Ez (valamennyire) mindenre igaz. Egy ideig egyszerübb es ocsobb egy ocska hazat a következö 10-20 evre renovalni, takolni, aladucolni, mint egy uj, modern hazat epiteni ... Persze a regi haz valamikor összedül es hasznalhatatlanna valik ...
"IEA Energy Markets chief Keisuke Sadamori said it is more expensive to build new wind and solar than to extend the lifespan
of existing reactors, which require investment of $500 million to $1 billion per GW of capacity."
Ez ugyanaz az IEA ami 30 évig alulbecsülte a megújulók várható penetrációját, az energiaárakra gyakorolt hatásaikat és az újonnan telepített kapacitások bekerülési értékeinek alakulását? :Đ Noná, hogy az energiacégek szerint inkább nuki, mint a megújuló, mert a nuki - ellentétben a megújulókkal - tuti nem fogja lenyomni a termelői árakat sehol.
Ezek ilyen lassú folyamatok. Van személyes ismerősöm, fiatal lány, rendszeresen konfrontálódik a szüleivel a hulladék szelektív gyűjtésével kapcsolatban.
A Fiat viszont remenytelenul be van szorulva Europaba, es az elmult evtizedeket azzal toltotte hogy megprobalt a viz felett maradni. Nincsenek forrasai az EV fejlesztesekre, es arra sem hogy a veszteseges EV-gyartast valamivel keresztfinanszirozza.
Na várjál...
A múltkor pont azt emlegetted, hogy mekkora tuti buli mindenkinek, ha beszáll a VW villanyplatformjába beszáll, mert a VW akkora jótékonyságot csinál ezzel. Erre most kiderül, hogy nincs megoldás a villamosításra...:-)))
Az EUnak nem erdeke kinyirni a Fiatot. Az egy izig-verig europai ceg, europai gyokerekkel. Semmit sem nyernek a kicsinalasaval.
Ne legyél már naiv: amilyen káosz van most az EU-ban (Brexit, EP-választás, Orbán, stb.) - kisebb gondjuk is annál, mint hogy ilyen piszlicsáré ügyekkel foglalkozzanak, mint mondjuk egy autógyár sorsa.
Különben is, ha a saját politikai poziciójuk a tét - akkor lelkiismeretfurdalás nélkül beszántanak egy akár 100+ éves európai autógyárat is - illetve bármit, amit a pillanatnyi személyes érdekük megkíván.
Miért, amikor a kibaszott népszerűség-hajhászásukban kitalálták a szinte teljesíthetetlen emissziós normákat - netán szartak rá a következményekre? A csőcselék meg mindig tapsol az ilyesmire - mert agyilag képtelen felfogni, hogy végső soron mindennek az árát ők fogják megfizetni - busásan.
Rövidebben fogalmazva: "Az alhirterjesztesben erdekeltek minden (szervezett) eszközt megragadnak arra, hogy a veletlenszerü, lebegö fals infok köze keverjek a sajat erdekeiknek megfelelö alhireket".
Az alhirterjesztesre, dezinformalasra pl. az oroszok egy rendszert alakitottak ki ... es ezzel a rendszerrel kivanjak a szamukra nem megfelelöket (pl. Europa orszagait, azok valasztasi eredmenyeit, közvelemenyet ...) manipulalni.
Akkor, ha erre intezmenyeket szerveznek, mar nem lehet "spontan" alhirterjesztesröl beszelni.
Ld. pl. a szentpetervari trollgyar müködeset ... Ilyen esetekben mar az egyes orszagok "elharitasanak" reagalnia kell, különben kaoszközeli helyzet all(6) elö.
No de nem is kell kicsinálni... a fiat is átállhat az elektronyos modellekre. Már eléggé régóta napirenden van a téma. Ha a management
nem hitte el / volt képes felfogni, hogy ez nem vicc, az az ő inkompetenciájukat igazolja. A következmények nélküliség sosem vezetett
még semmi jóra.
Ha csődbe mennek, nem az EU hibája lesz, akármennyire is szeretnéd ilyen színben feltüntetni...
"Leaf, i3, Zoe, az osszes Tesla..."
Egyik sem tűnik tisztán elektromos modellnek a felépítését tekintve. (lásd pl a Tesla bénán kialakított osztott csomagtereit) A Zoe és az i3 inkább tűnnek tömeggyártásba engedett koncepcióautónak, mint eleve tömegtermelésre szánt modellnek. A Leaf I meg kb. annyiban
különbözik tőlük, hogy hamarabb jelent meg a piacon. A Leaf II-nél már látszik, hogy eleve EV-nek készült...
egy álhír nembiztos, hogy száz % álhir, de"testre szabott"
egy feminista párt (nemjutott be a eu parlementbe), de mégis nagyteret kapott elmodta, hogy sajnos a joboldalipopulsta emberellenes nacionalisták teretnyernek
majd felhozta példának egykét keleteuropai eu országot ahol már diktataura van és a nök elvannak nyomva " szörnyü ott élni",
A VW csoport azért nem fog csődbe menni, mert igenis lehet EV-t nyereséggel termelni. Az elektromobilizáció erőltetése pedig nem
a CO2 kibocsájtás miatt elsődleges érdek, hanem az EU szintű energiafüggetlenség + környezetszennyezés csökkentése felé vezető úton tett alapvető lépés. A kibocsájtás csakis másodlagos szempont.
Ha a gyártók érdeke ellentétes az össztársadalmi érdekkel, akkor vagy belátják és változtatnak, vagy csődbe mennek.
És ez így is van rendjén. >> Nem a fiat csődjét kívánom, csupán a bullshitelés befejezését.
A VW azert nem fog csodbe menni, mert az EV-n levo vesztesegeket az ICE-eladasokon keletkezett nyereseggel fogja keresztfinanszirozni. A VW jelentos globalis szereplo, a CO2-hiszti viszont EU-specifikus. Raadasul a VW az elmult evtizedekben komolyan nyereseges volt, tehat vannak forrasai arra hogy vegigvigye az atallast.
A Fiat viszont remenytelenul be van szorulva Europaba, es az elmult evtizedeket azzal toltotte hogy megprobalt a viz felett maradni. Nincsenek forrasai az EV fejlesztesekre, es arra sem hogy a veszteseges EV-gyartast valamivel keresztfinanszirozza.
A kicsinalasa viszont rossz lesz az EUnak, mert megiscsak gyarto es foglalkoztato valamint adofizeto, es kurvara nem oszt nem szoroz a globalis felmelegedesben.
Ennek szerintem eléggé pragmatikus okai vannak >> nem tudja a fiat tartani / elérni a flottaemissziót, mivel saját (B)EV modelljei nincsenek, a Teslából meg nem fog tudni elég kreditet szerezni a mostani eladási statisztikák alapján. A VW sanszosan nem ad el a
saját kreditjeiből, marad a Renault, mint lehetséges partner...
... valószínűbbnek látok egy jó nagy bírságolást, majd fiat csődöt, mint egy ilyen arányú egyesülést.
Nyilvan ezert kell(ene) fellepni a szandekos alhirterjesztes ellen. A mellebeszeles nem old meg semmit se, hanem szetvalaszt (szetfeszit) olyan csoportokat, erdekköröket, amelyeket nem kellene ...