Keresés

Részletes keresés

icelos Creative Commons License 2003.03.04 0 0 14
Kedves vOrOn!

Teljesen igazad van abban, hogy a közlekedéshez hozzátartozik egy bizonyos kultúrális viselkedés, és az emberek gondolkodásmódja sem éppen könnyíti a helyzetet. DE!
Épp ezért kellene a Volánnak segítenie az utazást, nem egyszer jártam úgy, hogy nem bírtam az első ajtón felszállni a tömeg miatt, de a busz hátulja még üres volt!
A sofőr mit csinál? Semmit. Maximum anyázik egyet. Nem nyitja ki a hátsó ajtókat, hogy a lemaradtak is felférjenek, mondván, hogy levonják a fizetéséből. És ki nem fér fel a buszra?
Aki nem tolakszik úgy mint a birka...

A menetrendek rosszak! Könyörgöm lapozza fel már valaki a Volán bármelyik évben megjelent menetrendjét! A helyi járatoknál a kilóméterek számát tüntetik fel a megállók mellett.
A több száz kilómétert megtevő járatoknál pedig a menetidőt: percekben.
Kérdezem: melyik tartható könnyebben?

Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.02 0 0 13
Szervusz icelos!

> - Sokszor felmerülő probléma az első ajtós felszállás. A Volán nem enged, ragaszkodik ehhez a rossz szokáshoz, a bliccelőkre hivatkozva.
Hol vannak az ellenőrök?
Nem értek egyet veled. csak hiányzik az emberekböl az ész és a kultura. Amennyiben az emberek nem állatok modjára csordába tömörülve probálnának felszállni az első ajton, nem lenne gond.

Nem tudom miért gondolja valaki, hogy ha 20 cm-el van közelebb a buszhoz, azért gyorsabban fog feljutni, és igy nyomul a tömegben mint egy birka.
Valamint nem értem azokat az embereket sem, akik 10 percig állnak a buszmegálloban leghátúl, amikor jön a busz, elsőnek szállnak fel, hogy utána fél óráig kotorásszanak a pénzükkel, ugyanis azt nem készitették ki időben.

> - A buszmágállókban kirakott menetrendek nem világosak, mivel a buszok menetideje a megállókkal az indulóhelytől számítva nincs feltüntetve, egy várost nem ismerő egyén nem tudhatja mikor érkezik a busz a megállóba ill. lekéste-e avagy sem.
Gondolod ez véletlenül van? Ezek nem tudnának tartani még a saját maguk által összeállitott menetrendet, ezért nem teszik egyértelmüvé, hogy nehogy azt észrevegye a vendég. Japánban már kipusztulna a fél kormány, ha ilyen pocsék lenne a tömegközlekedés.

Na jo, kidühöngtem magam...

Előzmény: icelos (11)
Grimbi Creative Commons License 2003.02.28 0 0 12
Te lennél jegyellenőr?
Előzmény: icelos (11)
icelos Creative Commons License 2003.02.26 0 0 11
Üdv. mindenkinek! Örülök, hogy végre rátaláltam erre a topicra és elmondhatom a véleményemet.

Kecskeméti lévén rendszeres utasa vagyok a Kunság Volán Rt. helyi és helyközi járatainak egyaránt.
A véleményem a színvonalról eltér a helyi ill. a távolsági közlekedtetés megítélésében.
Úgy gondolom, hogy a távolsági közlekedés lebonyolítását magas színvonalon végzi a vállalat, lehetőségeikhez képest biztosítják az utasok komfort és biztonság érzetét.

A helyi közlekedtetés azonban szerintem sok probémát vet fel.

- A buszmágállókban kirakott menetrendek nem világosak, mivel a buszok menetideje a megállókkal az indulóhelytől számítva nincs feltüntetve, egy várost nem ismerő egyén nem tudhatja mikor érkezik a busz a megállóba ill. lekéste-e avagy sem. Ez sok nagyvárosban jól használható gyakorlat, és megkönnyíti az utazást.

-ugyanígy a füzet formájú menetrendek. Kérdezem: mi értelme van annak, hogy a megállók nevei mellé a kilóméterek számát írják?

- Sokszor felmerülő probléma az első ajtós felszállás. A Volán nem enged, ragaszkodik ehhez a rossz szokáshoz, a bliccelőkre hivatkozva.
Hol vannak az ellenőrök?
A buszok emiatt csúcsidőben késnek, rossz a helykihasználásuk, stb...
Legalább meghatározott időszakokban engedélyezhetnék a hátsó ajtókon történő felszállást.

-Felvetődött már a városrészeket összekötő járatok hiánya.

Úgy gondolom ezen a problémák (talán utóbbit kivéve)könnyen orvosolhatóak lennének egy kis odafigyeléssel, és nagyon sok ember életét megkönnyítenék.

Köszönöm a lehetőséget!

Grimbi Creative Commons License 2003.02.23 0 0 10
Az ember lehellete már +8, +10 foknál látszik. Gondold el -10 fokból 20 fokkal melegebbe felszállni. A kabátokat ledobni 5-15 percre nem praktikus.
Megoldás: nem kell lehelni:-))
Előzmény: Shylock (6)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.31 0 0 9
A problémáiddal hiába sírsz itt. Levelet kell írni az illetékesnek. Hidd el, előveszik a sofőröket.
Előzmény: arnyekk (8)
arnyekk Creative Commons License 2002.03.31 0 0 8
Egy jó párszor már megszivatott a volán.
Általában az utolsó buszokkal szoktam közlekedni, de a kedves sofőrbácsik elfelejtik betartani a menetrendet, és a busz jóval hamarabb indul, mint az előírt időpont, és néha "elfelejt" megállni egy-két megállónál.
Hogy ne csak a levegőbe beszéljek egy-két konkrét eset:
1-es busz utolsójárata RENDSZERESEN hamarabb indul a homokbányai végálomásról! Volt olyan eset, hogy 10 percel jött azelőtt, mielőtt egyáltalán még el kellett volna indulnia! Miután párszor megszívtam és gyalogolhattam be a központba, hamarabb kimentem a buszhoz. Volt, hogy 20 percet kellett várnom egy olyan buszra, ami 30 percenként jár!!!
4-es buszon hasonló a helyzet. Amelyiknek 22:00-kor kellett volna indulnia a reptérről, az 19:58-kor már elrepesztett a Szőlőfürt előtt.
A sofőrök bunkó viselkedéséről már nem is beszélve. Ha köszönsz neki, ne is álmodj, hogy viszonozza. Ha leakarsz szálni és beakad a táskád, akkor biztos odacsuk, majd leugat, hogy döntsd már el, le vagy fel akarsz szállni!
Ezekután ne jöjjenek nekem, hogy kurv@ keveset keresnek, mert nem kötelező ott dolgozniuk! Azért mert keveset kap, még elvégezheti normálisan a munkáját!
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.18 0 0 7
Pontosan ez az. Reggel pláne nem lehet úgy befűteni a buszt, hogy három órán keresztül folyamatosan "pörögnek" a forgalomban.
Előzmény: Shylock (6)
Shylock Creative Commons License 2001.12.18 0 0 6
Helyi, tudom hogy nehezebb, de azért kicsit durva, hogy a reggeli buszok, amelyek már három órája folyamatosan fordulnak, még mindig, olyan hideg van, hogy látszik az ember lehelete. Elsősorban a régi tipusú buszokon van ez. Az újak már jók.

Azért utaztam, már olyan távolsági buszon is, ahol nagykabátba is majd meg fagytam, de ez nagyon ritka "jelenség".

Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5
Helyi vagy helyközi járat? Helyijáraton lehetetlen rendesen befűteni a gyakori megállások és ajtónyitások miatt.
Előzmény: Shylock (4)
Shylock Creative Commons License 2001.12.17 0 0 4
Úgy vettem észre, hogy más sincs megelégedve a Kunság Volánnal. A szombati Petőfiben volt egy cikk, hogy a buszok elég gyenge a fűtés. Erre a válasz az volt, hogy a buszvezetők is ugyan abban a klímában üldögélnek.

Akkor a Volán ezek szerint valahonnan Szibéria környékéről szerzi az embereket, mert számomra elégé hihetetlen, hogy én majd megfagyok a buszon a vezető meg egy szál pulóverben vezet.

Törölt nick Creative Commons License 2001.12.16 0 0 3
Mi a problémád a második linnkel? Talán te követted el? Akkor mi az E94F kapcsán ismerjük egymást.
A dolgot mailban is kifejtheted, nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre.
Előzmény: Opinio (2)
Opinio Creative Commons License 2001.12.16 0 0 2
háááát, azt a második linket nem javaslom megetekintésre.... egyébként nekem frankó a volán, már vagy tíz éve nem utaztam rajta és ezért taetszik.

Régen még a nyolcvanas években is ilyen volt, csak akkor még sokan is voltak, és bírtam, hogy reggelente a csajszik simogatták a fiatal pasikat - csak úgy a tömegben...

Törölt nick Creative Commons License 2001.12.16 0 0 1
Előzmény: Shylock (-)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.16 0 0 0
Ez a szolgáltatási színvonal is több a 0-nál. :-)
Előzmény: Shylock (-)
Shylock Creative Commons License 2001.12.14 0 0 topiknyitó
Itt Kecskemét és környéke közlekedési szolgáltatójáról szeretnék írógatni.

Csak én vagyok elégedetlen vele?

A múltkoriban a KTV-ben a Kunság Volán egyik vezetője elmondta, hogy az utasok nagy többsége meg van elégedve a szolgáltatás színvonalával. Nos én nem.

A buszokkal csak a központ felé lehet közlekedni. (Lsd. 1,2,3, 4, 9, 16, 14,11, stb. buszok) Gyakorlatilag a 21-es kivételével nincs is olyan busz ami az egymás mellett lévő városrészeket összekötné, de ez is csak a nagykörúton megy.
Pl. Műkertből a Rendőrfaluba csak átszállással és egy sok idő veszteséggel lehet eljutni. De ez igaz a többi városrészre is.

Miért nem lehet egy éjszakai járat. legalább 7végén?

És pl. a téli időszakban,ha már meg veszi az ember a drága bérletet vajon túl nagy elvárás. hogy a -10 fokban, legyen fűtés a buszon? Vagy ez nem követelmény?

Várom mindenki véleményét, nem csak a negatív, jöhet a pozitív is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!