Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004 2.2 HDI Jumper teherautóm,napi számláló nem mér pontosan,kb 10%-ot csal. Az óra is ha 110-et mutat gps szerint csak 100al megyek. Van összefüggés közte? Lehet valamit csinálni,hogy a napi számláló jól mérjen?
Sziasztok! 95-ös 1.9D jumper váltóján hol találok kódszámot? A tetején nincs, csak az oldalán, elöl találtam egy számsort, de szerintem az alapján nem tudok bontott váltót keresni. A bekarikázott helyen nincs semmi. Azt hittem ott kell keresni.
Szóval a 2.8.jtd (2005-ös maxi ducato) üzemanyag hőmérséklet érzékelő hibát jelez a hibakód olvasó, ezért elvileg világít a chech engine, gyakorlatilag szerintem ki lett kapcsolva az előző tulajnál...
Viszont én nyugodtabban alszom, ha tudok róla időben, ha megint világít..
Sőt, elvileg olyat is olvastam, hogy ha hibás, akkor 90 fokot érzékel, és leveszi az üzemanyag nyomást a rendszer.
Amennyire tudtam, túrtam a netet, és egyik helyen a befecskendező visszavezető közös csövében ír egy jeladót, míg másik helyen az UFI szűrős műanyag üzemanyagszűrő házában beépítve említik..
Cserélt már valaki ilyet? Lehet külön is cserélni, vagy komplett házzal együtt kell? melyik a csatija?
Nem egyszerre ment tönkre mind, csak ha már le van bontva, akkor szerinte nem az anyagköltség a sok, érdemes lenne mindet cserélni. A kért adatokat megnézem csak most lakásfelújításban is vagyunk, hamarosan jelentkezem. Köszönöm a segítségedet.
Akkor jól van programozva, a vezérléstől indul az egyes henger. Ma végül megnézte egy dieseles szaki, aki szerint tuti nem prolasztó. Delphivel neki mutatott korrekciót, mind a négy egyformán jó.Ő sokkal inkább hidrotőkének hallja a csattogást. A javaslata szerint egy olajcsere, ha nem jön be akkor szerinten lánc és tőkecsere kellebe, úgysem tudjuk mikor volt cserélve lánc.
Ezt jó lenne tudni valahonnan pontosan, mert nekem a vezérléstől számítva van beírva az injektorkód. Linkkel nem tudok szolgálni, de valamilyen órIásfájlküldővel megoldom, csak 1 - 2 napot kérek.
Nekem, lehet, hogy megvan a megoldás. Azt sikerült kimérni és letesztelni, hogy a műszerek jók. Vagyis nem kap jelet. A jövő héten a sebességváltón lévő érzékelő ki lest cserélve és remélem ezzel megoldódik a probléma.
Még egy kérdés. Megnéztem az injektorok kódolását, a kódok helyesen vannak beütve, de az 1es henger a vezérlés felől kezdődik, majd szép sorban emelkedik a váltó felé.
Ezeknél a motoroknál nem a váltó felől van az 1es és jobbról balra emelkedik a hengerszámozás?
Nálam a tolatókamera beszerelése után (nem jártam a műszerfal alatt) jelentkeznek extra ügyletek.
1. egyszercsak elmegy az áram a szivargyújtóban (akkor kezdődött az egész, amikor a szivargyújtót el kezdtem használni)
2. egyszercsak nem lehet lehúzni a jobb első ablakot
3. egyszercsak nem indul az ablaktörlő
mást nem vettem észre.
Minden biztosíték a helyén, mind jó.
Szerintem és ez a Te lakidra is igaz lehet, a biztosítéktáblán lévő csatlakozók egyike volt KH-s, azokat mozgattam meg, adtam neki spray-t és úgy tűnik most nincs hiba, vagy nem vettem észre. Sajnos én is ritkán használom, ráadásul most még a kuplung is tréfis, úgyhogy nem lesz csavargás vélhetőleg idén már... Persze akkor fog kiderülni, hogy valóban igazam volt-e.
Időm adtán szerintem kap új, akkuról bekötést az összes utólagos cuccom (DRL, telefon töltő, tolatókamera, menetrögzítő kamera) egy tranzisztoros relével vezérelve. A franc gondolta amúgy, hogy ennyire érzékeny ez a járgány...
A DRL-t most is tranzisztoros relé vezérli, mert nem bírt a hálózat egy sima relével sem...
Utólagos cuccot cseréltem, egy még utólagosabbra, de a kilométer óra mögött nem is jártam. Ha lehúzom a rádiót és a tolatókamerát, akkor is fennáll a hiba. De erős a gyanúm, hogy ez már korábban jelentkezett, csak nem figyeltem rá. Ezt az autót csak ritkán használom (lakóautó) és akkor mindig GPS megyek. Az sokkal pontosabb a sebességet illetően, meg több az információ.
Sziasztok! Kilométer óra/számláló problémám van. Ducato 250 típus. A jelenség a következő: Ráadom a gyújtást, a kilométer óra mutatója beáll nullára, de ha elindulok, nem mutatja a sebességet és a kilométer számláló sem megy. Ez lehetséges, hogy az utolsó tankolás óta van, amikor reseteltem a napi km számlálót. Utána egy hónapig állt az autó. Közben rádiót meg tolatókamerát cseréltem és először azt gondoltam, hogy ott történt valami hiba. De ellenőrzésképpen ezeket mind lecsatlakoztattam és sajnos a helyzet változatlan. Van-e valakinek valamilyen ötlete vagy egy megbízható szerelője, aki ért is hozzá? Előre is köszönöm.
Motorolajfogyásom elvileg nem feltűnő, 4000 km alatt most 97%ot mutat a szint. A lambda hibát miből vetted észre? Én átsiklottam felette. Attól akár lehet büdös is a kipuff. Igaz?