Cavill
2019.09.20
0 0
15379
Akkor ez még ráadásnak, üdv! S.
A 675-ös (ex-7625) EM-1 2-8-8-4 húz kifelé szenelés után 1957-ben Warwick-ból:
Előzmény: manta66 (15378)
manta66
2019.09.20
0 0
15377
A C&O-nak nem volt F3-asa.
A nagy vonatok E7, E8 gépekkel jártak.
Én még FP7-et, vagy F7-et sem láttam képen ezeken a vonatokon.
A gőzösöket nem tudom.
Előzmény: róbertke (15375)
Cavill
2019.09.20
0 0
15376
Ugye valaki kedveli itt a B&O-t... :)
Üdv! S.
1967-ben, Pleasant Plains közelében:
B&O Philadelphia depó, Beardstown közelében:
Egy Brill RDC a Flora-Beardstown viszonylatban:
Beardstown-ból húz kifelé 1970-ben, ez a korábban C&O GP9-es:
Klasszikus "wooden trestle" Pleasant Plains-től keletre, s szintén egy GP9 1965-ből:
B&O és ICG keresztezés Ashland közelében, 1973-ban:
Beardstown felé igyekvő GP9 1962-ben, Avenue közelében:
Szintén Beardstown felé igyekvő GP9-esek 1971-ben, amint a GM&O-t keresztezik.
manta66
2019.09.20
0 0
15374
Nagyon szívesen!
A combine és a caboose mindig benne volt.
Általában egy sleeper is volt, de időszakosan, pl téli ünnepek több sléépert is vittek magukkal (4-5 darab, de akár 8-9 is).
Láttam képet sleeper nélkül is, csak combine+caboose.
Hetente többször pedig vitték a szenet a hotel erőművének egy-egy hopperben.
Egy elég nagy emelkedő volt az állomás előtt ezért több kocsi esetén előfogattal mentek (GP7, GP9)
De már 1combine+4sleeper+caboose vonatnál is két mozdony volt, ezért szép nagy lehetett az az emelkedő...
Előzmény: róbertke (15373)
róbertke
2019.09.20
0 0
15373
Én meg köszönöm ezt a képet, már albumba is raktam.
GP9 + Combination Car + 11 kétágyas fülkés Pullman + Caboose a végén!
Mindig így járt ez a szerelvényrész, mindig volt a végén Caboose?
Előzmény: manta66 (15372)
manta66
2019.09.19
0 0
15369
Ide bizony!
Nekem tetszik, amikor leegyszerűsítik vagy átalakítják az eredeti tervrajzot a saját adottságaikhoz, és mégis megmarad a jellegzetesség.
Ez az oldal nagyon jó, töviről hegyire átolvastam már többször is.
Ha valaki szenezik, West Virginiázik, alap olvasmány.
Csak ajánlani tudom az egészet!
Előzmény: Törölt nick (15368)
manta66
2019.09.19
0 0
15367
Pár képaláírásban látható ez a viszonylat, és a menetrend táblán is rajta van.
https://cf.cohs.org/repository/archives/thumb/cohs/cohs-43038.jpg
De hogy jobban megnézem a vonatszám a helyi vonatot jelenti (303 és 300-akármi).
A COHS magazin több számában is található HS-ről cikk, el fogom olvasni őket!
Eddig inkább WSS-ről olvasgattam, ami szintén jó buli!
Nagyon nagy nyűg volt a C&O-nak kiszolgálni az úri közönség vonatait.
Gépmenetek, szerelvényvonatok ide-oda, mert nem fértek el a sok kocsival, és a kiszolgáláshoz is hely kellett.
A II.vh után, amikor visszavették a Greenbrier-t (kórház, vagy börtön volt azt hiszem) felújították az egészet.
Felkértek valami nagymenő designer hölgyet, az meg tervezgetett a sleppjével, a C&O kéréseit teljesen figyelmen kívül hagyva.
Már odáig ment, hogy oldják már meg valahogy, hogy ezek a koszos, füstös mozdonyok ne poroljanak az állomáson (mert annak a designját is rábízták).
Arra már azt mondta az igazgató, hogy már bocsánat de ez egy vasúttársaság, ami vonatokból él....
El is hajtották a nénit onnan, azt hiszem.
Itt is van kép WSS-ről:
http://ctr.trains.com/sitefiles/resources/image.aspx?item={F1B3EFF8-8E07-4648-9F44-F19C24426A02}
Előzmény: RhB (15364)
RhB
2019.09.18
0 0
15365
Nem várt fordulattal a C&O könyvből. :-) Majd beszkennelem, a könyv már bent a dolgozóban, csak ma nem jutottam hozzá. Alapvetően White Sulphur Springsről szól a "sztori", ott is inkább a hotelről. A vonatokról kb. fél oldalnyi, Hot Springs-ről egy bekezdés, abban van a sleeper infó. Meg van egy klassz légi fotó WSS-ről.
Az viszont jópofa lehetett, ahogy WSS-ben az éjszakai vonat által letett hálókocsikat egy H-8 2-6-6-6 gőzös rendezgeti. :-)
Előzmény: manta66 (15362)
manta66
2019.09.18
0 0
15362
RhB, honnan van a Hot Springs sleeper infó?
Valamelyik varázskönyvből, vagy a netről?
:-)
róbertke
2019.09.18
0 0
15356
Athearn 90606 kuplung tartó beszerzésében tudna valamelyikőtök segíteni?
manta66
2019.09.17
0 0
15354
Megvan az új szelerem...
A C&O Hot Springs állomása.
Kétvágányos fejállomás, és pár csonka, egy erőmű, fordító, napi szinten vegyesvonatok, és álomszép...
(és egy vasúti híd, ami biztosan ott lesz - Csodabogár)
Az egyik képen a háttérben látható szállodához különvonatok jártak a turnusokkal.
Kb, mint - a szintén C&O-s - White Sulphur Springs nevű helyre.
https://www.flickr.com/photos/jjpetric/36489617592
https://www.flickr.com/photos/jjpetric/36658665675
Helyet kell neki találnom, mert mekkell építenem!
Valahol a vonal végén kéne lennie, kb ott, ahol most Dundon van.
Csak, hogy futhasson azért a vonat, mire odaér.
És White Sulphur Springs-ről is egy kép:
http://ctr.trains.com/~/media/images/railroad-reference/great-limiteds-online/2013/130701/gl130701-5.jpg?mw=1000&mh=800
manta66
2019.09.17
0 0
15351
Nem minden saját munka, van benne gyári is bőven.
A hágcsók, és az átjáróhíd gyári, a pilot tömlőtartói gyárinak a gyanta-másolata.
A többit én kapargattam össze mindenféle felsővezeték-oszlopból, meg műanyagból.
A kürtöket majd meglátom.
Ha találok elég tollbetétet, akkor saját lesz, ha nem, akkor összeragasztok egy csokor mehano kürtöt :-)
Előzmény: RhB (15346)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!