Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2001.07.24 0 0 149
Bocs, úgy érzetem a hozzászólásaid alapján, hogy tapasztalat nélkül, "csak" fikázod. Ezek szerint nem. Nem mondtam, hogy azt mondtad, hogy rossz a golf futóműve.

Én nem tartom magam az autós összehasonlító tesztek istenének, de annyit megtettem, hogy átböngésztem az összehasonlító tesztek ide vonatkozó adatait és abból nekem nem az esett le, hogy a golf a sor végén kullog (a hátsó lábterét és a régi 1.6-ost szinte az összes tesztben kritizálták, de azért tudtak jót is írni).

Hadd kérdezzem meg: a családi golf állandóan szervízben áll? Megbízhatatlan? Mert ha egy lemon, akkor megértem heves érzelmeid, amúgy meg nem.

lore
ps: nehogymár most meg egymással kezdjünk foglalkozni mert falnak megyek. Divat-e fikázni a vw-t? innen indult...

Előzmény: minimal (147)
Asszem Creative Commons License 2001.07.24 0 0 148
Én két részre bontanám a VW vásárlókat.
Az egyik felét meg tudom érteni. Ez az a tábor, akit nem érdekelnek az észérvek, egyszerűen érzelmileg vesznek azt, amit. (gondolok itt, presztizs, németautójóautó, ponteztetszik, stb)
Tehát, ha anyuka aszondja, hogy márpedig nekem ilyen kell, mondjuk egy A3, mert ez tetszik, mégiscsakegyaudi, nagyobbat nem szeretnék, ÉS egy MINDENNEL felszerelt kocsit vesznek méregdrágán, akkor ezt el tudom fogadni. Igaz, hogy annyiért mondjuk egy Legendet lehetne venni, de ez itt nem számít, mert mondjuk az nem is férne be a garázsba, stb. Aki így tesz, mert megteheti anyagilag, tegye magát boldoggá, hamegvettehadvigye.
Az már kérdés, hogy ezért a pénzért jobb/kényelmesebb/biztonságosabb/akármilyenebb autót is lehetne venni, de nekik nincs igényük "jobb" kocsira, meg ha lenne, akkor nem ennyiből lenne, hanem kétszerennyiből, mert akkor az A6 játszana. Itt a pénz nem érv. Nincs kompromisszum, ez kell, kerül amibe kerül.

Viszont aki tekerősablakos fapadgolfot vesz drágán, azt sosem fogom megérteni. Hiszen itt egy kompromisszum utáni döntésről van szó, hiszen az anyagiak korlátozottak voltak, tehát az adott összeget a legjobban kellett elkölteni. De itt mit kap cserébe a vevő? Csak nem azt, hogy egy kívülálló számára semmi különbség egy szénalmas fapadgolf, és egy highline fullos között???
Na ez a presztizs utáni vágy, amikor egy embernek fontosabb, hogyan néz rá a szomszéd, minthogy miben ül napi egy-két órát.

Ha valaki volt múlt héten talán hétfőn a X-ik kerületi vámudvarban, az hallhatta, ahogyan egy nő sír. Kiderült, hogy miután kifizetett 800 ezrest a IV-es Golfra, mire lement ellopták a vasat.
Az igaz, hogy ez, az autó egyéb értékein nem változtat, de szégyen, hogy az audikat golfokat a legkönnyebb elkötni.

minimal Creative Commons License 2001.07.24 0 0 147
Mivel van a családban Golf, melyet rendszeresen vezetek, nem vádolhatsz tájékozatlansággal.
Te mitől vagy olyan tájékozott?

Ha figyelmesen olvastad volna a hozzászólásomat, nem mondtam, hogy rossz az a futómű a Golfban.

Előzmény: lore (145)
Inner Circle Creative Commons License 2001.07.24 0 0 146
Abba már rég nem merek beleszólni, de ez a kis softcore most jólesik. :)

"Ja a TT-t eladja a design + behazudják, hogy sportautó. Ezért egy pár ember az életével fizetett!!!"

Szerintem a kettő független egymástól, ha azt mondták volna hogy ez tulajdonképpen nagymama-autó, akkor is csüdig nyomták volna ("Megy ez, vazze!") és akkor is elszálltak volna.
A design és a marketing tényleg eladja a legtöbb autót, főképp ezért nem csípem a VW-t, néha fizikai fájdalmat okoz, mikor egyébként intelligens emberek teljes meggyőződéssel mondják vissza a közhelyeket (TT sportautó, Golf a kategória királya (esetleg kategória-teremtő), franciák ócskavasak stb.).

Előzmény: lore (143)
lore Creative Commons License 2001.07.24 0 0 145
Figyu, nézegetem én a tesztekben az ISO-kikerülési teszteket, megy szlalomokat és egyáltalán nem tűnik a golf gyengébbnek mint a kategória-társai. A fékei pedig általában jobbak.

Két dolog miatt ne folytassuk ezen a vonalon:
-nem golf-fikázó topik
-annyira elfogult vagy, hogy szinte fröcsögsz a golf-utálatodban és tájékozatlanságodban

lore

Előzmény: minimal (144)
minimal Creative Commons License 2001.07.24 0 0 144
A Golf futóművéről? Hogy van benne keresztstabilizátor, ami jó egy ilyen kategóriájú autónak, de nem egy "sportkocsinak".

Merev hátsó hidas sportautó?? :-))
A Camaro-ra gondolsz? Ne röhögtess!

Ja a TT-t eladja a design + behazudják, hogy sportautó. Ezért egy pár ember az életével fizetett!!!

A Calibrának legalább szuperalacsony volt a légellenállása. Gyorsabb is, mint a Vectra.

Előzmény: lore (142)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 143
Én is azért dugtam ide a pofám, megy a J/N topik light verzióban :-)
Előzmény: Inner Circle (141)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 142
Mé' mondta valaki egy-két tesztelőn kívül, hogy sportkocsi? A Golf hátsó futóművéről mi tudsz? Tudod, hogy pl. egy merev háts-hidas futóművel is lehet sportautót szerelni?

A TT-t eladja a dizájn, nem is rosszul. Miért vettek az emberek Calibrát, amikor az 'A' vectra lapult a lemezek alatt?

Előzmény: minimal (137)
Inner Circle Creative Commons License 2001.07.23 0 0 141
Sok az ész, muszáj osztani mielőtt kicsordul... :))
Előzmény: lore (140)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 140
Nicsak, egy IC! Hali :-)
Előzmény: Inner Circle (138)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 139
"És tényleg ki lehet röhögni azokat, akik A6 alatt Audit vesznek."

Namost ilyen kijelentéssel lehet vitatkozni? Én is csak 4 karikás fócvágennek hívom az audikat, de azok máshogy néznek ki, más a dizájn (persze hasonló) stb. Vkinek ez kell.

Te egy szerencsés ember vagy, hogy autót vezetve folyamatosan röhöghetsz, annyi az audi :-)

Előzmény: minimal (135)
Inner Circle Creative Commons License 2001.07.23 0 0 138
"Ami a fő bajom nekem a VW csoporttal, legfőképpen a VW-vel és az Audival (mellesleg pont a csoport 2 drága márkájával), hogy semmit sem nyújt a drága áráért."

Mondjuk úgy, semmit ami neked megérné az árkülönbözetet. SZVSZ ma már rossz autót nem gyártanak, csak drágát. (Értsd: minden autó teljesíti az autótól megkívánt minimumszintet (Zaporozsec, hol vagy?...), különbség abban van hogy mennyi plusz pénzért mennyi plusz értéket kapsz.) Egy barátom apja cégénél csupa VW van, az összes III-as Golf rémálom volt, motorcsere, benemindulás meg ami kell, mégis IV-esekre újítottak, mert akkora flottakedvezményt kaptak, hogy annyiért már szerintük is jó autó volt a Golf IV. Nem mondom, mondjuk két és fél millát újonnan szerintem is megér. (Állítólag cégeknél az is szempont, hogy a VW-kre iszonyú összegeket lehet elszámolni, adómegkerülés céljából, mondjuk ezt nem egészen értem.)
A pénzhez való viszonyunk nem egyforma, én sose adnék akusztikai tuningért (ajtócsapódás) plusz félmillát, de az elégedett VW tulaj nyilván azt kapta a pénzéért, amit elvárt. Én a VW-t fikázom alkalomadtán, nem az elégedett vásárlóit (kivéve ha mondjuk okot adnak rá a közutakon), de azt sem azért, mert divat, hanem a szubjektív véleményem miatt (ami hasonlít többek közt ha5nx-ére és minimaléra :) ).

Előzmény: ha5nx (104)
minimal Creative Commons License 2001.07.23 0 0 137
A TT-ről már nem is beszélve, mivel lerágott csont, a VW legtámadhatóbb autója. Viszont meg kell jegyezni, hogy iszonyú nagy a légellenállása, felhajtóerőt termel + az alapváltozat a Golf hátsó futóművét kapja.

Ja és Leon név alatt a technika feleannyiért megvásárolható.

Bihus Creative Commons License 2001.07.23 0 0 136
Amúgy tényleg divat fikázni a VW-ket, és nem csak az Indexen.

Én ugyan nem ismerem őket, egész ismeretségemből vagy két embernek van a konszernből autója. Az egyik egy 12 éves 80-as Audi, és pár hónapja kiégett csak úgy magától az egész motortere :) (ez nem káröröm, a tulaj is már csak röhög rajta)
Viszont a legnagyobb parasztok az utakon, akikkel találkoztam, akik tényleg nagyon durva dolgokat csináltak, azok túlnyomórészt VW-t vagy Audit vezettek. Emiatt eleve kicsit taszító ez a két márka.

Az pedig, hogy jóval drágábbak, mint a konkurrencia, vitathatatlan, és az is, hogy lopják őket. Annál pedig kevés szarabb dolog lehet, mint amikor ellopják a pár hónapos autót...

De hogy sokan szeretik őket, én pedig nem, az csak jó pont a lopás, és a használtautóárak szempontjából :)

minimal Creative Commons License 2001.07.23 0 0 135
Nos, ha megengeditek, én fikázom a VW konszern autóit, és marketingstratégiáját, melyet a Coca-Coláéhoz tudok hasonlítani. Vezettem: Golf3, Golf4, A3, A4, Polo Classic-ot. Utaztam benne: Új Toledo, Passat. Elég?

Pozitívumként tényleg mondható, hogy igényes a belső, és a morgós 1.6-ost kivéve csendes is.
Sajnos a pozitívumok felsorolása itt véget is ér.

Sok vélemény hangzott el, sokan az ergonómiát dícsérték. Ezt a Golfban sehol nem találom. A középkonzol legalján van a klíma + a rádiósmagnó kezelőpanelje a sebváltó MÖGÖTT!!! Ez ergonómia?

A kék műszerfal tényleg zavaró, és ez nem csak ízlés kérdése, hanem fizika. A kék fény hordozza a legtöbb energiát, desto ezért bántóbb is.

És tényleg ki lehet röhögni azokat, akik A6 alatt Audit vesznek. Az A3 semmivel sem több a Golfnál, a Passat meg nagyobb, és kényelmesebb az A4-nél.
(Igaz randább is)

A 6milliós A4esről nem is beszélve, mely tiszta fapad a Ghia Mondeo-hoz képest.

Íme egy hong-kongi vélemény a Passatról, ő biztos nem olvasta a totalcart! :-)

"the Passat is "scholar’s car", whose driver like to measure its panel gap by caliper; the Mondeo and the 406 are "driver’s car""

Aszpirin Creative Commons License 2001.07.23 0 0 134
Hát, forró a téma :))
Előzmény: Bihus (130)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 133
Ezen már többen fennakadtak: a motorház első panelje egy karral nyitható, így az összes töltőnyíláshoz hozzáfésrsz. Ezt lenyitva pedig további két kézreálló csavar oldásával lehet leszedni az alu-tetőt. De erre állítólag sosincs szükség :-) Most komolyan, nekiállna valaki az A2-ből keresgélni a hibát lerobbanás esetén. Telefon a szervízbe, angyalokhoz és kész.
Előzmény: ha5nx (128)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.23 0 0 132
Szerintem erőlködtek, hogy minél több jót írjanak róla. De nem volt elég a PoHu-nak.
Ez mind így van.
Előzmény: ha5nx (131)
ha5nx Creative Commons License 2001.07.23 0 0 131
Újra elolvastam a cikket és szerintem még pozitívnak is mondható. Nem tudom mi a gond vele. Ennyi rosszat legtöbb más autóról is írtak. Vagy a PoHu aztt hiszi, hálából a tesztautóért, csak tömjénezni szabad?
Előzmény: Aszpirin (124)
Bihus Creative Commons License 2001.07.23 0 0 130
Sziasztok! Te jó ég, ez egy mai topic? Jól belehúztatok :)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.23 0 0 129
Idézet a cikkből:

"Az úgy volt, hogy végül két ámokfutó tudott eljönni. Az első próbakör tcaoe-nek jutott. Volna. Indításhoz ugyanis be kell ütni SkyGuard műholdas biztonsági rendszer kódját. Egy jobb kéz felé eső, a hamutartóba épített, meglehetősen kicsi billentyűzeten. Sötétben. Nehezítés: tcaoe balkezes. Végeredmény: négy kísérletből sem jött össze a kód, elektronika tilt, az autó marad. Egy közeli rendőrjárőr megígéri, hogy néha ránéz. Az ámokfutók pedig ne keseredjenek el, lesz még Muppet Show! "

Előzmény: lore (125)
ha5nx Creative Commons License 2001.07.23 0 0 128
"kutyuli-mutyuli-cukibogár"? :)))

Inkább Quasimodocska :)) Már csak azért se vennék ilyet, mert nem lehet nyitnia motorházfedelét. Milyen autó az ilyen? :)))))))

Előzmény: lore (127)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 127
Nekem sem tetszik az A2, sőt a nejemnek sem. De ez ízlés kérdése, nem nézek kigúvadt szemekkel azokra akik ilyet vesznek. Ők nyilván a külső miatt veszik, vagy a vélt plusz presztizs miatt. Na és? Érdekel ez engem? Az automotorundsport tesztjében az Astra ECO4 mindenben jobbnak bizonyult nála azonos ár mellett (ráadásul ugye más kategória), ezek után biztos nem vennék, de akinek ilyen édes kutyuli-mutyuli-cukibogár kell, nem pedig egy szürke-egér-asztma, az legyen boldog vele. Emiatt nem fogom a térdem csapkodni a röhögéstől, ha meglátok egy ilyet az utcán.
Előzmény: ha5nx (123)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.23 0 0 126
"A menyasszonyom pl. sosem olvasott Totalcart mégis elszörnyedve kérdezte vasárnap az M7-esen, amikor egy Audi A2-t láttunk, hogy ezt melyik rémfilm számára tervezték. :)))"

Na látod, ebben teljesen egyetértek a menyasszonyoddal. Tény hogy a PoHu felkapta a vizet (szerintem is feleslegesen), és tény hogy a Totalcar nem kap tesztautót. Valamint tény, hogy emiatt kissé túl epésen írnak azóta MINDEN a PoHu által forgalmazott termékről.

Előzmény: ha5nx (123)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 125
Szerintem takó "csak" meghívott tesztelő volt, karotta tesztelt, nem?
Előzmény: Aszpirin (124)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.23 0 0 124
Íme a cikk Gombóc Artúrról. :))) Ezzel kezdődött. A Totalcar tesztelője (mintha lenne némi köze kedvenc káoszmérnökünkhöz :))) elcseszte a biztonsági kódok beütését, több alkalmommal, aminek az lett a vége, hogy az út szélén kellett hagyják az A2-t.
A hivatalos indok a PuHu részéről az volt, hogy nem lett volna szabad egy tesztautót otthagyni az út szélén. Valójában szerintem a gombócartúros cikk hangnemén kapták fel a vizet.
Azóta a Totalcar underground VW-tesztelővé vált :)))
Előzmény: lore (122)
ha5nx Creative Commons License 2001.07.23 0 0 123
E tekintetben viszont megértem a Totalcart.

Szerintem az anno megjelent A2-es cikk igazából túl enyhe is volt a valóság szörnyű mivoltához képest. :))) Az meg, hogy egy autómárka megsértődik a róla írott cikkeken kicsit olyan mint Torgyán doktorunk csatározásai a médiával. Akinek egy kis realitásérzéke van, már előre tudta, hogy a csatát csak a média nyerheti.
Ha a PoHu marketingesei ezt nem fogták fel, akkor meg is érdemlik a dolgot.

Viszont ennek ellenére sem hiszem, hogy csak a Totalcar PoHu balhénak tudható be ez a dolog. A menyasszonyom pl. sosem olvasott Totalcart mégis elszörnyedve kérdezte vasárnap az M7-esen, amikor egy Audi A2-t láttunk, hogy ezt melyik rémfilm számára tervezték. :)))

Előzmény: lore (122)
lore Creative Commons License 2001.07.23 0 0 122
Nagy vonalakban: a totalcar összezördült a pohuval, asszem vmi A2-es teszt hangvétele nem teccett a nagykutyáknak. Azóta megvonták a tesztautók szállítását a TC-től, akik így kiskapukat kihasználva tesztelenk (gondolom a haver cordobáját stb.). Tény, hogy a balhé óta cinikusabb hangvételű cikkek jelentek meg a TC-n, nemcsak vw, hanem pl. seatos vonalon is. Az motorpresse magyar lapjai (autó magazin, autó piac) is összezördültek a pohuval, asszem ott az image-pontokat vitatták a manáherék, korona volt az átfújt octavia cikk lehozása :-)

A totalcaron megtalálod az ominózus írásokat.

Előzmény: ha5nx (121)
ha5nx Creative Commons License 2001.07.23 0 0 121
Nem értem, mit kellene észrevennem magamon? Semmit sem tudok a Totalcarról. A topic címe hozott ide. Ugyanis szerintem nem csupán divat fikázni a konszern termékeit, hanem ezek a fitymálásokat meg is lehet objektív - cia és moszadmentes - érvekkel alapozni.

Azt is észre lehet venni a fórumon, hogy sokkal többen fikázzák a VW-t és az Audit mint pl. a Skodát. Ez sem véletlen. Szerintem.

Még mindig nem árulta el senki a vélt vagy valós okát, miért is folytat a Totalcar VWboszorkányüldözést.

Előzmény: Aszpirin (120)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.23 0 0 120
Akkor vedd már észre magad, ott nem csupán Golfról van szó, hanem a VW KONSZERN ÖSSZES TERMÉKÉRŐL. Amelyet csak azért illik fikázni, mert VW-gyártmányok. Mint például az általad is említett RS Octavia.
Előzmény: ha5nx (117)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!