Keresés

Részletes keresés

Cavill Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15379

Akkor ez még ráadásnak, üdv! S.

 

A 675-ös (ex-7625)  EM-1  2-8-8-4 húz kifelé szenelés után 1957-ben Warwick-ból:

Előzmény: manta66 (15378)
manta66 Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15378

Hol?

Itt?

Ki lehet az?

:-)

 

Köszi!

Előzmény: Cavill (15376)
manta66 Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15377

A C&O-nak nem volt F3-asa.

A nagy vonatok  E7, E8 gépekkel jártak.

Én még FP7-et, vagy F7-et sem láttam képen ezeken a vonatokon.

A gőzösöket nem tudom.

Előzmény: róbertke (15375)
Cavill Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15376

Ugye valaki kedveli itt a B&O-t...   :)

Üdv! S.

 

1967-ben, Pleasant Plains közelében:

 

B&O Philadelphia depó, Beardstown közelében:

 

Egy Brill RDC a Flora-Beardstown viszonylatban:

 

Beardstown-ból húz kifelé 1970-ben, ez a korábban C&O GP9-es:

 

Klasszikus "wooden trestle" Pleasant Plains-től keletre, s szintén egy GP9 1965-ből:

 

B&O és ICG keresztezés Ashland közelében, 1973-ban:

 

Beardstown felé igyekvő GP9 1962-ben, Avenue közelében:

 

Szintén Beardstown felé igyekvő GP9-esek 1971-ben, amint a GM&O-t keresztezik.

róbertke Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15375

Lehet, hogy írtátok már RhB -val, de ha Clifton Forge-nál dobták le a Hot Springs-i sleepereket addig a nagyvonatot mivel vitték New York -ból? EMD F3?

Előzmény: manta66 (15374)
manta66 Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15374

Nagyon szívesen!

 

A combine és a caboose mindig benne volt.

Általában egy sleeper is volt, de időszakosan, pl téli ünnepek több sléépert is vittek magukkal (4-5 darab, de akár 8-9 is).

Láttam képet sleeper nélkül is, csak combine+caboose.

Hetente többször pedig vitték a szenet a hotel erőművének egy-egy hopperben.

Egy elég nagy emelkedő volt az állomás előtt ezért több kocsi esetén előfogattal mentek (GP7, GP9)

De már 1combine+4sleeper+caboose vonatnál is két mozdony volt, ezért szép nagy lehetett az az emelkedő...

Előzmény: róbertke (15373)
róbertke Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15373

Én meg köszönöm ezt a képet, már albumba is raktam.

 

 

GP9 + Combination Car + 11 kétágyas fülkés Pullman + Caboose a végén!

Mindig így járt ez a szerelvényrész, mindig volt a végén Caboose? 

Előzmény: manta66 (15372)
manta66 Creative Commons License 2019.09.20 0 0 15372

Köszönöm!

Én meg egy newsletterben is találtam róla pár mondatot:


Előzmény: RhB (15371)
RhB Creative Commons License 2019.09.19 0 0 15371

 

Előzmény: manta66 (15362)
RhB Creative Commons License 2019.09.19 0 0 15370

Beszkenneltem, majd küldöm.

 

 

Előzmény: manta66 (15367)
manta66 Creative Commons License 2019.09.19 0 0 15369

Ide bizony!

Nekem tetszik, amikor leegyszerűsítik vagy átalakítják az eredeti tervrajzot a saját adottságaikhoz, és mégis megmarad a jellegzetesség.

 

Ez az oldal nagyon jó, töviről hegyire átolvastam már többször is.

Ha valaki szenezik, West Virginiázik, alap olvasmány.

Csak ajánlani tudom az egészet!

 

Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.19 0 0 15368
manta66 Creative Commons License 2019.09.19 0 0 15367

Pár képaláírásban látható ez a viszonylat, és a menetrend táblán is rajta van.

https://cf.cohs.org/repository/archives/thumb/cohs/cohs-43038.jpg

De hogy jobban megnézem a vonatszám a helyi vonatot jelenti (303 és 300-akármi).

A COHS magazin több számában is található HS-ről cikk, el fogom olvasni őket!

 

Eddig inkább WSS-ről olvasgattam, ami szintén jó buli!

Nagyon nagy nyűg volt a C&O-nak kiszolgálni az úri közönség vonatait.

Gépmenetek, szerelvényvonatok ide-oda, mert nem fértek el a sok kocsival, és a kiszolgáláshoz is hely kellett.

A II.vh után, amikor visszavették a Greenbrier-t (kórház, vagy börtön volt azt hiszem) felújították az egészet.

Felkértek valami nagymenő designer hölgyet, az meg tervezgetett a sleppjével, a C&O kéréseit teljesen figyelmen kívül hagyva.

Már odáig ment, hogy oldják már meg valahogy, hogy ezek a koszos, füstös mozdonyok ne poroljanak az állomáson (mert annak a designját is rábízták).

Arra már azt mondta az igazgató, hogy már bocsánat de ez egy vasúttársaság, ami vonatokból él....

El is hajtották a nénit onnan, azt hiszem.

 

Itt is van kép WSS-ről:

http://ctr.trains.com/sitefiles/resources/image.aspx?item={F1B3EFF8-8E07-4648-9F44-F19C24426A02}

Előzmény: RhB (15364)
róbertke Creative Commons License 2019.09.19 0 0 15366

Az ilyen géppel "igaziban is" nagyon finom mozgást lehet végezni .... de inkább a fékezésen lehetett a hangsúly, nem kellett bekötni a kocsikat a levegőbe, úgyis meg tudta állítani fékcsikorgás nélkül.

Előzmény: RhB (15365)
RhB Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15365

Nem várt fordulattal a C&O könyvből. :-) Majd beszkennelem, a könyv már bent a dolgozóban, csak ma nem jutottam hozzá. Alapvetően White Sulphur Springsről szól a "sztori", ott is inkább a hotelről. A vonatokról kb. fél oldalnyi, Hot Springs-ről egy bekezdés, abban van a sleeper infó. Meg van egy klassz légi fotó WSS-ről.

 

Az viszont jópofa lehetett, ahogy WSS-ben az éjszakai vonat által letett hálókocsikat egy H-8 2-6-6-6 gőzös rendezgeti. :-)

Előzmény: manta66 (15362)
RhB Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15364

Én is így értelmezem a könyvben leírtakat. :-)

Előzmény: róbertke (15358)
RhB Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15363

Mit értesz Washington-New Yorki "vonatok" alatt?

Előzmény: manta66 (15357)
manta66 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15362

RhB, honnan van a Hot Springs sleeper infó?

Valamelyik varázskönyvből, vagy a netről?

:-)

manta66 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15361

Ja, oké.

Te is írtad, azt hittem, találtál róla valamit.

Megkérdezem RhB-t!

Előzmény: róbertke (15360)
róbertke Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15360

Talán RhB -t kérdezd, ő írta 

 

A "name train"-ek Clifton Forge-nál dobták le a Hot Springs-i sleepereket. :-)

Előzmény: manta66 (15359)
manta66 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15359

Oké, de ez térkép.

Honnan van az infó?

Előzmény: róbertke (15358)
róbertke Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15358

Ha jól értelmezzük RhB által írtat, akkor igen. 

 

Alúl Clifton Forge ahol leakasztották a a felül levő Hot Springs -be menő kocsikat ill. visszaútban a vonathoz tették. 

 

https://www.google.com/maps/place/Clifton+Forge,+Virginia+24422,+Egyes%C3%BClt+%C3%81llamok/@37.9125925,-79.8861713,12z/data=!4m5!3m4!1s0x884ceb86a706248d:0x849e3377c29bac46!8m2!3d37.816239!4d-79.8244947 

Előzmény: manta66 (15357)
manta66 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15357

Úgy kell érteni, hogy a Washington-New Yorki "vonatok" nem közvetlen vonatok voltak, hanem más vonatokból sorozták ki az odaszóló kocsikat?

 

Előzmény: RhB (15355)
róbertke Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15356

Athearn 90606 kuplung tartó beszerzésében tudna valamelyikőtök segíteni? 

 

RhB Creative Commons License 2019.09.18 0 0 15355

A "name train"-ek Clifton Forge-nál dobták le a Hot Springs-i sleepereket. :-)

Előzmény: manta66 (15354)
manta66 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 15354

Megvan az új szelerem...

A C&O Hot Springs állomása.

Kétvágányos fejállomás, és pár csonka, egy erőmű, fordító, napi szinten vegyesvonatok, és álomszép...

(és egy vasúti híd, ami biztosan ott lesz - Csodabogár)

 

Az egyik képen a háttérben látható szállodához különvonatok jártak a turnusokkal.

Kb, mint - a szintén C&O-s  - White Sulphur Springs nevű helyre.

 

https://www.flickr.com/photos/jjpetric/36489617592

 

https://www.flickr.com/photos/jjpetric/36658665675

 

Helyet kell neki találnom, mert mekkell építenem!

Valahol a vonal végén kéne lennie, kb ott, ahol most Dundon van.

Csak, hogy futhasson azért a vonat, mire odaér.

 

És White Sulphur Springs-ről is egy kép:

http://ctr.trains.com/~/media/images/railroad-reference/great-limiteds-online/2013/130701/gl130701-5.jpg?mw=1000&mh=800

róbertke Creative Commons License 2019.09.17 -1 0 15353

Mit aggódtok, az 1€ >>> 333,55 HUF ! 

Mogyoró Máté Creative Commons License 2019.09.17 0 0 15352

Azt a jó... - hosszú sípszó- ... én meg pont most is vettem 9 kocsit : ( Rá se néztem mennyi az árfolyam. 

Nincs más hátra, elő kell venni a szilikont meg a műgyantát! 

Előzmény: RhB (15347)
manta66 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 15351

Nem minden saját munka, van benne gyári is bőven.

A hágcsók, és az átjáróhíd gyári, a pilot tömlőtartói gyárinak a gyanta-másolata.

A többit én kapargattam össze mindenféle felsővezeték-oszlopból, meg műanyagból.

A kürtöket majd meglátom.

Ha találok elég tollbetétet, akkor saját lesz, ha nem, akkor összeragasztok egy csokor mehano kürtöt :-)

 

Előzmény: RhB (15346)
manta66 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 15350

Ok, köszi!

Én is kipróbálom azokon a részeken, ahonnan nem szedte le semmi a festéket.

Előzmény: Mogyoró Máté (15345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!