Törölt nick
2015.02.14
0 0
140188
"kurvara problemasok azok az 1.4 tsik."
mi lehetne olyan nagy probléma velük?
(egyebként 100e-ig tervezzük hajtani,ami nekünk meg garanciába belefér)
Előzmény: cam aro (140185)
lacipécs
2015.02.14
0 0
140187
Szerintem átmeneti ell szempontjából nincs(sok) különbség,viszont mechanikailag(rezgés,húzás,stb...)jobb.
Persze ha korrekten van crimpelve az is jó,de én forrasztani szoktam.
Tudom,hogy rossz példa(minden példa rossz..),de amikor egy vonódugaljban kb 2 helyen tudsz mérni valamit,majd megnézve a "bekötést",a vonóhoroghoz hozzá adott gagyi,kombi fogóval összenyomós, gyorscsatit találom,akkor nem az ón rossz vezetőképessége jut eszembe.......
Előzmény: 409 (140184)
cam aro
2015.02.14
0 0
140186
mar a delelotti kerdes felmerulesnel felakartam hozni az ón kerdest, miszerint az a szuk keresztmetszet.
de nem tettem.. mert a nyákok is forrasztva vannak, szvsz egybol jott volna a cafolat.
...amit -en - nem tudtam volna haritani.
============================
Előzmény: 409 (140184)
cam aro
2015.02.14
0 0
140185
azert mert egy zsir uj motor es barmennyire is precizek /?/ vw-ék, az osszejarodas/bejaratas alatt halmozott a kopas a motorban.
tehat ez az olajcsere nem az olaj -elettartama- miatt kell.. hanem hogy minek keringjen ez a sok kis lekopott baz a rendszerben ?
olaj szuro.. persze kerdezed.
nos.. > :DD lehet ragozni.
de a szuro papir, a kopas meg fem. azt van hogy cirka 5-6 bar probalja meg atnyomni a szuron a femet..
nem irom mennyi eselyel..
a 30e km azert sok, mert sok.
mert egy 1.4 turbo/kompresszor tulhuzott downsize szar amit csinalnak papirbol.
az longlife olajcsere nem az olajnak szol, hanem neked , meg a konkurencianak, bar badog vodorrel vernem a fejet annak aki ezt kitalalta.
azt hogy vw mit szol egy surubb olajcserehez, nem tudom.
de talan kerdezd meg oket, hogy mennyire fullos az a garancia amit adnak az eloirt olajcserehez,
es mennyire a surubb intervallumhoz.
csak szolok.
kurvara problemasok azok az 1.4 tsik. (vigaszág. a tobbi marka is szar )
szvsz ha hosszu tavra tervezed, ne azt kovesd amit a business of parts trading eloir.
a velemeny formalas SK hataskor.
nem kell vele egyetterteni.
Előzmény: Törölt nick (140182)
409
2015.02.14
0 0
140184
"..és szerintem a forrasztásnál nincs jobb."
Nézzél utána, hogy az ón mennyire "jó" vezető! Meg mit tesz a rézvezetékkel az esetleg bent maradt folyatószer...... (tudom, van savmentes folyató is, de a megszállott forrasztósok szerint az sz@rt sem ér)
Előzmény: lacipécs (140171)
409
2015.02.14
0 0
140183
"Ott amúgy milyen cső megy a kormány alatt amibe forró víz megy?"
Semmilyen. Nincsen cső az utastérben.
Előzmény: -Smiley- (140160)
Törölt nick
2015.02.14
0 0
140182
Még a 20e-t is felejtsem el mikor a gyár 30e-t ad?
egyébként elfogadom,de leírnád röviden ha megkérlek,h miért ajánlatos 5000km-nél,továbbá miért sok a gyárilag előírt 30e.
vw szervízben nem szólnak semmit,h én beállítok 5000-nél majd 15ezrenként,vezethető nem a gyárilag előírtak alapján is a szervízfüzetébe?
Előzmény: cam aro (140180)
cam aro
2015.02.14
0 0
140178
de, olyan nyilt.
5-15mm hosszu, 3 mm atmeroju kék lang. :)
ha rahuzom a hofuvos csovet, akkor nyista lang.,csak a meleg levego gyon kifele.
jo kis talalmany. :)
----------------
Előzmény: lacipécs (140175)
lacipécs
2015.02.14
0 0
140175
Erv1-elfogadom.
Erv2-hááát,nem biztos,hogy jó.Én a crimpelő fogót használom ritkán.De kinek a pap,kinek a ....
És az a szúróláng nem is olyan nyílt.:)
Előzmény: cam aro (140172)
cam aro
2015.02.14
0 0
140174
nekem bejott, es perpill nem tudok jobbat. >> 'csak' vezetek toldasrol van szo.
minden hiba mas metodust igenyel.
==========
Előzmény: cam aro (140172)
cam aro
2015.02.14
0 0
140172
biztos jók.
..bar hinni nem kell.
tudni jobb. :)
gázos forrasztópáka""
jelen.
nyilt szurolang, hofuvas. kaparo. fejek.. 25-125W.
de forrasztas harom kezes. (vagy ketto :)
a krimp meg ketto. (vagy egy :)
erv1.
bujj be egy meganeII. lampatestbe, azt forrasztgas. :)
erv2.
ha gyarnak megfelel a krimpelt csati..
nem rugozok tovabb a teman.
nekem bejott, es perpill nem tudok jobbat.
(a zsugorcsobe bujtatott ónkarikatol is, de sot... )
Előzmény: lacipécs (140171)
cam aro
2015.02.14
0 0
140170
blankolt, csupasz vezetekre szoktak felhuzni, es utanna konnektor, sorcsoki.. mittudomen mibe dugjak, amire csavarral rahuznak.
ismerem erveget, en is krimpeltem/hasznaltam/hasznalhato.
bar mert vekony, hajlamos krimpeloben el/megrepedni...+ ezek mintha valami feluletbevont izek lennenek..
nem tetszett na.
ezert kerestem mas megoldast.
a wurth erossebb, ~vastagon futattot cin, ón, mittudomenmi forrasz anyaggal bevont.
belesul a drot pres alatt.
es ha szakitoszilardsag nem is szempont a kontakt mar szerintem az.
na meg legfobb ervkent a wurth szebb. :)
nem vita.
mukodik ez erveg is joól.
(kispicsa xarok ezek, fenykep meg telos.
de pont azert van foton ket fogo,es ket krimpelt cucc hogy latni lehessen a kulonbseget. )
Előzmény: Quattroman (140169)
Quattroman
2015.02.14
0 0
140169
milyen csavarról beszélünk? az érvéghűvely egy kis vékonyfalú csövecske...
és egy ugyanilyen krimpelőfogóval nyomom fel. (a szélesebb )
Előzmény: cam aro (140167)
cam aro
2015.02.14
0 0
140167
nem vitatkozok, de szerintem az gyenge. azoknal inkabb a csavar tart.
ennel a wurthosnel ha jol van krimpelve inkabb mashol szakad a drojt*.. mint csuszkabol kijojjon.
*tudom, nem szempont, illetve rossz ha ez szempont. :)
Előzmény: Quattroman (140154)
cam aro
2015.02.14
0 0
140166
14e merfold van abban az autoban.
ha csak a felet kibirja, mar a gyari ertek felet tudja.. :D
(egyebkent soknak a halala, hogy nem csuszik a -szaraz- gumiban, igy jobban torik.
ize. biozsirt szoktam befujni.. meg nem jott vissza. )
.es ja. ugyfel dontes
Előzmény: no_holy_shit (140153)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!