ui. itt ülök a gép előtt és lesem a gyorskezű válaszokat...

morvaiz Creative Commons License 2002.06.06 0 0 142
Hali

Ahogy igértem a 10e szerviz (3 honap alatt érte el a 10.000 km-et) röviden :
-oljacsere (5 l full-szintetikus)
-olajszürö csere
-ablaktörlölappát csere (nemtom miért)
(ezek nem kötelezöek)
-folyadékátvizsgálás

Ezen ideig történö használat során a következö jelenséggeket emliteném:
-beázás (lást lentebb)
-navigácios berendezés csak software-update után tudta a kivánt nyelvet
-a klimaventillátor picit nyikorgot 1 hétige,de kiheverte

Kb. ennyi problémám volt eddig a 607-emmel (HDI).
Most az átlagfogyasztása 7 l körül alalkul.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.03.20 0 0 141
http://index.hu/totalcar/tukor/evalfa/

http://www.totalcar.hu/evautoja/suly_vegso.php3?kat=&kep=1

morvaiz Creative Commons License 2002.03.18 0 0 140
Hali
Itt a jo idö látszik a fogyasztásomon.
Tegnap mentünk 470 km-et az autoval. Csak autopályán. Egyik irányba 120- 160 között nyugisan. Megérkezés után a gép 7,7-et mutatott átlagnak, ugy hogy elötte 8,1 volt.
Vissza pontosan 180-ra támasztottam ki a tempomattot, gondoltam meg is fog nöni az átlag.Igy is lett. most 7,9-en (!) áll. Tankolás ota 860 kmet mentem vele és még van benne 120 km-nyi. Én sem akarom elhinnide igy már lehetséges hogy 1 tankal simán 1000 Km.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.03.04 0 0 139
Tiszteletem.

Kb. 1 hete jött egy uj 607-es (HDI,automata,fekete bör,alu) abba a szalonba ahol én vettem az automat. Szombaton voltunk 1-2 aproságot megnéztünk náluk. Gondoltam megmutattom a családdalnak mennyivel lehangolobb a fekete belsö mint a mienk, de az auto már sehol. Elkelt.
Ha igy megy tovább népauto lesz belöle.

morvaiz Creative Commons License 2002.03.01 0 0 138
Hali

Ami tartozásom még volt :
kesztyütartó hütése fütés közben.
Hát egyértelmü választ most sem tudok adni rá pedig próbálgattam, meg meg is kérdeztem.
Ha ment a klima mindha kicsit hüsebb lett volna ott a levegö,de nem határozottan.
Szerintem ugyanaz a levegö megy oda is mind az utastérbe. viszont elég intenziven löki oda. Klima nélkül egyértelmüen melegit ha fütesz.

Kipróbáltam még a lekepcsolgatásokat.
Direkt égve hagytam a belsö világitást hátul, reggelre nem éget és az autó is elindult. A CD-t/ rádiót is lekapcsolja.

Más:
megjött egy-két maradék apróság az autóhoz, de a ruhaaksztó nem mert nincs hozzá gyári. Vigyázni is kell vele mert motoros a fejtámla.
Neked akkor milyen van benne szep_es_jo ?
A 406-oset próbáltuk annó bele az nem jó.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.25 0 0 137
Hali.

Beázás ügyben a tetöablak a hunyó illetve annak van egy vizelvezetöje a tetö alatt ami az "A" oszlopbon keresztül valahugy lekerül az autó alá. Na ennek a csöve lazult szét és nem le hanem becsöpögött az a autóba.
Kédeztem ugye rendesen összerekták. Válasz: összepatentolták,összeregasztották, meg összezsugorfoliázták. Kitakaritották, 1 napig száritották.
Részemröl letudva.

Hátsó "beázás".
Nem találtak semmit,pedig átáztatták az autót. Ugyhogy csak a lecspodott pa´ ra lehet. Ezt alatámasztja az, hogy csak a pótkerék acélfelnije volt nedves minden más tök száraz. éjjel garás aztán hirtelen ki a 3 fokba,fütés be. Az már 2 perc után nyomja a meleget. Ugyhogy ez is logikus magyarázat.
Neketek ugye könnyüfém a potkerék ?

Na szoval tegnap visszakaptam végre a sajátomat.
És most már megkérdöjelezerm azt az állitásomat hogy a v6 jobban megy.Direkt ugy vezettem mint azt, és bizony meglátszik a nyomatékkülönbség.
Ugyhogy nemtudom.
A dizel sokkal sokkal hamarabb bemelegszik, ez a segédfütésnek tudható be.
eleinte engem is zavart, hogy a v6 5500 körül vált, de nem éreztem rajta, hogy ez megviselné ugyhogy nem kell vele foglalkozni. olyan szépen suhantam vele tegnap az enyémért 213 km/h-val. Itt már nagyon hallottam az ablaktörlö kontra szél összecsapás zaját.
Egyedül a sebességfüggö szervot sajnálom a v6-ból.Nemtom a 2.2 benzines milyen de azthiszem az is fordulatfüggö szervozásu, ezt hülyeségnek tartom.

Leatam a csereautó kulcsát, mondom megnézik mennyit mentem vele vagy valam. Á. Hova állitotam ? Ennyi. Amikor ott voltam mindig megkérdezték a szerelök, hogy beülhetneke e az autóba,kiálltak,beálltak,ajtót nyitottak, minden szart megcsináltak, még a gumiszönyeget is szépen perecizen kilyukasztották a hálonak. stb. Na igen a kiszolgálás.
Azt nem állitom,hogy csak a Peugeotnál van ilyen, de azt nem tudom magyarországon hogy van ez. Mondjuk ha trehlerrel hozzák az embernek a csereautót akkor ott sincs már gond.
Tegnap este felhivtott a Peugeot Deutschland és közvéleményt kutatot vagy 25 percen keresztül. Talán 3 kérdésre voltam kénytelen a "nagyon elégedett"-töl eltérö választ adni.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.22 0 0 136
Csereautó esete (607 3l v6):

Elmondtam miket szeretnék megtudni ill. beállitatni az saját autón. Laza szembedicsérgetések a 607-re a szerelötöl. Aztán már hozták is a kulcsot.
Kérdem milyen? 2,2 benzines azt hiszik.
OK.
Elsö meglepi mikor beinditottam. Nem indult, fasza.
Ujra, aztán látom, hogy a fordulatszámmérö megmoccan.
O, én hülye ez nem dizel. A hang és futáskultúrát nem is ecsetelem tovább.
Annyit azért , hogy ez a különbség a dizel és a benzines között 50-60 km/h felett eltünik ill. ha a dizel elérte az üzemi fokot akkor mérséklödik.
De azért nem rosz ez egy 4 hebgerestöl (!)
Na gyerünk,ez is autómata és jól kapcsol. Húzott mint a süket. Gyanúsan jól.
1800 alat ha nem forsziroztama a váltás viszont elég döglött volt.
Gyorsan a pályán el hozzánk, nem is egyböl gyerünk terepre. Esett az esö, pont jó ESP-tesztre.
Ismertem egy kis parkolót ,jó faleveles az biztos csúszik.
A hegyen felfelé végig nyomtam, és ment is rendesen. Ha kellett simán gyorsitótt.
Mikor felértem a kiszemelt terpre,és ránéztem az átlagfogyasztásméröre, éppen hogy ki nem estem az ülésböl.
Egy bemelegitö kör után megálltam és most már meg kell néznem ezt a motrot.
Az már biztos volt, hogy van benne. A hangját hallottam. Morgot, ez az a hang amit mindenki , állitólag , szeret és elvár egy V6 3.0 L motortó.
Mert az volt. Nem 2.2, na igy már más a dolg.
A hangjáról még annyit hogy tényleg dögös, de ha már meguntad akkor jobban szereted a csöndet, na a dizelnek nincs mit szégyelnie.
Szóval 3 literes a picike.Na de azért 16,7 literes átlga, huha.
Na jó egy "kicsit" forszirozott üzembe. A feleségem ezt a forszirozottat máshogy mondta, lásd lentebb.
Na mindegy,nézzük az elektronika hogyn vizsgázik. Elötte mégegyszer megnéztem menyni az Önrész az autón,aztán gyerünk körbe.
Eleinte nekifutottam aztán már ment körbe is a dolog. A sebességeket nemtudom kb 30-60 között lehetett mert ezek a manöverek nem mentek rutinból és az "útat" figyeletem.
A háromszögbe kis csúszós autó szinte folyamatosan világitott a müszerfalon.
Elsö 3 kör semmi. Gyáva kukac. Kövérebb gázzal már na, biztattam magam.
Na aztán folyamtosan éledtek a computerek. Eleinte ABS mert reflexböl fékeztem.Aztán rájöttem,hogy ki lehet kormányozni. Ekkor már éreztme hogy berágnak a kerekek és nem csak az elsök.
Az ABS tényleg külön fékezi öket,de mindez lényegtelen az eredmén szempotjából. Ez a dög nem csúszott ki a pályáról. Végig a kanyar ivén maradt.
A legutolsó póbát kivéve, ekkor elértem az értelmes küszöböt amit már nem lehetett korrigálni. De akkor is satufék és simán , minden veszélyes elmászás nélkül megállt.
Adranalinnormalizálasként kiszáltam. Meglepve tapasztaltam, hogy az autó meg koszos sem lett. Azt vártam, hogy úgy fog kinézni mint a disznó, de nem .Aztána leesett, persze hogy nem mert a kerekek még véletlenül sem pörögrek.
Pedig a gázt ugy használtam mint egy 2-állasú kapcsolót. Állitom, hogy ezt egy "hagyományos mosóporral" megcsinálva kiváló terepjáró reklámszereplö lehetett volna az alany.
Hegyröl le,szakadó esöbe, szerpentin, nem benzisporolósan, xenon gut.
Hoppá áljunk csak meg egy pördülöre, egy O alakú jó minöségü rajzlap tipusú ( értsd famantes ) domboldali, földes parkoló.
Na itt már az elsö kanyarnál megsiklottam, nem is csoda ez olyan volt mint a dagony meg volt vagy 50 m egyenes is ahol nekeiszaladhattam rendesen.
Még 2 kör, ok ,már tudom hogy ez az ESP/ASR/ABS stb. nem csodaszer, de kib* jó dolog.
Tüzés haza enni, még jó hogy minden más be volt zárva , sajna már nem tudtam hivatalos dolgokat intézni, és jöhettem vissza még egy köre.
Mondom volt menyasszonyomnak hogy itt egy 210 lovas cseregép nem akarom hogy kihüljön a motor mert akkor sokat eszik, nem jön e el velem egy körre.(Kivételesen volt aki vigyázzon a gyerekekre)
Meglepetésemre már huzta is a cipöt.
A hegy feléig sem jutottunk el, mikor azt mondja, hogy Ö szivesen autókázik, de azt nem akarja látni hogyna "szadizom" az autót.
Lehet, hogy tényleg gonosz vagyok (ennek Apoca az oka) és nem kéne ennyire nyúzni.
Ugyhogy innentöl már csak családiasan huzattam.
Még elemtünk , megnéztük Eisbaersilberbe meg Sötétkékbe a 607-et. Szép ez mindenhogyan. A silberen rajta volt a gyári szárny. Hát azért franciák ezek hogy tudjanak dizájnolni. A gyári szerintem abszolult nem töri meg az autó összképét. Ez ,mármint a gyári, nagyon elegáns és mivel elég széles és lapos, nem viszi el a sportautó irányába a filinget.
Ma még van egy 50 km-es randim vele, de sajna egyéb dolgok miatt korábban vissza kell vinnem.
Fele város fel autópálya után az átlag lement 14,4 literre de ez is még bö 4 literrel (ha a dizelt is igy hajtanám) több mint az enyém. Ennyivel nem jobb szvsz, legalább is nekem nem ér ennyit. Egyszer-egyszer vadulni igen, de mindenaposra feleslegesnek titulálom.
A megoldás megvan, ha erre vágyom majd meglazitok valamelyik szönyegtartócsavart és beviszem a szervizbe, hogy húzzák meg, de mivel sietek addig is adjanak egy csere 607-et :-)
Objektiv összevetést majd akkor ha visszakaptam az enyémet és azt is megküdöm egy kicsit igy.
Addig is az látszik, hogy esetenként erösebb, esetenként csendesebb a V6-os de nem mindig. Azért a 317 Nm meglátszik föleg 2000 alatt.
Járáskultúra nem vitás egy 6 hengeres az 6 hengeres, jobb a kiegyensúlyozottsága. Bár a másik ketö (2.2 HDI és benzines) is tartalmaz 2 db kiegyensúlyozótengelyt.

A tesztautóban 1 hibát fedeztem fel, 19.875 km van benne és az ablaktörlölapátok nem a motorháztetö alá térnek vissza, hanem 1-2 centit visszaugranak. Pontatlanok lettek.
Ne vegyétek bántónak, de a nagy kijelzö után a pici monokróm kicsit egyszerünek tünt,ebbe ugyanis nem vólt navi.
Sebtibe ennyi.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.22 0 0 135
cliort,

"ez egy kicsit ciki egy ennyiért vásárolt prémium autótól, nem?"
Tényleg az.
Nem elsö széria, nem tipushiba.

Beázás ügyben a tetöablak a hunyó illetve annak van egy vizelvezetöje a tetölemez alatt ami az "A" oszlopbon keresztül valahogy lekerül az autó alá. A cö patentos és több darabból áll. Na ennek a csöve lazult szét fent és nem le hanem becsöpögött az a autóba.
Kérdeztem ugye rendesen összerekták.
Válasz: összepatentolták,összeregasztották, meg összezsugorfoliázták. Kitakaritották, 1 napig száritották.
Részemröl letudva.

Hátsó "beázás".
Nem találtak semmit,pedig átáztatták az autót. Ugyhogy csak a lecspodott pára lehet. Ezt alatámasztja az, hogy csak a pótkerék acélfelnije volt nedves minden más tök száraz. Éjjel garász, aztán hirtelen ki a 3 fokba,fütés be. Az már 2 perc után nyomja a meleget. Ugyhogy ez is logikus magyarázat. De még figyelem.
Neketek ugye könnyüfém a potkerék ?

Üdv

Előzmény: cliort (134)
cliort Creative Commons License 2002.02.22 0 0 134
morvaiz,

Semmi közöm hozzá, de ez egy kicsit ciki egy ennyiért vásárolt prémium autótól, nem? Vagy csak az első széria?

Üdv
cliort

Előzmény: morvaiz (133)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.22 0 0 133
Hali

Szomorúan kell jelentenem , tegnap a feleségem álltal fel lett fedezve az elsö hiba.
Az autó beázik.
Job elsö oszlop,az összeresztésnél csöpögött be. És elég intenziven.
Utánna rohantam a csomagtartóhoz mert elöször ott is vizcseppeket fedeztem fel de a takaritásnak tudtam be. Ott is nedves volt.Pontosan a potkerék volt nedves,gondolom alulról valahogyan fel ill. beverödik.
Reggel tüz a szalonba,csereautó.
Azt mondták a tetöablak lefolyó ide van valahová kivezetve a tetö alatt, lehet hogy az a honyó.

Ennyi.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.21 0 0 132
607 2.2 HDI kontra 3L v6 (automaták) tényszerüen:

A v6 tényleg jobban megy, de a HDI is megy.
A v6 nagy sebességnél hangosabb, a HDI forditva.
A v6 járása nagyon nyugodt, de a HDI sem rángatós.
A HDI alacsony fordulaton jobb, de a v6 hamar felpörög.
A v6 "villanymotoros" a HDI "brutálsi".
A HDI jobban fogyasz , de a v6 nem.
A v6 nagyon huz 5000 felett , de a HDI max 4000 ig.
A válto mindkettöben jol van a motorhoz illesztve,de HDI-hez jobban passzol a 4 sebesség.
Átlagban min. 3-4 literrel többet igényel a v6.
Maxok fogyasztásban:
átlag V6:15.2, HDI:10,1
pillanatnyi V6:20,1 HDI:13,8
Akinek van pillanatnyi fogy. méröje az tudja hogy a 20 L a v6-tól pillanatnyiba egyáltalán nem rosz.
Nagyon jó hogy a v6-ba sebességfüggö a kormányszervó, és ha hozzászoktál egyáltalan nincs túlszervózva alacsony sebességen.
A v6-ba nem nagyon érzni ha sportosra állitod a futómüvet.
Vezetési élményben tényleg van különbség. Egyszerüen más.
Ahhoz viszont kevés volt a kettö között a különbség, hogy pl. a benzines ütös dolgai kijöjjenek.
Ahhoz nagyobb benzinmotor kéne vagy gyengébb dizel.
Érdekes, hogy azt észrevettem ha a benzinesböl ülök a dizelbe forditva nem.
Rájöttem ,hogy ez a kormányszervonak köszönhetö 90%-ba.
Elindulás után a v6 nagyon "könnyü" hatást kelt a servo miatt.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.21 0 0 131
Egy két dolog amit megtudtam a szervizbe és amit még nem.

A diagnosztikai csatlakozója már az évek kota szabványos 16 polusú akármi. Miért érdekes ez ? Mert a (német)rendörök is fel vannak már szerelve olyan boardcomputerrel ami olvasni tudja az adatait. És ha mondjuk valami kontrollámpa ég (kiéget izzó,fékbetét stb.) nem tudod letagadni mióta hibás, és ha rég akkor jól megdicsérnek.

Egyenlöre nincs ismert tipushibája a 607-nek

Navit egyenlöre nem tudják holl lehet nyelvileg programozni.

Nem tudták megmondani hogy a nem v6-ba is elektronikus e a rugozásvezérlés.

A leállitás utánni lámpalekapcsolási 45 sec. várakozás fix.

A 2500-as olajcsere hülyeség, nagyon régóta nincs már, a 10e sem kötelezö csak javasolt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!