Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140188

"kurvara problemasok azok az 1.4 tsik."

mi lehetne olyan nagy probléma velük?

 

(egyebként 100e-ig tervezzük hajtani,ami nekünk meg garanciába belefér)

Előzmény: cam aro (140185)
lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140187

Szerintem átmeneti ell szempontjából nincs(sok) különbség,viszont mechanikailag(rezgés,húzás,stb...)jobb.

Persze ha korrekten van crimpelve az is jó,de én forrasztani szoktam.

Tudom,hogy rossz példa(minden példa rossz..),de amikor egy vonódugaljban kb 2 helyen tudsz mérni valamit,majd megnézve a "bekötést",a vonóhoroghoz hozzá adott gagyi,kombi fogóval összenyomós, gyorscsatit találom,akkor nem az ón rossz vezetőképessége jut eszembe.......

Előzmény: 409 (140184)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140186

mar a delelotti kerdes felmerulesnel felakartam hozni az ón kerdest, miszerint az a szuk keresztmetszet.  

de nem tettem.. mert a nyákok is forrasztva vannak, szvsz egybol jott volna a cafolat.  

...amit -en - nem tudtam volna haritani.

============================ 

Előzmény: 409 (140184)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140185

azert mert egy zsir uj motor es barmennyire is precizek /?/ vw-ék, az osszejarodas/bejaratas alatt halmozott a kopas a motorban. 

tehat ez az olajcsere nem az olaj -elettartama- miatt kell.. hanem hogy minek keringjen ez a sok kis lekopott  baz a rendszerben ? 

olaj szuro.. persze kerdezed. 

nos..  > :DD lehet ragozni. 

de a szuro papir,  a kopas meg fem. azt van hogy cirka 5-6 bar probalja meg atnyomni a szuron a femet.. 

nem irom mennyi eselyel.. 

 

a 30e km azert sok, mert sok. 

mert egy 1.4 turbo/kompresszor tulhuzott downsize szar amit csinalnak papirbol. 

az longlife olajcsere nem az olajnak szol, hanem neked , meg a konkurencianak, bar badog vodorrel vernem a fejet annak aki ezt kitalalta. 

 

azt hogy vw mit szol egy surubb olajcserehez, nem tudom. 

de talan kerdezd meg oket, hogy mennyire fullos az a garancia amit adnak az eloirt olajcserehez, 

es mennyire a surubb intervallumhoz. 

 

csak szolok.

kurvara problemasok azok az 1.4 tsik. (vigaszág. a tobbi marka is szar ) 

szvsz ha hosszu tavra tervezed, ne azt kovesd amit a business of parts trading eloir. 

 

a velemeny formalas SK hataskor. 

nem kell vele egyetterteni. 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (140182)
409 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140184

"..és szerintem a forrasztásnál nincs jobb."

 

 Nézzél utána, hogy az ón mennyire "jó" vezető! Meg mit tesz a rézvezetékkel az esetleg bent maradt folyatószer......  (tudom, van savmentes folyató is, de a megszállott forrasztósok szerint az sz@rt sem ér)

Előzmény: lacipécs (140171)
409 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140183

"Ott amúgy milyen cső megy a kormány alatt amibe forró víz megy?"

 

Semmilyen. Nincsen cső az utastérben.

Előzmény: -Smiley- (140160)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140182

Még a 20e-t is felejtsem el mikor a gyár 30e-t ad?

egyébként elfogadom,de leírnád röviden ha megkérlek,h miért ajánlatos 5000km-nél,továbbá miért sok a gyárilag előírt 30e.

vw szervízben nem szólnak semmit,h én beállítok 5000-nél majd 15ezrenként,vezethető nem a gyárilag előírtak alapján is a szervízfüzetébe?

Előzmény: cam aro (140180)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140181

magyarul probaltam talalni.. :) 

 

de te ebbe beleneztel ? 

mer' nalam egy zod macska csak nez 5:30-on keresztul.. :DD 

Előzmény: Quattroman (140179)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140180

csere. 

a huszast meg 100e km-nel is felejtsd el. 

max 15e. 

 

nem olvasol novoth tibit ? :o :D

Előzmény: Törölt nick (140176)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140179

https://www.youtube.com/watch?v=yITIyFE6uqo

Előzmény: cam aro (140177)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140178

de, olyan nyilt. 

5-15mm hosszu,  3 mm atmeroju kék lang. :) 

 

ha rahuzom a hofuvos csovet, akkor nyista lang.,csak a meleg levego gyon kifele.

jo kis talalmany. :) 

----------------

 

 

 

Előzmény: lacipécs (140175)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140177

nem talalok 'egér a marson' videot jutyubon.. :o 

Előzmény: -Smiley- (140173)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140176

Vadonatúj tsi benzinesnek lecseréljem az olajat 5000km-nél vagy elég 20000km-nél a gyári 30000km helyett?köszi

lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140175

Erv1-elfogadom.

Erv2-hááát,nem biztos,hogy jó.Én a crimpelő fogót használom ritkán.De kinek a pap,kinek a ....

És az a szúróláng nem is olyan nyílt.:)

Előzmény: cam aro (140172)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140174

nekem bejott, es perpill nem tudok jobbat. >> 'csak' vezetek toldasrol van szo. 

minden hiba mas metodust igenyel. 

==========

Előzmény: cam aro (140172)
-Smiley- Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140173

Hát biztató hogy ennyivel kb felrobban a motor aztán maradandó sérülést kapsz és fizetni nem fizet a gyártó. 

Előzmény: cs!rke (140164)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140172

biztos jók. 

 ..bar hinni nem kell. 

tudni jobb. :) 

 

 gázos forrasztópáka"" 

jelen.

nyilt szurolang, hofuvas. kaparo. fejek.. 25-125W. 

 

 

de forrasztas harom kezes. (vagy ketto :)

a krimp meg ketto. (vagy egy :) 

 

erv1. 

bujj be egy meganeII. lampatestbe, azt forrasztgas. :) 

erv2.

ha gyarnak megfelel a krimpelt csati.. 

 

nem rugozok tovabb a teman. 

nekem bejott, es perpill nem tudok jobbat. 

(a zsugorcsobe bujtatott ónkarikatol is, de sot... ) 

Előzmény: lacipécs (140171)
lacipécs Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140171

Nemtom,biztos jók.Nekem a ládámban van egy kis gázos forrasztópáka 1,5mm2 ig hibátlanul működik.Mobil,gyors és szerintem a forrasztásnál nincs jobb.

Előzmény: cam aro (140170)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140170

blankolt, csupasz vezetekre szoktak felhuzni, es utanna konnektor, sorcsoki.. mittudomen mibe dugjak, amire csavarral rahuznak. 

 

ismerem erveget, en is krimpeltem/hasznaltam/hasznalhato. 

bar mert vekony, hajlamos krimpeloben el/megrepedni...+ ezek mintha valami feluletbevont izek lennenek..

nem tetszett na.

ezert kerestem mas megoldast. 

  a wurth erossebb, ~vastagon futattot cin, ón, mittudomenmi forrasz anyaggal bevont.

 

belesul a drot pres alatt.

 es ha szakitoszilardsag nem is szempont a kontakt mar szerintem az. 

na meg legfobb ervkent a wurth szebb. :) 

 

nem vita. 

mukodik ez erveg is joól. 

 

(kispicsa xarok ezek, fenykep meg telos. 

de pont azert van foton ket fogo,es ket krimpelt cucc hogy latni lehessen a kulonbseget. )

Előzmény: Quattroman (140169)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140169

milyen csavarról beszélünk? az érvéghűvely egy kis vékonyfalú csövecske...

és egy ugyanilyen krimpelőfogóval nyomom fel. (a szélesebb )

Előzmény: cam aro (140167)
C20NE Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140168

Egyetértek! A lényeg a megfelelő anyagú hüvely és a hozzávaló fogó ami úgy préseli rá a drótra, hogy oda még a nedvesség sem igen jut be. Persze egy zsugorcső nem árt rá finoman rámelegítve a saruzás után

Előzmény: cam aro (140167)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140167

nem vitatkozok, de szerintem az gyenge. azoknal inkabb a csavar tart. 

ennel a wurthosnel ha jol van krimpelve inkabb mashol szakad a drojt*.. mint csuszkabol kijojjon. 

 

*tudom, nem szempont, illetve rossz ha ez szempont. :) 

Előzmény: Quattroman (140154)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140166

14e merfold van abban az autoban. 

ha csak a felet kibirja, mar a gyari ertek felet tudja.. :D 

 

(egyebkent soknak a halala, hogy nem csuszik a -szaraz- gumiban, igy jobban torik. 

ize. biozsirt szoktam befujni.. meg nem jott vissza. )

 

.es ja. ugyfel dontes

Előzmény: no_holy_shit (140153)
cam aro Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140165

http://www.wurth.co.uk/automotive-small-components-spares/vehicle-electrics/cable-connector-non-insulated/cable-connector-non-insulated-0-5-1-0mm

 

vidd a kep fole a kurzort. ra zoomol. 

ket veget leszoktam vagni ha zsugor csozok. 

mondjuk urva jo fogom van hozza.

szinte osszesul/forrad a press erotol a drot es csati. 

 

meret

0.2-0.35

0.5-1.0

1.5-2.5

 

ha valakinek van jobb modszer.

vevo vagyok. 

===========

es akkor ket kep. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/22355481-98a3bef2/471857#nagyitas

http://indafoto.hu/cam_aro/image/22355479-b7f6bf17/471857#nagyitas

Előzmény: Turzul (140152)
cs!rke Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140164

Ne hagyd magad félrevezetni! Természetesen perelhető! Arra viszont fel kell készülni, hogy ki fognak röhögni, és ráadásul a perköltséget is Nektek kell viselni, mivel el fogjátok veszteni! ;)

Előzmény: -Smiley- (140156)
őrel Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140163

sőt , örökélet garancia van minden autóra , csak a disznó gyártók eltitkolják..

Előzmény: -Smiley- (140156)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140162

gondolom a fűtéshez

Előzmény: -Smiley- (140160)
xmbela Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140161

A fűtőradiátorba megy ott a víz, ahogy rengeteg más típusban is.

Előzmény: -Smiley- (140160)
-Smiley- Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140160

Miért, ez normális dolog? Nekem 30 éves járgányom van, csepeg elöl az olaj meg a víz is, de semmi ilyen nem történt.   Ott amúgy milyen cső megy a kormány alatt amibe forró víz megy? 

Előzmény: Quattroman (140159)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.14 0 0 140159

próbáljatok valami amerikai ügyvédet szerezni, azok még ennél idiótább ötleteket is perre visznek....

:-D

Előzmény: -Smiley- (140156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!