Lehet írnod kellene a Motorrevü , motordoki rovatba. Gyors korrekt válaszokat szoktak adni. Talán Suzuki szervízben tanácsot kérni, mit - hová lehet feltenni.
Már nekem is eszembe jutott, csak azon golndolkodtam el, hogy ott csak egy kb. 3mm-es hajtott lemezhez van hozzáfogatva az idom, és vajon elég erős-e egy gombának.
Én is arra jutottam, hogy elégé macerás dolog ez, de majd kitalálom mi lesz. Talán ha találok valakit aki korrekten tudna nekem csinálni egy rögzitési pontot a vázra(valahol a tank felénél) akkor belevágok.
De amugy meg inkább nagyobb figyelmet szentelek majd a letámasztásnál.(szerintem egy bukást vagy nagyobb borulást úgyesm tud kivédeni a gomba sem...)
Készítettem pár képet a blokkról és hogy hova lehet tenni bgombát a csupaszon, de értelme ugye semmi, ahová tennék a vázra a tank alá gyárilag nincs lehetőség. Vázra hegeszteni kellene egy felfogatási pontot, kissé macerás. F változat váza milyen , mennyire eltérő nem tudom.
Az biztos ha oda teszed ahol a csupasz gs-n van , semmit sem ér. A bukócső is sokkal jobb megoldás a csupaszon. Valahol olvastam a bgombák felhelyezésével kapcsolatban hogy egyes mociknál meg kell "faragni/vágni" az idomot term. utánna fényezés újból, mivel az idomon gyárilag nincs meg a helye. Úgy tűnik a Suzuki nem is gondolkodott abban hogy kellene rá tenni.
Én is elég sokáig kerestem bukógombát, végül találtam is. A LOUIS-ban (www.louis.de) lehet kapni, kifejezetten a GS500F-re, 80 euró körül van, vagy ki kell menned érte Bécsbe, vagy ismerőssel behozatod, vagy valamelyik itthoni louis kereskedőnél megrendeled (gondolom akkor drágább :-(...
Egyetlen gond van vele, hogy ki kell hozzá fúrni az idomot oldalt. A szükséges méretű fúrót a katalógus alapján mellékelik hozzá, de ez engem gondolkodóba ejtett.
Mondjuk még mindig jobb lehet, mint egy itthon kókányolt bukógomba, meg hát nyilván nagyobb kárt lehet vele megelőzni, de mégis...
Ha kell, megírom a cikkszámát a katalógus alapján.
Igazad van, az lenne a logikus de akkor egy hosszú szárra is szükségem lenne az idom miatt! Ha jól emlékszem a szupaszon egész a blokk elött van valahol a felfogatás és onnan ki kellene a gombát a legtávolabbi pontként merevíteni,(mivel az a lényege, hogy az legyen az első ami földet ér.) és ez akkor a felföggesztéstől igencsak távol lenne. Ezért szerintem valami más kell hogy legyen a megoldás.
Először is bemutatkoznék: Én is egy büszke GS500F K7 tulaja vagyok(kb 3 hónapja). Nekem is bejön a gép akárcsak nektek. Örülök hogy megvettem!
Olvastam a hozzászólásotokoat a fórumban a motorral, de engem egyvalami nagyon érdekelne, BUKÓGOMBA!
Próbálkoztam már egy két helyen de semmi siker...
Már azon gondolkodtam, egy szerelő javaslatára, hogy lemásolonk egyet és magcsinálom magam. Ezzel csak az a baj, hogy még nem is láttam ezen a motoron még gombát.
Légyszi ha tudnátok olyan képet küldeni amelyiken van, vagy esetleg tudnátok olyat aki ilyenre is árul gombát és közölnétek ezt velem azt megköszönném. Igazából még arra sem jöttem rá hová lehetne tenni a motorra...
Kéne egy kis help! Már nálam a motorom:) És bp-n 3,13 kerületben keresnék eredetiségvizsgálatot végző szervízt. Jó lenne minnél hamarabb elintézni, és neten még nem találtam semmi jót erre.
Házi gyártmány. Az OBI-ban vettem egy 50 x 50 cm-es, 4 mm vastag plexit, a formát kartonpapíros prototípussal alakítottam ki. Szúrófűrésszel vágtam ki, hőlégfúvóval megmelegítve lehet meghajlítani. A rögzítés elöl az eredeti rögzítőcsavar helyén (a műanyag (!) csavart lecseréltem acélra...), hátul 3M DualLock ipari tépőzárral.
Talán érdemes vastagabból csinálni, mozogni mozog, de nem hiszem hogy eltörne, eléggé rugalmas. 140-nél még nem éreztem, hogy mindjárt a nyakamba ugrik :-))
Ha valakit érdekel, a karton formát fel tudom tenni, kiindulásnak jó.
Bejelentkeznék mint jövőbeni GS tulaj!Ha minden igaz jövő héten veszem át a gépet a kereskedésbe.2004 08. havi 12 ezer km van benne.790 volt az ára szerintem kicsit sok bár első tulajos ismert előéletű gép.
Ha lesznek fejlemények még jelentkezem egyenlőre marad a keserves várakozás
Nem kell nagyon lehúzni magam, inkább csak kicsit beejtem a hátam a karjaim közé és lejjebb tartom a fejem. De a normál testhelyzet (karok nyújtva, felsőtest kényelmesen) is eléggé jó szélvédelmet ad.
Kormány: mire gondolsz? Ez a gyári kormány, csak a markolatokat cseréltem le, hogy ne rozsdásodjon, meg talán kényelmesebb is. A kocsisorok között nincs gond, a tükör a legszélesebb pont.
Tegnap találkoztam egy gs500F-el az 1-es úton, valahol Tata és Komárom között. Én a sajátommal(fekete) voltam, lelkesen integettünk egymásnak, nem valamelyikőtök járt arra?
Akkor hozzuk fel kicsit a topikot - túraplexit csináltam a motorra. Teljesen leveszi a szelet a mellkasomról és a sisakplexiről is, ha kicsit lehúzom magam, akkor a sisak tetejéről is.