Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neo Logizma Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140095

Igen nyilvan, koszonom.

 

Viszont ami itt van szerviz ott volt a masik autom tavaly, oda tobbet nem megyek.

Es cirka 2-het mulva tudok mashova menni, addig meg jarni kell ezzel dolgozni...

Ezert gondoltam, hogy atneznem...

De, ha csak ugy megy, akkor valamit kitalalok.

 

Előzmény: cam aro (140094)
cam aro Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140094

nem igazan lehet diagolni. 

ledugozhatod a kartercso csonknal, de mit csinalsz a karter csovel ?

 felre rakni nem jo.. még rosszul felrakott oilsapka is boritja a rendet. 

 

az a legegyszerubb ha kicsereled * . (HA nem falsol sehol mashol! ) 

utangyarott mar parszor megszivatott.. gyari nem. 

 

*alapjarati motor ok << szoszerint vettem. 

 

Előzmény: Tihi82 (140090)
cam aro Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140093

felemel, alabakol, alamaszik.

megnez. 

 

diffi, vagy feltengely csuklo. 

Előzmény: Rocktober (140086)
cam aro Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140092

Ti hol kezdenetek a hiba feltarast?"" 

 

..a diagnosztikai csatlakozon. 

Előzmény: Neo Logizma (140085)
Kisa Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140091

Nos, akkor többen is eltaláltuk, legalább ez megvan.

 

Az mit jelent, hogy 3 akksi és semmi, na meg hogy tekerei, tekeri, aztán megszakad ?

 

Igen, lehet megfőzted, de ne menjünk ennyire előre. Ugyan olyan sebességgel tekeri az önindító, érzésre, mint eddig, vagy sokkal könnyebben ? Egyenletesen teker, vagy ütemesen néha begyorsul, belassul ?

Nem babráltad el az izzítást véletlenül ? Ellenőrizd van-e feszültség a gyertyákon.(Próbalámpával, a multiméter ide nem a legjobb.)

 

Előzmény: Subaher1 (140089)
Tihi82 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140090

Bmw e46,m43tu,1.9,2000.kiadas..

Van egy nagyon idegesito jelenseg,mikor pl.megallaskor esik a fordulatszam alapjaratra akkor elotte 2-3-szor lemegy 500 -ig majd beall normalra.Ha minden fogyaszto nelkul probalom akkor nem csinalja.Toltes ok,alapjarati motor ok.hidegen melegen szepen indul.Tobben ajanlottak a pcv szelep cseret.Ezt szeretnem megtudni,hogy ez a pcv szelep hogy mukodik?Lehet,hogy nem nyit- zar megfeleloen es ezert fuldoklik a motor?Nem gond a csere,csak ha veletlen megis jo akkor kar piszkalni..kossz!

Subaher1 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140089

Megtaláltam a hibát a kiegyelitö tartálynál,ahova csatlakozik a cső el volt dugulva.

Viszont a gépsas már besem indul 3 aksi és semmi.

Tekeri tekeri s hirtelen megszakad,hátul fehér füst.

Doki azt mondta lehet megföztem a motort :)

TraguAre Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140088

Ez igy tortent nalunk is... 

Aztan a fizetes is elmaradt...

Aztan en voltam a szemet, hogy rendkivul felmondtam es birosagra vittem... En kerek elnezest.

Előzmény: Quattroman (140082)
Tie Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140087

Megvan valakinek a Gépjárműszerkezetek méretezése II című kötet kölcsönbe? Néhány oldalt kimásolnék belőle, kormányszerkezetek méretezéséről.

Rocktober Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140086

Szép napot.Ki cseréltem az elsőlengőkar hátsó szilentjét,és a klottyanás valamelyest meg is szünt.Most a féltengelyt megvizsgáltam,nagyobb holtjátéka van,mint a jobb oldalinak.(előre-hátra)mozgatással.Az a kérdésem,általában mi szokott tönkre menni,hogy ekkora a holtjátéka?hallani lehet 1 2 fokozatban. Ha finomabban használom,annyira nem vészes.Ford focus 1 2002 1,4 nő ABS. Válaszotokat előre is megköszönöm.További szép napot mindenkinek. 

Neo Logizma Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140085

Szép napot uraim!

 

Van nekem egy Audi A3-as 97-es 1.6 Benzin. 

Manapsag csinal olyat random, hogy bizonyos idokozonkent gaz adaskor rangat a motor, mint mikor eppen kifogyoban van az uzemanyag.

Ezt gyakorlatilag 1-en kivul minden sebesseg fokozatban eljatsza.

Sebesseg/fordulatszam nem mervado.

3.-ban 1500-1800 kozott rangat, 4.-Ben ugyanez.

5.-Ben 2500-as fordulatnal csak rangat, nem gyorsul, majd visszapakolok 4.-be es utana mar jo.

Nem mindig tortenik meg, de egyre surubb ez a gond...

Ti hol kezdenetek a hiba feltarast?

 

Koszonom elore is!

Tie Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140084

Viszont a vezérlés-elrakás tényleg esélyes, mert az adagolónál el van rakva egy foggal, akkor ugyanezt csinálja, és láthatóan új vízpumpa van rajta, tehát nem túl rég cseréltek vezérlést, és a 200-ason könnyű elkúrni, mert egy kis ablakon kell kukkolni a jelet, hogy hova kell állítani. De oda csak srégen látsz rá, és amikor azt hiszed, hogy faszán jelen van, akkor odaraksz egy tükröt, és bekukucskálsz, akkor látod, hogy lófaszt van jelen, pont egy foggal van odébb. Oszt ha ezt nem tudja az ember erről a motorról, akkor összerakja úgy, oszt annyi. Baja nem lesz tőle, nem ér össze semmi semmivel, csak így fog járni.

Előzmény: Tie (140083)
Tie Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140083

Az is lehet, bár terepen nem nagyon vót használva az autó, azt azé' fel tudom mérni az aljából. 270ezer van benne, az meg a 200-asnak nem egy nagy puki. Pesze, 20ezer alatt is meg lehet ölni, de ettől a hidegen füstöléstől eltekintve bemelegedve húz mint az ökör (mármint ugye önmagához, és a 2 tonnához képest), trepnigázra se füstöl eszetlen feketét, és a váltói is jók. Turbó tengelye se lóg különösebben, láttam már sokkal-sokkal gyalázatosabbat, oszt az is ment. :)

Előzmény: cam aro (140077)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140082

Schiller Opel terror

Tisztelt Munkahelyi Terror Blog!   Sajnos nem tudom, hogy kihez, hová fordulhatok a levélben leírt problémával kapcsolatban. Bízom Önökben, hogy ez a nagy nyilvánosság elé kerülhet. Érthető okokból szeretnék inkognitóban maradni de a cég nevét nyugodtan tüntessék[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

mica-r Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140081

Talán kipuf gázt mértek a vízben?

Persze ez sem 100%-os biztonsággal mondja meg hogy hibátlan a motor.

Előzmény: 409 (140080)
409 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140080

 

"és rámértek a műszerrel, ami mutatta, hogy nincs baja a hengerfejnek."

 

 Azért én kíváncsi lennék arra a műszerre ami így helyből megmutatja, hogy egy hengerfej repedt vagy sem....   ??

 

 

Előzmény: manta-z (140079)
manta-z Creative Commons License 2015.02.11 0 0 140079

Nem tudsz mit kezdeni ezzel. Ennyi infó alapján meg sajnos nem lehet igazságot tenni. Ahogyan írták max nem mész oda többet. Az autószerelés sajnos egy eléggé bizalmi kérdés mivel a hozzá nemértők ki vannak szolgáltatva a szakinak akinek a becsületétől függ, hogy megvezet-e vagy sem. Itt 3 dolog lehet:

1. Benézte, de nem szándékosan (szakmailag inkompetens)

2. Le akart húzni.

3. Igaza volt. Attól, hogy egy csőcserével most kiment a rokonod külföldre látszólag probléma mentesen még nem jelenti azt, hogy megoldódott az alapprobléma. Ugyanis többnyire akkor szoktak a vízcsövek eldurrogni ha hengerfejes a kocsi és/vagy 20 éves.

Ezt majd az idő megmondja.

Éppen ezért nem merném 100%-os mellszélességgel lefikázni az adott szerelőt így látatlanban, inkább betolnám a verdát egy megbízható helyre komolyabb átvizsgálásra.

 

 

 

Előzmény: Goyo (140046)
Kisa Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140078

Most tényleg ketten javítgatjátok a szerelőddel ? :)

Nem a műanyag lapátossal van baj, hanem a gagyival. Egyébként nem hinném, hogy a régi és az új pumpa is hibás lenne.

 

A söntcsőről van egy régi sztorim, Fiat Tempra.

Görögországban kávéfőzővé változott, nyaralás közben az ottani szakik hengerfej tömitést cseréltek, nem lett jó. Másik szaki hengerfejet cserélt.

Jó hogy 2 hétig nyaraltak, épp kiadta a javítási időt.

Mégsem lett jó.

Telefon haza, hogy akkor jöjjön ki a haver, trélerrel és hozzák haza.

Így is lett, tréler ki Görögbe, autó fel, tréler haza.

Igen, a söntcső volt eldugulva 10 perc volt diagnosztizálással, javítással együtt. 

 

Előzmény: Subaher1 (140074)
cam aro Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140077

kihagytad belole a nyolc szaharat, meg a negy tibetet.

lehet,.. ennyi ut porat csak gyuru sprayel lehet lemosni. :) 

Előzmény: Tie (140075)
kormi07 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140076

A kiegyenlítő tartályra felül csatlakozó 1cm körüli visszafolyó csövön járó motor mellett folyamatosan pisilnie kell a víznek, amíg azt nem csinálja, nem tud kilégtelenedni.

Máskor szedtem már ki belőle 1cm hosszú, fél cm átmérőjű szilódarabot, a vízpumpacsere maradványát.

Előzmény: Subaher1 (140070)
Tie Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140075

Valamék nap tekergetek rajta ekkicsit. Hacsak em a vezérlés van elrakva egy foggal. 

Előzmény: Quattroman (140059)
Subaher1 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140074

Szerelő cserélte márkát,tipust sajna nem tudok ,de olyan 8-9 ezer körül volt.

Mondjuk lehet igazad motornál már jártam igy.

Előzmény: tigronca (140072)
Subaher1 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140073

Levetem igen,de sztem holnap átnézem mégegyszer hátha, és ha nem lesz jó akkor Szerelő.

Bár lassan többe kerül a leves mint a hús,viszont 3 év allat talán most hagyot cserben 3 -szor.

Nem ugy mint márka beli társa 2.0 pd 12000 km -1 guriga :(

 

 

Előzmény: Quattroman (140071)
tigronca Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140072

Milyen vízpumpát tettél bele?műanyag lapátost?Avval előfordul hogy nem tekeri a vizet!(ha csak a tengelye forog,a lapát áll)

Előzmény: Subaher1 (140070)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140071

azt az ujjnyi vastag csövet ami  jön a kiegyenlítőhöz átfújtad?

a csonkját a tartályon kitakarítottad? ha itt nem tud kilégtelenedni akkor sosem lesz jó a keringése

Előzmény: Subaher1 (140070)
Subaher1 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140070

Potosan ahogy mondod,nincs fütés de forr a víz,a kiegyelitöben meg mintha állna víz.

Szóval nincs keringésem.

Holnap lehet hogy átnézem megint .

Köszönöm

Előzmény: Kisa (140069)
Kisa Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140069

A radiátorban, ha dugulás van, akkor nincs fűtésed, de attól még motor hűtőköre normálisan üzemel, nem forr a viz. Nálad ez sincs rendben, ha jól olvasom.

A termosztátházból nem csak azon a csövön megy a viz, hanem a blokkba és a hűtőbe is folyik.

Mondom, minden autóban párhuzamos kör a fűtés kör, ha mindkét csövét ledugózod akkor sem szabad forrnia hűtőviznek, máshol van a hiba.

Valőszinű, hogy nem áramlik a viz, csak áll, hosszútávon a hőátadás miatt lesz minden meleg.

Ez egyszerű is, mint a faék, csak logikusan kell vizsgálni. Attól, még el lehet dugulva bármi, hogy megbontás után folyik belőle a viz.

Előzmény: Subaher1 (140067)
vizesbalint Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140068

Köszönöm! Így egy kicsivel nagyobb az esély váltót találni!

Előzmény: xmbela (140054)
Subaher1 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140067

Fütöradiátor zsír új,de ha dugulás van a radiátorban akkor a keringés megszünik nem?mert pont azon a csővön csurdogál kifele a fagyáló ami megy a termosztáthoz,meg a hütöhöz amiröl a kiegyenlitöbe is.

Mint ez Kiderült ,Nem vagyok autoszerelö,nem is akkarok nagyon belefolyni a szerelgetésekbe,de pl a golfnak olyan egyszerünek kéne müködnie mint egy felhuzzos csörgö óra.

Pusztán csak érdekel hogy mi-mi után és mit miért csinál?:)

Természetesen viszem szerelöhöz.

 

Köszönöm.

 

csibi826 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 140066

sziasztok

 

Melyik dízel számít megbízhatóbbanak: Merdes W203 CDI vs BMW E46 320/318D?

BMW E46 4hengeresek 320D (136LE) és 318D (116LE) tartalamazza a pillangószelep problémát? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!