Keresés

Részletes keresés

_Berci Creative Commons License 2019.05.28 -6 0 349574

Ez (valamennyire) mindenre igaz. Egy ideig egyszerübb es ocsobb egy ocska hazat a következö 10-20 evre renovalni, takolni, aladucolni, mint egy uj, modern hazat epiteni ... Persze a regi haz valamikor összedül es hasznalhatatlanna valik ...

Előzmény: Auralianus (349573)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.28 0 0 349573

"IEA Energy Markets chief Keisuke Sadamori said it is more expensive to build new wind and solar than to extend the lifespan

of existing reactors, which require investment of $500 million to $1 billion per GW of capacity."

 

 

Ez ugyanaz az IEA ami 30 évig alulbecsülte a megújulók várható penetrációját, az energiaárakra gyakorolt hatásaikat és az
újonnan telepített kapacitások bekerülési értékeinek alakulását? :Đ Noná, hogy az energiacégek szerint inkább nuki, mint a
megújuló, mert a nuki - ellentétben a megújulókkal - tuti nem fogja lenyomni a termelői árakat sehol. 

Előzmény: Rangun (349572)
Rangun Creative Commons License 2019.05.28 0 0 349572
,m,1710 Creative Commons License 2019.05.28 0 0 349571

                              compañero

Brüszelbe elpuhulnának.

 

 

Előzmény: zöldkomcsi: (349570)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349570

Az eu választás eredménye röviden és tömören:

 

https://www.youtube.com/watch?v=hAXoGxLx6yk

zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349569

Csak az elmozdulás irányát nézem. ha egy egy vektor e kettő akkor melyik a nagyobb?

Előzmény: ,m,1710 (349542)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349568

Ezek ilyen lassú folyamatok. Van személyes ismerősöm, fiatal lány, rendszeresen konfrontálódik a szüleivel a hulladék szelektív gyűjtésével kapcsolatban.

Előzmény: ,m,1710 (349544)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349567

A Fiat viszont remenytelenul be van szorulva Europaba, es az elmult evtizedeket azzal toltotte hogy megprobalt a viz felett maradni. Nincsenek forrasai az EV fejlesztesekre, es arra sem hogy a veszteseges EV-gyartast valamivel keresztfinanszirozza.

 

Na várjál...

A múltkor pont azt emlegetted, hogy mekkora tuti buli mindenkinek, ha beszáll a VW villanyplatformjába beszáll, mert a VW akkora jótékonyságot csinál ezzel. Erre most kiderül, hogy nincs megoldás a villamosításra...:-)))

Előzmény: Taurus Obscurus (349554)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349566

Tökéletesen értem mit írsz, csak én másként látom. Egyedül ugye nem lehet kényszerítőzni... ha pedig már legalább

ketten játsszák a játékot, akkor az egyik vagy alkalmazkodik, vagy veszít.

 

Veszíteni a hülyék szoktak, vagy azok akik túlbecsülik az erejüket.

Előzmény: Taurus Obscurus (349564)
_Berci Creative Commons License 2019.05.27 -5 0 349565

 

Az EU dezinformaciokrol müködtet infogyüjtemenyeket. Pl.:

 

https://euvsdisinfo.eu/

 

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-6647_en.htm

 

Előzmény: _Berci (349562)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349564

Lathatoan nem ertetted meg amit irtam, mindegy.

Előzmény: Auralianus (349560)
GPS Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349563

 

Az EUnak nem erdeke kinyirni a Fiatot. Az egy izig-verig europai ceg, europai gyokerekkel. Semmit sem nyernek a kicsinalasaval.

 

Ne legyél már naiv: amilyen káosz van most az EU-ban (Brexit, EP-választás, Orbán, stb.) - kisebb gondjuk is annál, mint hogy ilyen piszlicsáré ügyekkel foglalkozzanak, mint mondjuk egy autógyár sorsa.

 

Különben is, ha a saját politikai poziciójuk a tét - akkor lelkiismeretfurdalás nélkül beszántanak egy akár 100+ éves európai autógyárat is - illetve bármit, amit a pillanatnyi személyes érdekük megkíván.

 

Miért, amikor a kibaszott népszerűség-hajhászásukban kitalálták a szinte teljesíthetetlen emissziós normákat - netán szartak rá a következményekre?
A csőcselék meg mindig tapsol az ilyesmire - mert agyilag képtelen felfogni, hogy végső soron mindennek az árát ők fogják megfizetni - busásan.


Az eurobürokraták eszement döntéseit is.

.

Előzmény: Taurus Obscurus (349559)
_Berci Creative Commons License 2019.05.27 -5 0 349562

Rövidebben fogalmazva: "Az alhirterjesztesben erdekeltek minden (szervezett) eszközt megragadnak arra, hogy a veletlenszerü, lebegö fals infok köze keverjek a sajat erdekeiknek megfelelö alhireket".

Előzmény: _Berci (349561)
_Berci Creative Commons License 2019.05.27 -5 0 349561

Az alhirterjesztesre, dezinformalasra pl. az oroszok egy rendszert alakitottak ki ... es ezzel a rendszerrel kivanjak a szamukra nem megfelelöket (pl. Europa orszagait, azok valasztasi eredmenyeit, közvelemenyet ...) manipulalni. 

 

Akkor, ha erre intezmenyeket szerveznek, mar nem lehet "spontan" alhirterjesztesröl beszelni.

Ld. pl. a szentpetervari trollgyar müködeset ... Ilyen esetekben mar az egyes orszagok "elharitasanak" reagalnia kell, különben kaoszközeli helyzet all(6) elö.

Előzmény: ,m,1710 (349557)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349560

No de nem is kell kicsinálni... a fiat is átállhat az elektronyos modellekre. Már eléggé régóta napirenden van a téma. Ha a management

nem hitte el / volt képes felfogni, hogy ez nem vicc, az az ő inkompetenciájukat igazolja. A következmények nélküliség sosem vezetett

még semmi jóra. 

 

Ha csődbe mennek, nem az EU hibája lesz, akármennyire is szeretnéd ilyen színben feltüntetni... 

 

 

"Leaf, i3, Zoe, az osszes Tesla..."


Egyik sem tűnik tisztán elektromos modellnek a felépítését tekintve. (lásd pl a Tesla bénán kialakított osztott csomagtereit) A Zoe és az
i3 inkább tűnnek tömeggyártásba engedett koncepcióautónak, mint eleve tömegtermelésre szánt modellnek. A Leaf I meg kb. annyiban

különbözik tőlük, hogy hamarabb jelent meg a piacon. A Leaf II-nél már látszik, hogy eleve EV-nek készült...

 

Előzmény: Taurus Obscurus (349559)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349559

"eleve EV-nek terveztek"

 

Leaf, i3, Zoe, az osszes Tesla...

 

Az EUnak nem erdeke kinyirni a Fiatot. Az egy izig-verig europai ceg, europai gyokerekkel. Semmit sem nyernek a kicsinalasaval.

Előzmény: Auralianus (349558)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349558

"Eddig nem sikerult senkinek."

Nemakarásnak nyögés a vége >> Mutass már rá kérlek egy olyan modellre, amit eleve EV-nek terveztek és nem valami "átkalapált" belsőégésű konstrukció.

 

"Szerintem meg pont nem ellentetes"

 

Meggyőzhető vagyok, hajrá, itt az alkalom a bizonyításra. Látod? Én a VW-nek is hajlandó vagyok esélyt adni, ha azt látom érdemben mozdul.

Előzmény: Taurus Obscurus (349556)
,m,1710 Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349557

A álhirterjesztés mamár fontos a médiáknak

egy álhír nembiztos, hogy száz % álhir, de"testre szabott"

 

egy feminista párt (nemjutott be a eu parlementbe), de mégis nagyteret kapott elmodta, hogy sajnos a joboldalipopulsta emberellenes nacionalisták teretnyernek

majd felhozta példának egykét keleteuropai eu országot ahol már diktataura van és a nök elvannak nyomva " szörnyü ott élni",

ami érdekes, hogy nemlett megkérdöjelezve

csak egy példa

 

Előzmény: _Berci (349547)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349556

"mert igenis lehet EV-t nyereséggel termelni"

 

Hat ez majd kiderul. Eddig nem sikerult senkinek.

 

"Ha a gyártók érdeke ellentétes az össztársadalmi érdekkel"

 

Szerintem meg pont nem ellentetes.

Előzmény: Auralianus (349555)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349555

A VW csoport azért nem fog csődbe menni, mert igenis lehet EV-t nyereséggel termelni. Az elektromobilizáció erőltetése pedig nem

a CO2 kibocsájtás miatt elsődleges érdek, hanem az EU szintű energiafüggetlenség + környezetszennyezés csökkentése felé vezető
úton tett alapvető lépés. A kibocsájtás csakis másodlagos szempont.

 

Ha a gyártók érdeke ellentétes az össztársadalmi érdekkel, akkor vagy belátják és változtatnak, vagy csődbe mennek.

 

És ez így is van rendjén. >> Nem a fiat csődjét kívánom, csupán a bullshitelés befejezését.

 

 

Előzmény: Taurus Obscurus (349554)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.27 0 1 349554

A VW azert nem fog csodbe menni, mert az EV-n levo vesztesegeket az ICE-eladasokon keletkezett nyereseggel fogja keresztfinanszirozni. A VW jelentos globalis szereplo, a CO2-hiszti viszont EU-specifikus. Raadasul a VW az elmult evtizedekben komolyan nyereseges volt, tehat vannak forrasai arra hogy vegigvigye az atallast.

 

A Fiat viszont remenytelenul be van szorulva Europaba, es az elmult evtizedeket azzal toltotte hogy megprobalt a viz felett maradni. Nincsenek forrasai az EV fejlesztesekre, es arra sem hogy a veszteseges EV-gyartast valamivel keresztfinanszirozza.

 

A kicsinalasa viszont rossz lesz az EUnak, mert megiscsak gyarto es foglalkoztato valamint adofizeto, es kurvara nem oszt nem szoroz a globalis felmelegedesben.

 

Tipikus EUs rovidlato baromsag.

Előzmény: Auralianus (349553)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349553

Mit Quittung lob die Sonne...

 

... attól tartok, hogy vagy a VW megy csődbe, vagy mindeki más aki szerint ez lehetetlen. És igen, pont az benne a szép, hogy most már

nem lehet "elteslázni" a dolgot. Jellemző módon csakis a szélsőjobb kampányolt az autóipart védelmébe vevő szlogenekkel... 

 

... szóval igen... vagy csőd, vagy gyökeres változások. Ha neked van igazad, tömeges csőd... ha nekem akkor is, csak más cégeknél ;)

Előzmény: Taurus Obscurus (349552)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349552

Mitol lenne felfuvalkodott a Fiat? Mert nem tud EV-t ertelmes aron gyartani?  Senki sem tud.

Előzmény: Auralianus (349551)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349551

Ha a fiat csődbe megy, akkor az ékes bizonyítéka lesz annak, hogy mennyire ostobán felfuvalkodottak az autóipari konszernek vezetői...

Előzmény: Taurus Obscurus (349550)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349550

Ha a Fiat csodbe megy a CO2-hiszti miatt, akkor az ekes bizonyitek lesz arra hogy mennyire ostobak az EUs donteshozok...

Előzmény: Auralianus (349549)
Auralianus Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349549

Ennek szerintem eléggé pragmatikus okai vannak >> nem tudja a fiat tartani / elérni a flottaemissziót, mivel saját (B)EV modelljei
nincsenek, a Teslából meg nem fog tudni elég kreditet szerezni a mostani eladási statisztikák alapján. A VW sanszosan nem ad el a

saját kreditjeiből, marad a Renault, mint lehetséges partner...

 

... valószínűbbnek látok egy jó nagy bírságolást, majd fiat csődöt, mint egy ilyen arányú egyesülést.

Előzmény: GPS (349548)
GPS Creative Commons License 2019.05.27 0 0 349548

 

Emlékeztek még az én "5 CÉG" nevű rögeszmémre?

 

 Egyesülne a Fiat a Renault-val

.

_Berci Creative Commons License 2019.05.27 -5 0 349547

Nyilvan ezert kell(ene) fellepni a szandekos alhirterjesztes ellen. A mellebeszeles nem old meg semmit se, hanem szetvalaszt (szetfeszit) olyan csoportokat, erdekköröket, amelyeket nem kellene ...

Előzmény: ,m,1710 (349546)
,m,1710 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 349546

Mamár nehéz tudni, hogy mi a álhir és mejik a "igazi"

 ez nagyproblélákat fog okozni a jövöbe.

Előzmény: _Berci (349543)
,m,1710 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 349545

https://www.youtube.com/watch?v=6jTk0Jf9YJg

 

Indi 5oo final (kb 1o kör)

kapcsolodj ki kicsit a  medö vitákból)

a jo co2 itt nemszámit

 

 

"k

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!