Nos, akkor többen is eltaláltuk, legalább ez megvan.
Az mit jelent, hogy 3 akksi és semmi, na meg hogy tekerei, tekeri, aztán megszakad ?
Igen, lehet megfőzted, de ne menjünk ennyire előre. Ugyan olyan sebességgel tekeri az önindító, érzésre, mint eddig, vagy sokkal könnyebben ? Egyenletesen teker, vagy ütemesen néha begyorsul, belassul ?
Nem babráltad el az izzítást véletlenül ? Ellenőrizd van-e feszültség a gyertyákon.(Próbalámpával, a multiméter ide nem a legjobb.)
Van egy nagyon idegesito jelenseg,mikor pl.megallaskor esik a fordulatszam alapjaratra akkor elotte 2-3-szor lemegy 500 -ig majd beall normalra.Ha minden fogyaszto nelkul probalom akkor nem csinalja.Toltes ok,alapjarati motor ok.hidegen melegen szepen indul.Tobben ajanlottak a pcv szelep cseret.Ezt szeretnem megtudni,hogy ez a pcv szelep hogy mukodik?Lehet,hogy nem nyit- zar megfeleloen es ezert fuldoklik a motor?Nem gond a csere,csak ha veletlen megis jo akkor kar piszkalni..kossz!
Szép napot.Ki cseréltem az elsőlengőkar hátsó szilentjét,és a klottyanás valamelyest meg is szünt.Most a féltengelyt megvizsgáltam,nagyobb holtjátéka van,mint a jobb oldalinak.(előre-hátra)mozgatással.Az a kérdésem,általában mi szokott tönkre menni,hogy ekkora a holtjátéka?hallani lehet 1 2 fokozatban. Ha finomabban használom,annyira nem vészes.Ford focus 1 2002 1,4 nő ABS. Válaszotokat előre is megköszönöm.További szép napot mindenkinek.
Viszont a vezérlés-elrakás tényleg esélyes, mert az adagolónál el van rakva egy foggal, akkor ugyanezt csinálja, és láthatóan új vízpumpa van rajta, tehát nem túl rég cseréltek vezérlést, és a 200-ason könnyű elkúrni, mert egy kis ablakon kell kukkolni a jelet, hogy hova kell állítani. De oda csak srégen látsz rá, és amikor azt hiszed, hogy faszán jelen van, akkor odaraksz egy tükröt, és bekukucskálsz, akkor látod, hogy lófaszt van jelen, pont egy foggal van odébb. Oszt ha ezt nem tudja az ember erről a motorról, akkor összerakja úgy, oszt annyi. Baja nem lesz tőle, nem ér össze semmi semmivel, csak így fog járni.
Az is lehet, bár terepen nem nagyon vót használva az autó, azt azé' fel tudom mérni az aljából. 270ezer van benne, az meg a 200-asnak nem egy nagy puki. Pesze, 20ezer alatt is meg lehet ölni, de ettől a hidegen füstöléstől eltekintve bemelegedve húz mint az ökör (mármint ugye önmagához, és a 2 tonnához képest), trepnigázra se füstöl eszetlen feketét, és a váltói is jók. Turbó tengelye se lóg különösebben, láttam már sokkal-sokkal gyalázatosabbat, oszt az is ment. :)
Tisztelt Munkahelyi Terror Blog!
Sajnos nem tudom, hogy kihez, hová fordulhatok a levélben leírt problémával kapcsolatban. Bízom Önökben, hogy ez a nagy nyilvánosság elé kerülhet. Érthető okokból szeretnék inkognitóban maradni de a cég nevét nyugodtan tüntessék[...] Bővebben!Tovább »
Nem tudsz mit kezdeni ezzel. Ennyi infó alapján meg sajnos nem lehet igazságot tenni. Ahogyan írták max nem mész oda többet. Az autószerelés sajnos egy eléggé bizalmi kérdés mivel a hozzá nemértők ki vannak szolgáltatva a szakinak akinek a becsületétől függ, hogy megvezet-e vagy sem. Itt 3 dolog lehet:
1. Benézte, de nem szándékosan (szakmailag inkompetens)
2. Le akart húzni.
3. Igaza volt. Attól, hogy egy csőcserével most kiment a rokonod külföldre látszólag probléma mentesen még nem jelenti azt, hogy megoldódott az alapprobléma. Ugyanis többnyire akkor szoktak a vízcsövek eldurrogni ha hengerfejes a kocsi és/vagy 20 éves.
Ezt majd az idő megmondja.
Éppen ezért nem merném 100%-os mellszélességgel lefikázni az adott szerelőt így látatlanban, inkább betolnám a verdát egy megbízható helyre komolyabb átvizsgálásra.
A kiegyenlítő tartályra felül csatlakozó 1cm körüli visszafolyó csövön járó motor mellett folyamatosan pisilnie kell a víznek, amíg azt nem csinálja, nem tud kilégtelenedni.
Máskor szedtem már ki belőle 1cm hosszú, fél cm átmérőjű szilódarabot, a vízpumpacsere maradványát.
A radiátorban, ha dugulás van, akkor nincs fűtésed, de attól még motor hűtőköre normálisan üzemel, nem forr a viz. Nálad ez sincs rendben, ha jól olvasom.
A termosztátházból nem csak azon a csövön megy a viz, hanem a blokkba és a hűtőbe is folyik.
Mondom, minden autóban párhuzamos kör a fűtés kör, ha mindkét csövét ledugózod akkor sem szabad forrnia hűtőviznek, máshol van a hiba.
Valőszinű, hogy nem áramlik a viz, csak áll, hosszútávon a hőátadás miatt lesz minden meleg.
Ez egyszerű is, mint a faék, csak logikusan kell vizsgálni. Attól, még el lehet dugulva bármi, hogy megbontás után folyik belőle a viz.
Fütöradiátor zsír új,de ha dugulás van a radiátorban akkor a keringés megszünik nem?mert pont azon a csővön csurdogál kifele a fagyáló ami megy a termosztáthoz,meg a hütöhöz amiröl a kiegyenlitöbe is.
Mint ez Kiderült ,Nem vagyok autoszerelö,nem is akkarok nagyon belefolyni a szerelgetésekbe,de pl a golfnak olyan egyszerünek kéne müködnie mint egy felhuzzos csörgö óra.
Pusztán csak érdekel hogy mi-mi után és mit miért csinál?:)