Bejelentkeznék mint jövőbeni GS tulaj!Ha minden igaz jövő héten veszem át a gépet a kereskedésbe.2004 08. havi 12 ezer km van benne.790 volt az ára szerintem kicsit sok bár első tulajos ismert előéletű gép.
Ha lesznek fejlemények még jelentkezem egyenlőre marad a keserves várakozás
Nem kell nagyon lehúzni magam, inkább csak kicsit beejtem a hátam a karjaim közé és lejjebb tartom a fejem. De a normál testhelyzet (karok nyújtva, felsőtest kényelmesen) is eléggé jó szélvédelmet ad.
Kormány: mire gondolsz? Ez a gyári kormány, csak a markolatokat cseréltem le, hogy ne rozsdásodjon, meg talán kényelmesebb is. A kocsisorok között nincs gond, a tükör a legszélesebb pont.
Tegnap találkoztam egy gs500F-el az 1-es úton, valahol Tata és Komárom között. Én a sajátommal(fekete) voltam, lelkesen integettünk egymásnak, nem valamelyikőtök járt arra?
Akkor hozzuk fel kicsit a topikot - túraplexit csináltam a motorra. Teljesen leveszi a szelet a mellkasomról és a sisakplexiről is, ha kicsit lehúzom magam, akkor a sisak tetejéről is.
Hosszabb kihagyás után ismét sikerült csapni egy kört a GS-sel... :-) Egy kicsit kellett tekertetni az önindítóval, mire elkapta... Mivel a Pannónia T5 van elöl a garázsban, először azzal mentem 50 km-t, majd utána meg lett mozgatva a Suzuki is 30 km erejéig... Elinduláskor majdnem kiszaladt alólam, meglepődve tapasztaltam, hogy ez megy is... :-)
Azzal bizony tolti nagyon, van boldogsag ezerrel:) Egy almom valik valora vele... :D Vigyazni fogok ra nagyon, bar sokan azt mondjak, hamar kinovik ezt a motort. En amondo vagyok, inkabb nem kinoni szeretnem, csak megtanulni vele motorozni soksok kilometeren keresztul, es akkor plane boldogsag a kobon:)
Mindig jó vétel - legyen az bmi - , ha annak birtoklásával az emberi szívet boldogság tölti el:)
Sztem ha minden rendben van a géppel 3 éves gs500-ért nem volt pénz 780ezer forintocska. Én 4.5 évesen vettem 680ezer-ért, igaz alig volt benne 8.000.- km!!!
Itt a forumon uj vagyok! Ez pedig annak koszonheto, hogy a hetvegen boldog tulajdonosa lettem egy GS500nak. Illetve meg csak elmeletben, mert foglaloztam ra. Kicsit keson talaltam meg a forumot, bar sokat nem is kellett volna keresni;) De a lenyeg, h kezdo motoroskent fuggetlen, h kifuto vagy sem, emellett dontottem. Nagyon szep allapotut talaltam, szulovarosomhoz kozel(Szombathely). Az adatai: 2005/2. havi, 10e km, fekete, karcolast sem lattam rajta, es 780e HUF-ba "fajt". A visszapillantoja nem gyari csak, a tobbi igen. Szerintetek jo vetel volt? :)
Udv, Klemi
Ui: ki tud jo boltot, ahol AGV sisakokat lehet kapni?
Ne szarozz ezekkel a kifutó szériákkal. Vegyél Honda Shadow Spirit-et. Ez 2007-es. Injektor, aktív katalizátor, duplagyujtás , és gyönyörű chopper. Meg csak 240 kiló, úgyhogy napi használatra is jó. Én minden reggel örömmel kelek, amikor megyek dolgozni, mert motorozni fogok...l
Új GS500 már most se' nagyon van. Az egyik utolsó GS500F-et én vettem meg májusban. De tényleg, már csak egy Suzuki kereskedésben volt, ott is csak 2-3 darab. Azért egy körtelefont megér. Amúgy az YBR250 fogyasztása biztos jobb kicsit.
Debrecen-Nagykanizsa autópálya nélkül?? Igen jó vagy! Még pályán is erős menet...
Új motoron gondolkodom, eddig az Ybr250 és gs 500 a nyerő. Szerintetek melyik lenne a megfelelő, ha eddig csak Jawa 250nel + a mostani piaggio xr 80 menntem.
A motorral szembeni elvárásom h legyen új és könnyen kezelhető, olcsó fenntartási kötséggel bírjon. Hosszabb távokra használnám (Debrecen-Nagykanizsa, Debrecen-Eger) hétvégi hazajárásokra, de autópályát nem használnék. 2009ben még lehet zsír új gs 500 kapni? Mintha kifutó szériáról írtatok volna.
Sziasztok. Tudom nem a témához kapcsolódik de hátha.
Esetleg a kipufogóról is lehet valahol találni valami metszet rajzot,hogyan is áll össze a rendszer.
Kérdésem: Én úgy hallottam, hogy az y-n utáni vastagabb összekötő csőben is van valami fojtás, és éppen ezért is szokták pont a vékony-vastag cső találkozásánál a hegesztésnél elvágni ti tudtok valamit erről?. GS500F-ről lenne szó, örülnék ha ti tudnátok segíteni.
Azt neztem a hasznaltauto.hu-n, hogy telen kb 50-100ezerrel (~10%) olcsobbak a motorok. Nem mindig igaz, mert van olyan kereskedo aki 1milliort hirdeti a 30ezer km-t futott GS-t is, de nagyjabol lehet ebben gondolkodni.
Azt is vedd figyelembe, hogy most kb 40-60 elado motor van fenn, telen max a fele es kiprobalni se nagyon lehet, hacsak nem vagy igazi fanatikus a -10 fokban valo vezeteshez.
Amugy ER-5 es CB500 jo ha 10-20 van elado, szoval szerintem nagyobb esellyel fogsz ki egy neked megfelelo GS-t a szezon vegen mint maskor/mas tipust.
Nekem a Honda Árnyék-Szellememmel országúton 95-100-as tempóval 3,9 literes fogyasztásom volt. Ez egy 750-es. Autopályán folyamatos 150-155-tel 5,5 volt. Ez volt a csúcs. Úgy rendesen hajtva, ahogy szoktam járni 120-130 között 4,4-4,7 a fogyasztása a drágámnak. Fordulatszámot nem tudok, ez csopper ezen ilyen extrák nincsennek, hogy fordulatszámmérő.
GS 500-at szeretnék venni (ugyan mi mást?), de nem sürgős, mert szerintem a téli hónapokban valamivel olcsóbb. Erre kérnék véleményeket-tapasztalatokat: valóban olcsóbb, és ha igen, akkor kb mennyivel (%-ban)? Előre is köszi a válaszokat!
A "hosszabb" áttétel azt jelenti a gyakorlatban, hogy ugyanolyan motor fordulatszámhoz nagyobb sebesség tartozik. Így adott sebességnél csökken a gyorsulási képesség, viszont kevesebbet forog a motor.
Látom nem nagyon írt senki sem. Sikerült , "sajnos" eladnom a mocimat a 250-es robogót, nagyon szerettem. Az új tulaj eléggé macerás volt, de remélem legalább olyan jó gazdája lesz mint Én voltam.
Terjed a hír az eü. csomagok ellenőrzése miatt, régi örökölt 87-es csomagomat lecseréltem, a Mofaker-nél vettem 1.400.- ft-ért egy tutit, szavatóssági idő, frankon hitelesítve lezárva király.
Próbálkoztam egy másik helyen, egy Suzuki mboltban venni szintén a nagykőrösin , hát ott tök átakartak baszni egy nylon tasakba , tixoval zárt csomival ami saját kis zárható dobozban volt a cég logójával, mindez 2.500.- ft-ért. Kérdeztem mi ez??? Hol van lezárva, meddig jó??? Csak öt eladó esett nekem, pedig csak jó szándékkal tettem fel kérdéseim, amik jogosak voltak.
Az eü. csomagot ellenőrízhetik hatóság tagjai, annak bontatlannak kell lennie, után tölteni nem lehet, szavatóssági időn belül kell lennie, bár sztem annak is örülnek ha vkinél van egyáltalán.
Látom neked is bejön :). Én mostanában csak a városban kerülgetem az autókat, arra viszont nagyon bevállt!!! Ezek a vékonykás gumik annyira kezelhetővé teszik, szinte nem is értem, hogy miért gondoltam: ez széles lesz BP.-re ;).
Nick, mi az hogy meghosszabbítottad az áttételt? Felvilágosítanál róla, hogy mi is ez?
Amúgy engem a múltkori vihar egy az egyben elkapott, úgy dobálta az együttes 270 kilónkat, eléggé para volt, ráadásul olyan vízátfolyások keletkeztek, úgy éreztem nem is ér aszfaltot a gumi :S. De szerencsére hazaverekedtem magam egyben...