Mer' olyan hülye voltál mint én most, hogy fenthagytad műszaki után! Ilyen drága csecsebecséket nem szabad fenthagyni! Nálam is győzött a lustaság illetve a kísérletező kedv, mert adtam a közép dobnak 1 a hátsónak meg 2 db 3as furatot. Kicsit sziszeg alapjáraton, de rendesen fújja a vizet. :-) nemtom így mennyit bír majd Műszakira majd megcsípem "CO"-val.
Ja meg azért is maradt fent az új kémény mert a régi inkorrekt volt a falu lakosságára nézve. Felvettem az ólomtalpú cipőt, megnéztem mit megy régi kipuval, csak leömlővel, illetve kulturált új katalizátoros kipuffal, nem volt különbség különösebb, de csak újjal néztem meg a végét, ahhoz kellett egy jobb út ami hosszú is, meg egyenes. Oda nem mertem menni leömlővel. :-)
Gyerek a térdét csapkodta, úgy röhögött mikor bedörrentettük mama Zsiguliját az aknán. Na ott volt még jó hangja :-)) Rossz példa van előtte szerinted?
Jah a kéményt meséltem? Vettem rá tavaly műszakira komplett renccert' aztán vagy 6 helyen kellett belenyúlni nagyfleksszel szöget módosítani, hogy se a kasztniba álljon se ne a hídba.
Semmibaj jókazok. Most mi baj lehet ha letörik a megszakító lába? Legyen a kesztyűtartóba másik, meg a strobi bekészítve, 'oszt mész tovább. Nekem akkor nem volt mikor -10fokban öltönyben toltam haza a templomtól emiatt, de tanultam belőle ;-)))) igaz csak 50 méterre van a templom, addig jutottam, meg fuvar is lett azokat meg a Jóisten küldte.. meg a vizsga is meglett, sőt a dögvész miatt a diplomám is megkaptam múlt héten. Minden működik olajozottan :-))))
A kocka/kereklámpás Ladák természetes jelensége ez a langyos motorral nehezebben indulás. A meleg karbiból kipárolgó benzingőz az oka, tele párologja a szívótorkot, ezért indul nehezebben. Pont ezért kell ilyenkor tökig benyomott gázpedállal indítózni, a sok levegő miatt hamarabb átöblítődik a szívórész.
A trafó melegedése mennyire normális? Háááát, ilyennel még nem szívtam, nem tudom.