cecilke
2013.04.03
0 0
1971
K1. lehívási egység: (MÁV I. csomag) (1) Felsőzsolca-Hidasnémeti vv. 149+93 sz Vadász patak híd átépítése - 12,80 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új ortotróp pályalemezes, közvetlen, rugalmas sínleerősítésű acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) 40 t - Saruszerkezet cseréje saruzsámoly kialakításával 4 db; - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő átalakítás, felületének tisztítása, repedések injektálása); 39 m3 - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 2 db; - Mederburkolat kialakítása – 3200 m2 - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 50 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése (2) Felsőzsolca-Hidasnémeti vv. 457+90sz Garadna patak híd átépítése - 12,80 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új ortotróp pályalemezes, közvetlen, rugalmas sínleerősítésű acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) 40 t - Saruszerkezet cseréje saruzsámoly kialakításával 4 db; - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő átalakítás, felületének tisztítása, repedések injektálása); 38 m3 - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 2 db; - Mederburkolat kialakítása – 2540 m2 - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 50 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K2. lehívási egység: (MÁV II. csomag) (3) Galgamácsa-Ipolytarnóc 464+56 Feketevíz I. híd átépítése: - 8,85 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 12,9 t; - Saruszerkezet cseréje saruzsámoly kialakításával – 4 db; - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 2 db; - Mederburkolat szükség szerinti javítása; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 30 m, hídon 15 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése (4) Galgamácsa-Ipolytarnóc 466+08 Feketevíz II. híd étépítése: - 8,50 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 12,1 t; - Saruszerkezet cseréje – 4 db (234 kg); - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Vasbeton szegély és beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Acél kavicsfogó építése – 672 kg; - Vizsgálólépcső felújítása – 4,5 m; - Mederburkolat szükség szerinti javítása; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése szabályozással – 30 m, hídon 15 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése (5) Drégelypalánk-Balassagyarmat 394+25 Hévizi patak: - 4,00 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 6,1 t ; - Saruszerkezet cseréje – 4 db (234 kg); - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Acél kavicsfogó építése – 562 kg; - Meder rendezése; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 25 m, hídon 9 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelése, üzembehelyezése (6) Drégelypalánk - Balassagyarmat 567+56 Nyírjes patak: - 5,60 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új felsőpályás, gerinclemezes, hídfás acél hídszerkezetre (járdakonzollal, korrózióvédelemmel) – 8,1 t ; - Saruszerkezet cseréje – 4 db (234 kg); - Meglévő, megmaradó alépítmény felújítása (hídfő felületének tisztítása, repedések injektálása); - Beton ágyazattámasztó rámpa építése – 4 db; - Acél kavicsfogó építése – 784 kg; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 27 m, hídon 11 db hídfa. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K3. lehívási egység: (MÁV III. csomag) (7) Tiszafüred-Poroszló vv. 694+78 Tisza ártéri híd szerkezete korrózióvédelme - Állvány és korrózióvédelmi terv elkészítése, engedélyeztetése (MÁV Zrt, Vízfolyás kezelő, környezetvédelmi hatóság) a MÁV Zrt P-6002/2012 számú utasítása alapján, 1-1 db - Szerkezet állványozása - 6 szerkezet; - 6x15,60 m. támaszközű, szekrénytartós acélszerkezet mázolási munkáinak (szerkezet előkészítés Sa 2 ½ minőségben, alapozó mázolás, közbenső mázolás, fedőréteg felhordás 240-300 mikron minimális vastagságban) elvégzése a jóváhagyott korrózióvédelmi terv alapján, rétegenként 3240 m2 - Kész bevonati rendszer minősítése K4. lehívási egység: (MÁV IV. csomag) (8) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 36+69,60 szelvényében áteresz építése - 1,00 m belső átmérőjű vasbeton ROCLA cső átsajtolásos technológiával történő beépítése;- 9 fm - Indító, és fogadóakna készítése; 1-1 db - Vasbeton előfej kialakítása; 2 db - Ároképítés, árokburkolás; 54 m2 - Szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése (9) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 47+55 szelvényében vasúti híd felújítása - 6,00 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új 7,20 m hosszúságú monolit ágyazatátvezetéses tartóbetétes vasbeton lemezhídra szigeteléssel; - Alapozás megerősítése D= 100 cm átmérőjű fúrt cölöppel – hídfőnként 4-4 db (40-40 m); - Cölöpösszefogó fejgerendák, felmenő falazatok, felszerkezet építés; 82 m3 - Szivárgó építés, betonfelület védelme; 128 m2 - Járulékos pályabontási, építési feladatok elvégzése 35 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése (10) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 116+10 szelvényében vasúti híd felújítása - 7,80 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új 9,00 m hosszúságú monolit ágyazatátvezetéses tartóbetétes vasbeton lemezhídra szigeteléssel; - Alapozás megerősítése D= 100 cm átmérőjű fúrt cölöppel – hídfőnként 4-4 db (48-48 m); - Cölöpösszefogó fejgerendák, felmenő falazatok, felszerkezet építés; 93 m3 - Szivárgó építés, betonfelület védelme; 128 m2 - Járulékos pályabontási, építési feladatok elvégzése 35 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése K5. lehívási egység: (MÁV V. csomag) (11) Püspökladány-Biharkeresztes v.v 1415+52 szelvényében Berettyó-híd átépítése: - 53,00+25,00+16,00 m támaszközű, kis teherbírású acél hídszerkezet átépítése 2x 54,00 m.ny. új ortotróp pályalemezes, közvetlen, rugalmas sínleerősítésű szimmetrikus rácsozású acél rácsos hídszerkezetre 421 to; - Acélszerkezet felületvédelme 4630 m2; - D=0,6m CFA cölöpalapozás új alátámasztások részére 812 fm; - Vízelvezető földmeder kialakítása, egyéb földmunkák – 1500 m3 - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 450 vfm - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K6. lehívási egység: (MÁV VI. csomag) (12) Bátaszék-Baja vasútvonal 789+11 szelvény Bajai Duna híd pillérvédeleme - A műtárgy I., II., IV., V. pillérek / II., III., V. VI. támaszainak pillérvédelmi munkáinak elvégzése - mederfelvétel a munka megkezdése előtt - mederrendezés 9112 m2 - geotextília terítés 6246 m2 - vízépítési terméskő beépítés 11 684 m3 - RENO matrac fektetés 2088 m2 - utófelmérés 1 alkalom/pillér - hajózó út áthelyezés 1 alkalom/pillér K7. lehívási egység: (MÁV VII. csomag) (13) Kőbánya-Felső - Angyalföld-elágazás 34+23 Kerepesi úti acélhíd (jobb vágány): - 36,08 támaszközű, kis teherbírású rácsos acél hídszerkezet cseréje alsópályás, trapéz rácsozatú főtartós, vasúti ágyazat átvezetés nélküli, ortotróp pályalemezű acélszerkezetre (közvetlen sínleerősítéssel, bal oldalon járdakonzollal, korrózióvédelemmel) - Felszerkezet: 117,24 tonna; gyalogjáró: 5,30 tonna; - Vasbeton hídfő és beton szárnyfal építése – 46 + 10 m3; - Vasbeton saruzsámoly építése – 1,90 m3; - Saruszerkezet cseréje – 4 db; - Vasbeton úszólemez beépítése – 2 db; - Vizsgálólépcső építése beton alaptesttel, korláttal – 23 m; - Járulékos pályabontási- és építési feladatok elvégzése – 69 m, 4 db dilatációs szerkezettel, hídon 37 m EDILON. - Szerkezet hídvizsgálata, próbaterhelés, üzembehelyezése K8. lehívási egység: (MÁV VIII. csomag) (14) Csongrád-Szentes 490+92 szelvényében Csongrádi Tisza híd mázolása - Állvány és korrózióvédelmi terv elkészítése, engedélyeztetése (MÁV Zrt, Vízfolyás kezelő, környezetvédelmi hatóság) a MÁV Zrt P-6002/2012 számú utasítása alapján, 1-1 db - Szerkezet állványozása csongrádi hídfőtől 20 db keretállás ; - 20 keretállás mázolása a jóváhagyott korrózióvédelmi terv alapján felső szélrács nélkül (szerkezet előkészítés Sa 2 ½ minőségben, alapozó mázolás, közbenső mázolás, fedőréteg felhordás 240-300 mikron minimális vastagságban) rétegenként 26.000 m2; - Kész bevonati rendszer minősítése A fenti lehívási egységek (MÁV csomagok) tervezett befejezési határideje: 30/06/2014 (nap/hó/év)
Előzmény: cecilke (1970)
cecilke
2013.04.03
0 0
1970
RÉSZVÉTELI felhívás – Egyes ágazatokban
Vasúti Hidak és Acélszerkezetek felújítása a MÁV Zrt. vasút hálózatán
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
Dzsibzon
2013.02.09
0 0
1966
Megválnék az 1869.november 15. és 1872. március 1. között kiadott, eredeti, nagyon ritka, vasúti mérnöségi típusterv gyűjteményemtől. Ötvenhat darab nagyméretű tervlap, amelyek alapján az akkori vasúti fejlesztések készültek. Lényegében ez az első hazai tervrendszer, melyet még Bécsben terveztek - a híres Pfaff Ferenc féle magyar típusterv rendszer sok sok évvel később lett csak bevezetve. A tervcsomagban vannak gőzmozdonyok, vasútállomások, vasúti pályatestek, rakodó rámpák, mozdonyszínek, víztartályházak, de még az őrház tűzhelynek és az árnyékszéknek is külön tervlapja van. Elsősorban egyben szeretném, ha értő kezekbe kerülne.
E.mail címre listát küldök az összesről.
-d.p-
2012.10.28
0 0
1957
1940-es Katonai Naptár
Kárpátalja. Ung-völgyi táj
pisti600
2012.09.29
0 0
1952
Szép jó estét!
2012. 09. 29.
Mára virradóra a szobi vasútállomás felső végénél lévő gyalogos felüljáró 2 elemét felújítva visszaemelték a helyére.
A tartószerkezet is lekezelve.
További két rész már kocsira emelve. Valószínű, ma éjjel emelik be.
pisti600
siófoki35
2012.09.28
0 0
1951
Remélem, nem OFF a gyalogos felüljáró. Ez épp Piliscsabán van, állítólag az egyetlen ilyen szerkezetű felüljáró, műszaki védettséget élvez, mégis a bontását tervezik. Szervezkedés indult a megmentéséért.
Teljes albumért katt a kis képre:
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!