"régi kopottabb még használható kést ketté vágtam, és a lehető legnagyobb még elforduló átmérőbe méretre vágtam a régi kés feleket. 90°-ban felhegesztett kés szárakat kapott"
Ez az, amit nem mernék megcsinálni. Hegesztett kés elrepülhet és az komoly bajt tud okozni.
Szia. Ha készítesz a lendkerékhez egy agyat pl. esztergályossal, az agyat gumiszerelő centirozóra fel lehetne fogatni akár mint egy rota késtartó 4 csavaros rögzítéssel.. Van alufelni is, ami közepe nem furatos, hanem teli, ezt is pl. állítható adapterrel a felnicsavar furatoknál fogatják fel a centírozó gépre. Ha a lendkereket rögzítő agy már fut rendesen 0g - 0g, az ólommal kiöntött lendkereket rárögzítve meg lehet már forgatni, és grammra kicentírozni pl. furatok készítésével a lendkeréken.
A lendkerék tömeg növeléshez kapcsolódó téma.. Elektromos fűnyíró új kést kapott, de a régi kopottabb még használható kést ketté vágtam, és a lehető legnagyobb még elforduló átmérőbe méretre vágtam a régi kés feleket. 90°-ban felhegesztett kés szárakat kapott az új kés, így 4 pengés 90°-os osztású kés került a pöttöm gépre. Az eredmény? 15-20cm-es fű sem fogja meg, olyan nyomatéka van a pici 1100W-os villamos motornak a kés tömeg ( lendítő tömeg ) növelés után. Lekapcsolás után a gép lazán forog még 1 percig is talán felemelt állapotban! A 4 pengés borotva éles kés pedig szó szerint mulucsolja a fű nyesedéket, olyan apróra vág, hogy jóval könnyebben hasznosul tápanyagaként. A vágás kép pedig nagyon egyenletes, sokkal szebb, mint a normál 180°-os kés a két pengésé után.
Gondoltamrá én is de nem lesz úgy jó mert ha megnézed jobbról, balról van egy kis beugró rész és egyik felől jobbal beér, ha kiöntöm egyik felől nehezebb lesz mivel több ólom kerül oda , centirolni kéne, vagy annyi ólmot kifúrni belőle hogy egyforma legyen.Vagy meglátás?
Köszönöm!Gyárit nem találok már böngészem mindenhol, beszéltem egy esztergályossal, ugynézki megoldja csinál bele alulra egy vastag vasból nehezéket, és fellessz csavarozva, csak nem tudom baj e ha túl nehéz, kb másfél kg?
Sziasztok! Van rk 02 es rotakapám, és komposztaprító adaptert akarok rá venni, de egyedül a Szentkirályi kft oldalán láttam ilyet, az meg ugye nem jó rá. A kérdésem az lenne hogy össze lehetne e hozni mégis a kettőt , vagy létezik e ha igen hogy tudnák szerezni rk 02 re való aprítót.
Amire figyeltem szétszereléskor: Az egyik hengerfej csavar laza volt, a motor derékszögelése nem jó, a henger (öntvénybetétes) már vállas. És elég érdekes,mert az alsó holtponti helyzetben. Remélem látszik a képen. A hengerfej sem úgy néz ki mint egy alig 10órás motoré. A szelephézagok nagyok voltak 0,6-0,55. Egyenlőre ennyi.. Ha összeáll, összerakom a Hondát tartaléknak. :)
Sziasztok!SOS,segítség kellene!Adott egy robi 116 tecumseh prisma 40l motoros kapa.Nekem a karbiról kellene kép ,vagy magyarázat a pálcák bekötéséhez,mit -hova?Dellorto karbiról van szó,én is igy kaptam meg ,hogy szét volt szedve!Előre is köszi a segítséget!!
Igen meglehet oldani, én még régebben a tanyán volt egy r250t és egy dragon(kf04) az r250t csak szállításra vetésre permetezésre és csak a kertrész kb500m2 szántásra használtam viszont a dragon csinálta a többit főleg rotálást sorközművelést évente az 1-2hold kukoricának, mondhatom ha a dragon bírta akkor az r250t-nek is kell. Összesen akkor volt 3hold(1800m2) És a szántáson kívül csak a gabonát csinálta mtz. Jelenleg már nincs a tanya viszont a faluban kb összesen 6000m2 kiskert amit használok igaz azóta jött egy tartalék dragon meg a r250t-n gcv motor van(hondásítás).
Nekem ugyan ilyen motoros permetezőm van, vaterán lőttem bele egy dugót, uj volt túlméretes, pont amilyen nekem kellett. Egy hengerfúró műhelyt számoltak fel mert meghalt a bácsi.
A gép teljesen jó lett, de anyira gyenge minőségű az egész kmg motor, hogy az idegeimre megy :-)). Fóleg a karbija problémás meg az üzemanyag csap. De ha kap benzint akkor megy.