Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabika29 Creative Commons License 2021.12.21 0 0 21717

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004 2.2 HDI Jumper teherautóm,napi számláló nem mér pontosan,kb 10%-ot csal. Az óra is ha 110-et mutat gps szerint csak 100al megyek. Van összefüggés közte? Lehet valamit csinálni,hogy a napi számláló jól mérjen?

zogobacsi Creative Commons License 2021.12.18 0 0 21716

Előzmény: zogobacsi (21715)
zogobacsi Creative Commons License 2021.12.18 0 0 21715

Sziasztok!  95-ös 1.9D jumper váltóján hol találok kódszámot? A tetején nincs, csak az oldalán, elöl találtam egy számsort, de szerintem az alapján nem tudok bontott váltót keresni.  A bekarikázott helyen nincs semmi. Azt hittem ott kell keresni. 

zolandvill Creative Commons License 2021.12.18 0 0 21714

Sziasztok légy szíves aki tud segitsen.

 

Van egy 2004-es 2.8 JTD Fiat Ducato.

Az a problémám vele , hogy menet közben az autó leállt, kis idő múlva beindult ment egy keveset és leállt.Azóta ezt csinálja  beindul de le is áll.

Mi lehet a baja?

 

Válaszotokat előre is köszönöm.

diogabi76 Creative Commons License 2021.12.08 0 0 21713

Sziasztok!

 

Nálam tapasztaltabbaktól kérnék segítséget..

Szóval a 2.8.jtd (2005-ös maxi ducato) üzemanyag hőmérséklet érzékelő hibát jelez a hibakód olvasó, ezért elvileg világít a chech engine, gyakorlatilag szerintem ki lett kapcsolva az  előző tulajnál...

Viszont én nyugodtabban alszom, ha tudok róla időben, ha megint világít..

Sőt, elvileg olyat is olvastam, hogy ha hibás, akkor 90 fokot érzékel, és leveszi az üzemanyag nyomást a rendszer.

Amennyire tudtam, túrtam a netet, és egyik helyen a befecskendező visszavezető közös csövében ír egy jeladót, míg másik helyen az UFI szűrős műanyag üzemanyagszűrő házában beépítve említik..

Cserélt már valaki ilyet? Lehet külön is cserélni, vagy komplett házzal együtt kell? melyik a csatija?

 

Sajnos rajzot nem találtam hozzá..

 

Köszönöm szépen a segítséget előre is!

 

üdv.

mikroferike Creative Commons License 2021.11.18 0 0 21712

Nem egyszerre ment tönkre mind, csak ha már le van bontva, akkor szerinte nem az anyagköltség a sok, érdemes lenne mindet cserélni. A kért adatokat megnézem csak most lakásfelújításban is vagyunk, hamarosan jelentkezem. Köszönöm a segítségedet.

 

Előzmény: majkel (21710)
majkel Creative Commons License 2021.11.18 0 0 21711

Amúgy ha alapjáraton minden rendben van, akkor terhelésen kell megnézni a paramétereket.

Előírt > Mért

Valahol csak kimászik  az Előírt paraméterek közül.

 

majkel Creative Commons License 2021.11.17 0 0 21710

Az összes hidro egyszerre szart be?

Lánc > a vezérlés szinkron diag szerint rendben van, persze vannak csodák.

Feltette a 9.11 Diagboxot, ezzel sem látja nálam a porlasztókat a megismertetésnél.

Végig néztem megint az adataidat, 1 eltérést látok, a Globálisan befecskendezett hozam 0004 Mg/löket nálam, nálad 0008 Mg/löket.

A motorod viszont még hideg volt a mérésnél.

Valamit ezt az ablakot nem nézted.

Itt a fő befecskendezés alatti löket mennyi nálad?

 

Előzmény: mikroferike (21709)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.17 0 0 21709

Akkor jól van programozva, a vezérléstől indul az egyes henger. Ma végül megnézte egy dieseles szaki, aki szerint tuti nem prolasztó. Delphivel neki mutatott korrekciót, mind a négy egyformán jó.Ő sokkal inkább hidrotőkének hallja a csattogást. A javaslata szerint egy olajcsere, ha nem jön be akkor szerinten lánc és tőkecsere kellebe, úgysem tudjuk mikor volt cserélve lánc. 

Van erről vélemény? 

Előzmény: majkel (21707)
csiburento Creative Commons License 2021.11.17 0 0 21708

Kíváncsian várom a fejleményeket.

Sajnos jó sok információ a "biztitáblába" fut be, nekem azért az volt a tippem. 

Előzmény: nenlétezik (21704)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21707

Már megoldottam, köszi :)

 

Előzmény: mikroferike (21706)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21706

Ezt jó lenne tudni valahonnan pontosan, mert nekem a vezérléstől számítva van beírva az injektorkód. Linkkel nem tudok szolgálni, de valamilyen órIásfájlküldővel megoldom, csak 1 - 2 napot kérek. 

Előzmény: majkel (21703)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21705

Húzd ki a helyéről és ha megforgatod, tudod ellenőrizni.

Nehogy beszívd, h csak valami kontaktos vagy szakadt valahol.

Előzmény: nenlétezik (21704)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21704

Nekem, lehet, hogy megvan a megoldás. Azt sikerült kimérni és letesztelni, hogy a műszerek jók. Vagyis nem kap jelet. A jövő héten a sebességváltón lévő érzékelő ki lest cserélve és remélem ezzel megoldódik a probléma.

Előzmény: csiburento (21698)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21703

Ha jól rémlik a lendkeréktől számoz.

Viszont ha eddig jó volt, nem ettől csesződött el.

Előzmény: mikroferike (21701)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21702

Nem gondolnám, h vissza felé kell haladni.

Viszont privibe megdobhatnál egy linkkel az újabb verzióhoz :)

Előzmény: mikroferike (21700)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21701

Még egy kérdés. Megnéztem az injektorok kódolását, a kódok helyesen vannak beütve, de az 1es henger a vezérlés felől kezdődik, majd szép sorban emelkedik a váltó felé.

Ezeknél a motoroknál nem a váltó felől van az 1es és jobbról balra emelkedik a hengerszámozás?

Előzmény: mikroferike (21700)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21700

Az enyém 9.56 os verzió, virtual gépen fut w7 alatt.

Nemigazán értem az egészet, ma megyek egy új szerelőhöz, aki megpróbálja diagnosztizálni a dolgokat, nekem ez már magas.

A delphi sem mutat korrekciós értékeket, azzal is próbáltuk.

Lehet nekem is vissza kellene váltano régebbi diagboxra?

Előzmény: majkel (21699)
majkel Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21699

Vagyok.

 

Nos, lambda 1db van a leömlő csonk után a katalizátorház nyakában.

 

Összehasonlítottam az adatokat, nem látok sehol durva eltérést.

 

Viszont nem tudtam menteni normálisan az adatokat, mert belefagyott a program a saját .xps mentéseibe.

Nálam v7.57 a verzió és csak Euro5-ig tud.

HA jól látom a tiéd frissebb, de nem tudom kibogarászni a verzió számodat de azt látom, h a fejlécben ott az Euro6 is.

Valószínűleg ez az oka, hogy nem látom az adatok megismertetése résznél az injektor adatokat!

A többit igen, de azt pont nem :(

 

W7 vagy W10 alatt futtatod?

Hogy legyen tovább?

Előzmény: mikroferike (21696)
csiburento Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21698

Szintén DUCATO X250...

Nálam a tolatókamera beszerelése után (nem jártam a műszerfal alatt) jelentkeznek extra ügyletek.

1. egyszercsak elmegy az áram a szivargyújtóban (akkor kezdődött az egész, amikor a szivargyújtót el kezdtem használni)

2. egyszercsak nem lehet lehúzni a jobb első ablakot

3. egyszercsak nem indul az ablaktörlő

mást nem vettem észre.

 

Minden biztosíték a helyén, mind jó.

Szerintem és ez a Te lakidra is igaz lehet, a biztosítéktáblán lévő csatlakozók egyike volt KH-s, azokat mozgattam meg, adtam neki spray-t és úgy tűnik most nincs hiba, vagy nem vettem észre. Sajnos én is ritkán használom, ráadásul most még a kuplung is tréfis, úgyhogy nem lesz csavargás vélhetőleg idén már... Persze akkor fog kiderülni, hogy valóban igazam volt-e.

 

Időm adtán szerintem kap új, akkuról bekötést az összes utólagos cuccom (DRL, telefon töltő, tolatókamera, menetrögzítő kamera) egy tranzisztoros relével vezérelve. A franc gondolta amúgy, hogy ennyire érzékeny ez a járgány...

A DRL-t most is tranzisztoros relé vezérli, mert nem bírt a hálózat egy sima relével sem...

Előzmény: nenlétezik (21697)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21697

Utólagos cuccot cseréltem, egy még utólagosabbra, de a kilométer óra mögött nem is jártam. Ha lehúzom a rádiót és a tolatókamerát, akkor is fennáll a hiba. De erős a gyanúm, hogy ez már korábban jelentkezett, csak nem figyeltem rá. Ezt az autót csak ritkán használom (lakóautó) és akkor mindig GPS megyek. Az sokkal pontosabb a sebességet illetően, meg több az információ.

Előzmény: majkel (21693)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21696

Addig is köszönöm. 

Előzmény: majkel (21695)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21695

Annyira nem lehetett hideg, hiszen látszik az egyik mentéseden a 100°C kipufgáz hőmérsék let a kat elött.

A fűtésének mennie kellene.

Holnap ha hazaérek délután, rádugom a diagot az enyémre és megnézem ezeket a dolgokat.

Hibát kellene dobnia.

Előzmény: mikroferike (21694)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21694

Egyébként a szondára nem kellene hibakódot adnia? 

A diagot hideg motorral csináltam, annak nincs köze a lambda működéséhez?

Előzmény: majkel (21691)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21693

 Gyári egységeket cseréltél, vagy valami utólagos cuccot?

Mennyire borítottad szét a műszerfalat?

Nem lehet, h az óracsoport valamelyik csatija KH-s?

Előzmény: nenlétezik (21692)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21692

Sziasztok! Kilométer óra/számláló problémám van. Ducato 250 típus. A jelenség a következő: Ráadom a gyújtást, a kilométer óra mutatója beáll nullára, de ha elindulok, nem mutatja a sebességet és a kilométer számláló sem megy. Ez lehetséges, hogy az utolsó tankolás óta van, amikor reseteltem a napi km számlálót. Utána egy hónapig állt az autó. Közben rádiót meg tolatókamerát cseréltem és először azt gondoltam, hogy ott történt valami hiba. De ellenőrzésképpen ezeket mind lecsatlakoztattam és sajnos a helyzet változatlan. Van-e valakinek valamilyen ötlete vagy egy megbízható szerelője, aki ért is hozzá? Előre is köszönöm.

majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21691

Nem szondát kell cserélni elsőre, hanem leellenőrizni a környezetet.

Test-táp-jel.

Annyira nem olcsó.

 

 

Befecskendezős Motorok Szervize - A lambdaszonda (injektor.hu)

Előzmény: mikroferike (21690)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21690

Tényleg, annyira rá voltam állva a korrekció keresésére, hogy ezen átsiklottam. Akkor először lesz egy szondacsere, azután indulunk tovább.

Hidegen-melegen egyformán indul, bár teker 3-4et de könnyen.

Azt nem tudod mit jelent a porlasztó megismertetési ciklus?

Egyébként tuti volt szgép csere, mert gép szerint 180e van benne,  óta szerint meg 490

Előzmény: majkel (21689)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21689

A kipuf büdös nyilván valami hibára utal, főleg ha eddig nem volt.

Mi lehet az oka?

Helytelen keverék képzés valamiért (befecskendezési idő, vagy mennyiség, esetleg mechanikai hiba, kompresszió hiány, elugrott vezérlés, bármi.)

A hidegen indulás változott?

A melegen indulás változott?

 

Index Fórum

Index Fórum

Előzmény: mikroferike (21688)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21688

Motorolajfogyásom elvileg nem feltűnő, 4000 km alatt most 97%ot mutat a szint. A lambda hibát miből vetted észre? Én átsiklottam felette. Attól akár lehet büdös is a kipuff. Igaz? 

Előzmény: majkel (21687)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!