Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

406 hdi Creative Commons License 2024.04.08 0 0 123398

Ez sem segített.

Előzmény: ovoid (123397)
ovoid Creative Commons License 2024.04.08 0 0 123397

Lehúznám a csatlakozóját.

Ráadnám a gyújtást.

Visszadugnám a csatlakozóját, és sasolnám, hogy így is töröl e.

Ha igen, ha nem, még egy kört futnék ugyanígy, de be is indítanám a motort, és úgy dugnám vissza.

Előzmény: 406 hdi (123396)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.07 0 0 123396

Kiolvastuk, semmi hiba nincs.

Előzmény: ovoid (123395)
ovoid Creative Commons License 2024.04.06 0 0 123395

:(

Hibát kiolvastátok már?

Volt valami?

Előzmény: 406 hdi (123394)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.06 -1 0 123394

Szia! 
2015-ős bejegyzés volt, de az sajnos nem segít. Gőggel ebben az esetben nem a barátom sajna.

Előzmény: ovoid (123393)
ovoid Creative Commons License 2024.04.05 0 0 123393

Keress vissza!

Mintha már lett volna valakinek hasonló...

Ha nem itt, akkor irány a google....

Előzmény: 406 hdi (123392)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.05 0 0 123392

Sziasztok!

Vettem egy 2007-es 1,4 16v grande puntot.

Sajnos minden gyujtásra adáskor töröl egyet az első ablaktörlő, de csak egyet.

Mi lehet a probléma, merre keressem a hibát?

Köszönöm előre is a segítséget. 

Rigo35 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 123391

T-jetre valaki rakott fel nem gyári dobot?Lerohadt a hátsó.

Mindenképp króm ovális végü kellene.

Unixos assot mondták,csak furcsa a vége annak.(kiesik ez).

Deviltuning,hu-ez lenne.:

Vagy még a parragi ami hasonló ehhez.

Ötleteket várok képpel akár.

 

 

ovoid Creative Commons License 2024.03.28 0 0 123390

Urak!
Most hogy tavaszodik, többször meglepett, hogy egy kereszteződéshez közeledve a még nem üzemmeleg hűtővíz miatt megemelt fordulatszámmal, gázpedálról levett lábbal, relatíve nagy  sebességgel érkeztem.

Úgy érződött, mintha belöknének a kereszteződésbe, ahol napjába amúgy többször is járok....

Télen sem volt ilyen "problémám", most meg hogy melegszik az idő, nem értem a dolgot.

 

Az autóval minden rendben van!!!

 

Érzett hasonlót már más is?

Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 123389

Köszi szépen!

 

Előzmény: gss (123388)
gss Creative Commons License 2024.02.15 0 0 123388

...fékfolyadék, váltó olaj (ugy rémlik a hírhedt M32 van ebbe, ezt állítólag túl kell tölteni úgy kicsit tovább bírja)

Előzmény: Cyberlaci74 (123386)
amator11 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 123387
Előzmény: Cyberlaci74 (123386)
Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.02.13 0 0 123386

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy jelenleg 145 e km van a 2006-os 1.3 75 Le Mjet motorban, viszont semmilyen infom nincs, hogy mikor cseréltek a vezérlést... Az olajat kicseréltem ami belevaló, gondolom az 5w40-el nem lőttem mellé.. Jó fajta olaj, szűrők kerültek bele...

A tipikus lánc hangot nem hallom, nem igazán tudom, hogy érdemes mostanában beiktatni egy cserét, vagy még ráér...

Tudna valaki tanácsot adni, milyen egyéb karbantartás szükséges, ami esetleg más alkatrészt is érinthet a motornál.

 

Köszönöm szépen

ovoid Creative Commons License 2024.01.31 0 0 123385

Urak!

Van valakinek rossz vízhűtője?
A leeresztő csavart is tartalmazó sarka kellene csak, levágva, vagy a kis csonk amibe be van tekerve.

O gyűrűk sem lényeges, hogy épek legyenek!

Erre gondoltam....

amator11 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 123384

köszi

Előzmény: Rigo35 (123383)
Rigo35 Creative Commons License 2024.01.21 0 0 123383

M32 tultöltést igényel.

Nem tudom a "sima 6os milyen.

Nekem az ötösbe beletöltöttem mind a 2 litert,és még nem okozott problémát évek óta.

Fuchs syntofluid 75w80.Érezhetően jobban kezelhető a gyárinál.

Nekem ez bevált.

Előzmény: amator11 (123382)
amator11 Creative Commons License 2024.01.21 0 0 123382

Köszi.

 

Más kérdés. 6-os váltó van benne. Ez igényel valami különösebb odafigyelést? Pl Opel 6-os M32-es váltója ami necces az első szériában...

Előzmény: Rigo35 (123381)
Rigo35 Creative Commons License 2024.01.20 0 0 123381

Alatta nem is kell.

Tankban van zsákszűrő.

Szinte nem is kell vele foglalkozni,feljebb van jóval mint a tank alja.

Koszt nemigen tud felkapni.

 

Előzmény: amator11 (123380)
amator11 Creative Commons License 2024.01.20 0 0 123380

Benzines Puntó Evóban a benzinszűrő merre van? Kint hideg van, nem sok kedvem van alatta nézelődni. Vagy a tankban?

amator11 Creative Commons License 2024.01.20 0 0 123379

Ezt nem tudom, de a csatlakozót (ha lehet) előtte álló motornál is le lehet húzni (ha a kialakítás olyan).

Előzmény: misimókuska (123378)
misimókuska Creative Commons License 2024.01.08 0 0 123378

"Járó motor mellett egyenként (leveszed majd visszarakod) lehúzod a trafót a gyertyáról."

 

 A régi klasszikus trafók bírták ezt a vizsgálati módszert, de úgy tudom hogy a mai (nem túlméretezett szigetelésű) egybeöntött vagy "ceruza" trafót ezzel a módszerrel jó eséllyel ki lehet nyírni. 

Persze ha a puntóé bírja annak külön örülök.

Előzmény: amator11 (123373)
laca1313 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 123377

Trafóhiba volt. (Ebben egybe trafó van sajnos)

Előzmény: amator11 (123373)
ovoid Creative Commons License 2023.12.31 0 0 123376

Car Társak!

A kormányoszlopon levő karoknak kellene világítania ha bekapcsoljuk a világítást?

Kössz!

ovoid Creative Commons License 2023.12.14 0 0 123375

Urak!
Tud valaki eladó 1,4 T-jet-et, tulajdonostól? Fekete nem érdekel.
A mailomra írhat. aki tud.

Köszönöm.

amator11 Creative Commons License 2023.12.11 0 0 123374

Nos mi volt a hiba? Hagy tanuljunk mi is...

Előzmény: laca1313 (123372)
amator11 Creative Commons License 2023.11.28 0 0 123373

Azt nem tudom, hogy a riasztó milyen problémákat okozott. 

 

De a trafó/gyertya hiba kb 5 perc alatt megállapítható.

 

Beindítod, hagyod járni kb 1 percig, hogy stabil alapjárat legyen.

 

Járó motor mellett egyenként (leveszed majd visszarakod) lehúzod a trafót a gyertyáról. Ha változik a motor hangja (vagy leáll) akkor az a trafó és gyertya jó. Ha nem változik akkor az a trafó vagy gyertya rossz.

 

A hibásnak itélt trafót átteszed egy másik helyre. Ha a másik helyen levéve változik a motorhangja, akkor az a trafó jó, az eredeti helyén lévő gyertya hibás. Persze ha a gyertya és trafó is kinyirta egymást, akkor átrakva lehet már 2 hengerrel be se fog indulni.

Előzmény: laca1313 (123372)
laca1313 Creative Commons License 2023.11.28 0 0 123372

Bocs, rosszul írtam, nem elindulni, hanem menni nem akart harmadik sebesség fölött. Közben a szerelő mégis ránézett, azt mondta hogy szikra nincs. Jó esély van rá, hogy megint az a nem gyári, előző tulaj által beszereltetett  tetves riasztó a ludas, ami már ez előtt is okozott problémákat. Vagy gyújtótrafó is lehet.

Előzmény: amator11 (123370)
amator11 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 123371

Annyit tudok biztosan, hogy az utolsó 2 olajcsere már megfelelő Selenia olajjal történt (Fiat szabványnak a kézikönyve szerint megfelel). Hogy előtte mi volt nem tudni, de az olajat nem eszi (kb fél liter 10-12 ekm alatt)

Előzmény: ovoid (123365)
amator11 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 123370

A fatálisan egyszerű dologtól a súlyosig bármi lehet.

 

Én kivenném a gyertyákat. Lehet csak egy trafó vagy gyertya adta meg magát (lucskos) de az is lehet, hogy egy befecskendező vagy dugattyú távozott el. 

 

Mondjuk az azért furcsa, hogy 1-esben nem indul el, de 2 esetleg 3-ban igen...

 

És check engine lámpa helyett olajnyomás hiánya esetén a piros teáskanna világít...

 

A punto egyébként is szeretik a csak úgy betöltött olajat (nem hiszem, hogy hirtelen Fiat szabványoknak megfelelő került bele..

Előzmény: laca1313 (123366)
amator11 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 123369

jogos, elirom néha..

Előzmény: ovoid (123365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!